Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 232
    • 233
    • 234
    • 235
    • 236
    • 248
    • 249
    • 234 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Για ΣΧ: Δεν τον ξερω τον κυριο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ειναι πικραμενος και μαλλον δικαιως. Καπου ομως το χανει το θεμα με το κολλημα του εναντιον των παντων. Δεν αναφερομαι στον ΣΧ αλλα στο οτι δεν βλεπει πια το αυτοκινητο σαν δημιουργημα αλλα σαν μεσο επιδειξης.

        Sent from my Neo V using Tapatalk.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          infinity last edited by

          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
          Για ΣΧ: Δεν τον ξερω τον κυριο...

          Τέτοια ξεκατινιάσματα θέλουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • J
            junk-dealer last edited by

            Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος. Καλλίμαχος, 310-240 π.Χ.Επρεπε να το γνωρίζει ο Κ.Κ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cosneo last edited by

              Δεν μάθαμε κάτι άλλο απ' ότι ξέρουμε...

              Στάλθηκε από το MT27i μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ελλαδα ρε, οτι δηλωσεις εισαι

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dap last edited by

                  Ο χρήστης Junk-Dealer έγραψε:
                  Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος. Καλλίμαχος, 310-240 π.Χ.Επρεπε να το γνωρίζει ο Κ.Κ.

                  'Μηδεν δικην δικασης,πριν αμφιν μυθον ακουσης'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Απορώ γιατί κάθεστε ακόμα και ασχολείστε με το ξεκατίνιασμα όσων τα κονόμησαν εις βάρος σας, με προμότιον συγκεκριμένων μαρκών και θάψιμο άλλων.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dap last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Απορώ γιατί κάθεστε ακόμα και ασχολείστε με το ξεκατίνιασμα όσων τα κονόμησαν εις βάρος σας, με προμότιον συγκεκριμένων μαρκών και θάψιμο άλλων.

                      Για πες μας λοιπον ποιοι κατα τη γνωμη σου αξιζουν τουλαχιστον τη προσοχη μας και να ειναι παραδειγμα προς μιμησην......
                      Με ονοματα βεβαιως και οχι κατι σαν '...ενας επιστημων που ανακαλυψε το ταδε φαρμακο' κλπκλπ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Στο χώρο των ελληνικών περιοδικών αυτοκινήτου; Κανένας!
                        Ίσως ο Σταθάκης, αλλά αυτός πάλι δεν εξέδωσε περιοδικό, οπότε χωρίς χειροπιαστά γραπτά, τι κριτική να του ασκήσεις;
                        Εγώ δε σου λέω ότι οι υπόλοιποι είναι καλύτεροι, αλλά ότι θα χάσω τον χρόνο μου με τους συγκεκριμένους δύο και το μαλλιοτράβηγμά τους. Κι αυτό το λέει κάποιος που προ 20ετίας++ (στο Γυμνάσιο), απαντούσε στην ερώτηση 'τι θα κάνεις επαγγελματικά;' με το 'δημοσιογράφος στους 4Τ'.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Μηδενιστή σε βρίσκω. Λάθη σίγουρα γίνανε αλλά δεν σβήνουν την τεράστια προσφορά του περιοδικού.

                          Ο ΚΚ είναι πικραμένος από όσα έγιναν. Το περιοδικό έπρεπε να έχει κλείσει και όμως δεν έκλεισε. Από εκεί και πέρα έχει γεροπαραξενέψει. Δεν βλέπει πλέον τα αυτοκίνητα σαν υπέροχα δημιουργήματα που μας ταξιδεύουν κυριολεκτικά και μεταφορικά. Τα θεωρεί μέσο επίδειξης και πλουτισμού. Για μερικούς νεόπλουτους αυτό είναι. Για εμάς τους εραστές της αυτοκίνησης είναι το όνειρό μας, η αγάπη μας. Αυτό έχει ξεχάσει και εκεί κάπου το χάνει.

                          Όσο για την κόντρα τους... από ότι κατάλαβα έγκειται στο ότι παρά τις αρχικές αποφάσεις να είναι υπό τον ΚΚ και μόνον η επανεκκίνηση του περιοδικού, το γεγονός πως ενοικιάστηκε σε άλλον εκδότη χωρίς την συγκατάθεση του ιδρυτή, τον θύμωσε και δικαίως κατ' εμέ. Το είδε σαν προδοσία από το δεξί του χέρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thess-hjke last edited by

                            Ο Σταθάκης δεν έγραφε στο Auto Express?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • johanndelta
                              johanndelta last edited by

                              Eιναι πολυ λυπηρο που εγιναν ετσι ο ΚΚ με τον ΣΧ, ασχετα απο το ποιος φταιει...Οι γριφοι και τα υπονοουμενα δεν μας αφηνουν ως αναγνωστες περιθωριο περαιτερω αναλυσης και ειναι και ματαιο εξαλλου. Η λυπη ομως χαρακτηριζει τους περισσοτερους απο εμας, νομιζω.

