-
Tο μοντέλο που κυκλοφορεί στην Κίνα (EURO II), έχει δύο κινητήρες 2.0 & 2.4:
Για τον 2.0:
84/5500 ( Kw/r/min )
163/3500 (N·m/r/min)
Βάρος (kgr): 1640 (2WD)Για τον 2.4:
92/5250( Kw/r/min )
188.2/3000 (N·m/r/min)
Βάρος (kgr): 1730 (4WD)Διαστάσεις (mm): 4745×1800×1750
Μεταξόνιο (mm): 2760
Ελαστικά: 245/75R16Περισσότερες φωτογραφίες:
http://www.landwind.com/down/paper/index.htm
http://www.landwind.com/jiazu/suv/index.htmTo επίσημο site (στα κινέζικα...): http://www.landwind.com
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το πήραν χαμπάρι και στα δελτία ειδήσεων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ανώτατη ταχύτητα 160 χλμ και ΔΕΝ διαθέτει ABS είπαν.Για άλλη μια φορά οι δημοσιογράφοι έπιασαν λαβράκι.... την βλακείς που τους τυραννάει...
Αν δεν ήταν ΤΟΣΟ άσχετοι δεν θα έλεγαν πως δεν έχει ABS, απλούστατα γιατί ΔΕ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ!!!
Αν αποφασίσουν οι Κινέζοι να το εξάγουν στην ΕΕ θα πρέπει να του βάλουν, απλά γιατί είναι καιονοτική εντολή για όλα τα καινούρια που εισάγονται στην ΕΕ.
Οπότε άτοπο!!!Α, και ένα ABS της γενιάς του Κολοκοτρώνη μέιντ ιν Τσάινα πόσο να κοστίζει στο εργοστάσιο;
Όσο ένας καφές στην Βουλιαγμένη;; -
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
....92/5250; Kw/r/min;
188.2/3000 ;N·m/r/min;
Βάρος (kgr): 1730 (4WD);
Ελαστικά: 245/75R16Mε 92 άλογα σε όχημα 1730+ κιλών με τετρακίνηση και 245 λάστιχο αν θα πιάνει τα 160 κάποτε θα είναι θαύμα..... κι από επιτάχυνση καληνύχτα.... Και από κατανάλωση ??? Τι τεχνολογίας-προέλευσης είναι αυτός ο 'υπερσύγχρονος' κινητήρας που βγάζει περίπου 38,33 ίππους ανά λίτρο? Ας είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές εκτός δρόμου...
-
92 kW λέει, ήτοι 92 x 1,34102 = 126,05588 ίπποι.
-
Ãéáôß ìå 126 Üëïãá èá ðçãáßíåé êáëýôåñá?
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το πήραν χαμπάρι και στα δελτία ειδήσεων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ανώτατη ταχύτητα 160 χλμ και ΔΕΝ διαθέτει ABS είπαν.
Για άλλη μια φορά οι δημοσιογράφοι έπιασαν λαβράκι.... την βλακείς που τους τυραννάει...
Αν δεν ήταν ΤΟΣΟ άσχετοι δεν θα έλεγαν πως δεν έχει ABS, απλούστατα γιατί ΔΕ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ!!!
Αν αποφασίσουν οι Κινέζοι να το εξάγουν στην ΕΕ θα πρέπει να του βάλουν, απλά γιατί είναι καιονοτική εντολή για όλα τα καινούρια που εισάγονται στην ΕΕ.
Οπότε άτοπο!!!Α, και ένα ABS της γενιάς του Κολοκοτρώνη μέιντ ιν Τσάινα πόσο να κοστίζει στο εργοστάσιο;
Όσο ένας καφές στην Βουλιαγμένη;;Oπως και το CHEROKEE στην βασική εκδοσή.......
-
Γιατί το πετρελαιοκίνητο Tuscon με τα 112 είναι καλύτερο?
Και μιλάμε για Hyundai που είναι πλεον από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως. -
GeorgeTabs:
Το Lada Niva έχει αερόσακους και ABS; Γιατί στα συνοπτικά χαρακτηριστικά των 4Τ αναφέρεται πως όχι. http://www.4t.gr/technical/model.php
Γνωρίζω ότι όλα τα αυτοκίνητα στην ΕΕ πρέπει να έχουν ABS, μήπως όμως κάποιες κατηγορίες εξαιρούνται; -
Έχει μια επιρροή από τα Κινέζικα κτίρια...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
GeorgeTabs:
Το Lada Niva έχει αερόσακους και ABS; Γιατί στα συνοπτικά χαρακτηριστικά των 4Τ αναφέρεται πως όχι. http://www.4t.gr/technical/model.php
Γνωρίζω ότι όλα τα αυτοκίνητα στην ΕΕ πρέπει να έχουν ABS, μήπως όμως κάποιες κατηγορίες εξαιρούνται;Με πιάνεις αδιαβαστο!!
Η Υποχρέωση για αερόσακο πρέπει να είναι από καιρό, ενώ το ABS είναι υποχρεωτικό από το 2005, οπότε ίσως τα κατασκευασμένα (ή ΕΙΣΗΓΜΕΝΑ, βλέπε ετοιμοπαράδοτα) του 2004 δεν υποχρεούνται...
Ίσως και να είναι λάθος των πινάκων ή να είναι παλιοί.Το να εξαιρούνται κατηγορίες ΟΚ, αλλά ανάμεσα στα επιβατικά δεν το νομίζω...
-
Καλά, ας κάνει πως έρχεται και θα δούμε τι θα γίνει!
Πρόβλεψη? Ο ΧΑΜΟΣ!!!126 άλογα είναι αξιοπρεπέστατα σε σχέση με πολλά απο τα SUV που κυκλοφορούν!
Και από σουλούπι σκίζει!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Καλά, ας κάνει πως έρχεται και θα δούμε τι θα γίνει!
Πρόβλεψη? Ο ΧΑΜΟΣ!!!**QUIZ:**φίλος, φίλτατος, διακεκριμένο μέλος του citroen forum, δήλωσε ότι έτσι και έρθει, θα το πάρει! Ποιος είναι???
-
Το πουλ-μουρ του φτωχομπινέ θα είναι αυτή η μαλακία...
-
ειδα οτι οι κινεζοι παραγουν εκτός από τον
' frontera' και το cherokee προηγουμενης γενιας. -
Από το επίσημο site της εταιρίας στην Ολλάνδία: http://www.jmclandwind.nl/- Η τιμή του βασικού μοντέλου (JMC Landwind 2.0l 2WD) στην Ολλανδία: 16.950 Ευρώ
- Έχει 2 χρόνια ολική εγγύηση
- Η τελική του βασικού μοντέλου είναι 160 Km/h
- Oι κινητήρες είναι της Mitsubishi
Στην Ολλανδία εισάγονται 5 εκδόσεις:
2.0L (2WD)- Ισχύς: 84/5500 (kw/r/min)
- Ροπή: 163/3500 (N m/r/min)
- Κατανάλωση: 8.5 (L/km/h)
- Ελαστικά: 245/75R16
- Διαστάσεις: 4745x1800x1750 (mm)
- Βάρος: 1640 kg
2.4L (2WD & 4WD)
- Ισχύς: 92/5250 (kw/r/min)
- Ροπή: 188.2/3000 (N m/r/min)
- Κατανάλωση: 9.0 (L/km/h)
- Ελαστικά: 245/75R16
- Διαστάσεις: 4745x1800x1750 (mm)
- Βάρος: 1640 kg (2WD) - 1730 kg (4WD)
2.8T (2WD & 4WD) diesel
- Ισχύς: 67.6/3600 (kw/r/min)
- Ροπή: 204.5/2000 (N m/r/min)
- Κατανάλωση: 7.0 (L/km/h)
- Ελαστικά: 245/75R16
- Διαστάσεις: 4745x1800x1750 (mm)
- Βάρος: 1700 kg (2WD) - 1790 kg (4WD)
Ο βασικός εξοπλισμός όλων των μοντέλων περιλαμβάνει:
- ABS
- Κλιματισμό
- Ηλεκτρικά παράθυρα/καθρέπτες
- Hλεκτρομαγνητικές Κλειδαριές
- Ράδιο-CD
κτλ.
Διαφημιστικό φυλλάδιο (ολλανδικά):
http://www.jmclandwind.nl/brochure/pagina-1.pdf
http://www.jmclandwind.nl/brochure/pagina-2.pdf
http://www.jmclandwind.nl/brochure/pagina-3.pdf
http://www.jmclandwind.nl/brochure/pagina-4.pdf -
Θυμηθείτε:
τα κινέζικα air-condition (πολλοί γνωστοί μου έχουν και δεν παθαίνουν τίποτα - πήρα κι εγώ ένα, no problem)
τις κινέζικες μικρές ηλεκτρικές συσκευές
................
