-
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Εγώ έχω κάνει 120.000 χιλ και έβαλα στο μοτέρ, διότι πιστεύω πως 500 - 600 ml λάδι να καίει στα 10.000 χιλ. δεν είναι πολύ, και είπα να το προ........ 10 μέρες,έχω κάνει 500χιλ. και πριν το μοτέρ και το σασμάν λειτουργούσαν άψογα και πολύ ήσυχα, τώρα ακόμα περισσότερο. Το σασμάν ειδικά ήταν άψογο στις αλλαγές και στο κούμπωμα της κάθε ταχύτητας, αλλά τώρα έχει γίνει απίθανο.
Η κατανάλωση που αναφέρεις είναι φυσιολογικότατη. Δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
Αυτο τώρα που σου γλύκανε το σασμάν...σύντομα θα φύγει κ θα επανέλθει στο κανονικό σαν αίσθηση.Δεν δουλευει ετσι το MotorKote, εχει αναφερθει πολλες φορες
το MotorKote κανει χημικη αντιδραση μονο με καθαρες μεταλλικες επιφανειες.Συνεπώς σε μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα δεν κάνει τίποτα;
Anyway, είτε έτσι είτε αλλιώς το αποτέλεσμα μετράει.
Δεν είμαι χημικός για να επιμείνω. Ελπίζω να είσαι εσύ. Κατ'εμέ η μελέτη του Youtube και το Gogglein δεν εστί φιλοσοφείν. -
Τελικά κάποιος που το χρησιμοποιεί, μπορεί να μου πει τα τελικά αποτελέσματα του motorkote, σε πόσο χρονικό διάστημα ή στα πόσα χιλιόμετρα φαίνοντε, και αν στο μοτερ μια μικρή κατανάλωση λαδιού ( αυτή που αναφέρω παραπάνω ) καταφέρνει να τη περιορίσει;
-
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Τελικά κάποιος που το χρησιμοποιεί, μπορεί να μου πει τα τελικά αποτελέσματα του motorkote, σε πόσο χρονικό διάστημα ή στα πόσα χιλιόμετρα φαίνοντε, και αν στο μοτερ μια μικρή κατανάλωση λαδιού ( αυτή που αναφέρω παραπάνω ) καταφέρνει να τη περιορίσει;Mειώνει την κατανάλωση λαδιού;
-
Εγώ το χρησιμοποιώ σε 4 αυτοκίνητα, σε λάδι μηχανής, σαζμάν και τιμόνια, το πρωτο τέστ το έκανα όταν επί χρόνια βαρούσαν σαν ντήζελ τα υδραυλικά ωστήρια και δεν αποφάσιζα να ανοίξω καπάκι, έβαλα το γνήσιο Motorkote και σε 3 ημέρες σταμάτησε ο θόρυβος τελείως, το έβαλα και στο σαζμάν που κάποιο ρουλεμάν έκανε θόρυβο, εκεί πήρε 2 μήνες για να σταματήσει ο θόρυβος, έχω παρατηρήσει μειωμένη κατανάλωση και ευστροφία, δεν το αλλάζω και το συνιστώ, δεν είμαι έμπορος ούτε έχω σχέση με κανένα από όσους το πουλάνε, στην αρχή, πριν χρόνια, είχα βάλει το μαϊμού που το έλεγαν τότε και αυτό Motorkote, καμμία σχέση με το γνήσιο.
-
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Τελικά κάποιος που το χρησιμοποιεί, μπορεί να μου πει τα τελικά αποτελέσματα του motorkote, σε πόσο χρονικό διάστημα ή στα πόσα χιλιόμετρα φαίνοντε, και αν στο μοτερ μια μικρή κατανάλωση λαδιού ( αυτή που αναφέρω παραπάνω ) καταφέρνει να τη περιορίσει;Κατανάλωση λαδιού δεν είδα να μειώνει ούτε στο ελάχιστο. Επίσης δεν κατάλαβα διαφορά σε κινητήρα. Καλό έκανε στο κιβώτιο ενός transalp που είχα. Οι αλλαγές ταχυτήτων έγιναν βουτυρένιες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
στην αρχή, πριν χρόνια, είχα βάλει το μαϊμού που το έλεγαν τότε και αυτό Motorkote, καμμία σχέση με το γνήσιο.Πώς είπαμε οτι ξεχωρίζουμε το γνήσιο απο τα άλλα?
