-
To να βουλώσουν αυλοί από βρωμιές μπορεί να συμβεί κυρίως αν βάλεις τα σχετικά καθαριστικά (που για αυτό το λόγο ίσως δεν έπρεπε να υπάρχουν). Πρέπει να ξέρεις τουλάχιστον τι HTHS θέλει από το λάδι ο κινητήρας σου και επιπλέον αν είναι συμβατές οι τσιμούχες κλπ με σύγχρονο λάδι (μάλλον δε θα υπάρχει πρόβλημα). Πιθανότατα να υπάρχουν και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.
Εγώ θα έκανα ένα τηλέφωνο σε επίσημο συνεργείο... -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
λεει κατι ή just pipes?κανεις χριστιανος γνωριζει κατι, αλλιως δεν ξαν΄ασχολουμαι!
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Σε Mitsubishi L200 (βενζίνη 2.400cc) 20-ετίας με σχεδόν 300.000 χλμ μπορεί να μπει πλήρως συνθετικό λάδι 5W30 ACEA C3 ; Δεν ρωτάω αν αξίζει τον κόπο να μπει τόσο καλό λάδι σε τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά αν θα υπάρχει πρόβλημα. Μήπως θα το πίνει σαν βενζίνη ; Μήπως η προδιαγραφή ACEA C3 δεν είναι συμβατή με παλιά βενζινοκίνητα χωρίς (ενδεχομένως) καταλύτη ;Πάντως η Castrol προτείνει το 10w40 Μagnatec (A3/B4) με εναλλακτικές ανάλογα τις θερμοκρασίες 5w30-20w40.
Aπ' όσο ξέρω το C3 προσφερει μεγαλύτερη προστασία απο επικαθίσεις άρα μάλλον έχουν καθαριστικά μέσα, κάποιος ίσως γνωρίζει καλύτερα.
Δε είναι κανείς σίγουρος αν θα υπάρχει πρόβλημα ή όχι. Προσωπικά το 5w30 τo βρίσκω λίγο λεπτό για το συγκεκριμένο αμάξι με τα χιλιόμετρα που έχει, 5w40-10w40 ανάλογα με το τι θερμοκρασίες έχεις.3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
λεει κατι ή just pipes?Καταρχήν τι αμάξι έχεις; Δλδ στοίχισαν περίπου 7,50 ευρώ το λίτρο; Με 7-8 ευρώ βάζεις Castrol, Eneos, Valvoline, Aral.... δλδ δεν είναι και κελεπούρι η τιμή του. Τα γνωρίζω σαν μάρκα χρόνια αλλά δε μου γεμίζουν το μάτι , μπορεί όμως να είναι καλά για τα λεφτά τους. Θα τα έβαζα σε παλιό αμάξι, ίσως! Το Thermal Control μπορει να είναι και μαρκετινιστικό,αν και μεγάλη εταιρεία πετρελαιοειδών στη Πολωνία, αναπτυσσόμενη αλλά τι ανακάλυψαν οι Πολωνοί που δε το βρήκαν οι υπόλοιποι;
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
λεει κατι ή just pipes?κανεις χριστιανος γνωριζει κατι, αλλιως δεν ξαν΄ασχολουμαι!
Ούτε εγώ είμαι χημικός μηχανικός αλλά μου θυμίζει Castrol Magnatec :'Τα έξυπνα μόρια του Castrol Magnatec προσκολλώνται και συνδέονται στα κρίσιμα τμήματα του κινητήρα, παρέχοντας προστασία πριν, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας αλλά και μετά το πέρας αυτού.'
Άρες μάρες κουκουνάρες δηλαδή. -
-
ααχετο αλλα στην πρωτη φωτο με τη συσκευασια λαδιων το χαρτι απο κατω ψευδοκωδικα δεν εχει γραμμενο.?
-
Ναι!
-
Μ' αυτά τα flowcharts αποφασίζει ο κορσαιρ τι κινητό θα πάρει (πχ αν το ακουμπάς συνδέεται; ΝΑΙ/ΟΧΙ κλπ).
-
@drdino εχουν και αλλα αυτοκινητα τετοιες ροδελλες στεγανοποιησης σε ταπες.
-
Δεν αμφιβάλλω, απλά στο συνεργείο μέχρι τώρα μου έβαζαν την κλασική χάλκινη.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ψάχοντας την 'ερώτηση του ενός εκατομμυριου' 5w30 vs 5w40 διαπίστωσα ότι στην αμερική το manual των vw προτείνει για τους περισσότερους κινητήρες 5w40 (συγκεκριμένων προδιαγραφών βέβαια). Πολλοί εκεί αναρωτιούνται αν μπορούν να βάλουν 5w30 γιατί το βρίσκουν ευκολότερα.
Στην άλλη πλευρά (Ελλάδα και φαντάζομαι και στην υπόλοιπη ευρώπη) προτείνεται 5w30 στο manual.... Τι παίζει με αυτό? Γιατί προτείνεται διαφορετικό ιξώδες για ευρώπη και αμερική σε περιοχές που θεωρητικά έχουν περίπου το ίδιο κλίμα?
-
Δεν είναι θέμα ιξώδους αλλά προδιαγραφής.
Τα 5w40 καλύπτουν την προδιαγραφή VW 502.00 που είναι ανθεκτικότερη στα ανεβασμένα σε θείο ή θειάφι (Sulphur) αμερικάνικα καύσιμα.
Τα 5W30 με τις τελευταίες προδιαγραφές της VW έχουν λιγότερα πρόσθετα ( για προστασία του καταλύτη) με αποτέλεσμα να χρειάζονται συχνότερες αλλαγές . Αν δεν έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές όπως συνήθως συμβαίνει στην αμερική, πρέπει να αλλάζονται ακόμη πιο συχνά και για λόγους αντοχής και για λόγους καταλύτη ( βλέπε φιάσκο toyota sludge). -
Βασικα τους καταλυτες στην Αμερικη τους εχουν γραμμενους, εκτος απο Καλιφορνια. Σε μερικες πολιτειες και να τον βγαλεις, δεν τρεχει τιποτα.
-
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
Για το: http://www.repsol.com/imagenes/es_en/RP_ELITE_EVOLUTION_5W40_REV_6_SEPT_2011_tcm11-15300.pdf
έχουμε άποψη?Καλησπέρα!!
Αν το πιέζεις και ανεβάζεις θερμοκρασίες στο λάδι καλύτερα θα ήταν να επέλεγες ένα άλλο με noack -
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Για το: http://www.repsol.com/imagenes/es_en/RP_ELITE_EVOLUTION_5W40_REV_6_SEPT_2011_tcm11-15300.pdf
έχουμε άποψη?Καλησπέρα!!
Αν το πιέζεις και ανεβάζεις θερμοκρασίες στο λάδι καλύτερα θα ήταν να επέλεγες ένα άλλο με noack
Βοήθεια:
**229.5 229.51 noack229.1 229.3 noack229.31 noackACEA A3/B4 (08) noack
Πηγή βοηθήματος το bitogΕυχαριστώ!!!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν αμφιβάλλω, απλά στο συνεργείο μέχρι τώρα μου έβαζαν την κλασική χάλκινη.Sent from my Note 2 using smoke signals.
η χαλκινη ειναι πιο καλη γιατι το λαστιχακι στο μεσον με τις θερμοκρασιες ξερενεται και ισως εχεις διαρροη μετα απο καποιους μηνες........
-
Εγκυκλοπαίδεια λέμε...!!Γειά σου Γιώργο καλλιτέχνη...
-
Το λαστιχάκι είναι για να συγκρατεί τη ροδέλα πάνω στη βίδα και να μη φεύγει.
Δεν στεγανοποιεί τίποτε.Ανοησίες για να χρεώνουν ακριβά κάτι που στοιχίζει λιγότερο από 0,01 ευρώ.
-
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]