-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με την λίγη φυσική που ξέρω, αυτό που λες Νίκο δεν μπορώ να το κατανοήσω.Τι να σου πω.
Λες να μη ξέρω τι σου λέω?
Όταν είναι κρύα η πίστα και σκληρή γόμα, δουλεύουμε πιο ψηλές πιέσεις για να έρθει πιο γρήγορα σε θερμοκρασία και να δουλέψει. Αντίθετα, όταν στα μέσα του σκέλους νιώθεις ότι έχεις υπερστροφή από υπεθέρμανση των ελαστικών (επειδή έχουν 'σαπουνιάσει') την επόμενη φορά μπαίνουμε με λίγο χαμηλότερες πιέσεις για να αργήσει να φτάσει σε υψηλότερη θερμοκρασία.
Στα πιο μαλακά, όπως έγραψα, δουλεύουμε by default χαμηλότερες πιέσεις γενικώς.
-
Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
-
Κάτι άλλο παίζει με τα λάστιχά σας τότε.
-
με την θερμοκρασια ενα αεριο διαστελλεται αρα ανεβαινει η πιεση σε ιδιο ογκο...
εκτος αν κανω λαθος...
-
PV=nRT
-
κοιτα που θα κανει και επιθεση η μερσεντα
-
-
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
-
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!!
-
O SV τέλος!!
-
-
ΑΤΥΧΙΑ ΡΕ ΦΕΤΤΕΛΑΚΟ
-
Ψωφοοοοοοο!
-
Η ίδια η τύχη ανατινάχτηκε σήμερα...
-
ΠΑΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
Ο Alonso αλλαξε λαστιχα, εχουμε SC!
Τι παιζει; -
Της πόρνης! Και πάλι Μέρκα θα κερδίσει.
-
αλονσο...φρεσκο σετ λετεεεεε???
-
SC και πρόλαβε να κάνει πιτ ο Αλόνσο.
Για να δούμε που θα βγει...
-
-
να χαρω εγω αντικειμενικους που το παιζουν ηθικοπλαστες....
2013 - Santander British Grand Prix