-
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
στην αρχή, πριν χρόνια, είχα βάλει το μαϊμού που το έλεγαν τότε και αυτό Motorkote, καμμία σχέση με το γνήσιο.
Πώς είπαμε οτι ξεχωρίζουμε το γνήσιο απο τα άλλα?
Υπάρχει φωτό τους στην προηγούμενη σελίδα που έχει ανεβάσει ο kingstonian, είναι το πρώτο στη φωτό, το μαύρο παραλληλόγραμο μουκάλι
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
-
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Δεν δουλευει ετσι το MotorKote, εχει αναφερθει πολλες φορες
το MotorKote κανει χημικη αντιδραση μονο με καθαρες μεταλλικες επιφανειες.Συνεπώς σε μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα δεν κάνει τίποτα;
Anyway, είτε έτσι είτε αλλιώς το αποτέλεσμα μετράει.
Δεν είμαι χημικός για να επιμείνω. Ελπίζω να είσαι εσύ. Κατ'εμέ η μελέτη του Youtube και το Gogglein δεν εστί φιλοσοφείν.Τα σημεια του κινητηρα που παραμενουν καθαρα ειναι αυτα που τριβονται συνεχως αρα και αυτα που εχουν αναγκη προστασιας, δεν βαζεις αντιτριβικο για να διατηρησεις καθαρο το καρτερ και αλλα παρομοια μερη, οποτε ειτε με λιγα ειτε με πολλα χιλιομετρα δουλεια γινεται, φυσικο ομως ειναι οτι αν εχεις ξεκινησει να το χρησιμοποιεις νωρις θα εχεις περισσοτερα ωφελη.
Χημικος δεν ειμαι, αν και εχω παρει γνωμες απο φιλους, αυτα τα λιγα που γραφω ειναι προσωπικες και μονο αποψεις απο την χρηση σε αυτοκινητα που κρατησα πολλα χρονια και σε κινητηρες καρτ που για οσους ξερουν οι φθορες ειναι τεραστιες και η διαρκεια ζωης τους σχετικα μικρη, στην συντηρηση τους ανοιγουν τοσες πολλες φορες που μπορω και εχω ακριβη εικονα σχετικα με το αν ειναι φανταστικη η΄πραγματικη η οποια βελτιωση. -
Άλλο motorkote ειναι για το μοτερ και άλλο για το σασμαν ή το ιδιο και για τα 2 ?
Λεω να το δοκιμασω γιατι μου γρατσουναει ασχημα η 2α...προτου λυσω σασμαν μηπως ειναι ενα γιατρικο -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Άλλο motorkote ειναι για το μοτερ και άλλο για το σασμαν ή το ιδιο και για τα 2 ?
Λεω να το δοκιμασω γιατι μου γρατσουναει ασχημα η 2α...προτου λυσω σασμαν μηπως ειναι ενα γιατρικοΤο ιδιο.
Η δοσολογια αλλαζει. -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Άλλο motorkote ειναι για το μοτερ και άλλο για το σασμαν ή το ιδιο και για τα 2 ?
Λεω να το δοκιμασω γιατι μου γρατσουναει ασχημα η 2α...προτου λυσω σασμαν μηπως ειναι ενα γιατρικοΓια χρήση σε σασμάν κανα ψηλοσφύριγμα απο ρουλεμάν κάτι γίνεται για περισοτερα μην πετάς χρήμα.
