Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 202
    • 449
    • 450
    • 200 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    8987
    212025
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      To να βουλώσουν αυλοί από βρωμιές μπορεί να συμβεί κυρίως αν βάλεις τα σχετικά καθαριστικά (που για αυτό το λόγο ίσως δεν έπρεπε να υπάρχουν). Πρέπει να ξέρεις τουλάχιστον τι HTHS θέλει από το λάδι ο κινητήρας σου και επιπλέον αν είναι συμβατές οι τσιμούχες κλπ με σύγχρονο λάδι (μάλλον δε θα υπάρχει πρόβλημα). Πιθανότατα να υπάρχουν και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.
      Εγώ θα έκανα ένα τηλέφωνο σε επίσημο συνεργείο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        edmond last edited by

        Ο χρήστης edmond έγραψε:
        αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
        http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx

        3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
        θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
        λεει κατι ή just pipes?

        κανεις χριστιανος γνωριζει κατι, αλλιως δεν ξαν΄ασχολουμαι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          madwalker last edited by

          Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
          Σε Mitsubishi L200 (βενζίνη 2.400cc) 20-ετίας με σχεδόν 300.000 χλμ μπορεί να μπει πλήρως συνθετικό λάδι 5W30 ACEA C3 ; Δεν ρωτάω αν αξίζει τον κόπο να μπει τόσο καλό λάδι σε τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά αν θα υπάρχει πρόβλημα. Μήπως θα το πίνει σαν βενζίνη ; Μήπως η προδιαγραφή ACEA C3 δεν είναι συμβατή με παλιά βενζινοκίνητα χωρίς (ενδεχομένως) καταλύτη ;

          Πάντως η Castrol προτείνει το 10w40 Μagnatec (A3/B4) με εναλλακτικές ανάλογα τις θερμοκρασίες 5w30-20w40.
          Aπ' όσο ξέρω το C3 προσφερει μεγαλύτερη προστασία απο επικαθίσεις άρα μάλλον έχουν καθαριστικά μέσα, κάποιος ίσως γνωρίζει καλύτερα.
          Δε είναι κανείς σίγουρος αν θα υπάρχει πρόβλημα ή όχι. Προσωπικά το 5w30 τo βρίσκω λίγο λεπτό για το συγκεκριμένο αμάξι με τα χιλιόμετρα που έχει, 5w40-10w40 ανάλογα με το τι θερμοκρασίες έχεις.

          3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
          θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
          λεει κατι ή just pipes?

          Καταρχήν τι αμάξι έχεις; Δλδ στοίχισαν περίπου 7,50 ευρώ το λίτρο; Με 7-8 ευρώ βάζεις Castrol, Eneos, Valvoline, Aral.... δλδ δεν είναι και κελεπούρι η τιμή του. Τα γνωρίζω σαν μάρκα χρόνια αλλά δε μου γεμίζουν το μάτι , μπορεί όμως να είναι καλά για τα λεφτά τους. Θα τα έβαζα σε παλιό αμάξι, ίσως! Το Thermal Control μπορει να είναι και μαρκετινιστικό,αν και μεγάλη εταιρεία πετρελαιοειδών στη Πολωνία, αναπτυσσόμενη αλλά τι ανακάλυψαν οι Πολωνοί που δε το βρήκαν οι υπόλοιποι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theosalas last edited by

            Ο χρήστης edmond έγραψε:

            αλλαξα τις προαλες τα λαδια στο atos και μου εβαλαν αυτο
            http://roestauto.com/products/lotos_oils/automotive_lubes/engine_oils_lotos_for_passenger_cars/lotos_engine_oils/lotos_semisyntetic_with_thermal_control_formula_10w/40.aspx

            3 λιτρα, 22 ευρω απο βενζιναδικο με τρια μονοκιλα κλειστα (οχι βαρελι δηλαδη)
            θα ηθελα την αποψη σας κυριως για το thermal control, χαριν του οποιου ο μαστορας ευαγγελιζοταν οτι ειναι ολα τα λεφτα κλπ,κλπ.
            λεει κατι ή just pipes?

            κανεις χριστιανος γνωριζει κατι, αλλιως δεν ξαν΄ασχολουμαι!

            Ούτε εγώ είμαι χημικός μηχανικός αλλά μου θυμίζει Castrol Magnatec :'Τα έξυπνα μόρια του Castrol Magnatec προσκολλώνται και συνδέονται στα κρίσιμα τμήματα του κινητήρα, παρέχοντας προστασία πριν, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας αλλά και μετά το πέρας αυτού.'
            Άρες μάρες κουκουνάρες δηλαδή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              On another note, περίεργη ροδέλα είναι η εργοστασιακή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pique88 last edited by

                ααχετο αλλα στην πρωτη φωτο με τη συσκευασια λαδιων το χαρτι απο κατω ψευδοκωδικα δεν εχει γραμμενο.?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ναι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Μ' αυτά τα flowcharts αποφασίζει ο κορσαιρ τι κινητό θα πάρει (πχ αν το ακουμπάς συνδέεται; ΝΑΙ/ΟΧΙ κλπ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dim8 last edited by

                      @drdino εχουν και αλλα αυτοκινητα τετοιες ροδελλες στεγανοποιησης σε ταπες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Δεν αμφιβάλλω, απλά στο συνεργείο μέχρι τώρα μου έβαζαν την κλασική χάλκινη.

                        Sent from my Note 2 using smoke signals.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thednick last edited by

                          Ψάχοντας την 'ερώτηση του ενός εκατομμυριου' 5w30 vs 5w40 διαπίστωσα ότι στην αμερική το manual των vw προτείνει για τους περισσότερους κινητήρες 5w40 (συγκεκριμένων προδιαγραφών βέβαια). Πολλοί εκεί αναρωτιούνται αν μπορούν να βάλουν 5w30 γιατί το βρίσκουν ευκολότερα.

                          Στην άλλη πλευρά (Ελλάδα και φαντάζομαι και στην υπόλοιπη ευρώπη) προτείνεται 5w30 στο manual.... Τι παίζει με αυτό? Γιατί προτείνεται διαφορετικό ιξώδες για ευρώπη και αμερική σε περιοχές που θεωρητικά έχουν περίπου το ίδιο κλίμα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Δεν είναι θέμα ιξώδους αλλά προδιαγραφής.
                            Τα 5w40 καλύπτουν την προδιαγραφή VW 502.00 που είναι ανθεκτικότερη στα ανεβασμένα σε θείο ή θειάφι (Sulphur) αμερικάνικα καύσιμα.
                            Τα 5W30 με τις τελευταίες προδιαγραφές της VW έχουν λιγότερα πρόσθετα ( για προστασία του καταλύτη) με αποτέλεσμα να χρειάζονται συχνότερες αλλαγές . Αν δεν έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές όπως συνήθως συμβαίνει στην αμερική, πρέπει να αλλάζονται ακόμη πιο συχνά και για λόγους αντοχής και για λόγους καταλύτη ( βλέπε φιάσκο toyota sludge).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Βασικα τους καταλυτες στην Αμερικη τους εχουν γραμμενους, εκτος απο Καλιφορνια. Σε μερικες πολιτειες και να τον βγαλεις, δεν τρεχει τιποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                opc last edited by

                                Για το: http://www.repsol.com/imagenes/es_en/RP_ELITE_EVOLUTION_5W40_REV_6_SEPT_2011_tcm11-15300.pdf
                                έχουμε άποψη?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theosalas last edited by

                                  Ο χρήστης opc έγραψε:
                                  Για το: http://www.repsol.com/imagenes/es_en/RP_ELITE_EVOLUTION_5W40_REV_6_SEPT_2011_tcm11-15300.pdf
                                  έχουμε άποψη?

                                  Καλησπέρα!!
                                  Αν το πιέζεις και ανεβάζεις θερμοκρασίες στο λάδι καλύτερα θα ήταν να επέλεγες ένα άλλο με noack

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opc last edited by

                                    Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:

                                    Για το: http://www.repsol.com/imagenes/es_en/RP_ELITE_EVOLUTION_5W40_REV_6_SEPT_2011_tcm11-15300.pdf
                                    έχουμε άποψη?

                                    Καλησπέρα!!
                                    Αν το πιέζεις και ανεβάζεις θερμοκρασίες στο λάδι καλύτερα θα ήταν να επέλεγες ένα άλλο με noack
                                    Βοήθεια:
                                    **229.5 229.51 noack229.1 229.3 noack229.31 noackACEA A3/B4 (08) noack
                                    Πηγή βοηθήματος το bitog

                                    Ευχαριστώ!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Δεν αμφιβάλλω, απλά στο συνεργείο μέχρι τώρα μου έβαζαν την κλασική χάλκινη.

                                      Sent from my Note 2 using smoke signals.

                                      η χαλκινη ειναι πιο καλη γιατι το λαστιχακι στο μεσον με τις θερμοκρασιες ξερενεται και ισως εχεις διαρροη μετα απο καποιους μηνες........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                                        Εγκυκλοπαίδεια λέμε...!!Γειά σου Γιώργο καλλιτέχνη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Το λαστιχάκι είναι για να συγκρατεί τη ροδέλα πάνω στη βίδα και να μη φεύγει.
                                          Δεν στεγανοποιεί τίποτε.

                                          Ανοησίες για να χρεώνουν ακριβά κάτι που στοιχίζει λιγότερο από 0,01 ευρώ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 200 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr