-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
...
Με λύπη μου λέω ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, με ευθύνη όλων των εμπλεκομένων (κράτος, γονείς/μαθητές και δάσκαλοι) είναι στημένο να σε ωθεί στο φροντιστήριο και παραδείγματα όπως της δικής μου περίπτωσης είναι εξαιρέσεις (που δείχνουν όμως ότι το αντίθετο και το 'σωστό' είναι εφικτό)...Έτσι είναι:
Συγκέντρωσε 19.566 μόρια χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο!
Πήρε άριστα και χωρίς φροντιστήριο
19.200 μόρια - πρωτιά χωρίς φροντιστήριο και Νομική Αθηνών για το Χρήστο ΚατσάνηΚαλά όλα αυτά, αλλά έτσι θα ήταν το σωστό αν όλοι αυτοί το κατάφερναν με το σχολείο + 2-3 ώρες διαβάσματος στο σπίτι (και πολύ λέω).
Τα περισσότερα παιδιά θυσιάζουν τα πάντα για χάρη του διαβάσματος και ελάχιστοι τυχεροί έχουν και καλούς καθηγητές που τους βοηθάει.Τα παιδια δεν θυσιαζουν τιποτα, οι γονεις τους το κανουν και απο ενα σημειο και μετα αυτα ακολουθουν το προτυπο.
Οταν ακους γονεις να λενε οτι ξεκινουν Αγγλικα στο παιδι στην 2α δημοτικου ωστε να εχει παρει προφισιενσυ πριν το λυκειο τι να πεις.
Που ακομα και αν το παρει αν δεν εξασκει την γλωσσα μεχρι να τελειωσει το πανεπιστημιο θα τα εχει 'ξεχασει'. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Να δουλεύει το ίδιο καλά μια τάξη των 20 παιδιών με μια των 30; Ένα εργαστήριο με 2 καθηγητές με ένα άλλο με 1; Ένα νησί με 2 ΕΠΑΛ τη μια χρονιά και 1 την επόμενη;
Γράφουμε απλά για να γράφουμε;
Εσύ που πληρώνεις (αν τον πληρώνεις) τον εργοδότη μου έχεις απαιτήσεις για υποβάθμιση; Και τη βαφτίζεις αναβάθμιση;Εσύ γιατί κόπτεσαι, αν θέλουν ας φαν τα μούτρα τους. Δικιά τους η επιχείρηση δικά τους και ρίσκα.
Μιλάμε για τη δημόσια παιδεία και το Ελληνικό Δημόσιο ως εργοδότη...
Στο μεταξύ για να καταλάβουμε τη σοβαρότητα του όλου εγχειρήματος (Κάσευ, μην πέσεις από τα σύνεφα):
Δένδιας: Οι δημοτικοί αστυνομικοί θα μετατραπούν σε αστυνομικούς της γειτονιάς
&
Σε νοσοκομεία και δήμους οι εκπαιδευτικοί των Τεχνικών Λυκείων που απολύονται
Δηλαδή, παίρνουμε τους 3.500 δημοτικούς αστυνομικούς από τους δήμους και τους διαθέτουμε στο υπουργείο προστασίας του πολίτη και ταυτόχρονα παίρνουμε τους 2.500 εκπαιδευτικούς από το παιδείας και τους πάμε στο υγείας & τους δήμους. Άντε και απολύουμε το 20-30% από όλους αυτούς.
Η επανίδρυση του δημοσίου σε όλο της το μεγαλείο... -
Και για αυτό το τόσο ενδιαφέρον που θα γίνουν συγχωνεύεις και κάποιοι θα απολυθούν επειδή δε χρειάζονται?? Νοιάζεσαι ώστε να μη γίνει υποβάθμιση??
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Οταν ακους γονεις να λενε οτι ξεκινουν Αγγλικα στο παιδι στην 2α δημοτικου ωστε να εχει παρει προφισιενσυ πριν το λυκειο τι να πεις.
Που ακομα και αν το παρει αν δεν εξασκει την γλωσσα μεχρι να τελειωσει το πανεπιστημιο θα τα εχει 'ξεχασει'.κι εγώ πήρα προφίσιενσι πριν το λύκειο, και νομίζω ότι πλέον η πιθανότητα να μην εξασκείς τα αγγλικά σου μέχρι να τελειώσεις το παν/μιο είναι 0 aka, δεν βλέπω που είναι το κακό σε όλ' αυτά
-
Καλο το προφισιενσι?
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
...
Με λύπη μου λέω ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, με ευθύνη όλων των εμπλεκομένων (κράτος, γονείς/μαθητές και δάσκαλοι) είναι στημένο να σε ωθεί στο φροντιστήριο και παραδείγματα όπως της δικής μου περίπτωσης είναι εξαιρέσεις (που δείχνουν όμως ότι το αντίθετο και το 'σωστό' είναι εφικτό)...Έτσι είναι:
Συγκέντρωσε 19.566 μόρια χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο!
Πήρε άριστα και χωρίς φροντιστήριο
19.200 μόρια - πρωτιά χωρίς φροντιστήριο και Νομική Αθηνών για το Χρήστο ΚατσάνηΚαλά όλα αυτά, αλλά έτσι θα ήταν το σωστό αν όλοι αυτοί το κατάφερναν με το σχολείο + 2-3 ώρες διαβάσματος στο σπίτι (και πολύ λέω).
Τα περισσότερα παιδιά θυσιάζουν τα πάντα για χάρη του διαβάσματος και ελάχιστοι τυχεροί έχουν και καλούς καθηγητές που τους βοηθάει.Τα παιδια δεν θυσιαζουν τιποτα, οι γονεις τους το κανουν και απο ενα σημειο και μετα αυτα ακολουθουν το προτυπο.
Οταν ακους γονεις να λενε οτι ξεκινουν Αγγλικα στο παιδι στην 2α δημοτικου ωστε να εχει παρει προφισιενσυ πριν το λυκειο τι να πεις.
Που ακομα και αν το παρει αν δεν εξασκει την γλωσσα μεχρι να τελειωσει το πανεπιστημιο θα τα εχει 'ξεχασει'.Δεν διαφωνώ, την ανωμαλία παραθέτω η οποία δίνει και πάτημα σε καθηγητές να μην κάνουν την δουλειά τους στο σχολείο.
Σημασία όμως έχει ότι και παραπαιδεία έχουμε και τα παιδιά χάνουν τα καλύτερα τους χρόνια για ένα πτυχίο 'καλού' πανεπιστημίου που θα τους οδηγήσει κατά πάσα πιθανότητα στην ανεργία ή στο μεροδούλι-μεροφάι ενώ πραγματική γνώση δεν έχουν, και ο καθηγητής από την άλλη που τα έξυνε στο σχολείο και τα έπαιρνε το απόγευμα από την παραπαιδεία θα μασουλάει την σύνταξή και το κομπόδεμα του και θα κυκλοφορεί καμαρωτός και περήφανος σαν πρώην καθηγητής στην πόλη
Πρέπει να σφίξουν οι κ@λοι, όλων, είτε αξιολόγηση λέγεται αυτό που θα τα αλλάξει, είτε απόλυση, είτε εφεδρεία πρέπει κάποια πράγματα να αρχίσουν να λειτουργούν όπως πρέπει.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Και για αυτό το τόσο ενδιαφέρον που θα γίνουν συγχωνεύεις και κάποιοι θα απολυθούν επειδή δε χρειάζονται?? Νοιάζεσαι ώστε να μη γίνει υποβάθμιση??Ενδιαφέρομαι ως εκπαιδευτικός, ως γονιός, ως φορολογούμενος, ως πολίτης αυτής της χώρας να μην υποβαθμιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας. Όχι μόνο ως εργαζόμενος στην εκπαίδευση, ως υποψήφιος προς διαθεσιμότητα/απόλυση δηλαδή.
Αυτό ήθελες να διαβάσεις; Σε κάλυψα; -
Ο χρήστης dimik έγραψε:
... και ο καθηγητής από την άλλη που τα έξυνε στο σχολείο και τα έπαιρνε το απόγευμα από την παραπαιδεία θα μασουλάει την σύνταξή και το κομπόδεμα του και θα κυκλοφορεί καμαρωτός και περήφανος σαν πρώην καθηγητής στην πόλη
Πρέπει να σφίξουν οι κ@λοι, όλων, είτε αξιολόγηση λέγεται αυτό που θα τα αλλάξει, είτε απόλυση, είτε εφεδρεία πρέπει κάποια πράγματα να αρχίσουν να λειτουργούν όπως πρέπει.Επαναφέρω το ερώτημα:
...
Στη δημόσια εκπαίδευση έχουμε 87.000 καθηγητές & 68.000 δασκάλους περίπου, 175 και πλέον ειδικοτήτων.