-
Εμενα δεν ειναι σφυριγμα ειναι πολυ δυνατο γρατσουνισμα σαν να τριβονται 2 σιδερα μεταξυ τους..και συμβαινει μονο στα γρηγορα ανεβοκατεβασματα, οχι σε χαλαρες αλλαγες
Αν ομως ειναι ετσι και πανε τσαμπα τα λεφτα καλυτερα να μην το δοκιμασω καθολου -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Εμενα δεν ειναι σφυριγμα ειναι πολυ δυνατο γρατσουνισμα σαν να τριβονται 2 σιδερα μεταξυ τους..και συμβαινει μονο στα γρηγορα ανεβοκατεβασματα, οχι σε χαλαρες αλλαγες
Αν ομως ειναι ετσι και πανε τσαμπα τα λεφτα καλυτερα να μην το δοκιμασω καθολουΑυτα τα αντιτριβικα τα βαζουμε προληπτικα σαν επιπλεων προστασια για να μην γινει καποια ζημια,
αν δεν προλαβαμε και εγινε ζημια τοτε απλα την διορθωνουμε, το αντιτριβικο πλεων ειναι αχρηστο. -
Λοιπόν....
ναι αξίζει...
έβαλα σε Getz, στην αρχή δεν έκανε τίποτα αλλά μετά από
4 περίπου γεμίσματα...η κατανάλωση έπεσε 1 λίτρο κάτω!!! Απίστευτο.
Από ότι έχω καταλάβει αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο
δεν θα δείτε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση. Αν όμως ο κινητήρας έχει κάποια
φθορά όπως ο δικός μου (100.000 χλμ) τότε θα έχει διαφορά στην κατανάλωση
το οποίο είναι και το ζητούμενο. -
Ο χρήστης teonere έγραψε:
Λοιπόν....ναι αξίζει...
έβαλα σε Getz, στην αρχή δεν έκανε τίποτα αλλά μετά από
4 περίπου γεμίσματα...η κατανάλωση έπεσε 1 λίτρο κάτω!!! Απίστευτο.
Από ότι έχω καταλάβει αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο
δεν θα δείτε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση. Αν όμως ο κινητήρας έχει κάποια
φθορά όπως ο δικός μου (100.000 χλμ) τότε θα έχει διαφορά στην κατανάλωση
το οποίο είναι και το ζητούμενο. -
το παιδι να μην μοιραστει την χαρα του;;
τοσο μεγαλη που δεν περασε να συστηθει;; -
Επειδή μας τα έχουν κάνει τσουρέκια διαβάστε ένα ωραίο άρθρο:
'The next day we showed up with some Head & Shoulders Shampoo disguised in an oil bottle & had the IXL additive people try it on their test machine. The operator was amazed as the motor just barely stalled at 140 lb-ft! The operator says that's pretty good stuff, what is it? We said Head & Shoulders. He was quite embarrassed to say the least. Head & Shoulders has high levels of high potency ZINC in it that attaches itself to ferrous metals. Coke soft drink will do exactly the same thing. ZINC reduces friction and provides anti-wear protection and is present in most motor oils at a much reduced level. Now, would you put Head & Shoulders in your engine?' -
Πηρα πριν μερικες μερες τη μικροτερη συσκευασια Μοτορκοτε και θα το βαλω στο σασμαν μου σε λιγες μερες που θα παω για σερβις να δω αν θα υπαρξει διαφορα και ''γλυκανει'' τη 2α
Το τεσταρω και βλεπουμε -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Πηρα πριν μερικες μερες τη μικροτερη συσκευασια Μοτορκοτε και θα το βαλω στο σασμαν μου σε λιγες μερες που θα παω για σερβις να δω αν θα υπαρξει διαφορα και ''γλυκανει'' τη 2α
Το τεσταρω και βλεπουμεΤη δοαφορά θα την δείς μετά από 1-2 μήνες, αλλά θα την δείς.
MotorKote αξιζει?