-
εαν ειναι ετσι, με DSC δηλαδη, μια χαρα το δινει και μαλλον 'φτηνα', και ειναι ευκαιρια
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Αν δεν εχει κανα κουσουρακι σοβαρο (το μπαλωμα τεντας-γρατζουνιες και φυσικες φθορες ειναι αμελητεα, χοντρη στουκα η μηχανιλογικο εννοω) ειναι μια χαρα .Εαν δε, εισαι 1ο χερι με τα σερβισ του ολα, αν τα λαστιχα εχουν ψωμι για κανα 10000 χιλιομετρα και δεν χρειαζεται κατι αμεσα πρεπει να φυγει σε ιδιωτη σχετικα ευκολα. Σε καλοσυτηρημενο ΜΧ5 στα 100000 χλμ αρχιζει να στρωνει-γλυκαινει το μοτερ...
Απο τα πρωτα που θα κυτταζα αν εψαχνα κατι τετοιο....μου αρεσει, και θα το κραταγα.
εννοεις οτι το πηρες καινουργιο απο τον γνωστο καλο εμπορα που εκανε ανεξαρτητες εισαγωγες απο γερμανια η οτι ειχε πρωτοκυκλοφορησει στη γερμανια?
εισαι σιγουρος οτι εχει ESP οπως λες?...αν το εβαλες-κλικαρισες κατα λαθος, σβηστο, διοτι ενω το αμαξι αξιζει ο πελατης θα νομιζει οτι πας να τον παραμυθιασεις, οι ΜΧ5-ηδες τα ψαχνουν αυτα. Με αυτες τις ζαντες στο εδωσε η εχεις και 16-αρες?...(εχει σημασια στην ανεση και στο κοστος των ελαστικων)
Επειδη οι φωτογραφια ειναι λιγο θολη για πες ο λεβιες-χουφτα ειναι ο δικος του?...ειναι 5-αρι η 6-αρι?...η λαβη του χειροφρενου ειναι αλλαγμενη? Τιμονι και σαλονι φαινονται πολυ καλα για 100000 χλμ.
- ναι έχει DSC, ειναι αγοράσμενο απο τον Μπουτση το Μάιο του 2008 με 17' ζάντες, θερμαινομενα δερμάτινα, xenon σε πορείας και ομίχλης
2)όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, Δημας-Λουης στο Νέο Ηρακλιεο - εχω βάλει φούσκα ταχυτήτων φωτιζομενη και αλουμινένιο χειρόφρενο απο την επίσημη Mazda, και εννοείται πως εχω και τα μαμισια, ειναι το 5αρι
- τα λάστιχα τα εχω βάλει Μάιο του 2012
- το αυτοκίνητο δεν έχει τρακαρει ΠΟΤΕ, έχει μόνο δεχθεί γρατζουνιες,κτλπ, στο Σύνταγμα απο ανεγκεφαλους το 2010, και το έφτιαξα πάλι σε φανοποιειο Mazda, ειναι σε πολυ καλη κατάσταση, αφού το πλενω μόνος μου και εχω τρέλα.
Εχει ενδιαφερθεί μόνος ΕΝΑΣ εδώ και 3 μήνες, και μαντρας το παίρνει 5700... Ε ΟΧΙ...ξεφτίλα να το δώσω σε απατεώνες
- ναι έχει DSC, ειναι αγοράσμενο απο τον Μπουτση το Μάιο του 2008 με 17' ζάντες, θερμαινομενα δερμάτινα, xenon σε πορείας και ομίχλης
-
φιλε το αμαξακι σου αξιζει ειναι αστερι...καντου μια καλη παρουσιαση στην αγγελια και θα φυγει αμεσως στα 7+
βαλε φωτο το DSC να φαινεται και εισαι αρχοντας Ειναι σοβαρο το εργαλειο
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
φιλε το αμαξακι σου αξιζει ειναι αστερι...καντου μια καλη παρουσιαση στην αγγελια και θα φυγει αμεσως στα 7+βαλε φωτο το DSC να φαινεται και εισαι αρχοντας Ειναι σοβαρο το εργαλειο
Για να δούμε...το πρωταρχικό απο ότι εχω καταλάβει ειναι τα Km για όποιον κοιτάει να αγοράσει μτχ, και όχι ο εξοπλισμός...αλλιώς θα το είχα δώσει...μόνο το dsc δηλαδη φτάνει...
Σε ευχαριστω για τις συμβουλές, θα τις ακολουθήσω και βλέπουμε
-
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
Για να δούμε...το πρωταρχικό απο ότι εχω καταλάβει ειναι τα Km για όποιον κοιτάει να αγοράσει μτχ, και όχι ο εξοπλισμός...
το πρωταρχικό είναι η τιμή
-
σιγα τα πολλα χλμ που εχει
γνωμη μου ΜΗ βιαζεσαι...καποιος θα εκτιμησει την καλη του κατασταση και το γεγονος οτι εχει dsc...ειναι κριμα να το χαρισεις σε εμπορο
να πω οτι ειναι παρταλι ναι δωστο αλλα αψεγαδιαστο και να σε πιασει κωτσο ο μαντρας παει πολυ -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Για να δούμε...το πρωταρχικό απο ότι εχω καταλάβει ειναι τα Km για όποιον κοιτάει να αγοράσει μτχ, και όχι ο εξοπλισμός...
το πρωταρχικό είναι η τιμή
Εαν ηταν πρωταρχικό η τιμη θα με είχαν πάρει παραπανω απο ΕΝΑΣ... Εδώ και ενάμιση μήνα στο car.gr το αυτοκίνητο ειναι σταθερα το ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ, έχουν αρκετοί βάλει τιμη μη συζήτησιμη μοντέλα του 08' με 50.000 και χωρις τον εξοπλισμο του δικού μου, 9.000...δεν έχει πουληθεί κανένα, αλλα όχι να πάρει τηλ ΕΝΑΣ μόνο... Εκτος εαν το αυτοκίνητο μου έχει κάτι που δεν το βλέπω στις φωτό
Τι να πω...ΥΠΟΜΟΝΗ λέτε, θα κάνω...
-
Αν δεν ενδιαφερονται για το δικο σου, δεν ενδιαφερονται για κανενα μχ5
-
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
Για να δούμε...το πρωταρχικό απο ότι εχω καταλάβει ειναι τα Km για όποιον κοιτάει να αγοράσει μτχ, και όχι ο εξοπλισμός...
το πρωταρχικό είναι η τιμή
Εαν ηταν πρωταρχικό η τιμη θα με είχαν πάρει παραπανω απο ΕΝΑΣ... Εδώ και ενάμιση μήνα στο car.gr το αυτοκίνητο ειναι σταθερα το ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ, έχουν αρκετοί βάλει τιμη μη συζήτησιμη μοντέλα του 08' με 50.000 και χωρις τον εξοπλισμο του δικού μου, 9.000...δεν έχει πουληθεί κανένα, αλλα όχι να πάρει τηλ ΕΝΑΣ μόνο... Εκτος εαν το αυτοκίνητο μου έχει κάτι που δεν το βλέπω στις φωτό
Τι να πω...ΥΠΟΜΟΝΗ λέτε, θα κάνω...
Και αυτό θα κάνεις, γιατί η αγορά ουδεμία σχέση έχει με αυτά που ακούς να λέγονται. Πολύ κακοί αγοραστές και πολύ κακοί πωλητές είμαστε.
-
οταν λες xenon εννοεις after market ε?
1.90 ανθρωπος χωραει εκει? γιατι στο ΝΒ με τπτ
-
Ναι τα xenon ειναι after market, 1.90 δύσκολα, εχω φίλο που οδηγεί mx5 1,85 και απλά το έχει συνηθίσει...1,90 νομίζω θέλει μια προσπάθεια να βολεύει...
-
Τα NC είναι πολύ βελτιωμένα στη θέση οδήγησης σε σχέση με τα ΝΒ. Καλύτερα να δοκιμάσει ο 1.90. Εγώ είμαι 1.94 και χωράω. Ήμουν όμως μαθημένος από το ΝΒ. Αν μπει κάποιος από ένα Kangoo, που έχει μισό μέτρο πάνω από το κεφάλι του, θα του κακοφανεί οπωσδήποτε.
Ασφαλώς και ενδιαφέρεται για τα χλμ ο κόσμος. Ειδικά κάποιος που αγοράζει αυτοκίνητο πενταετίας, περιμένει κάτι λιγότερο από 100Κ χλμ, ανεξάρτητα από το μοντέλο. Πόσο μάλλον σε ένα Miata, που μερικοί έχουν για δεύτερο ή τρίτο όχημα. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα από Miata με λιγότερα από 5Κ ετησίως.
-
Αν από τα 5Κ τα μισά τα κάνει μέσα σε πόλη και τα υπόλοιπα σε σκίσιμο, θα προτιμήσω αυτό με τα 15K το χρόνο και normal χρήση.
Το πρόβλημα είναι πως τα ξεχωρίζεις. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αν από τα 5Κ τα μισά τα κάνει μέσα σε πόλη και τα υπόλοιπα σε σκίσιμο, θα προτιμήσω αυτό με τα 15K το χρόνο και normal χρήση.
Το πρόβλημα είναι πως τα ξεχωρίζεις.ΑΚΡΙΒΩΣ.
Αυτο λίγοι το καταλαβαίνουν, λίγοι το ψάχνουν περαιτέρω. Φίλος με ΝΒ, μέσα σε 4 χρονια έκανε 25.000χ, άλλαξε λάστιχα και τώρα παει για δεύτερη σειρά...
Κι εγω μέσα σε 5 χρονια εχω απενεργοποιησει το DSC 100% ίσως λιγότερες απο 10 φορές, άλλαξα λάστιχα στα 75.000χ -
Δεν εχουν αναγκη τα mx5
-
-
ΜΧ5 ΝΑ το αμάξι. Πόσο κοστίζει ολικό βάψιμο ή wrapping?
-
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3648697/Αυτό πως σας φαίνεται;;;;
Θα σε ενδιέφερε ανταλλαγή?
-
Παιδια ο κολλητος μου ψαχνει να παραει mx-5 1.6 λογικα το mk2 αν και οι τιμες του mk3 ειναι πολυ ελκυστικες πλεον.
Tι πρεπει να προσεξουμε πριν την αγορα;περα απο τα γνωστα εχει καποιο ιδιαιτερο σημειο προσοχης;
Ο φιλος κανει πολλα χιλιομετρα,καπου 20.000 το χρονο αλλα ειναι πολυ ηρεμος οδηγος θα εχει θεμα με την καταναλωση;(με το clio 1.4 εχει 5-5,5/100 ετσι οπως οδηγαει) -
Γενικώς είναι υπέρτατα σκυλιά. Το κυριότερο που έχει να προσέξει είναι το να χωράει άνετα μέσα. Επίσης, να προσέξει μήπως βάζει νερά η κουκούλα. Να βάλει roll-bar αμέσως μετά την αγορά, γιατί το αμάξι πάσχει σε περίπτωση ανατροπής. Βάλε 'Miata roll' στον Γκούγκλη και θα καταλάβεις.
Πάντως, να ξεχάσει τα 5-5.5 λίτρα του Clio. Να υπολογίζει 2-2.5 λίτρα πάνω, που με τα χλμ που κάνει ετησίως, είναι κάποιο ποσό.
Mazda MX-5