-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Φίλος ενδιαφέρεται για υγραέριο στην Ε200 του. 1.8 Kompressor 163ps 2004 μοντέλο (W211)
Για μάρκα έχω ακούσει ότι η Prins ειδικεύεται στα Mercedes. Με μια ματιά που έριξα στο site της είδα κιτ αξίας 935 ευρώ κατάλληλο για ατμοσφαιρικό ή τούρμπο, μέχρι 2.000cc. Το ρεζερβουάρ του όμως πώς είναι? Στυλ ρεζέρβας ή από αυτές τις μπουκάλες που πιάνουν χώρο στο πορτ-μπαγκάζ?
Υπάρχει κάποιος που ξέρει να προτείνει πού να το τοποθετήσουμε, και αν γίνεται να προτείνει επιπλέον κιτ και από άλλες μάρκες?Πες του να βάλει το prins Silverline μια χαρα είνσι με δεξαμενη ρεζερβας 59 λίτρων, εβαλε φιλσς προσφατα σε clk 200 1.8 184 HP αυτοματο
Δες εδω http://www.qgas.gr/lpgconversions/110-p ... sbenz.htmlΕγω το έχω με κοντα 80 χιλ χιλιόμετρα μια χαρα όλα μια αντλία βενζίνης μονο έβγαλε !!
-
εχει να ρυθμισεις σε ποια θερμοκρασια να γυρναει στο αεριο και ποσα δευτερα να κανει να γυρισει αν ειναι ζεστα τα νερα.
Αλλα ειχει καποιες μινιμουν τιμες που δεν μπορειας να κατεβεις χαμηλοτερα.
Οταν ειναι πολυ κρυο δεν δουλειει καλα και σβυνει μολις ζοριστει λιγο με το αεριο -
Νομίζω ότι έχω ξαναρωτήσει ή θα ήθελα να ρωτήσω...
Transit 1985 2,0 με καρμπυρατέρ (μονό). Η φιάλη ας είναι και 80 λίτρα...
Πόσο θα πρέπει να στοιχίσει η εγκατάσταση υγραερίου με τα σημερινά δεδομένα? -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Transit 1985 2,0 με καρμπυρατέρ (μονό).ο ορισμος της αξιοπιστιας και της αντοχης.
σκυλι απο τα λιγα.
οδηγουσα 2 χρονια ενα τετοιο και κανενα συγχρονο μπουρδελακι δεν εχει σηκωσει τα βαρη που εχει σηκωσει αυτο. μακραν......
βγηκα off topic αλλα δεν γινοταν να μην το πω... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Νομίζω ότι έχω ξαναρωτήσει ή θα ήθελα να ρωτήσω...
Transit 1985 2,0 με καρμπυρατέρ (μονό). Η φιάλη ας είναι και 80 λίτρα...
Πόσο θα πρέπει να στοιχίσει η εγκατάσταση υγραερίου με τα σημερινά δεδομένα?Απο 700-850 € δεξαμενη, πνεύμονας μιξερ ηλεκτρονικά .. Μπορεί να γινει με 500-600 € τουρκικά - 700-850 € ιταλικά πχ ΑΕΒ ... Το μιξερ παίζει απο 15-80 € ... Ανάλογα την ποιότητα .. Σήμερα είδα ένα k jettonic με μιξερ του κόστισε 800 €
-
Τα έxω αλλάξει όλα:
V 1,5 1972
1,6 1978
1,6 1982
2,0 1980
2,9 1985
Kαι θα συνεχίσω αν κατορθώσω να μειώσω την κατανάλωση (το μόνο κουσούρι μαζί με τα διαφορικά) -
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Νομίζω ότι έχω ξαναρωτήσει ή θα ήθελα να ρωτήσω...
Transit 1985 2,0 με καρμπυρατέρ (μονό). Η φιάλη ας είναι και 80 λίτρα...
Πόσο θα πρέπει να στοιχίσει η εγκατάσταση υγραερίου με τα σημερινά δεδομένα?Απο 700-850 € δεξαμενη, πνεύμονας μιξερ ηλεκτρονικά .. Μπορεί να γινει με 500-600 € τουρκικά - 700-850 € ιταλικά πχ ΑΕΒ ... Το μιξερ παίζει απο 15-80 € ... Ανάλογα την ποιότητα .. Σήμερα είδα ένα k jettonic με μιξερ του κόστισε 800 €
800€ δεν δίνω που να τους βλέπω τούμπανο...Τόσο δίνουν για το Panda 100hp .
Αλλά 400-500€ θα το συζητούσα...Ούτε εγκέφαλο θέλει, ούτε μπεκ...Μόνο πνεύμονα, μπουκάλα και διακόπτη...Ο χώρος τεράστιος και στον κινητήρα και στην κλούβα.
Μάλλον θα πρέπει να αρχίσω την έρευνα...μεγάλες ψαλίδες παρατηρώ... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Νομίζω ότι έχω ξαναρωτήσει ή θα ήθελα να ρωτήσω...
Transit 1985 2,0 με καρμπυρατέρ (μονό). Η φιάλη ας είναι και 80 λίτρα...
Πόσο θα πρέπει να στοιχίσει η εγκατάσταση υγραερίου με τα σημερινά δεδομένα?Απο 700-850 € δεξαμενη, πνεύμονας μιξερ ηλεκτρονικά .. Μπορεί να γινει με 500-600 € τουρκικά - 700-850 € ιταλικά πχ ΑΕΒ ... Το μιξερ παίζει απο 15-80 € ... Ανάλογα την ποιότητα .. Σήμερα είδα ένα k jettonic με μιξερ του κόστισε 800 €
800€ δεν δίνω που να τους βλέπω τούμπανο...Τόσο δίνουν για το Panda 100hp .
Αλλά 400-500€ θα το συζητούσα...Ούτε εγκέφαλο θέλει, ούτε μπεκ...Μόνο πνεύμονα, μπουκάλα και διακόπτη...Ο χώρος τεράστιος και στον κινητήρα και στην κλούβα.
Μάλλον θα πρέπει να αρχίσω την έρευνα...μεγάλες ψαλίδες παρατηρώ...ανεβα λιγο πιο πανω για να βαλεις ιταλικο π.χ. lovato και οχι τουρκικο, αν φορας weber καρμπυρλατερ και οχι το μαμα μπορεις και χωρις μιξερ.
-
Βρε παιδια τι κόλλημα είναι αυτο που έχετε φάει με το ατικερ και τα τουρκικά διαβάζουν σηνεχεια και λέτε οχι τουρκικό υπάρχει κάποιος που το έβαλε και είχε πρόβλημα??? και αν ναι τι πρόβλημα ηταν αυτο??
-
Ο χρήστης theo pantermarakhs έγραψε:
Βρε παιδια τι κόλλημα είναι αυτο που έχετε φάει με το ατικερ και τα τουρκικά διαβάζουν σηνεχεια και λέτε οχι τουρκικό υπάρχει κάποιος που το έβαλε και είχε πρόβλημα??? και αν ναι τι πρόβλημα ηταν αυτο??για διαφορα 100-150 ευρω δεν θα ηταν καλυτερα να εχεις το πρωτοτυπο και οχι την αντιγραφη?
σε ventgaz που εχουν κυκλοφορισει περισσοτερα υπαρχουν αρκετα θεματα. -
Ναι αλλα εγω λέω για το ατικερ εχουν βγάλει προβλήματα?? εγω εχω βάλει ατικερ γιατι το βρικα εδω στην Κρήτη 1100 ευρώ ενώ όλα τα αλλα έπαιζαν πάνω απο τα 1400.. Μιλάω για αυτοκίνητο 2000cc κομπρεσορα
-
Ο χρήστης theo pantermarakhs έγραψε:
Ναι αλλα εγω λέω για το ατικερ εχουν βγάλει προβλήματα?? εγω εχω βάλει ατικερ γιατι το βρικα εδω στην Κρήτη 1100 ευρώ ενώ όλα τα αλλα έπαιζαν πάνω απο τα 1400.. Μιλάω για αυτοκίνητο 2000cc κομπρεσοραποσα χιλιομετρα εχεις κανει, ποια μπεκ φοραει, ποσο μεγαλυτερη καταναλωση εχεις απο βενζινα?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ναι αλλα εγω λέω για το ατικερ εχουν βγάλει προβλήματα?? εγω εχω βάλει ατικερ γιατι το βρικα εδω στην Κρήτη 1100 ευρώ ενώ όλα τα αλλα έπαιζαν πάνω απο τα 1400.. Μιλάω για αυτοκίνητο 2000cc κομπρεσορα
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει, ποια μπεκ φοραει, ποσο μεγαλυτερη καταναλωση εχεις απο βενζινα?
22.000 πριν λιγο
δεν εχω ιδεα ποσως με απασχολει αφου δουλευουν
γυρω στο 15%Α! και δεν ειναι καν Αττικερ.....
Τουρκικη μπουκαλα τουρκικος εγκεφαλος τουρκικος πνευμονας τουρκικο solenoid ( Α ! ναι σ αυτο χαλασε ενα τσιμουχακι...) τουρκικη πολυβαλβιδα κι οπως ειπα μπεκ δεν εχω ιδεα.
Απο τους -15 το χειμωνα εως οσο το καλοκαιρι
να κοπανιεται στα βουνα και στα λαγκαδια και καταληγει καπως ετσι...
Φαινονται - οσο απο την λασπη - εγκεφαλος στο βαθος, η ηλεκτροβαλβιδα και ολιγον απο πνευμονα, ολα με την αναλλογη χ(ρ)ωματική περιποιηση...Βρε παιδια τι κόλλημα είναι αυτο που έχετε φάει με το ατικερ και τα τουρκικά διαβάζουν σηνεχεια και λέτε οχι τουρκικό υπάρχει κάποιος που το έβαλε και είχε πρόβλημα??? και αν ναι τι πρόβλημα ηταν αυτο??
για διαφορα 100-150 ευρω δεν θα ηταν καλυτερα να εχεις το πρωτοτυπο και οχι την αντιγραφη?
σε ventgaz που εχουν κυκλοφορισει περισσοτερα υπαρχουν αρκετα θεματα.Ενω τα επωνυμα δεν εχουν Ηλια μου?
Να θυμιθω τις αντλιες των Icom ( νομιζω ) ??? -
Μου εχει βάλει τα μεγάλα μπεκ που είναι μέχρι 240 άλογα και το δικο μου είναι 162 και εχω ακριβός ενα λίτρο παραπάνω απο την βενζίνη.. Ιγραεριο μου παει 10 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα με 96 λεπτα το λίτρο
-
Φωκιονα το αυτοκινητο σου δεν ειναι ιδιαιτερων απαιτησεων και μπορει να καταφερει και ενα πολυ μετριο συστημα. για τα icom εχεις απολυτο δικιο οπως και για καποια αλλα, με ενδιαφερει το λογισμικο κατα κυριο λογο π.χ. τις επιλογες ρυθμισης και ψεκασμου βενζινας που εχει σημερα το lovato η attiker θα τις εχει σε 1.5-2 χρονια στο λογισμικο της, τυχαια παραδειγματα εταιριων.
τουρκικη πολυβαλβιδα δεν βαζω σε πελατη μου, εχουν βγαλει καποια θεματα και επειδη για εμενα ειναι το πιο σημαντικο εξαρτημα ασφαλειας του υγραεριου εστω και ψυχολογικα για να κοιμαμε ησυχος διαλεγω πιο επωνυμες εταιριες.
teo τα μπεκ ειναι τυπου ηλεκτροβαλβιδας ή τυπου βενζινας.
για να τελειωνω καποια στιγμη, σαν τεχνικος ξερω τις τιμες χονδρικης που πουλανε οι εταιριες τα προιοντα τους, δεν θεωρω τιμιο απο μερους μου για να γλυτωσω 100 ευρω απο την αγορα του κιτ να βαλω ενα κιτ το οποιο ειναι αντιγραφο και για εμενα χαληλοτερης ποιοτητας (για καποιους αλλους οχι) για να κονομησω 100 ευρω παραπανω. -
Για το λογισμικό μαζι σου. Αφου καταφερνω να ρυθμισω το δικο μου αντιλαμβανεσαι για τι 'βαθος ρυθμισεων' μιλαμε
η πολυβαλβιδα 2 χρονια 'τρωει ξυλο' και μια φορά που χρειαστικε να 'δρασει' οταν ειχε διαρροη το τσιμουχακι στην ηλεκτροβαλβιδα του πνευμονα απλώς εκλεισε αμεσα την παροχη - οτι επρεπε να κανει δηλαδη.
η ουσια μου αν θες ειναι η πρωτη γραμμη που λες.
Αν ΔΕΝ εχουμε εμεις ή/και ο κινητηρας μας ιδιαιτερες απαιτησεις τα τουρκικα δεν αξιζουν την απαξιωση που λαμβανουν ( ή αν ακομα και τα 100-200 ευρω ΠΑΙΖΟΥΝ ρολο για την τσεπη καποιων) ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ με τους αναλλογους 'ρυθμιστικους' περισσότερο συμβιβασμους.
'το οτι το φιατ δεν ειναι φερραρι δεν το κανει κακο αυτοκινητο'
-
παιδια μια ερωτηση,
γνωριζει καποιος να μας πει τι απο αυτα τα 2 προιοντα πρεπει να βαλω?
http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN ... ctID=17015εβαλα αυτο που μπαινει στην δεξαμενη αεριου,μηπως προτιμοτερο ηταν να βαλω το αλλο που μπαινει στο ρεζερβουαρ τις βενζινης?
κανουν την ιδια δουλεια αυτα τα δυο? -
Ο χρήστης theo pantermarakhs έγραψε:
Μου εχει βάλει τα μεγάλα μπεκ που είναι μέχρι 240 άλογα και το δικο μου είναι 162 και εχω ακριβός ενα λίτρο παραπάνω απο την βενζίνη.. Ιγραεριο μου παει 10 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα με 96 λεπτα το λίτροΡε συ theo πού έβαλες με τέτοια τιμή;
εδώ στα Χανιά είναι μόνιμα πάνω απο 1€. -
Ο χρήστης aristidis540 έγραψε:
παιδια μια ερωτηση,
γνωριζει καποιος να μας πει τι απο αυτα τα 2 προιοντα πρεπει να βαλω?
http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN ... ctID=17015εβαλα αυτο που μπαινει στην δεξαμενη αεριου,μηπως προτιμοτερο ηταν να βαλω το αλλο που μπαινει στο ρεζερβουαρ τις βενζινης?
κανουν την ιδια δουλεια αυτα τα δυο?Και τα 2 για να κανει δουλεια. Το γραφει και στις οδηγιες στο μπουκαλι που μπαινει στο υγραεριο
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Για το λογισμικό μαζι σου. Αφου καταφερνω να ρυθμισω το δικο μου αντιλαμβανεσαι για τι 'βαθος ρυθμισεων' μιλαμεΩραία λοιπόν, μπορείς να αυτιχριστείς πυρηνικός επιστήμων (σαν όλους αυτούς που πάτησαν κάποτε ένα κουμπί σε υπολογιστή) και να χρεώνεις την καλημέρα σου 1500 ευρώ
Υγραεριοκίνηση!