                              Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nass last edited by

                                Σωστά, έπρεπε να το κλείσουν το ρημάδι και να μείνουν τόσοι εργαζόμενοι άνεργοι ώστε να μην προδώσουν τα ιδανικά του ΚΚ (τα οποία βέβαια ο ίδιος δεν τα σκέφτηκε και τόσο από τη θέση του 'εκτελεστικού-μεν-προέδρου-του-ΔΣ-αλλά-δεν-έχω-καμία-σχέση-με-τίποτα-ούτε-και-ευθύνη-φυσικά-μη-μου-τους-κύκλους-τάρατε' που κατείχε από το 2006 έως και το 2012 και είδαμε αίσχη σαν το 'υδρογόνο', την ( κατά τ΄άλλα) Ιωάννα Σουλιώτη να 'δοκιμάζει' αυτοκίνητο κτλ.)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimitris-razis last edited by

                                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                  Στο χώρο των ελληνικών περιοδικών αυτοκινήτου; Κανένας!
                                  Ίσως ο Σταθάκης, αλλά αυτός πάλι δεν εξέδωσε περιοδικό, οπότε χωρίς χειροπιαστά γραπτά, τι κριτική να του ασκήσεις;

                                  Είσαι μικρός φαίνεται...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    Σωστά, έπρεπε να το κλείσουν το ρημάδι και να μείνουν τόσοι εργαζόμενοι άνεργοι ώστε να μην προδώσουν τα ιδανικά του ΚΚ (τα οποία βέβαια ο ίδιος δεν τα σκέφτηκε και τόσο από τη θέση του 'εκτελεστικού-μεν-προέδρου-του-ΔΣ-αλλά-δεν-έχω-καμία-σχέση-με-τίποτα-ούτε-και-ευθύνη-φυσικά-μη-μου-τους-κύκλους-τάρατε' που κατείχε από το 2006 έως και το 2012 και είδαμε αίσχη σαν το 'υδρογόνο', την ( κατά τ΄άλλα) Ιωάννα Σουλιώτη να 'δοκιμάζει' αυτοκίνητο κτλ.)

                                    Το οτι δεν ειχε επι της ουσιας αρμοδιοτητες στη Αλφα Πρεςς φανηκε απο τις αθωωτικες αποφασεις των δικαστηριων. Στο περιοδικο επισης ο Λυμπερης εκανε κουμαντο. Τα εκανε σκατα αλλα οχι απο δολο.

                                    Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      govus last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      ...την ( mother of two) Ιωάννα Σουλιώτη να 'δοκιμάζει' αυτοκίνητο κτλ.)

                                      Ιούνιος ή Ιούλιος 2007 (για το FIAT 5oo) και αφορμή για μένα, να ξεκόψω ΟΡΙΣΤΙΚΑ απ' το περιοδικό μετά από 22 ολόκληρα χρόνια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Σωστά, έπρεπε να το κλείσουν το ρημάδι και να μείνουν τόσοι εργαζόμενοι άνεργοι ώστε να μην προδώσουν τα ιδανικά του ΚΚ (τα οποία βέβαια ο ίδιος δεν τα σκέφτηκε και τόσο από τη θέση του 'εκτελεστικού-μεν-προέδρου-του-ΔΣ-αλλά-δεν-έχω-καμία-σχέση-με-τίποτα-ούτε-και-ευθύνη-φυσικά-μη-μου-τους-κύκλους-τάρατε' που κατείχε από το 2006 έως και το 2012 και είδαμε αίσχη σαν το 'υδρογόνο', την ( κατά τ΄άλλα) Ιωάννα Σουλιώτη να 'δοκιμάζει' αυτοκίνητο κτλ.)

                                        Το οτι δεν ειχε επι της ουσιας αρμοδιοτητες στη Αλφα Πρεςς φανηκε απο τις αθωωτικες αποφασεις των δικαστηριων. Στο περιοδικο επισης ο Λυμπερης εκανε κουμαντο. Τα εκανε σκατα αλλα οχι απο δολο.

                                        Για την Αλφα Πρεςς δεν ξέρω τα γεγονότα. Για να αθωωθεί μάλλον δεν θα έφερε νομική ευθύνη οπότε δεν θα ήταν εκτελεστικό μέλος. Και τον πιστεύω ότι υπήρξε αφελής και τον 'δούλεψαν'. Βέβαια δε μιλάμε για λεφτά (μόνο) από την τσέπη του (οπότε πρόβλημά του) αλλά (και) από το Χρηματιστήριο δηλ. του κόσμου, οπότε ακόμα και αν δεν υπάρχει νομικό, υπάρχει ένα ηθικό θεματάκι ε ?

