Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2013 - Grosser Preis Santander Von Deutschland
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2013 - Grosser Preis Santander Von Deutschland
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 21
    • 22
    • 13 / 22
    Formula 1
    46
    423
    2086
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      speedy-gio last edited by

      τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Ερώτημα... Τι θα γίνει με τον MW.... Έχουμε και την ιστορία με το rogue ελαστικό....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
          Για 1 γαμογύρο.

          Σε κάτι τέτοια παραδέχομαι το greo που λέει ότι απαιτείται στρατιωτική πειθαρχία από τις ομάδες για το μισό βαθμουλάκι προκειμένου να μην βγαίνουν μετά σαν κλαμμένα μουνιά και να λένε 'Αχ, χάσαμε για μισό βαθμουλάκι'.

          Δεν νομίζω να υπάρχει τιφόζο που να μην υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Γίνομαι κουραστικός αλλά θα το ξαναπώ. Η Ομάδα πάνω από όλα και όλους! Διαταγές στους υπαλλήλους που οδηγούν και τα σκυλιά δεμένα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikeerfol last edited by

            Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
            τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....

            Μονο ο Chilton έκανε 4, τι να μας πειράξει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kantoniou last edited by

              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
              Για 1 γαμογύρο.

              Σε κάτι τέτοια παραδέχομαι το greo που λέει ότι απαιτείται στρατιωτική πειθαρχία από τις ομάδες για το μισό βαθμουλάκι προκειμένου να μην βγαίνουν μετά σαν κλαμμένα μουνιά και να λένε 'Αχ, χάσαμε για μισό βαθμουλάκι'.

              Συγχαρητηρια στον RG για τη μεγαλη εμφανιση και την καθυστερηση στον Κιμι.
              Μπορει ο ιδιος να μην κερδισε τιποτα και η ομαδα (πιθανως) να εχασε μια νικη, αλλα εδειξε (για μια ακομη φορα) οτι ειναι οδηγαρα μεν, κουφιοκεφαλος δε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                speedy-gio last edited by

                Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:

                τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....

                Μονο ο Chilton έκανε 4, τι να μας πειράξει;

                ενταξει μωρε εχω πιει και κατι μπυρες εδω στας παραλιας μην βαρας...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  1-2-3 για τους κινητήρες της Renault σε Γερμανικό έδαφος ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mikeerfol last edited by

                    Ο χρήστης speedy gio έγραψε:

                    τωρα τα 4 πιτ στοπ δεν μας πειραζουν ξανα λεω .....

                    Μονο ο Chilton έκανε 4, τι να μας πειράξει;

                    ενταξει μωρε εχω πιει και κατι μπυρες εδω στας παραλιας μην βαρας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      Ο χρήστης pik. έγραψε:
                      κριμα για Κιμι.
                      Φοβερος ο Φεττελ.

                      αυτοι οι μονοι κερδισμενοι βαθμολογικα.
                      αυτο δεν επιδεχεται κριτικης.

                      Καθε αγωνα που τερματιζει ο Φετελ μπροστα απο τους αλλους 2, ποσο μαλλον να ειναι και νικητης, ειναι ο ΜΟΝΟΣ κερδισμενος.

                      Αν δεν εχουμε μερικα DNF του Φετελ απο τιποτα κιβωτια, alternators ή αλλου είδους terminators, πεταξε και το 4ο πουλακι.
                      Σε επιπεδο εξελιξης του μονοθεσιου ουτε η Φερραρι ουτε φυσικα η Λοτυς φαινεται να μπορουν να ακολουθιησουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stk last edited by

                        Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:

                        Δεν ήταν. Μέχρι την Ισπανία που κάνανε το 1-2, μόνο στα quals. Από εκεί και μετά όμως... 😉

                        Έλα-έλα υπάρχει το momentum! Στο κάτω κάτω κοντεύει να σας ρίξει και η Torro Rosso. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

                        Μονο που ο Bayern εδω μιλησε για την Mercedes ετσι?
                        Και το χτεσινο-σημερινο momentum ηταν υποθετω..