τους κινέζικους δορυφόρους
τις κινέζικες ανακαλύψεις στην επιστήμηΓια άχρηστα τα είχαμε όλα στην αρχή, μέχρι που οι Κινέζοι πάτησαν κάτω τον ανταγωνισμό. Μόνο το πρεστίζ και το φινίρισμα τους λείπει, αλλά αυτό είναι θέμα χρόνου να αποκτηθεί.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Είχε και στο παρελθόν γίνει αυτό από την Daewoo, όταν ξαναέβγαλε το Opel Kadett (το αυγό...) αλλά δε θυμάμαι με ποια ονομασία.
Στήν αρχή βγήκε ολόιδιο μέ τό καντέτ μέ τό όνομα Racer,ενώ αργότερα μέ κάποιες διαφορές σάν Nexia (νομίζω )
Κινητήρες φορούσε τής Νταεγού καί στίς δύο εκδόσεις.Ωραία!Τώρα κυρία θα αλλάξει το σάξο/106/σειτσέντο που της πήρε ο άντρας της όταν έμαθε οτι της τα φοράει και ΔΕΝ θα πάρει C2 κτλ, αλλά θα αγοράσει το θερίο.ΚΑλύτερα!να οδηγεί δεν έχει μάθει ακόμα, άρα με το γομάρι είναι πιο ασφαλής, παρκάρει καλύτερα στα πεζοδρόμια και πουλάει και μούρη όταν παίρνει τα πιτσιρίκια απ το σχολείο στις ασυμπάσθιστες με τα Βιτάρα και τα Τζίμνυ.Τώρα πως θα στρίβει στις διασταυρώσεις στα πυκνοπαρκαρισμένα στενά δεν το χει σκεφτεί ακόμα!Μετά-αφού επιλέξει το χρώμα...Και παρκάρισμα;Με το αυτί...Και όλοι οι υπόλοιποι (πεζοί και οδηγοί ) τι θα απογίνουμε μωρέ;Με αυτά τα γομάρια που κυκλοφορούν σκιάζομαι!Χτες πέτυχα ένα Land Cruiser και τα προβολάκια ήταν στο ύψος του καθρέπτη μου....
-
Αλήθεια πότε να έρθει αυτό στο Ελλαδιστανήσι;
-
Η τετρακίνηση/ανάρτηση/συμπεριφορά θα είναι ίδια? Απλή στιβαρή με απώλειες τετρακίνηση με ανάρτηση καλή για εκτός και συμπεριφορά καλή εκτός δρόμου και μέτρια επί δρόμου?
Το Frontera όμως είχε και άλλους κινητήρες..... που νομίζω επέτρεπαν καλύτερες επιδόσεις και τελική καλύτερη από 160 που είναι λίγο στην εποχή μας.... Τουλάχιστον η κατανάλωση πρέπει να είναι καλύτερη με τους πιο σύγχρονους(?) κινητήρες της Mitsubishi...
Βρίσκω απαράδεκτα, σαν από ελληνική βιοτεχνία της κακιάς ώρας, τα ανάγλυφα πλαστικά της μούρης και των πλαγίων.... το αρχικό σχέδιο του Frontera ήταν πολύ καλύτερο.
Δεν ξέρω από ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης αλλά τα περιμένω μέτρια... (όχι ότι και του Frontera ήταν σπουδαία....) -
Πόσες απαιτήσεις πια να έχουμε από ένα όχημα που (στην Ολλανδία τουλάχιστον) προσφέρεται σε τέτοια τιμή;
Δεν έχει νόημα να συγκρίνει κανείς τις επιδόσεις του κινητήρα, την ποιότητα των πλαστικών, το σύστημα της τετρακίνησης με αυτά που διαθέτουν μοντέλα που κοστίζουν δυο και τρεις φορές πάνω...Υπομονή, θα έρθει και εδώ και τότε θα έχουμε πραγματική άποψη.
Από τα στοιχεία, δείχνει πάντως να έχει και λογική κατανάλωση, ενώ, κατά την προσωπική μου άποψη, θα ήταν καλύτερα για τα περισσότερα οχήματα της κατηγορίας αυτής να περιορίζεται η τελική ακόμα και με κόφτες στα
Jiangling Landwind 2006