-
τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....
-
Ερώτημα... Τι θα γίνει με τον MW.... Έχουμε και την ιστορία με το rogue ελαστικό....
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για 1 γαμογύρο.Σε κάτι τέτοια παραδέχομαι το greo που λέει ότι απαιτείται στρατιωτική πειθαρχία από τις ομάδες για το μισό βαθμουλάκι προκειμένου να μην βγαίνουν μετά σαν κλαμμένα μουνιά και να λένε 'Αχ, χάσαμε για μισό βαθμουλάκι'.
Δεν νομίζω να υπάρχει τιφόζο που να μην υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξαναπώ. Η Ομάδα πάνω από όλα και όλους! Διαταγές στους υπαλλήλους που οδηγούν και τα σκυλιά δεμένα!
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....Μονο ο Chilton έκανε 4, τι να μας πειράξει;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για 1 γαμογύρο.Σε κάτι τέτοια παραδέχομαι το greo που λέει ότι απαιτείται στρατιωτική πειθαρχία από τις ομάδες για το μισό βαθμουλάκι προκειμένου να μην βγαίνουν μετά σαν κλαμμένα μουνιά και να λένε 'Αχ, χάσαμε για μισό βαθμουλάκι'.
Συγχαρητηρια στον RG για τη μεγαλη εμφανιση και την καθυστερηση στον Κιμι.
Μπορει ο ιδιος να μην κερδισε τιποτα και η ομαδα (πιθανως) να εχασε μια νικη, αλλα εδειξε (για μια ακομη φορα) οτι ειναι οδηγαρα μεν, κουφιοκεφαλος δε... -
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....
Μονο ο Chilton έκανε 4, τι να μας πειράξει;
ενταξει μωρε εχω πιει και κατι μπυρες εδω στας παραλιας μην βαρας...
-
1-2-3 για τους κινητήρες της Renault σε Γερμανικό έδαφος ....
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....
Μονο ο Chilton έκανε 4, τι να μας πειράξει;
ενταξει μωρε εχω πιει και κατι μπυρες εδω στας παραλιας μην βαρας...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
κριμα για Κιμι.
Φοβερος ο Φεττελ.αυτοι οι μονοι κερδισμενοι βαθμολογικα.
αυτο δεν επιδεχεται κριτικης.Καθε αγωνα που τερματιζει ο Φετελ μπροστα απο τους αλλους 2, ποσο μαλλον να ειναι και νικητης, ειναι ο ΜΟΝΟΣ κερδισμενος.
Αν δεν εχουμε μερικα DNF του Φετελ απο τιποτα κιβωτια, alternators ή αλλου είδους terminators, πεταξε και το 4ο πουλακι.
Σε επιπεδο εξελιξης του μονοθεσιου ουτε η Φερραρι ουτε φυσικα η Λοτυς φαινεται να μπορουν να ακολουθιησουν. -
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Δεν ήταν. Μέχρι την Ισπανία που κάνανε το 1-2, μόνο στα quals. Από εκεί και μετά όμως...
Έλα-έλα υπάρχει το momentum! Στο κάτω κάτω κοντεύει να σας ρίξει και η Torro Rosso. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
Μονο που ο Bayern εδω μιλησε για την Mercedes ετσι?
Και το χτεσινο-σημερινο momentum ηταν υποθετω..Αν η Scuderia τώρα δε κάνει σωστά τη δουλειά της, μην περιμένεις και τα βαψω μαύρα.
Κοιτα να δεις που φανηκε οτι δεν εχει κανει και τοσο λαθος στη δουλεια της.. και μαλιστα με κατι δοκιμες λιγοτερες απο καποιους που ηταν στην pole..
Για πρώτη φορά τόσο υψηλή θερμοκρασία οδοστρώματος.
Όχι ρε φουστη μου! Ποσο έχει πάει??
Τι σου κανουν τελικα λιγοι παραπανω βαθμοι Κελσίου
Προτεινω επισης μερικες extra δοκιμες για την Mercedes, σε hottest συνθηκες, ετσι για να μην πανε χαμενες οι πρωτες
-
να και σε ενα αγωνα που δεν γιουχαραν το φετελ
-
Τι απαίσια γλώσσα που είναι τα γερμανικά...
-
Παντως η Λοτους με τον Κιμι εκανε το σωστο:
Αντι να τον βαλει πρωτο για το τελευταιο στοπ, που θα ηταν η κλασικη στρατηγικη, που θα οδηγουσε στη σιγουρη 2η θεση, τα επαιξε ολα για το τελος, με μονο σκοπο τη νικη. Ασχετα αν δεν βγηκε, ηταν αυτο που επρεπε να κανουν (οπως εκανε και η Φερραρι, αλλα με λιγοτερες πιθανοτητες και πιο προγραμματισμενα). -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για 1 γαμογύρο.
Σε κάτι τέτοια παραδέχομαι το greo που λέει ότι απαιτείται στρατιωτική πειθαρχία από τις ομάδες για το μισό βαθμουλάκι προκειμένου να μην βγαίνουν μετά σαν κλαμμένα μουνιά και να λένε 'Αχ, χάσαμε για μισό βαθμουλάκι'.
Συγχαρητηρια στον RG για τη μεγαλη εμφανιση και την καθυστερηση στον Κιμι.
Μπορει ο ιδιος να μην κερδισε τιποτα και η ομαδα (πιθανως) να εχασε μια νικη, αλλα εδειξε (για μια ακομη φορα) οτι ειναι οδηγαρα μεν, κουφιοκεφαλος δε...Δεν νομίζω ότι φταίει ο Γκρογιάν αλλά η ομάδα.
Όταν του έστειλαν μήνυμα τον άφησε, απλά το μήνυμα άργησε 1-2 γύρους τουλάχιστον.Αν ήμασταν το '98-99, ο Todt θα έριχνε φωτοβολίδες από τα pits μόλις ο Schumacher θα έβγαινε στην πίστα για να πάρει το μήνυμα ο Irvine σε χρόνο t0.
-
ETΣΙ ΜΑΜΑΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΣ!!!! ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΑ ΒΟΥΝΤΟΥ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ. ΧΑΧΑΧΑ!!!
-
Τελικά ήταν ωραίος ο αγώνας!
Σχετικά με τη στρατηγική και με βάσει τον ρυθμό που (δεν) είχαμε όλο το ΣΚ το αποτέλεσμα ήταν ΟΚ νομίζω (από 8-->4) αν τελικά κρατήσει τη 4η θέση γιατί τον βλέπω για ποινή. Δηλαδή με τίποτα δεν θα μπορούσε να χτυπήσει βάθρο στα ίσια, οπότε πιστεύω ότι πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε γιατί δεν είδαμε τη Ferrari να είναι πιο γρήγορη από τους 3 πρώτους στις ίδιες συνθήκες με την ίδια γόμα σε κανένα σημείο του αγώνα, εκτός από 5-6 γύρους που γύριζαν κοντά.
Απλά και τα prime στην αρχή δε δούλεψαν και τα option στο τέλος δε δούλεψαν (για όλους) όσο περιμένανε.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τελικά ήταν ωραίος ο αγώνας!Σχετικά με τη στρατηγική και με βάσει τον ρυθμό που (δεν) είχαμε όλο το ΣΚ το αποτέλεσμα ήταν ΟΚ νομίζω (από 8-->4) αν τελικά κρατήσει τη 4η θέση γιατί τον βλέπω για ποινή. Δηλαδή με τίποτα δεν θα μπορούσε να χτυπήσει βάθρο στα ίσια, οπότε πιστεύω ότι πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε γιατί δεν είδαμε τη Ferrari να είναι πιο γρήγορη από τους 3 πρώτους στις ίδιες συνθήκες με την ίδια γόμα σε κανένα σημείο του αγώνα, εκτός από 5-6 γύρους που γύριζαν κοντά.
Απλά και τα prime στην αρχή δε δούλεψαν και τα option στο τέλος δε δούλεψαν (για όλους) όσο περιμένανε.
Γιατί ποινή; Τι έχασα;
Πάντως αν είχαν κάνει τα qualies με τα options θα ξεκινούσαν 3-4 θέσεις πιο ψηλά. Οπότε τελικά κέρδισαν!
Ευτυχώς ακούω ότι ο καμεραμάνος είναι καλά. Πρέπει η RBR να φάει ένα γερό πρόστιμο!!!
-
απο τοτε που ειχε ανεβει η φωτο στον καναδα με το γουεμπερ και αν εχει η rbr κατι σαν traction...δεν ξερω εχει γινει καλυτερος και απο τους οδηγους dragster
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ευτυχώς ακούω ότι ο καμεραμάνος είναι καλά. Πρέπει η RBR να φάει ένα γερό πρόστιμο!!!
Όπως η renault το 09
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τελικά ήταν ωραίος ο αγώνας!
Σχετικά με τη στρατηγική και με βάσει τον ρυθμό που (δεν) είχαμε όλο το ΣΚ το αποτέλεσμα ήταν ΟΚ νομίζω (από 8-->4) αν τελικά κρατήσει τη 4η θέση γιατί τον βλέπω για ποινή. Δηλαδή με τίποτα δεν θα μπορούσε να χτυπήσει βάθρο στα ίσια, οπότε πιστεύω ότι πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε γιατί δεν είδαμε τη Ferrari να είναι πιο γρήγορη από τους 3 πρώτους στις ίδιες συνθήκες με την ίδια γόμα σε κανένα σημείο του αγώνα, εκτός από 5-6 γύρους που γύριζαν κοντά.
Απλά και τα prime στην αρχή δε δούλεψαν και τα option στο τέλος δε δούλεψαν (για όλους) όσο περιμένανε.
Γιατί ποινή; Τι έχασα;
Πάντως αν είχαν κάνει τα qualies με τα options θα ξεκινούσαν 3-4 θέσεις πιο ψηλά. Οπότε τελικά κέρδισαν!
Ευτυχώς ακούω ότι ο καμεραμάνος είναι καλά. Πρέπει η RBR να φάει ένα γερό πρόστιμο!!!
Δία, το πολύ να ξεκινούσε ή 5 ή 6, το είπαν και χθες. Με τίποτα 3-4 θέσεις πάνω που λες εσύ, δηλαδή 4ος, μπροστά και από τα δυο Lotus! Σου λέω άντε δηλαδή να ήταν μπροστά από τον GRO (που μόνο στα FP3 ήταν πιο γρήγορος από αυτόν ο Αλόνσο).
Δε θα μάθουμε ποτέ όμως.
Δεν γύρισε στο park-ferme ο Αλόνσο. Δεν πρέπει να επιστρέψει το μονοθέσιο πίσω? Τι λέει ο κανονισμός?
2013 - Grosser Preis Santander Von Deutschland