-
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
αν ενδιαφερεστε για αλλες φωτο ή πληροφοριες πειτε μου
Εξαιρετική επιλογή. Καλοτάξιδοι.
Μου αρέσει που δεν κατέφυγαν σε σχεδιαστικές υπερβολές και έφτιαξαν ένα αρκούντως εύπεπτο σχέδιο,που μου μπεμβεδοφερνει βέβαια,άλλα ευτυχώς λιγότερο από όσο με προϊδεάζει η ομοιότητα του concept με την ε60
Κρίμα που δεν διατίθεται με έναν καλό πετρελαιοκινητήρα στην ευρωπαϊκή αγορά. Θα βλέπαμε περισσότερες στους δρόμους και θα κατέρρεε και o μύθος περί αδυναμίας της μάρκας να προκαλέσει τον premium ευρωπαϊκό ανταγωνισμό (αν εξαιρέσεις τις εκδόσεις ντηζελ στην ευρωπαϊκή αγορά την xf την βλέπεις με το μακαρόνι).
Προσωπική μου επιλογή στην κατηγορία παραμένει η f10 της BMW, λόγω ποικιλίας εκδόσεων και set up άλλα αναγνωρίζω ότι την ποιότητα συναρμολόγησης της Lexus δεν την έχει κάνεις ευρωπαίος κατασκευαστής και ενδεχομένως ούτε την αξιοπιστία της.
Φωτογραφίες ευπρόσδεκτες. Αν θέλεις γράψε ποιοι παράγοντες σε ώθησαν στην επιλογή αυτή,ποια αυτοκίνητα του ανταγωνισμού κοιταξες και γιατί τα απέρριψες. Επίσης τι αυτοκίνητο οδηγουσες πριν.
Και πάλι συγχαρητήρια. -
ok, συντομα θα ανεβασω μερικες φωτο.
Η επιλογη εγινε με κριτηριο την τεραστια διαφορα σε ποιοτητα κατασκευης, σε ανεση οδηγησης, και στον εξοπλισμο σε αυτη την κατηγορια τιμης. Ιδιαιτερα η ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο ειναι χαωδης. Μετα την GS η σειρες 5 και Ε σου φαινονται σαν φιατακια στα υλικα. Αρνητικο σημειο η καταναλωση και θεωρητικα οι επιδοσεις σε σχεση με τους διλιτρους τετρακυλινδρους τουρμποντιζελ του ανταγωνισμου
-
ok, μερικες φωτογραφιες αφου το μοντελο απο οτι καταλαβαινω δεν κυκλοφορει στην ελλαδα.
(συγγνωμη για την σκονη και την γενικη απλυσια)Αφενος το αυτοκινητο απο εμπρος. Κατα τη γνωμη μου πολυ ομορφοτερο και premium look απο τα γερμανα ( αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο)

Το ταμπλο. Βλεπεται οτι η μεση καταναλωση μετα απο πανω απο 15.000 χιλιομετρα ειναι στα 25,4 mpg ( 11.1 lt/100km). Φαινονται τα paddleshifts. Δεν φαινεται το οτι μπαινοντας να καθησεις, ξεχωρα απο τα φωτα που αναβουν κλπ , το καθισμα παει αρκετους ποντους πισω μονο του ωστε να μην βρεις στο τιμονι. Μολις βαλεις την ζωνη, επιστρεφει στην θεση μνημης. Nice touch.

ο χωρος αποσκευων, ικανοποιητικος. ( το υβριδικο εχει 160λιτρα λιγοτερα αλλα και παλι αξιοπρεπες στα 400+ λιτρα) Στο βαδος εχει οπη που πεφτει για μπαστουνια γκολφ και λοιπα μακρα αντικειμενα.

κονσολα (δεν φαινεται το ντουλαπακι με τις υποδοχες USB, AC και χωρο αποσκευων και το κουμπι snow). Το ηχοσυστημα ειναι 815W με 17 ηχεια της Mark Levinson. Φαινονται το mouse, οι διακοπτες για τα θερμαινομενα και αεριζομενα καθισματα o μοχλος ταχυτητων και το κουμπι που ελεγχει το driving mode). Η οθονη παιζει ταινιες DVD εν σταση

Η αγαπημενη μου οθονη οπισθοπορειας. Σε συνδυασμο με το Park assist που ελεγχει την αποσταση απο αντικειμενα, κανει το παρκαρισμα παιχνιδι.Μπλε γραμμες το που ειναι η ευθεια, κιτρινες γραμμες, το που θα πανε οι ροδες σου ετσι οπως εχεις στριψει το τιμονι.