                                        Για το περιοδικό τα έχουμε δει και πει στις προηγούμενες σελίδες: με βάση τα στοιχεία από το Web site της εταιρείας, και δεν είχε ο Λυμπέρης το 51% που ισχυρίστηκε ο ΚΚ στην ραδιοφωνική του συνέντευξη αλλά το 33% αλλά και ο ΚΚ ήταν εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ άρα τα 'δεν ξέρω, άλλοι είχαν το management' και άλλα γραφικά τα ακούω βερεσέ. Αν είσαι εκτελεστικό μέλος του ΔΣ έχεις και ηθική και νομική ευθύνη και αν δεν σ' αρέσει ό,τι γίνεται ή επιβάλλεις αυτό που πιστεύεις ότι πρέπει να γίνεται ή διαχωρίζεις τη θέση σου παραιτούμενος.

                                        Και στο κάτω-κάτω, καλά την πάτησε μία φορά με το Αλφα Πρεςς σε φάση 'εγώ δεν ήξερα, απλώς προέδρευα', και δεύτερη φορά την πάτησε με ίδιο τρόπο με το Λυμπέρη ?

                                        Στο κάτω-κάτω, για το οικονομικό management να το δεχτώ ότι το έτρεχαν οι στελεχάρες του Λυμπέρη. Για τα παραπάνω αίσχη στον ίδιο τον πυρήνα του περιοδικού ΤΟΥ και την ειδικότητά του, πάλι δεν είχε ιδέα ?

                                        Εν ολίγοις: δάσκαλος ο ΚΚ, respect σε ό,τι έχει κάνει και ό,τι μας έμαθε αλλά θα έπρεπε να είχε αποσυρθεί νωρίτερα και όχι να αφήσει να φτάσουν τα πράγματα εκεί που έφτασαν και σε επιχειρηματικό και σε προσωπικό επίπεδο (γκρίνια, μηδενισμός και κούραση απ΄ όλες τις πλευρές).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Στην Alfa Press ήταν Πρόεδρος του ΔΣ. Διοικητικός και με τα όλα του. Απλά άλλοι είχαν την διαχείριση. Όταν βούλιαξε λοιπόν, μαζί του βούλιαξαν και οι ΤΕ που είχα εκδώσει τις εγγυητικές για το λιθογραφείο. Αποπληρώθηκαν δε από ότι λέει όλα τα χρέη αλλά αυτό εξανάγκασε την πώληση των ΤΕ στον Λυμπέρη.

                                          ΥΓ: Το ποσοστό ιδιοκτησίας σε μια εταιρεία δεν συμπίπτει πάντα με τα voting rights του ΔΣ. Ο ΚΚ είχε μειοψηφία στο ΔΣ μετά την εξαγορά και ο Λυμπέρης πλειοψηφία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Στην Alfa Press ήταν Πρόεδρος του ΔΣ. Διοικητικός και με τα όλα του. Απλά άλλοι είχαν την διαχείριση. Όταν βούλιαξε λοιπόν, μαζί του βούλιαξαν και οι ΤΕ που είχα εκδώσει τις εγγυητικές για το λιθογραφείο. Αποπληρώθηκαν δε από ότι λέει όλα τα χρέη αλλά αυτό εξανάγκασε την πώληση των ΤΕ στον Λυμπέρη.

                                            Εννοείς 'εκτελεστικός' υποθέτω. Ακόμα χειρότερα... Τι σημαίνει 'άλλοι είχαν τη διαχείριση' ? Οτι ήταν άλλος ο ΔΣ ? Οπότε τι, είναι ελαφρυντικό αυτό ? Και καλά να χάθηκαν τα χρήματα από κακή επιχειρηματική επιλογή (φτιάχνεις το λιθογραφείο αλλά δεν 'πουλάει' μπαίνει μέσα και στο τέλος το κλείνεις) αλλά εδώ μας είπε στο ραδιόφωνο ότι τα λεφτά φαγώθηκαν, δηλ. έπεσε λαμογιά. Και κείνος 'απλά πρόεδρευε' ?

                                            Ολα τα χρέη δεν αποπληρώθηκαν αλλιώς δεν θα τον κυνήγαγε η δικαιοσύνη. Χρωστάνε στο Δημόσιο.

                                            ΥΓ: Το ποσοστό ιδιοκτησίας σε μια εταιρεία δεν συμπίπτει πάντα με τα voting rights του ΔΣ. Ο ΚΚ είχε μειοψηφία στο ΔΣ μετά την εξαγορά και ο Λυμπέρης πλειοψηφία.

                                            Σωστά αυτό είναι θέμα συμφωνίας.

                                            Μπράβο του που παραδέχτηκε στη συνέντευξη 'από λάθη μου' ακόμα και αυτό θέλει @@. Αλλά από την άλλη πάει να βγάλει την ουρά του απ΄έξω 'α εγώ δεν ξέρω μόνο πρόηδρευα'. Το οποίο το θεωρώ απαράδεκτο.

                                            Πραγματικά θεωρώ τον ΚΚ δάσκαλο και του τρέφω απεριόριστο σεβασμό για το παρελθόν αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι στο απυρόβλητο της (καλόπιστης) κριτικής ούτε ότι έχει το ακαταλόγιστο ούτε 'λευκή επιταγή' εσαεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 234 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr