-
Πηγε κανεις για test-drive? Εστειλαν προσκληση στους γονεις μου απο τον Κουλουρη κ την κρατουν για μενα.
Αν παω, δεν εχω εμπειρια απο πολλα αυτοκινητα, μονο απο την E36 κ Ε46, κ συμπεριλαμβανομενου κ του μικρου 'κολληματος' με την μαρκα, μαλλον 8α ειναι biased το verdict μου. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στην αντιπροσωπία μου είπαν οτι θα υπάρξει στο μέλλον 316.
Είναι δυνατόν να μην υπάρξει? Θα αφήσεις μία αγορά 10Μ κατοίκων έτσι??
Και όχι μόνο, παίζει και η Ισπανία και η Πορτογαλία στα 1600...Το φθινόπωρο!
Νεοέλληνα ετοιμάσου!
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Νεοέλληνα ετοιμάσου!
Αυτό είναι φίλε μου,να δούμε πάλι τις 'μπενβέ' των 30k με τα τάσια να γεμίζουν τους δρόμους
-
Ax αυτά τα κολλήματά σας με την μπέμπα. Τι δηλαδή πάλι ακριβή σας φαίνεται? Η 320 με πολύ καλό εξοπλισμό κάνει 34.000, και αυτή ακριβή είναι? Ή μόνο οι ίπποι είναι αυτοί που χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο? Συνολικά πάντα βγαίνει ανέκαθεν, τοπ στα τεστ σε όλα τα περιοδικά (και στα 1600). 115 με 120 ίππους που κατεβάζουν τα περισσότερα 1600αρια λίγοι είναι? Απλά επαρκείς αλλά δεν είναι μονο αυτοί σε ένα αμάξι. Πως να το κάνουμε δηλαδή. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα από το Μόναχο είναι στην κορυφή.
Τα υπόλοιπα περί ''πουλ-μουρ'' τα προσπερνάω αδιάφορα
(όσοι παίρνουν το αμάξι αυτό μόνο και μόνο για να πουλάνε ''μούρη'' είναι κατακριτέοι έτσι και αλλιώς και ανάξιοι λόγου, αλλά δεν μπορούν να ''χαρακτηρίζονται με ειρωνικά σχόλια και όσοι το επιλέγουν για άλλους δικούς τους λόγους). -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Ax αυτά τα κολλήματά σας με την μπέμπα. Τι δηλαδή πάλι ακριβή σας φαίνεται? Η 320 με πολύ καλό εξοπλισμό κάνει 34.000, και αυτή ακριβή είναι? Ή μόνο οι ίπποι είναι αυτοί που χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο? Συνολικά πάντα βγαίνει ανέκαθεν, τοπ στα τεστ σε όλα τα περιοδικά (και στα 1600). 115 με 120 ίππους που κατεβάζουν τα περισσότερα 1600αρια λίγοι είναι? Απλά επαρκείς αλλά δεν είναι μονο αυτοί σε ένα αμάξι. Πως να το κάνουμε δηλαδή. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα από το Μόναχο είναι στην κορυφή.
Τα υπόλοιπα περί ''πουλ-μουρ'' τα προσπερνάω αδιάφορα
(όσοι παίρνουν το αμάξι αυτό μόνο και μόνο για να πουλάνε ''μούρη'' είναι κατακριτέοι έτσι και αλλιώς και ανάξιοι λόγου, αλλά δεν μπορούν να ''χαρακτηρίζονται με ειρωνικά σχόλια και όσοι το επιλέγουν για άλλους δικούς τους λόγους).Πλέον είναι λίγοι. Γι' αυτό και πολλές εταιρείες έχουν σταματήσει να βγάζουν 1.600άρια στην κατηγορία 'D' και πολύ καλά κάνουν. Θα σε ξαναρωτήσω μήπως και απαντήσεις καμιά φορά με επιχειρήματα όμως.
Που είναι καλύτερη η 316 από τα Mondeo & 6 (1.8 & 2.0); Όταν δίνεις 30Κ για να πάρεις '1.600' ναι για το σήμα το αγοράζεις. Και μετά νομίζουν ότι είναι 'Kings of the road', κοινώς 'που πα ρε καραμήτροοοο'
-
Λοιπόν Ίκαρε θα στο ξαναπώ και γω. Είχα 316 Ε36 για 13 ολόκληρα χρόνια από τα 24 χρόνια μου με ότι ανωριμότητες συνεπαγόταν η τότε ηλικία μου. Άρα η χρήση που της έκανα δεν ήταν καθόλου φιλική. Τα σέρβις γίνονταν στο Άργος όποτε έπρεπε. Εκτός από ωστήρια, καπελλότα και εκκεντροφόρο που άλλαξα το 1999 πάλι στο Άργος (και οι συγκεκριμένοι κινητήρες έπασχαν από αυτό) και αλλαγή συμπλέκτη που έγινε μαζί την ίδια περίοδο, ΜΙΑ φορά, το αυτοκίνητο από τότε πετάει και δεν έκαιγε ούτε γραμμάριο λαδάκι (είχε μέχρι πριν ένα μήνα 317.000 km!)
Kαι αυτά που αναφέρω είναι απολύτως ΑΛΗΘΗ. Και πωλείται άνετα και 7.500 ευρώ! Ε μετά από αυτή την εμπειρία τι να πάρω Mondeo? Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω. Άσε που σε στροφιλίκια την χαιρόμουν πιο πολύ από Ε46 325ci που είχα για τέσσερα χρόνια (ήταν πιο αποστειρωμένη η αλήθεια είναι). Καλά για το μοτέρ και ΤΗΝ αίσθηση της 25άρας δεν μπορώ να τα περιγράψω με λόγια. Είναι χαραγμένη βαθιά την καρδιά μου.
Τώρα έχω πάρει ένα GOLG V 1.6 FSI sportline. Αλλά καμμία σχέση. Τρένο στις στροφές δεν λέω, καλοφτιαγμένο γενικά αλλά αποστειρωμένο.
Δεν μπορεί με τίποτα να αντικαταστήσει στην καρδιά μου τις και τις δύο μπέμπες.
Κοίτα Ικαρ εντελώς φιλικά, οι δικές μου αυτοκινητηστηκές εμπειρίες είναι δύσκολο να αποτυπωθούν με λόγια (ιδίως από μένα που δεν έχω ικανότητα μετάδοσης προς τους άλλους), αλλά αυτά που υποστηρίζω βγαίνουν από μεσα μου (χωρίς καμμία διάθεση να το παίξω ''λεφτάς'' γιατί πολύ απλά δεν είμαι).
Όσο για επιχειρήματα έχεις διαβάσει και συ όχι μόνο 4τ αλλά και άλλον ειδικό και μη τύπο. Όλοι μα όλοι δεν λένε πουθενά ότι το Μονντέο (και άλλα αμάξια) είναι καλύτερο από BMW 316 το αντίθετο μάλιστα. Όλοι λένε ότι είναι στην κορυφή της κατηγορίας και εξηγούν γιατί. Άσε που συγρίνεται με audi, MB και Alfa (και δεν είναι μόνο λόγω τιμής πίστεψέ με κάτι ξέρω).
Πάντα με φιλικό τόνο Ικαρ, τελικά οι επιλογές που κάνουμε είναι προιόν πολλών παραμέτρων (προσωπικές εμπειρίες, ανάγκες, εμπιστοσύνης στην εκάστοτε μάρκα, μετάδοσης της κίνησης, γούστου, after sales service, εγγύησης και πολλών άλλων πραγμάτων που μπορεί αυτή τη στιγμή να μου διαφεύγουν) υποκειμενικών και αντικειμενικών, που ο συνδυασμός τους τελικά βαραίνει την επιλογή μας. Γι' αυτό ίσως με βλέπεις λίγο επιθετικό όταν βλέπω να λέτε για πουλ-μουρ αμάξια. Γιατί δεν΄είναι όλοι έτσι. Όχι, οι πάντες που τα αγοράζουν δεν σκέφτονται με αυτό τον τρόπο (όλοι στο ίδιο σακκί και στο ίδιο τσουβάλι).
Εγώ μιλάω από συναίσθημα αυτή τη στιγμή όχι με φανατισμό.
Δεν πάω να πείσω κανέναν (άλλωστε ελευθερία λόγου και έκφρασης έχουμε) αλλά αν κάποιοος δεν καταλαβαίνει αυτά που λέω δεν πειράζει, ο καθένας έχει τα πιστεύω του και με αυτά πορεύεται. Εγώ βάζω συναίσθημα μπροστά από λογική (άλλωστε υπάρχουν αμάξια που εξυπηρετούν και αυτή την άποψη -βλέπε Miata MX5 και άλλα ροουνστερ και ΄ξερω πολλούς που τα αγοράζουν για πρωτο και μοναδικό αμάξι).
Για τους λόγους αυτούς περιμένω και γω να βγει η καινούργια κουπέ Ε90. Θα είμαι από τους πρώτους που θα τρέξουν να την αγοράσουν χωρίς να ρωτήσουν την γνώμη κανενός (ούτε να μπω στο κόπο να διβάσω καν τα τεστ των περιοδικών)
Αυτά και συγνώμη αν σας κούρασα... (αλλά και για το ύφος μου κάποιες φορές...) -
Τα περιοδικά, ειδικά στην Ελλάδα, αποκλείεται να κάνουν συγκριτικό 316-Mondeo 2.0. Είναι σε 'διαφορετική' κατηγορία θα πουν.
Για μένα είναι οικογενειάκά τριών όγκων, απλά. Το 'exexutive' class D ή 'upper' class είναι όροι marketing και καλά κάνουν και τους χρησιμοποιούν, αφού πρέπει να πουλήσουν ένα υπερτιμημένο προϊόν και αφού βρίσκονται κάποιοι πολλοί και το αγοράζουν.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του marketing σε αυτές τις κατηγορίες είναι οι διαφημίσεις τους. Ελάχιστες αναφέρονται σε τιμή/χρηματοδοτικά/εξοπλισμό. Πρώτα ποντάρουν στο συναίσθημα πχ σειρά 1, Audi Quattro (με το μωρό για όσους την κατάλαβαν). Και οι ίδιες οι εταιρείες ξέρουν πως με αντικειμενικά και οικονομοτέχνικά κριτήρια αποκλείεται να πουλήσουν.
Το συναίσθημα από το φανατισμό δεν απέχει και πολύ. Επίσης αν θεωρείς coupe τη δίπορτη 3άρα, μάλλον θα πρέπει να μάθεις τι σημαίνει coupe και ποια είναι τα coupe αυτοκίνητα. Επειδή το λέει η BMW -και το χρεώνει περισσότερο- δεν σημαίνει ότι είναι.
Επιχειρήματα δεν είδα και προφανώς δεν έχεις οδηγήσει Mondeo κι ούτε από περιέργεια έστω έχεις σκοπό.
Όσο για το πουλ μουρ, επειδή εσύ ίσως δεν αγοράζεις με αυτό το κριτήριο, δεν σημαίνει πως υπάρχουν 100άδες άλλοι που ο κυριότερος λόγος απόκτησης αυτοκινήτου είναι η επίδειξη.
-
Ikar δυστυχώς βλέπω δεν συνεννοούμαστε. Δηλαδή πρέπει να οδηγήσω Mondeo για να το εκτιμήσω? Ε λοιπόν μάθε ότι έχω φίλο κάποιον αντιπρόσωπο της Ford (σε επαρχία μένω) και μου είχε δώσει Mondeo 1.8 (πεντάπορτο) για τέσσερις μέρες. Κάτι σαν δοκιμή δική μου αφού ήξερε ότι δεν είχα σκοπό να αγοράσω αυτό το αμάξι. Μάθε επίσης ότι πριν αγοράσω το GOLF μου έδωσε πρόσφατα και FOCUS 1.6.
Tι να πω τώρα? Πολύ καλοφτιαγμένα αυτοκίνητα και σχετικά γρήγορα. Πάντως δεν διαφέρανε πολύ σε σχέση με το golf (το mondeo ήταν γρηγορότερο). Στις στροφές τραίνα, ποιότητα σχεδόν άψογη, εξοπλισμός πλήρης.
Ωραία και λοιπόν? ''Κλικ'' δεν μου κάνει κανένα από αυτά, τίποτα κενό! Η BMW Ε46(σαν 316) ήταν λίγο πιο αργή από το Mondeo. Αλλά στα υπόλοιπα... Πιο ενδιφέρουσα οδηγικά, λίγο πιο καλή ποιοτικά, πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, πιο όμορφη σαν σχέδιο(για μένα) πιο οδηγοκεντρική και γενικά ήταν ένα κλικ πιο πάνω σε ΑΙΣΘΗΣΗ. Την BMW τη φοράς και την πηγαίνεις, στο Mondeo κάθεσαι και σε πηγαίνει. Η bmw αποπνέει άλλο αέρα (κάτι από τα μεγαλύτερα αδέλφια της) και το πλαίσιό της από άλλο πλανήτη. Καμμία σχέση. Αν ξέρεις και τη τέχνη του ''οδηγείν'' την οδηγείς και με γραμμές και διασκεδάζεις (έστω και με το μοτέρ της 316).
Τώρα αν εσύ κρύβεσαι συνεχώς πίσω από τη λέξη Μάρκετινγκ μάθε πως σε αυτή τη ζωή δεν είναι όλα έτσι. Έχω οδηγήσει (ευτυχώς αρκετά αμάξια) και το συμπέρασμα που βγάζω είναι αυτό.Άσε που το mondeo θα χαθεί σε όχι και πολλά χρόνια από σήμερα (αδιάφορο ογηγικά και αισθητικά). Σε λιγα χρόνια να ρωτήσεις (όχι τον εαυτό σου) ποιό είναι ομορφότερο και ποιοτικότερο, μία Ε46 ή ένα Mondeo και ύστερα τα ξαναλέμε (διαχρονικότητα σχεδίου ονομάζεται-όλα έχουν το κόστος τους δεν νομίζεις? Κοίτα Ε36 COUPE 318is του 1992 και σύγκρινέ τη με ότι θέλεις (όχι εσύ οι περισσότεροι)
Τώρα αν εσύ κοιτάς την ψυχρή λογική των αριθμών και θέλεις παράθεση στοιχείων (τελικές, ίππους, 0-100 κλπ) τότε πάω πάσο (δες και πίνακες τεχνικών προδιαγραφών στα περιοδικά),και ναι δεν έχω επιχειρήματα γιατί πολύ απλά δεν με ενδιαφέρουν (αν και εκεί ακόμα οι διαφορές τους είναι αμελητέες και ανάξιες λόγου).Το θέμα είναι τι κάνουν στο ΔΡΟΜΟ! Και εκεί... άστο καλύτερα οι διαφορές μεγάλες (τόσο σε αίσθηση όσο και fun to drive).
Όσο για τον όρο κουπέ (ξέρω πολύ καλά και την γαλλική προέλευσή της και σε ποια αυτοκίνητα αναφέρεται) Αλήθεια μια 330CI, μια Μ3, μια 850 τι είναι? Μεγάλου τουρισμού? Και η alfa coupe , το RX8, το GTV αυτά είναι για σένα κουπέ? Φίλε μου ο όρος αυτός είναι στο μυαλό του καθενός.
Όποιος, εν τέλη, βλέπει το θέμα αυτοκίνητο σαν καλό μεταφορικό μέσο να τον πηγαίνει και να τον φέρνει με ασφάλεια και άνεση, τότε συμφωνώ απολύτως,Mondeo, αν όμως θέλει το κάτι παραπάνω τότε οι μάρκες που το προσφέρουν αυτό είναι πολύ συγκεκριμένες και ΑΚΡΙΒΕΣ... -
Αν το 'κλικ' όπως γράφεις το κοστολογεί η BMW 10-12Κ και συμφωνείς οκ. Σίγουρα όμως με το δίλιτρο Mondeo μπορείς να κινηθείς με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση -ειδικά φορτωμένο, αφού είναι οικογενειακά- από την αναιμική 316, που μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε... οκταβάλβιδο κινητήρα 102 ίππων .
Coupe και τρεις όγκοι ΔΕΝ συμβιβάζονται. To RX-8 φυσικά και είναι coupe, η δίπορτη 3άρα ΟΧΙ.
Η GTV είναι coupe, επειδή δεν έχει τρίτο όγκο πίσω. H CLK επίσης ΔΕΝ είναι coupe.
Δηλαδή με τη λογική σου, τα 350Ζ, RX-8 και σειρά 3 Cι είναι coupe και στην ίδια κατηγορία;
Υπάρχει και η άποψη, με την οποία συμφωνώ, ότι coupe δεν σημαίνει απαραίτητα 'κομμένο' αμάξωμα, αλλά απαιτεί και μοναδικότητα πλαισίου. Το να βαφτίζουν οι εταιρείες coupe και 'σπορ' ότι δίπορτο οικογενειακό κυκλοφορεί γίνεται καθαρά για λόγους marketing.
Για μένα ούτε το ΤΤ είναι coupe.
-
MICZ, διάβασα με ενδιαφέρον τα δύο τελευταία σου posts και με βρίσκεις σύμφωνο στα περισσότερα. Ειδικά σε ότι αφορά την αίσθηση και όχι τους αριθμούς. Επίσης καταλαβαίνω τι σημαίνει να πηγαίνεις εσύ το αυτοκίνητο και όχι αυτό, όπως αναφέρεις.
Πιστεύω ότι η αίσθηση και η ευχαρίστηση στην οδήγηση σχετίζονται και με αριθμούς, αλλά η αυτοκίνηση ευτυχώς είναι πολύ περισσότερο από αυτούς.
Jacob -
Νέα σειρά 3 της BMW;
Τσάμπα πράμα...
Και φτηνά την έχουν (ας το βάλουν 45k ευρώ για να δείξει την 'πραγματική' της αξία στο δρόμο)...
Μήπως μπαίνουν και 'μέσα' με την τιμή της βασικής 320; -
Εγω πάλι δεν μπορώ με κανένα επιχείρημα να πειστώ οτι κάποιος δίνοντας 30000+ ευρω για μια 316 (χαχαχα) το κάνει για την........'οδηγική απόλαυση' (και εδω γελάμε) και όχι για τη κοινωνική καταξίωση που νομίζει οτι του δίνει μια BMW.
Έχεις τα κότσια (τα λεφτά) ρε φίλε (γενικά μιλάω) να χτυπήσεις καμιά ΚΑΛΗ BMW(M3-5 645 κτλ)????? Ε τότε έλα να μιλήσεις για οδηγική απόλαυση, fun to drive και πούλα και την μούρη σου αν γουστάρεις! Αλλά όχι όλα αυτά με την 316!!!! Αν είναι δυνατόν!!!! -
Ωραια ολα αυτα αλλα ποτε θα δουμε τη νεα 3-αρα στις εκθεσεις BMW?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για μένα ούτε το ΤΤ είναι coupe.
Λόγω πατώματος και μόνο φαντάζομαι...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του marketing σε αυτές τις κατηγορίες είναι οι διαφημίσεις τους. **Ελάχιστες **αναφέρονται σε τιμή/χρηματοδοτικά/εξοπλισμό. Πρώτα ποντάρουν στο συναίσθημα πχ σειρά 1, Audi Quattro (με το μωρό για όσους την κατάλαβαν). Και οι ίδιες οι εταιρείες ξέρουν πως με αντικειμενικά και οικονομοτέχνικά κριτήρια αποκλείεται να πουλήσουν.
Αντιθέτως lkare,
έχω μπουχτίσει σε διαφημίσεις με στάνταρ εξοπλισμό, δώρα και τιμές.
Λίγες είναι οι 'συναισθηματικές' διαφημίσεις και χαίρομαι πολύ όταν τις βλέπω (βλέπε quattro που είπες, σειρά 1, GTI)
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του marketing σε αυτές τις κατηγορίες είναι οι διαφημίσεις τους. **Ελάχιστες **αναφέρονται σε τιμή/χρηματοδοτικά/εξοπλισμό. Πρώτα ποντάρουν στο συναίσθημα πχ σειρά 1, Audi Quattro (με το μωρό για όσους την κατάλαβαν). Και οι ίδιες οι εταιρείες ξέρουν πως με αντικειμενικά και οικονομοτέχνικά κριτήρια αποκλείεται να πουλήσουν.
Αντιθέτως lkare,
έχω μπουχτίσει σε διαφημίσεις με στάνταρ εξοπλισμό, δώρα και τιμές.
Λίγες είναι οι 'συναισθηματικές' διαφημίσεις και χαίρομαι πολύ όταν τις βλέπω (βλέπε quattro που είπες, σειρά 1, GTI)
Με διαβάζεις που με διαβάζεις, διάβαζέ τα σωστά και ολοκληρωμένα
Το ίδιο γράφουμε. 'Σε ΑΥΤΕΣ τις κατηγορίες -δηλαδή 'κύρους'- παίζει ρόλο το συναίσθημα'
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εγω πάλι δεν μπορώ με κανένα επιχείρημα να πειστώ οτι κάποιος δίνοντας 30000+ ευρω για μια 316 (χαχαχα) το κάνει για την........'οδηγική απόλαυση' (και εδω γελάμε) και όχι για τη κοινωνική καταξίωση που νομίζει οτι του δίνει μια BMW.
Έχεις τα κότσια (τα λεφτά) ρε φίλε (γενικά μιλάω) να χτυπήσεις καμιά ΚΑΛΗ BMW(M3-5 645 κτλ)????? Ε τότε έλα να μιλήσεις για οδηγική απόλαυση, fun to drive και πούλα και την μούρη σου αν γουστάρεις! Αλλά όχι όλα αυτά με την 316!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!Άστο φίλε μου μην το κουράζουμε περαιτέρω δεν πειράζει. Ούτως ή άλλως τα post μου απευθύνονται σε αυτούς που είναι σε θέση και μπορούν να καταλάβουν (και δεν εννοώ για την BMW μόνο, υπάρχουν και άλλες μάρκες που προσφέρουν οδηγική απόλαυση και στα 1600 αρκεί να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ την τέχνη).Εξάλλου μην ξεχνάς ότι πρέπει να είναι κανείς πολύ πλούσιος για να αγοράσει και να συντηρήσει τα αμάξια που αναφέρεις. Όσοι το κάνουν δεν έχουν ανάγκη (οι περισσότεροι τουλάχιστον) από συναίσθημα στην οδήγηση (τους πηγαίνουν δεν πάνε μόνοι τους άλλωστε).
Αλλιώς τι να την κάνεις την 645 άμα το φυσάς? Εκεί θα μείνεις? Πάρε μια Εntzo ή μια Μουρσιελάγκο και τελείωνε! (και άσε εμάς τους υπολοίπους με 316, 318, 320, 325 ακόμα και 330 στην μιζέρια μας!! )
Για όσους επιμένουν να μην καταλαβαίνουν εξηγώ για τελευταία φορά ότι μιλώ για αμάξια πιο γήινα και κοντά στα βαλάντια των περισσοτέρων και όχι μόνο από άποψης τιμής (ασφάλειες, τέλη,συντήρηση κλπ) και στην μεταξύ τους αντιπαράθεση όσον αφορά ΜΟΝΟ την απόλαυση που μπορείς να πάρεις από μικρά κυβικά μεταξύ διαφόρων αυτοκινήτων χωρίς οι διαφορές στις επιδόσεις τους να παιζουν τον πρωταρχικό και καθοριστικό ρόλο σε αυτήν) -
Τι οδηγική απόλαυση έδινε η 316 Ε30 με το μοτέρ της 315 Ε21 που έβγαζε 75 μουλάρια;
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Αλλιώς τι να την κάνεις την 645 άμα το φυσάς? Εκεί θα μείνεις? Πάρε μια Εntzo ή μια Μουρσιελάγκο και τελείωνε!ΤΙ???
ιταλικό??? α πα πα!
αυτά τρίζουν, χαλάνε, και μένουν από ηλεκτρικά! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αλλιώς τι να την κάνεις την 645 άμα το φυσάς? Εκεί θα μείνεις? Πάρε μια Εntzo ή μια Μουρσιελάγκο και τελείωνε!
ΤΙ???
ιταλικό??? α πα πα!
αυτά τρίζουν, χαλάνε, και μένουν από ηλεκτρικά!Δώστε τες μου εμένα τότε .... δε με χαλάει
Νέα BMW Σειρά 3