και τα πισω καθισματα

Αυτα σε γενικες γραμμες. Αρκετες μια και το μοντελο δεν κυκλοφορει ακομα. Αν θετε ερωτηση πειτε μου.
Α, πριν ειχα IS250 και JaguarX-type. πιο πριν ενα Yaris) -
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
το καταλυτικο εχει 160λιτρα λιγοτερα αλλα και παλι αξιοπρεπες στα 400+ λιτραΓιατί υπάρχει και μη καταλυτικό;
-
sorry, το υβριδικο
-
Κολλησα με το ρολογακι αλα maserati..πολυ μινιμαλ και διακριτικο..
Γενικως μ αρεσουν οι επιλογες που ξεφευγουν απο τα καθιερωμενα.. -
-
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:

Απο τα πιο καθαρά όργανα που έχω δει.Πολύ όμορφο,πολύ λειτουργικό.
Έχει 4WS το αυτοκίνητο? Υπάρχουν αισθητές διαφορές?
-
δεν εχω ιδεα. Νομιζω οχι, πρεπει να το εχει το F-sport, αλλα δεν παιρνω ορκο. Τα μεγαλυτερα ελαστικα ομως του F-sport επηρεαζουν λιγο την ανεση και δεν νομιζω οτι η διαφορα στην αναρτηση σε συνδιασμο με την ελαφρως χειροτερη ανεση δικαιολογουν το κοστος. Απο την οδηγικη συμπεριφορα μεχρι τωρα δεν εχω κανενα παραπονο ( στο χιονι σπιναρει βεβαια οπως ολα τα πισωκινητα , θελει σιγα και το κουμπι του snow πατημενο)
Τα οργανα πραγματι ειναι αρκετα ομορφα, εδω μια αλλη οψη τους

Για μενα το ιδανικο μοντελο θα ηταν το 350 Premium, δυστυχως δεν ερχεται στο ΗΒΠηγα να δω το LS460 F Sport ( σε μια εξαρση Middlelife crisis) , μου κανανε και ενα καλο quote, αλλα Mpg - μεσος ορος στο αυτοκινητο δοκιμης που ειχε 3 χιλιαδες μιλια - 14 ???. Θα εισαι στο βενζιναδικο καθε δευτερη μερα, δεν ξερω.
All in all μια χαρα ειναι το αμαξι, δεν φαινεται αργο ( αν και δεν θα με πειραζε να ηταν πιο γρηγορο) και η καταλαλωση ειναι αυξημενη αλλα δεν σκοτωνει.
Α, το μονο αλλο μελανο σημειο ειναι η συνδεση με το ιντερνετ - google κλπ. Δεν συνδεεται me το Galaxy S3. ουτε με iPhones, θελει συγκεκριμενα μοντελο, τα περισσοτερα blackberry. Διαβαζει τα SMS, στελνεις SMS κλπ αλλα δεν διαβαζει mails και δεν ψαχνει google, bing κλπ.
Το SatNav ειναι πολυ καλο. Με πηγε απο το σπιτι στο μαντσεστερ στο ξενοδοχειο στη Γαλλια, βαζοντας μονο το τηλεφωνικο αριθμο του ξενοδοχειου στο παρισι. Μετρια ειναι η υπηρεσια για το μποτιλιαρισμα. Μερικες φορες σε γλυτωνει, σε μακρινα ταξιδια ομως κολλαει καμια φορα και σε προτεινει νεα διαδρομη καθε τρεις και λιγο πραγμα ενοχλητικο.Ανετο επισης ειναι και το αυτοματο χειροφρενο. Γενικα ειναι πολυ χαλαρωτικο αυτοκινητο. Εχεις τα κλειδια στην τσεπη. Δεν πιανεις κλειδι, ανοιγει η πορτα αμεσως μονη της. Παει το καθισμα πισω να μην βρουν τα ποδια σου στο τιμονι. Δεν λυνεις χειροφρενο, απλως πατας το κουμπι και παιρνει μπρος. ΒΑζεις την ζωνη, το καθισμα στην θεση του. ΒΑζεις οπισθεν, η καμερα σου δειχνει που πας, η μουσικη ξεκιναει, το τηλεφωνο συνδεεται. Πατας στην μνημη του satnav το που πας και εφυγες. Τα φωτα αναβουν αυτοματα αμα πεσει σκοταδι ή μπεις σε τουνελ. Οι υαλοκαθαριστηρες ξεκινανε αυτοματα αν βρεξει. Αν εχεις καμερες βαζεις την ταχυτητα στο trip computer και την κραταει σταθερη. Αν ερχεται καποιος διπλα αναβει το blind spot detector. Αν ο αποπισω εχει ισχυρα φωτα ή ο ηλιος ειναι εντονος, ο καθρεφτης οπισθοπορειας σκουραινει μονος του. Ο κλιματισμος κρατα σταθερη την θερμοκρασια. Το ραδιο ειναι DAB δεν χανεις σταθμο.
Χαλαρωση, ηρεμια, ξαπλα.Αυτα. Αν θετε κατι αλλο μου λετε. Κριμα που δεν ερχεται Ελλαδα
-
Πολύ ξεχωριστή επιλογή, μπράβο!
Πάντως αυτά τα τέλεια μπιχλιμπίδια που περιγράφεις στην τελευταία παράγραφο, είναι στάνταρ αξεσουάρ σε αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας και τιμής. Ακόμα και σε μικρότερα αυτοκίνητα τα βρίσκεις στον κατάλογο των έξτρα και πάλι είσαι αρκετά κάτω από την τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου!
Να το χαίρεσαι και να το ευχαριστιέσαι κατα τ' άλλα! -
μερσι. Οχι, στην βρεττανια για να τα βαλεις σε μια 520 π.χ - μαζι με μερικα μπιχλιμπιδια ακομα, φωτα πορειας που γυριζουν με τους τροχους, το ηχοσυστημα, τα θερμαινομενα καθισματα, και κατι ακομα ψιλα - πρεπει να δωσεις αλλο ενα δεκαρικο.
-
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
Πάντως αυτά τα τέλεια μπιχλιμπίδια που περιγράφεις στην τελευταία παράγραφο, είναι στάνταρ αξεσουάρ σε αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας και τιμής. Ακόμα και σε μικρότερα αυτοκίνητα τα βρίσκεις στον κατάλογο των έξτρα και πάλι είσαι αρκετά κάτω από την τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου!
Ακριβως.Τα εχω ολα σε Thesis του 2003 και πολλα απο αυτα δεν τα χρησιμοποιω καθολου (πχ τηλεοραση,SMS,ηχητικες προειδοποιησεις,μασαζ στα καθισματα κλπ),ενω καποια απο αυτα (πχ ηλιοροφη με κυψελες συγκεντρωσης ηλιακης ενεργειας για ενεργοποιηση του βεντιλατερ οταν ζεσταθει το εσωτερικο) τα βρισκω και εντελως μαρκετινιστικα. Ολες αυτες οι ευκολιες μπορει να ειναι υπο συνθηκες ευχαριστες η και χρησιμες, αλλα δεν παυουν κατα βαση να ειναι αν οχι superfluous, τουλαχιστον οχι sine qua non, ενω προσθετουν βαρος με ολα τα συνακολουθα του, και απο την αλλη με 36 διαφορετικους εγκεφαλους (καλη ωρα στη thesis) ποτε δεν αισθανομουν και ιδιαιτερη ασφαλεια ως προς την μακροημερευση των μαραφετιων αυτων (ευτυχως ολα δουλευουν ακομα)............
μερσι. Οχι, στην βρεττανια για να τα βαλεις σε μια 520 π.χ - μαζι με μερικα μπιχλιμπιδια ακομα, φωτα πορειας που γυριζουν με τους τροχους, το ηχοσυστημα, τα θερμαινομενα καθισματα, και κατι ακομα ψιλα - πρεπει να δωσεις αλλο ενα δεκαρικο.
αυτη ειναι παγια τακτικη των premium γερμανων,ιδιως στις entry level εκδοσεις, προκειμενου να σε κανουν να φορτωσεις το αυτοκινητο και να ξεφουσκωσεις το πορτοφολι σου, που απο την αλλη ομως αντισταθμιζεται εν μερει με το σκοντο που σου κανει με το καλημερα ο dealer (ως και 10%) η τις προσφορες σε km0 μοντελα (ως και 20% κατω),στα οποια η BMW (τουλαχιστον στην ιταλικη αγορα) ειναι απο τις πρωταθλητριες στο sport.
Kαι για να εχουμε μια ταξη μεγεθους,δεδομενου οτι στην ιταλικη αγορα διατιθεται μονο το 450 hybrid (στη βασικη του εκδοση στα ιδια χρηματα με μια 535i, 15Κ ευρω ακριβοτερα απο μια 520i base και 20Κ φθηνοτερα απο μια 550i),πως ειναι η κατασταση στην Αγγλια;
-
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
εξαιρετικο, πολυ μπροστα σε σχεση με γερμανους ή την XF σε ποιοτητα κυλισης, ποιοτητα εσωτερικου, ηλεκτρονικα και αισθηση του οτι οδηγεις κατι upper class. Πολυ σημαντικη η διαφορα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο στην ποιοτητα του εσωτερικου.Approved
Τι κιβωτιο φοραει το δικο σου?
-
αυτοματο 6 ταχυτητων ( 6Μ - 5D)
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Kαι για να εχουμε μια ταξη μεγεθους,δεδομενου οτι στην ιταλικη αγορα διατιθεται μονο το 450 hybrid (στη βασικη του εκδοση στα ιδια χρηματα με μια 535i, 15Κ ευρω ακριβοτερα απο μια 520i base και 20Κ φθηνοτερα απο μια 550i),πως ειναι η κατασταση στην Αγγλια;
αντιστοιχη.
παρεπιμπτοντως δεν θα ελεγα τον εξοπλισμο μπιχλιμπιδια, γιατι δεν μπορv να σκεφτω κατι απο αυτα που ανεφερα το οποιο θα ελειπε και δεν θα το αναζητουσα. Καθε μερα κανουν την ζωη μου πιο ευκολη.
-
Για άλλη μια φορά, ωραίες φωτό και ωραία περιγραφή.Keep up!
Για το θέμα που αντιμετωπίζεις, δοκίμασε να διαγράψεις παλιά μηνύματα/e-mails
και να ξανακάνεις pair το κινητό απο την αρχή.http://www.clublexus.com/forums/gs-four ... xy-s3.html
-
Ολα αυτα τα εχω στην bmw και τα εχω απενεργοποιημενα. Δεν γουσταρω να παιρνει πρωτοβουλιες το αυτοκινητο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Για άλλη μια φορά, ωραίες φωτό και ωραία περιγραφή.Keep up!Για το θέμα που αντιμετωπίζεις, δοκίμασε να διαγράψεις παλιά μηνύματα/e-mails
και να ξανακάνεις pair το κινητό απο την αρχή.http://www.clublexus.com/forums/gs-four ... xy-s3.html
σε ευχαριστω. Τα μηνυματα τα διαβαζει , δεν συνδεεται με τις μηχανες αναζητησεις. Ειναι ζητημα της Lexus υπαρχει και στο manual του τεχνικου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ολα αυτα τα εχω στην bmw και τα εχω απενεργοποιημενα. Δεν γουσταρω να παιρνει πρωτοβουλιες το αυτοκινητο.Sent from my Neo V using Tapatalk.
αποψεις, εμενα μου αρεσουν.
Να πουμε εδω οτι συστημα με συστημα εχει διαφορα. Τhς BMW εχει πολυ πιο αργους ρυθμους αποκρισης και γενικα λειτουργει με λιγοτερο ομαλο τροπο. Η διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης ειναι απλως πολυ μεγαλη. Οσο απεχουν οι γερμανοι απο την φιατ π.χ τοσο απεχει η Lexus απο τους γερμανους.Αλλα αυτα ειναι υποκειμενικες αποψεις, αντικειμενικα και τα γερμανικα αυτοκινητα εχουν το πολυ μεγαλο κοινο τους και πολυς κοσμος ειναι ευχαριστημενος. Αν θες το κατι παραπανω , κατα την γνωμη μου παντα, πας Lexus. Προφανως αυτο ειναι απλως μια γνωμη, αλλα κοιταξα και τους τρεις γερμανους πριν καταληξω στην Lexus και καθε φορα οταν εμπαινα σε καποιο απο τα τρια γερμανικα, συγκριτικα επαιρνα την αισθηση οτι εμπαινα σε ΦΙΑΤ.
Και εν τελει την αποψη μου αυτη την στηριξα με τα λεφτα μου. Μιλωντας για λεφτα, οταν την αγορασα , σε PCP με τα ιδια λεφτα επαιρνα καινουρια την S350 Bluetec. Εκτιμησα οτι η GS ηταν πιο ποιοτικη - σε συνδυασμο με ιστοριες τρομου απο γνωστους που ειχαν S-Class και τραβαγανε τα μαλια τους - και αναλογως επραξα.Περι ορεξεως ομως...
-
Δεν διαφωνώ ότι η Λέξους βγάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα. Αν μη τι άλλο είμαι ιταλόφιλος και ιαπωνόφιλος στα αυτοκίνητα και ξέρω καλά πόσο ποιοτικά είναι τα Made in Japan. Όμως στην οδήγηση ψάχνω άλλα πράγματα αντί για αυτοματισμούς. Για αυτό άλλωστε και διαλέγω πάντα αυτοκίνητα βάσει της οδηγικής συμπεριφοράς τους και όχι των 'μπιμπλικίων' που φέρουν. Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, υδραυλικό τιμόνι, air condition, κι ένα ραδιόφωνο θέλω όλο κι όλο από θέμα άνεσης. Αλλά όπως είπες κι εσύ πολύ σωστά, είναι θέμα γούστου.
LEXUS GS NEW edition 2012 !!!