Πόσες ειδικότητες πιστεύεις πως μπορούν να 'βγάλουν μισθό' από τα ιδιαίτερα; Να πούμε χοντρά-χοντρά πως οι πιασάρικες ειδικότητες είναι αυτές των φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών, χημικών, ξενόγλωσσων άντε και των πληροφορικών; Τι ποσοστό επί του συνόλου των διορισμένων εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων αυτών πιστεύεις πως 'βγάλουν μισθό' από τα ιδιαίτερα (διότι ιδιαίτερα κάνουν και οι 'αδιόριστοι' εκπαιδευτικοί); Και αν το κάνουμε αναγωγή στο σύνολο των διορισμένων εκπαιδευτικών τι ποσοστό προκύπτει; -
Ο θειος μου απο τα ιδιαιτερα εχτισε σπιτια,τα λεφτα ηταν πολλαπλασια του μισθου.
Απο το 2010 και μετα οι πελατες εξαφανιστηκαν,και αυτος συνταξοδοτηθηκε. -
Ο χρήστης soch έγραψε:
... και ο καθηγητής από την άλλη που τα έξυνε στο σχολείο και τα έπαιρνε το απόγευμα από την παραπαιδεία θα μασουλάει την σύνταξή και το κομπόδεμα του και θα κυκλοφορεί καμαρωτός και περήφανος σαν πρώην καθηγητής στην πόλη
Πρέπει να σφίξουν οι κ@λοι, όλων, είτε αξιολόγηση λέγεται αυτό που θα τα αλλάξει, είτε απόλυση, είτε εφεδρεία πρέπει κάποια πράγματα να αρχίσουν να λειτουργούν όπως πρέπει.Επαναφέρω το ερώτημα:
...
Στη δημόσια εκπαίδευση έχουμε 87.000 καθηγητές & 68.000 δασκάλους περίπου, 175 και πλέον ειδικοτήτων.
Πόσες ειδικότητες πιστεύεις πως μπορούν να 'βγάλουν μισθό' από τα ιδιαίτερα; Να πούμε χοντρά-χοντρά πως οι πιασάρικες ειδικότητες είναι αυτές των φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών, χημικών, ξενόγλωσσων άντε και των πληροφορικών; Τι ποσοστό επί του συνόλου των διορισμένων εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων αυτών πιστεύεις πως 'βγάλουν μισθό' από τα ιδιαίτερα (διότι ιδιαίτερα κάνουν και οι 'αδιόριστοι' εκπαιδευτικοί); Και αν το κάνουμε αναγωγή στο σύνολο των διορισμένων εκπαιδευτικών τι ποσοστό προκύπτει;Μα δεν είναι μόνο τα ιδιαίτερα, μέχρι και η καθηγήτρια κομμωτικής (αλήθεια πληρώνουμε τέτοια άτομα? ) μπορεί το απόγευμα να χτενίζει τις μανάδες και να τα παίρνει, η μουσικός μπορεί να διδάσκει μπαγλαμά και κλαρίνο , ο τεχνίτης αυτοκινήτων να έχει συνεργείο στο όνομα της γυναίκας τους κλπ κλπ κλπ Μην κολλάμε στα ιδιαίτερα μόνο, ξέρω καθηγητή π.χ που πουλάει και κουρτινόξυλα (εννοείται με άλλη επωνυμία)
Οι εξωσχολικές τους δραστηριότητες μου είναι παντελώς αδιάφορες όμως αν διδάσκουν όπως πρέπει και δεν κλέβουν το κράτος και κατ επέκταση εμένα.
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Και για αυτό το τόσο ενδιαφέρον που θα γίνουν συγχωνεύεις και κάποιοι θα απολυθούν επειδή δε χρειάζονται?? Νοιάζεσαι ώστε να μη γίνει υποβάθμιση??
Ενδιαφέρομαι ως εκπαιδευτικός, ως γονιός, ως φορολογούμενος, ως πολίτης αυτής της χώρας να μην υποβαθμιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας. Όχι μόνο ως εργαζόμενος στην εκπαίδευση, ως υποψήφιος προς διαθεσιμότητα/απόλυση δηλαδή.
Αυτό ήθελες να διαβάσεις; Σε κάλυψα;Τόσα χρόνια κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για την ποιότητα της παιδείας, κανείς δεν εισηγήθηκε για τα άθλια εγχειρίδια, κανείς δεν εισηγήθηκε για τον τρόπο διδασκαλίας, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για τίποτα. Και τώρα ξαφνικά όπου υπάρχει ο φόβος της απόλυσης όλοι οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρεστε για την ποιότητα της παιδείας και καλά?
Για ποιά ποιότητα μιλάμε?? Είτε 20 είτε 30 μαθητές μέσα στην αίθουσα το ένα και το αυτό, όλη η δουλειά θα γίνει στο φροντιστήριο, το μόνο που θα αλλάξει είναι ότι ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να τα φέρει βόλτα με ένα μεγάλο αριθμό μαθητών. Να σας έβλεπα να αγωνίζεστε για την παιδεία ναι να το δεχτώ, αλλά μόλις μπει το αυγό στον κώλο τότε όλοι γινόμαστε αγωνιστές πάει πολύ.
Και αν ενδιαφερόσασταν τόσο πολύ δεν θα απειλούσατε με απεργίες εν μέσω πανελληνίων πατώντας πάνω στους μαθητές, γι αυτούς που και καλά τόσο πολύ ενδιαφέρεστε... -
Οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που κάνουν ιδιαίτερα είναι ελάχιστοι, και συνήθως το κάνουν πρόσκαιρα. Και παλαιότερα ήταν και παράνομο, δεν ξέρω για τώρα. Αν γινόταν καταγγελία έβρισκες άσχημο μπελά, υπήρχαν και τέτοια περιστατικά. Ο πατέρας μου ήταν στην διεύθυνση εκπαίδευσης και είχε τέτοια περίπτωση να αντιμετωπίσει.
Άλλος συνάδελφος, πολύ φίλος του, είχε σκιστεί στο ιδιαίτερο. Ειδίκευσή του ήταν οι εξετάσεις των πρότυπων σχολείων, Ανάβρυτα, Βαρβάκειο κ.α. Όταν το ΠΑΣΟΚ κατήργησε τα πρότυπα, έγινε κοψοχέρης και παραμένει τέτοιος μέχρι και σήμερα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ο θειος μου απο τα ιδιαιτερα εχτισε σπιτια,τα λεφτα ηταν πολλαπλασια του μισθου.
Απο το 2010 και μετα οι πελατες εξαφανιστηκαν,και αυτος συνταξοδοτηθηκε.120.000 δρχ τον μήνα από μένα μόνο υποδιευθυντής σχολείου, βάλε και 5-6 ακόμα που σίγουρα είχε και βγάλε συμπέρασμα, τι να λέμε τώρα....
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
...
Με λύπη μου λέω ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, με ευθύνη όλων των εμπλεκομένων (κράτος, γονείς/μαθητές και δάσκαλοι) είναι στημένο να σε ωθεί στο φροντιστήριο και παραδείγματα όπως της δικής μου περίπτωσης είναι εξαιρέσεις (που δείχνουν όμως ότι το αντίθετο και το 'σωστό' είναι εφικτό)...Έτσι είναι:
Συγκέντρωσε 19.566 μόρια χωρίς ούτε μια ημέρα φροντιστήριο!
Πήρε άριστα και χωρίς φροντιστήριο
19.200 μόρια - πρωτιά χωρίς φροντιστήριο και Νομική Αθηνών για το Χρήστο Κατσάνηοταν τα παραπανω γινουν ο κανονας κ παψουν ν αποτελουν ειδηση, ξαναμιλαμε.
μεχρι τοτε, καλα θα κανουν οι εκπαιδευτικοι να κοιταχτουν στον καθρεφτη κ να θυμηθουν αυτο που οι ιδιοι μας μαθαιναν, οτι οι εξαιρεσεις επιβεβαιωνουν τυς κανονες. -
πάντως η βιομηχανία των ιδιαίτερων μαθημάτων περνάει και αυτή κρίση.. 2 γνωστοί μου που κάνουν αυτη τη δουλειά μου λένε ότι έχουν ξεφτυλιστεί οι τιμές , ο μαθηματικός διδάσκει και φυσική ,ο φιλόλογος διδάσκει και χημεία κ.ο.κ..για να κρατήσεις λίγο τιμή πρέπει είτε να είσαι Β.Π ή Γλυφάδα , Βούλα ,Βουλιαγμένη..
-
Προφανώς περνάει κρίση, τόσες καραβιές εκπαιδευτικών που δεν διορίζονται τι θα κάνουν μέσα στην κρίση?
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τόσα χρόνια κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για την ποιότητα της παιδείας, κανείς δεν εισηγήθηκε για τα άθλια εγχειρίδια, κανείς δεν εισηγήθηκε για τον τρόπο διδασκαλίας, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για τίποτα. Και τώρα ξαφνικά όπου υπάρχει ο φόβος της απόλυσης όλοι οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρεστε για την ποιότητα της παιδείας και καλά?
Για ποιά ποιότητα μιλάμε?? Είτε 20 είτε 30 μαθητές μέσα στην αίθουσα το ένα και το αυτό, όλη η δουλειά θα γίνει στο φροντιστήριο, το μόνο που θα αλλάξει είναι ότι ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να τα φέρει βόλτα με ένα μεγάλο αριθμό μαθητών. Να σας έβλεπα να αγωνίζεστε για την παιδεία ναι να το δεχτώ, αλλά μόλις μπει το αυγό στον κώλο τότε όλοι γινόμαστε αγωνιστές πάει πολύ.
Και αν ενδιαφερόσασταν τόσο πολύ δεν θα απειλούσατε με απεργίες εν μέσω πανελληνίων πατώντας πάνω στους μαθητές, γι αυτούς που και καλά τόσο πολύ ενδιαφέρεστε...Αυτό το κανείς δεν ενδιαφέρθηκε, το ξέρεις σίγουρα; Το αν υπήρχαν/υπάρχουν προτάσεις για αναβάθμιση των σχολικών βιβλίων, των εργαστηρίων, των συνθηκών εκπαίδευσης το ξέρεις σίγουρα; Και ποια χρονιά έγινε απεργία μέσα στις πανελλήνιες;
Εγώ που ως καθηγητής πήγε τους μηχανολόγους & ηλεκτρολόγους (ως το πρώτο και τελευταίο σχολείο ever) ενός επαρχιακού ΕΠΑΛ στα άδυτα του κτιρίου του ΟΤΕ, σε μεγάλες ηλεκτροπαραγωγικές εγκαταστάσεις της χώρας, που ξεκίνησε πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας κ.λπ. δεν δέχομαι από κάποιον να μου λέει πως 'όλη η δουλειά θα γίνει στο φροντιστήριο'. Θα σε πάρει το φροντιστήριο να σου ανοίξει τα μάτια σαν μαθητή και σαν άνθρωπο;
Δεν συνεχίζω, παραμείνετε παγιωμένοι στις θέσεις σας.
Αυτός είναι και ο μόνος τρόπος να μην αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τόσα χρόνια κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για την ποιότητα της παιδείας, κανείς δεν εισηγήθηκε για τα άθλια εγχειρίδια, κανείς δεν εισηγήθηκε για τον τρόπο διδασκαλίας, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για τίποτα. Και τώρα ξαφνικά όπου υπάρχει ο φόβος της απόλυσης όλοι οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρεστε για την ποιότητα της παιδείας και καλά?
Για ποιά ποιότητα μιλάμε??Το ίδιο ακριβώς κάνουν στην ΕΡΤ (από τα λαϊκά πανηγύρια στην κλασσική μουσική), στους Δήμους και σ'οποιο άλλο δημόσιο τομέα επιχειρήθηκε να μπει μαχαίρι.
Μποττομ λαιν καμιά αλλαγή και ο (χείριστος) ΔΤ θα σας πάρει όλους μαζί στον φούντο.
Καλές βουτιές. -
ξέχασες να βάλεις το
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Αυτό το κανείς δεν ενδιαφέρθηκε, το ξέρεις σίγουρα; Το αν υπήρχαν/υπάρχουν προτάσεις για αναβάθμιση των σχολικών βιβλίων, των εργαστηρίων, των συνθηκών εκπαίδευσης το ξέρεις σίγουρα; Και ποια χρονιά έγινε απεργία μέσα στις πανελλήνιες;
Εγώ που ως καθηγητής πήγε τους μηχανολόγους & ηλεκτρολόγους (ως το πρώτο και τελευταίο σχολείο ever) ενός επαρχιακού ΕΠΑΛ στα άδυτα του κτιρίου του ΟΤΕ, σε μεγάλες ηλεκτροπαραγωγικές εγκαταστάσεις της χώρας, που ξεκίνησε πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας κ.λπ. δεν δέχομαι από κάποιον να μου λέει πως 'όλη η δουλειά θα γίνει στο φροντιστήριο'. Θα σε πάρει το φροντιστήριο να σου ανοίξει τα μάτια σαν μαθητή και σαν άνθρωπο;
Δεν συνεχίζω, παραμείνετε παγιωμένοι στις θέσεις σας.
Αυτός είναι και ο μόνος τρόπος να μην αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο.Άλλαξε κάτι?? Γιατί αν μετά από τόσα χρόνια δεν άλλαξε κάτι πως περιμένετε να αλλάξει τώρα. Απεργίες σε πανελλήνιες είχαν γίνει το 90 κάτι αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτές. Στις φετινές πανελλήνιες αναφέρομαι όπου γίναν οι επιστρατεύσεις. Το σχολείο δε θα σε κάνει άνθρωπο. Όσα τσογλανάκια ξέρω απ το δημοτικό ακόμα τζογλάνια παραμένουν. Η οικογένεια δίνει τις αρχές. Το σχολείο απλά πασάρει την ύλη που βρίσκεται στα εγχειρίδια. Από κει και πέρα ο χώρος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα σου ανοίξει τα μάτια.
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....