-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν ο άλλος έχει να δώσει 50Κ και 60Κ, τότε σίγουρα είναι σε καλύτερη μοίρα από μένα, που και τα 25Κ τα έφτασα με δάνειο,
Εσύ πιθανόν να έχεις ακόμα την δουλειά σου, ο άλλος να απολύθηκε, να του παίρνουν το σπίτι, χίλια δυο πράγματα. Το ότι ήταν σε καλύτερη μοίρα από εσένα όταν το αγόρασε δεν σημαίνει ότι είναι και σήμερα.
Μπορεί και να ισχύουν αυτά...μπορεί και να έχει μείνει παράλυτος, μπορεί να του κάηκε το σπίτι, μπορεί χίλια δυο....παραμένει γεγονός όμως ότι ο τρόπος υπολογισμού του φόρου 'πολυτελείας' είναι απολύτως ηλίθιος, βασιζόμενος ακόμα στα κυβικά. Το ότι εγώ έδωσα 25Κ με κάνει πιο 'πλούσιο' από τον άλλο που έδωσε την ίδια στιγμή 60Κ, επειδή ο κινητήρας έχει μισό λίτρο χωρητικότητα παραπάνω ?
-
τελικα 7 στα 8 σαιτ λενε οτι θα ισχυσει για ΧΡΗΣΗ 2013 αλλα το newmoney.gr γραφει για χρηση 2012
ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ και ολα τα αρθρα ειναι ελλειπη σε αυτο το πραγμα.γιατι αν ειναι για το 2012 παει τελειωσε το πληρωνουν ολοι .αλλα αν ειναι για το 2013 δεν το πληρωνουμε οσοι πλεον δεν εχουμε αμαξια τετοια αλλα και οσοι εχουν προλαβαινουν να καταθεσουν πινακιδες ακομα και τωρα. -
Αν ήταν χρήση 2012 θα είχε βγει τώρα στην εκκαθάριση του φόρου και δε μου βγήκε κάτι.
Οπότε είναι 2013, όπως δηλαδή έλεγαν εξ'αρχής.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αν ήταν χρήση 2012 θα είχε βγει τώρα στην εκκαθάριση του φόρου και δε μου βγήκε κάτι.Οπότε είναι 2013, όπως δηλαδή έλεγαν εξ'αρχής.
σε αυτο που λες τα σεναρια λενε οτι θα ισχυσει απο 1 αυγ αρα οτι ισως δεν θα υπολογιζεται το τεκμηριο απο ιαν 2013 εως ιουν 2013?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν ο άλλος έχει να δώσει 50Κ και 60Κ, τότε σίγουρα είναι σε καλύτερη μοίρα από μένα, που και τα 25Κ τα έφτασα με δάνειο,
Εσύ πιθανόν να έχεις ακόμα την δουλειά σου, ο άλλος να απολύθηκε, να του παίρνουν το σπίτι, χίλια δυο πράγματα. Το ότι ήταν σε καλύτερη μοίρα από εσένα όταν το αγόρασε δεν σημαίνει ότι είναι και σήμερα.
Μπορεί και να ισχύουν αυτά...μπορεί και να έχει μείνει παράλυτος, μπορεί να του κάηκε το σπίτι, μπορεί χίλια δυο....παραμένει γεγονός όμως ότι ο τρόπος υπολογισμού του φόρου 'πολυτελείας' είναι απολύτως ηλίθιος, βασιζόμενος ακόμα στα κυβικά. Το ότι εγώ έδωσα 25Κ με κάνει πιο 'πλούσιο' από τον άλλο που έδωσε την ίδια στιγμή 60Κ, επειδή ο κινητήρας έχει μισό λίτρο χωρητικότητα παραπάνω ?
Ενταξει, ακυρη αυτη η συγκριση τιμης μεταχειρο με τιμης καινουριου. Φανταζομαι και το δικο σου καινουριο θα αξιζε 60κ ή εκει κοντα.
-
Ο χρήστης fuorigioco1981 έγραψε:
Αν ήταν χρήση 2012 θα είχε βγει τώρα στην εκκαθάριση του φόρου και δε μου βγήκε κάτι.
Οπότε είναι 2013, όπως δηλαδή έλεγαν εξ'αρχής.
σε αυτο που λες τα σεναρια λενε οτι θα ισχυσει απο 1 αυγ αρα οτι ισως δεν θα υπολογιζεται το τεκμηριο απο ιαν 2013 εως ιουν 2013?
E σε ένα μήνα θα μάθουμε.
-
Να πάρω τον Θεοχάρη να τον ρωτήσω?
Θα του πω ότι ρωτάει ο Μπάμπης ο Σουγιάς?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αν ο άλλος έχει να δώσει 50Κ και 60Κ, τότε σίγουρα είναι σε καλύτερη μοίρα από μένα, που και τα 25Κ τα έφτασα με δάνειο,
Εσύ πιθανόν να έχεις ακόμα την δουλειά σου, ο άλλος να απολύθηκε, να του παίρνουν το σπίτι, χίλια δυο πράγματα. Το ότι ήταν σε καλύτερη μοίρα από εσένα όταν το αγόρασε δεν σημαίνει ότι είναι και σήμερα.
Μπορεί και να ισχύουν αυτά...μπορεί και να έχει μείνει παράλυτος, μπορεί να του κάηκε το σπίτι, μπορεί χίλια δυο....παραμένει γεγονός όμως ότι ο τρόπος υπολογισμού του φόρου 'πολυτελείας' είναι απολύτως ηλίθιος, βασιζόμενος ακόμα στα κυβικά. Το ότι εγώ έδωσα 25Κ με κάνει πιο 'πλούσιο' από τον άλλο που έδωσε την ίδια στιγμή 60Κ, επειδή ο κινητήρας έχει μισό λίτρο χωρητικότητα παραπάνω ?
Ενταξει, ακυρη αυτη η συγκριση τιμης μεταχειρο με τιμης καινουριου. Φανταζομαι και το δικο σου καινουριο θα αξιζε 60κ ή εκει κοντα.
45K έκανε καινούριο, άρα και εμένα πρακτικά μου εξαφάνισαν γύρω στα 35Κ ευρώ...αλλά δεν το έχεις πιάσει, πιθανόν γιατί δεν το έχεις σκεφτεί από την πλευρά του ιδιοκτήτη. Δεν έχει σημασία αν είναι καινούριο ή μεταχειρισμένο, για αυτό το λόγο υπάρχουν οι συντελεστές παλαιότητας. Το νόημα είναι ότι ο χαρακτηρισμός κάποιου ως 'πλουσίου' ανάλογα με τα κυβικά του κινητήρα και όχι την αξία (εργοστασιακή, αντικειμενική, τιμολογιακή, οτιδήποτε θες βάλε εδώ) είναι παράλογος. Ακόμα και οι Γερμανοί με την ισχύ καλύτερη λογική έχουν από εμάς.
Απλό και εύκολο, απλώς στην Ελλάδα οι πολιτικοί έχουν πάρει διαζύγιο με τη λογική εδώ και δεκαετίες...
-
Οτι ζηταει η τροικα ειναι λογικό. Οτι γραφουν οι δικοί μας ειναι παραλογο. Αν στείλουμε ένα γραμμα στην Τροικα θα καταλάβει πιστεύω. Αν βάλουμε Γερμανικά αυτοκίνητα μείον 80% στις πωλήσεις.... στο τέλος
-
Προφανώς είναι αρκετά τα δίλιτρα ακόμα ώστε να κάνουν διαφορά στα έσοδα... του χρόνου βλέπουμε.
Πάντως μπορεί να γίνει για χρήση του 2012 άσχετα αν έχουμε πάρει εκκαθαριστικό. Μπορούν να στείλουν πρόσθετο φόρο, όπως έκανε ο Μπενυ ο χαράτσιας την πρώτη χρονιά... Θα στείλουν ένα κωλόχαρτο αξίας 300, 400+ ευρώ.
Σαμαρά να σου βγει και το άλλο μάτι.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Προφανώς είναι αρκετά τα δίλιτρα ακόμα ώστε να κάνουν διαφορά στα έσοδα... του χρόνου βλέπουμε.Πάντως μπορεί να γίνει για χρήση του 2012 άσχετα αν έχουμε πάρει εκκαθαριστικό. Μπορούν να στείλουν πρόσθετο φόρο, όπως έκανε ο Μπενυ ο χαράτσιας την πρώτη χρονιά... Θα στείλουν ένα κωλόχαρτο αξίας 300, 400+ ευρώ.
Σαμαρά να σου βγει και το άλλο μάτι.
Ετσι πιστευω και γω ότι θα σταλει μπιλιετακι για τη χρηση 2012 ,δηλ. γι'αυτους που μέχρι και 31/12/2012 ειχαν στο ονομα τους το ιχ,ειναι ευκολη λυση τεχνικά και μαζευουν απο τους μαμακες χρημα απλά και εμορφα ,ενω αν φορολογησουν τη χρηση 2013 ,τι ακριβώς θα φορολογησουν το 1ο - εξαμηνο ? ,θα προεισπραξουν για όλο το 2013 ? ,πες ότι εγω παρδιδω αυριο πινακιδες τι θα γινει ?
Γιάυτο λεω με την ασχετοσυνη που τους δερνει Η ΜΟΝΗ ΕΥΚΟΛΗ ΤΕΧΝΙΚΑ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΑΜΑΥ.Γ πρεπει να οργανωθουμε με μαζικη καταθεση πινακιδων μηπως αφυπνιστουν ,τωρα με το να γραφουμε στα φορα δεεεν χαμπαριααζουνν ,το πολυ να τα διαβαζουν και αυτοι και να παιρνουν ιδεες οι ξεφτιλες
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Προφανώς είναι αρκετά τα δίλιτρα ακόμα ώστε να κάνουν διαφορά στα έσοδα... του χρόνου βλέπουμε.Πάντως οι πωλήσεις τους (που σύμφωνα με το ΣΕΑΑ αποφέρουν στο δημόσιο άμεσα έσοδα της τάξεως των €12Κ κατά μέσο όρο από 'τέλη ταξινόμησης' και ΦΠΑ) έχουν πατώσει τελείως. Το '12 αυτές των 1929-2357cc ήταν κάπου το 1/13 απ' όσες ήταν το '08, και φυσικά φέτος είναι ακόμα λιγότερες.
Αναρωτιέμαι αν τα περιλαμβάνει αυτά [όπως και τη χασούρα από τη μη-κυκλοφορία όλων αυτών που έχουν καταθέσει πινακίδες] το spreadsheet που χρησιμοποιούν τα ξεφτέρια μας....
Πάντως μπορεί να γίνει για χρήση του 2012 άσχετα αν έχουμε πάρει εκκαθαριστικό. Μπορούν να στείλουν πρόσθετο φόρο, όπως έκανε ο Μπενυ ο χαράτσιας την πρώτη χρονιά... Θα στείλουν ένα κωλόχαρτο αξίας 300, 400+ ευρώ.
Θεωρητικά, εξαρτάται πότε ψηφίστηκε.
Πρακτικά, ότι γουστάρουν κάνουν, αφού εμείς ούτε ένα σύνδεσμο ελλήνων ιδιοκτητών αυτοκινήτων δε μπορούμε καλά-καλά να στήσουμε και να οργανωθούμε. -
το λογικο ειναι να μπει για ΧΡΗΣΗ 2012 που και πιο πολλα θα παρει το κρατος και εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα!(εγω το πουλησα το φεβ 2013 ενω ειχα πληρωσει τελη 2013 !).αλλα μαλλον θα τον βαλουν στο ποιος το χρησιμοποιει τωρα!το 2013 .οποτε ισως για το παραδειγμα μου να μου ερθει αναλογικος φορος 1/12 μονο για το αναλογουν τεκμηριο του γεναρη.τι σ''κατα κανουν δεν ξερω.αναθεμα που το αγορασα το ρημαδι!!!!!!!!!!!
-
πιο 'καλα' ειναι να μπει και για το 12 και για το 13
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Απλό και εύκολο, απλώς στην Ελλάδα οι πολιτικοί έχουν πάρει διαζύγιο με τη λογική εδώ και δεκαετίες...
καθε αλλο φιλε μου μια χαρα παιζεται το παιχνιδι. Οκ η μερκελ λεει 'θελετε χαμηλο ΦΠΑ στις ταβερνες'..?....μαλιστα κε σαμαρα το αποδεχομαστε αλλα καντε και σεις κατι να πουλησουμε τα πανακριβα υποτιμολογημενα μαυρα φοροαποφευγοντα 1.8 τουρμπα μας..εξ ου και το 1929 κυβικα.
εργοστασιακα η μερσεντες συγκεκριμενο μοντελο το πουλαει 27000 ευρω στην ευρωπη ενω 'ειδικα' στην ελλαδα 14500 ευρω
για να αποφευγει τον φορο πολυτελειας (σε κατω απο 15000 εργοστασιακη, δεν υπαρχει φοροσ πολυτελειας), λιγοτερα εξοδα λιγωτερα ΦΠΑ και τα υπερ-κερδη στην μαμα 'mercedes benz HELLas'.του ερριξε τη φολα η μερκελ του αντωνακη και αυτος την καταπιε αμασητη...'ΦΠΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ' VS '1.8 T με υποτιμολογησεις', σημειωσατε 2, και στο τελοσ του χρονου θα αναρωτιεται γιατι μειωθηκαν τα εσοδα απο τον ΦΠΑ εστιασης....και σαν μπαγιατικος ροφος θα μας κυτταει ο Στουρναρας και θα ψαχνει τον λαθος συντελεστη-πολλαπλασιαστη στο 'πολυπλοκο-πολυσχιδεσ-πολυεπιπεδο-δυναμικο' οικονομικο του μοντελλο (στο μυαλο του ολα αυτα), ΜΙΑΣ μεταβλητης.
Οι ανθρωποι δυστυχωσ ειναι ΑΣ-ΧΕ-ΤΟΙ....εαν τον ειχα φοιτητη τους στουρναρα-σαμαρα-θεοχαρη και μου εγραφαν αυτα που κανουν τωρα θα εισηγουμην την δια βιου διαγραφη τους απο ολες τισ οικονομικεσ σχολες της υφηλιου, κα θα τους εκανα ανεξιτηλο τατουαζ στο κουτελο με το σχημα 'ο' εισ ενδειξη του IQ τους.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
πιο 'καλα' ειναι να μπει και για το 12 και για το 13και για το δωδεκαμιση και δεκατριαμισυ...μπας και τσιμπησουμε κατι παραπανω.
Το 13,5 το συζητανε οπως βλεπετε...απο αυγουστο
-
Ναι, δήθεν και καλά ότι ο Φ.Π είναι το αντίστοιχο ποσό της μείωσης του ΦΠΑ της εστίασης από 23% στο 13 %, αν πέσουν οι τιμές στην εστίαση έστω και 1% θα είναι είδηση, απλώς την μείωση θα την βάλουν στην τσέπη οι μεγαλοεστιάτορες και οι μεγαλοξενοδόχοι και όχι μόνο, δλδ οικονομική βοήθεια στα φιλαράκια, όπως έχει συμβεί και για άλλα φιλαράκια.
-
Τελικά τον ήπιαμε....
Χρήση 2012 σε ένα εκκαθαριστικό μάλλον Σεπτέμβρη.πούλησα το κολοτζιπ Γενάρη 3000 χιλιάρικα έχοντας πληρώσει τα τέλη και τωρα θα θέλουν 3700 φόρο πολυτελείας!ότι και να πουμε ειναι λίγο πλέον.εγώ πάντως την Παρασκευή με τον λογιστή θα αλλάξω την ημερομηνία του τζιπ βάσει των χαρτιών εισαγωγής του από 2008 σε 2000 που ειναι το κανονικό.και να πάνε να μαμηθουν .αν δεν τους αρέσει ας το ψάξουν και ας μου στείλουν άλλο μπιλιετακι αργότερα.έλεος πιαSent from my HTC Desire S using Tapatalk 4 Beta
-
Κάποιος που να έχει κανει ήδη δήλωση.ειναι προτυπωμενα τα στοιχεία του αυτοκινήτου;μπορεί να τροποποιηθούν;
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 4 Beta
-
Νομίζω λεει να μιλήσεις με το μεταφορών
Τέλη κυκλοφορίας (merged)