                        Αν η Scuderia τώρα δε κάνει σωστά τη δουλειά της, μην περιμένεις και τα βαψω μαύρα.

                        Κοιτα να δεις που φανηκε οτι δεν εχει κανει και τοσο λαθος στη δουλεια της.. και μαλιστα με κατι δοκιμες λιγοτερες απο καποιους που ηταν στην pole..

                        Για πρώτη φορά τόσο υψηλή θερμοκρασία οδοστρώματος.

                        Όχι ρε φουστη μου! Ποσο έχει πάει??

                        Τι σου κανουν τελικα λιγοι παραπανω βαθμοι Κελσίου

                        Προτεινω επισης μερικες extra δοκιμες για την Mercedes, σε hottest συνθηκες, ετσι για να μην πανε χαμενες οι πρωτες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          speedy-gio last edited by

                          να και σε ενα αγωνα που δεν γιουχαραν το φετελ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Τι απαίσια γλώσσα που είναι τα γερμανικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kantoniou last edited by

                              Παντως η Λοτους με τον Κιμι εκανε το σωστο:
                              Αντι να τον βαλει πρωτο για το τελευταιο στοπ, που θα ηταν η κλασικη στρατηγικη, που θα οδηγουσε στη σιγουρη 2η θεση, τα επαιξε ολα για το τελος, με μονο σκοπο τη νικη. Ασχετα αν δεν βγηκε, ηταν αυτο που επρεπε να κανουν (οπως εκανε και η Φερραρι, αλλα με λιγοτερες πιθανοτητες και πιο προγραμματισμενα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                Για 1 γαμογύρο.

                                Σε κάτι τέτοια παραδέχομαι το greo που λέει ότι απαιτείται στρατιωτική πειθαρχία από τις ομάδες για το μισό βαθμουλάκι προκειμένου να μην βγαίνουν μετά σαν κλαμμένα μουνιά και να λένε 'Αχ, χάσαμε για μισό βαθμουλάκι'.

                                Συγχαρητηρια στον RG για τη μεγαλη εμφανιση και την καθυστερηση στον Κιμι.
                                Μπορει ο ιδιος να μην κερδισε τιποτα και η ομαδα (πιθανως) να εχασε μια νικη, αλλα εδειξε (για μια ακομη φορα) οτι ειναι οδηγαρα μεν, κουφιοκεφαλος δε...

                                Δεν νομίζω ότι φταίει ο Γκρογιάν αλλά η ομάδα.
                                Όταν του έστειλαν μήνυμα τον άφησε, απλά το μήνυμα άργησε 1-2 γύρους τουλάχιστον.

                                Αν ήμασταν το '98-99, ο Todt θα έριχνε φωτοβολίδες από τα pits μόλις ο Schumacher θα έβγαινε στην πίστα για να πάρει το μήνυμα ο Irvine σε χρόνο t0.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  ttc last edited by

                                  ETΣΙ ΜΑΜΑΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΣ!!!! ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΑ ΒΟΥΝΤΟΥ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ. ΧΑΧΑΧΑ!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Τελικά ήταν ωραίος ο αγώνας!

                                    Σχετικά με τη στρατηγική και με βάσει τον ρυθμό που (δεν) είχαμε όλο το ΣΚ το αποτέλεσμα ήταν ΟΚ νομίζω (από 8-->4) αν τελικά κρατήσει τη 4η θέση γιατί τον βλέπω για ποινή. Δηλαδή με τίποτα δεν θα μπορούσε να χτυπήσει βάθρο στα ίσια, οπότε πιστεύω ότι πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε γιατί δεν είδαμε τη Ferrari να είναι πιο γρήγορη από τους 3 πρώτους στις ίδιες συνθήκες με την ίδια γόμα σε κανένα σημείο του αγώνα, εκτός από 5-6 γύρους που γύριζαν κοντά.

                                    Απλά και τα prime στην αρχή δε δούλεψαν και τα option στο τέλος δε δούλεψαν (για όλους) όσο περιμένανε.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                      Τελικά ήταν ωραίος ο αγώνας!

                                      Σχετικά με τη στρατηγική και με βάσει τον ρυθμό που (δεν) είχαμε όλο το ΣΚ το αποτέλεσμα ήταν ΟΚ νομίζω (από 8-->4) αν τελικά κρατήσει τη 4η θέση γιατί τον βλέπω για ποινή. Δηλαδή με τίποτα δεν θα μπορούσε να χτυπήσει βάθρο στα ίσια, οπότε πιστεύω ότι πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε γιατί δεν είδαμε τη Ferrari να είναι πιο γρήγορη από τους 3 πρώτους στις ίδιες συνθήκες με την ίδια γόμα σε κανένα σημείο του αγώνα, εκτός από 5-6 γύρους που γύριζαν κοντά.

                                      Απλά και τα prime στην αρχή δε δούλεψαν και τα option στο τέλος δε δούλεψαν (για όλους) όσο περιμένανε.

                                      Γιατί ποινή; Τι έχασα;

                                      Πάντως αν είχαν κάνει τα qualies με τα options θα ξεκινούσαν 3-4 θέσεις πιο ψηλά. Οπότε τελικά κέρδισαν!

                                      Ευτυχώς ακούω ότι ο καμεραμάνος είναι καλά. Πρέπει η RBR να φάει ένα γερό πρόστιμο!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        speedy-gio last edited by

                                        απο τοτε που ειχε ανεβει η φωτο στον καναδα με το γουεμπερ και αν εχει η rbr κατι σαν traction...δεν ξερω εχει γινει καλυτερος και απο τους οδηγους dragster

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aggelosf last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Ευτυχώς ακούω ότι ο καμεραμάνος είναι καλά. Πρέπει η RBR να φάει ένα γερό πρόστιμο!!!

                                          Όπως η renault το 09

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            Τελικά ήταν ωραίος ο αγώνας!

                                            Σχετικά με τη στρατηγική και με βάσει τον ρυθμό που (δεν) είχαμε όλο το ΣΚ το αποτέλεσμα ήταν ΟΚ νομίζω (από 8-->4) αν τελικά κρατήσει τη 4η θέση γιατί τον βλέπω για ποινή. Δηλαδή με τίποτα δεν θα μπορούσε να χτυπήσει βάθρο στα ίσια, οπότε πιστεύω ότι πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε γιατί δεν είδαμε τη Ferrari να είναι πιο γρήγορη από τους 3 πρώτους στις ίδιες συνθήκες με την ίδια γόμα σε κανένα σημείο του αγώνα, εκτός από 5-6 γύρους που γύριζαν κοντά.

                                            Απλά και τα prime στην αρχή δε δούλεψαν και τα option στο τέλος δε δούλεψαν (για όλους) όσο περιμένανε.

                                            Γιατί ποινή; Τι έχασα;

                                            Πάντως αν είχαν κάνει τα qualies με τα options θα ξεκινούσαν 3-4 θέσεις πιο ψηλά. Οπότε τελικά κέρδισαν!

                                            Ευτυχώς ακούω ότι ο καμεραμάνος είναι καλά. Πρέπει η RBR να φάει ένα γερό πρόστιμο!!!

                                            Δία, το πολύ να ξεκινούσε ή 5 ή 6, το είπαν και χθες. Με τίποτα 3-4 θέσεις πάνω που λες εσύ, δηλαδή 4ος, μπροστά και από τα δυο Lotus! Σου λέω άντε δηλαδή να ήταν μπροστά από τον GRO (που μόνο στα FP3 ήταν πιο γρήγορος από αυτόν ο Αλόνσο).

                                            Δε θα μάθουμε ποτέ όμως.

                                            Δεν γύρισε στο park-ferme ο Αλόνσο. Δεν πρέπει να επιστρέψει το μονοθέσιο πίσω? Τι λέει ο κανονισμός?

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 13 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr