-
Θανα_4
Μάλλον δεν πολυδιαβασες αυτά που έγραψαν οι προηγούμενοι...
Δεν θυμάμαι ο παγκανι να έβγαλε στο νετ το νέο του αυτοκίνητο με κομμάτια να λείπουν η να είναι κάτι παραπάνω απο πρόχειρα βαλμενα μπας και τσιμπήσει κανά πελάτη...
-
Aληθεύει, ότι το πρότζεκτ αυτό έχει κοστίσει 5.000.000€?
-
Χθες η μεγαλειώδης παρουσία του KORRES 4 επισκίασε όλα τα οχήματα στο τατόι, αλλά δεν πρέπει να παραβλέψουμε και την εμφάνιση του KERABOSS με το υπερόπλο του.
Για να τον θυμηθούμε:
-
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ που προέρχεται από την χώρα του αυτοκινητιστικού τίποτα, διαβάζω και ξαναδιαβάζω αιχμές, απαξιώσεις, ειρωνείες, χλευασμούς και εξυπνάδες και τόσα άλλα για ένα όχημα που εξελίχθηκε στην Ελλάδα. Πέρα από το οτι πρόκειται για ελληνική προσπάθεια όμως, σίγουρα παρουσιάζει τεχνικό ενδιαφέρον, ειδικά στα θέματα της ανάρτησης και της μετάδοσης. Δε μπορώ να κρίνω αν είναι πρωτοποριακό ή όχι, αν θα προκύψει επενδυτικό ενδιαφέρον ή αν τελικά αξίζει τα λεφτά του ή είναι γεμάτο λάθη. Αφού λοιπόν αδιαφορείτε ή απλά δε γνωρίζετε τη δυσκολία μιας τέτοιας απόπειρας στην Ελλάδα, τουλάχιστον σταθείτε στο τεχνικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει.Πρόκειται για μια προσπάθεια που αν μη τι άλλο αξίζει την επιβράβευση, μόνο και μόνο γι αυτό. Η συνέχεια θα δείξει το αν και πόσο αξίζει στην αγορά.
Είναι όμως ντροπή να διαβάζουμε ποστ με κάμποσα , και , υπαινιγμούς του κώλου για το πόσο καλό είναι και στα ίδια ποστ να πέφτει και ένα 'όποιος ξερει παραπάνω, ας διαφωτίσει'! Κι όλα αυτά τη στιγμη μάλιστα που στο φορουμ υπαρχουν μέλη της ομάδας εξέλιξης... Τόσο κόμπλεξ πια;;
Ακόμη κι αν παρουσίαζαν τρακτέρ για τον θεσσαλικό κάμπο, πάλι αξιέπαινοι θα ήταν. Πόσο μάλλον στην Ελλάδα του τίποτα.
Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ παιδιά. Σας ζηλεύω - μακάρι να συμμετείχα κι εγώ στην ομάδα σας!
+1000
Θα μπορούσα να προσθέσω πολλά...δεν μπορώ να αφαιρέσω τίποτα απο αυτά που γράφεις... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ που προέρχεται από την χώρα του αυτοκινητιστικού τίποτα, διαβάζω και ξαναδιαβάζω αιχμές, απαξιώσεις, ειρωνείες, χλευασμούς και εξυπνάδες και τόσα άλλα για ένα όχημα που εξελίχθηκε στην Ελλάδα. Πέρα από το οτι πρόκειται για ελληνική προσπάθεια όμως, σίγουρα παρουσιάζει τεχνικό ενδιαφέρον, ειδικά στα θέματα της ανάρτησης και της μετάδοσης. Δε μπορώ να κρίνω αν είναι πρωτοποριακό ή όχι, αν θα προκύψει επενδυτικό ενδιαφέρον ή αν τελικά αξίζει τα λεφτά του ή είναι γεμάτο λάθη. Αφού λοιπόν αδιαφορείτε ή απλά δε γνωρίζετε τη δυσκολία μιας τέτοιας απόπειρας στην Ελλάδα, τουλάχιστον σταθείτε στο τεχνικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει.
Πρόκειται για μια προσπάθεια που αν μη τι άλλο αξίζει την επιβράβευση, μόνο και μόνο γι αυτό. Η συνέχεια θα δείξει το αν και πόσο αξίζει στην αγορά.
Είναι όμως ντροπή να διαβάζουμε ποστ με κάμποσα , και , υπαινιγμούς του κώλου για το πόσο καλό είναι και στα ίδια ποστ να πέφτει και ένα 'όποιος ξερει παραπάνω, ας διαφωτίσει'! Κι όλα αυτά τη στιγμη μάλιστα που στο φορουμ υπαρχουν μέλη της ομάδας εξέλιξης... Τόσο κόμπλεξ πια;;
Ακόμη κι αν παρουσίαζαν τρακτέρ για τον θεσσαλικό κάμπο, πάλι αξιέπαινοι θα ήταν. Πόσο μάλλον στην Ελλάδα του τίποτα.
Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ παιδιά. Σας ζηλεύω - μακάρι να συμμετείχα κι εγώ στην ομάδα σας!
+1000
Θα μπορούσα να προσθέσω πολλά...δεν μπορώ να αφαιρέσω τίποτα απο αυτά που γράφεις...+10000000000
Kαι μονο που φανταζομαι τις αμετρητες ωρες, σκεψεων, εκτελεσης, δοκιμων για το παραμικρο, και την ευτυχια της δημιουργίας μεμονομενα (βιδα-αξονακι) και στο συνολο....................ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ..
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΚΑΙ ζηλια ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΕΥΓΕ !!!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η παρουσίαση δεν έγινε για να το δει η παγκόσμια κοινότητα αλλά για να παρουσιαστούν οι δυνατότητες του οχήματος και να εκδηλωθεί πιθανό ενδιαφέρον από μελλοντικούς αγοραστές.
υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει οτι η ανωθεν τσαπατσουλιά μπορεί να τραβήξει πιθανούς αγοραστές?
Επειδη οσοι εχουν ασχοληθει εστω και λιγο με το θεμα ΔΕΝ πρεπει να σου απαντησουν θα το κανω εγω.
Ειναι ολοφανερο πως δεν εχεις βιδωσει ουτε βιδα στην ζωη σου, εκτος απο μερικες λασκα που εχεις που δεν βλεπω να τις βιδωνεις. Βρε κουτο για να κονομησουν το προσπαθουν τοσα χρονια τα παλληκαρια. Να κοροιδεψουν τους κουτοφραγκους και να τους τα φανε......................καποιος το εχει για υστερογραφο περι βλακα και βλακειας θα το εχεις δει....κριμα στους γυρω απο σενα.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Είδα το 'αυτοκίνητο' Korres project 4 σε φωτογραφίες απο το φβ και προσωπικά μόνο γέλιο μου έφερε.Εγω παλι ανατριχιασα..............
http://www.autoblog.gr/2013/06/17/mathe ... project-4/
Παρατηρηστε δουλεια γενικα, δειτε τις λεπτομερειες και μετα σχολιαζεται.
-
Η κριτική μιας προσπάθειας είναι απαραίτητη, όταν φυσικά είναι υγιής και δίκαιη. Και εμένα με ενόχλησε η προβολή ενός αυτοκινήτου χωρίς τα εξωτερικά τμήματα, όπως επίσης και οι τύπισσες με τα μαγιώ που τρίβονταν πάνω του.
Και για να συνεχίσω την κριτική μου, με ενόχλησε και η ανακοίνωση των επιδόσεων: καλό το 0-100, ίσως το 3,8' να είναι εφικτό. Αλλά τα 300χλμ/ώρα πού επιτεύχθηκαν;
Τέλος πάντων...ο καθένας μας έχει την άποψή του και την οπτική του. Όσοι θέλουν να υποστηρίξουν την προσπάθεια, θα το κάνουν. Όσοι θέλουν να την απαξιώσουν, πάλι θα το κάνουν.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
όπως επίσης και οι τύπισσες με τα μαγιώ που τρίβονταν πάνω του.Όταν τις χαλβαδιάζετε με τις ώρες στο internet είναι καλά;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
όπως επίσης και οι τύπισσες με τα μαγιώ που τρίβονταν πάνω του.
Όταν τις χαλβαδιάζετε με τις ώρες στο internet είναι καλά;
Ναι.
-
Όταν ένας άνθρωπος ακολουθεί επί 12 χρόνια το όνειρό του ξοδέυοντας από την τσέπη του πάνω από 1.5 μύριο € χωρίς να τα έχει πάρει από επιδοτήσεις, προγράμματα και λοιπά λαμόγια κόλπα, όταν έχει επιτύχει έστω αυτό που έχει επιτύχει, εμείς οι απέξω δεν διακαιούμαστε να τον κρίνουμε και να τον χλευάζουμε γιατί γινόμαστε τουλάχιστον αστείοι.
Αλλά στη χώρα της εικονικής πραγματικότητας που επιπλέουν οι φελλοί και οι πρωταθλητές της κριτικής που μέλημα τους είναι να μειώνουν τους άλλους για να κρύψουν την ανεπάρκειά τους, δεν περίμενα τίποτα κακλύτερο.
Αν τους είχε ζητηθεί να συνεισφέρουν, αν τους είχαν αρπάξει τα χρήματα από την τσέπη μέσω διαφόρων προγραμμάτων, τότε ναί, θα είχαν δικαίωμα σε κάθε κριτική, αφού όμως τεχνικά δεν μπορούν να διακρίνουν αν οι ρόδες είναι στρογγυλές οι τετράγωνες, μένει το κομμάτι το υποκειμενικό για κριτική, το σχήμα, αυτό αρέσει ή δεν αρέσει, τη χολή όμως που αδειάζει ο κάθε άσχετος δεν έχει ρεζερβουάρ το όχημα για να την βάλει.
Αλλά όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος στο γνωστό ανέκδοτο, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Έλληνες είμαστε, ακόμα ωρέ ξαφνιάζεστε για τη συμπεριφορά ρων συνελλήνων μας ? Αυτές οι συμπεριφορές από τυπάκια του είδους μας έφεραν στα μνημόνια,
Μη τυχόν και πείτε καμμιά καλή κουβέντα για κάτι που αξίζει, αλλά είναι τόσο σπουδαίο αυτό που κάνει ο Κορρές που σας ξεπερνά και δεν ξέρετε πως αλλιώς να το διαχειριστείτε, οι μικρόψυχοι δεν έλειψαν ποτέ από αυτή τη χώρα, ίσα - ίσα που τώρα την ώρα της κρίσης είναι περισσότεροι.
-
Μην αγχώνεσαι. Έχουν βρεθεί οι αγοραστές.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου οι παραπάνω έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι και θα δώσουν τα 300 χιλιάρικα για να το αποκτήσουν. Μην τους βλέπεις έτσι πάρταλους, είναι εκκεντρικοί πλούσιοι.
-
Πιστεύω αυτή η προσπάθεια χρειάζεται το δικό της thread.
http://www.autoblog.gr/2013/06/17/mathe-ta-panta-gia-to-korres-project-4/
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Όταν ένας άνθρωπος ακολουθεί επί 12 χρόνια το όνειρό του ξοδέυοντας από την τσέπη του πάνω από 1.5 μύριο € χωρίς να τα έχει πάρει από επιδοτήσεις, προγράμματα και λοιπά λαμόγια κόλπα, όταν έχει επιτύχει έστω αυτό που έχει επιτύχει, εμείς οι απέξω δεν διακαιούμαστε να τον κρίνουμε και να τον χλευάζουμε γιατί γινόμαστε τουλάχιστον αστείοι.Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, νομίζω η καλόπιστη και τεκμηριωμένη κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Για εξυπνάδες, κακόπιστη κριτική, απαξίωση και χλευασμό συμφωνώ. Βέβαια, αν κάποιος έχει τελειώσει το ΕΜΠ και άρα αυτονόητα-αυτοδίκαια-αυτόματα θεωρεί ότι είναι ο γενικός γαμάω, που το ταλέντο του χαραμίζεται οπουδήποτε αλλού εκτός από τη Red Bull σα δεξί χέρι και διάδοχος του Newey, ε είναι αναμενόμενο.
Μην ξεχνάμε ότι λάθη δεν κάνει μόνο όποιος δεν κάνει τίποτα.
H δική μου (καλόπιστη) παρατήρηση για την ανάρτηση είναι ότι πιάνει πάρα πολύ χώρο (και λογικό αν τα user requirements λένε ότι πρέπει να έχει τόσο τεράστια διαδρομή, there is no free lunch), το οποίο περιορίζει την εφαρμογή της.
Σε κάθε περίπτωση, Respect!
Σαν παραπομπή σε κάτι αντίστοιχο, σε μια απομονωμένη χώρα στη μέση του πουθενά με 10 εκατομμύρια πληθυσμό (σε ανθρώπους γιατί σε πρόβατα http://en.wikipedia.org/wiki/John_Britten
-
Και σε αυτό που λέει ο Nass συμφωνώ. Η καλοπροαίρετη κριτική είναι βάση για τελειοποίηση, αλλά είμαι σίγουρος ότι ο Quadra δεν μιλάει γιαυτήν...
Η καλοπροάιρετη κριτική ξεκινάει απο τα θετικά και φθάνει στα αρνητικά...όχι μόνο στα αρνητικά.
Και μόνο που κάποιος άνθρωπος συνέλαβε μία ιδέα, κόπιασε, αγωνίστηκε, πλήρωσε με χρόνο και χρήμα και τελικά υλοποίησε, αξίζει σεβασμό ο οποίος θα πρέπει να είναι εκφρασμένος στην πρώτη πρόταση της καλοπροαίρετης κριτικής...Αν παραλείπεται, τότε η κριτική είναι κακοπροαίρετη και κρύβει απωθημένα...
Κρίμα που αυτοί που την κάνουν δεν καταλαβαίνουν πόσο ορατό είναι όλο αυτό... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
H δική μου (καλόπιστη) παρατήρηση για την ανάρτηση είναι ότι πιάνει πάρα πολύ χώρο (και λογικό αν τα user requirements λένε ότι πρέπει να έχει τόσο τεράστια διαδρομή, there is no free lunch), το οποίο περιορίζει την εφαρμογή της.
Σε κάθε περίπτωση, Respect!
Σαν παραπομπή σε κάτι αντίστοιχο, σε μια απομονωμένη χώρα στη μέση του πουθενά με 10 εκατομμύρια πληθυσμό (σε ανθρώπους γιατί σε πρόβατα http://en.wikipedia.org/wiki/John_Britten
Yπήρχε και ο Θανάσης Λέφας, τον οποίο μετά τον θάνατο του Μπρίττεν τον κάλεσε η γυναίκα στου στο Christchurch παρέχοντας του τις εγκαταστάσεις και τα σχέδια για να συνεχίσει το έργο του Britten μιας και είχαν φιλική σχέση και αλληλοσεβασμό μεταξύ τους, αλλά ο Λέφας την έκανε από κοντά μας και προτίμησε να συναντηθούν στους ουρανούς με τον Britten να τα λένε από κοντά.
Μου κάνει εντύπωση πως ότι ήταν γραμμένο εδώ στο φόρουμ για τον Λέφα έχει εξαφανιστεί, τυχαίο ? δε νομίζω, ζήλια ? 100%, γιατί τόσο μένος ? άγνωστο το μυαλό των συμπατριωτών μου.
Ανέφερες για τον Britten, και πολύ καλά έκανες. Πές μου όμως με το χέρι στην καρδιά, υπάρχει σύγκριση της Ελλάδας με οποιαδήποτε άλλη χώρα ως προς τους δημιουργούς και τα έργα τους ?
Υπάρχει άλλη χώρα στον πλανήτη που βάζει τρικλοποδιές και εμπόδια με τόση γραφειοκρατία που έχει αναπτυχθεί και που πίσω της καλύπτονται οι τεμπέληδες και οι μη έχοντες γνώση του αντικειμένου που έχουν αναλάβει να διεκπεραιώσουν και που έχουν το χέρι μόνιμα απλωμένο ?
Ποιός θα δημιουργήσει το οτιδήποτε και η πολιτεία θα του επιτρέψει να προχωρήσει γρήγορα, αν δεν τον τρενάρει πρώτα 1-2 χρόνια με άπειρα χαρτιά, με ακόμα πιο άπειρες βεβαιώσεις, με εγκαταστάσεις που για να πάρει το χαρτί της πυροσβεστικής περνάνε 6 μήνες και αν δεν δώσεις τον οβολό σου δεν παίρνεις άδεια λειτουργίας ?Για ποιές επενδύσεις, για ποιές προσπάθειες, για ποιούς δημιουργούς μιλάμε ότι θα επιζήσουν σε ένα τόσο εχθρικό περιβάλλον που παράγει καθημερινά πλιατσικολόγους του δημόσιου χρήματος, συνδικαλιστές της κακιάς ώρας και πολιτικούς που δεν έχουν κανένα λόγο να κυβερνήσουν και να οδηγήσουν σωστά μια χώρα στον 21ο αιώνα ?
Να μιλήσω για το φορολογικό ?
όλοι το νιώθουμε στο πετσί μας καθημερινά αλλά σφυρίζουμε αδιάφορα και δεν θέλουμε να κατανοήσουμε ότι όλα αυτά μαζί αποτρέπουν τους ανθρώπους από την οποιαδήποτε προσπάθεια δημιουργίας.Και βέβαια όλα αυτά όταν συνεχίζονται επί 10ετίες αλλάζουν και τη νοοτροπία, φέρνουν απογοήτευση και την παραίτηση από οτιδήποτε το δημιουργικό.
Και έρχομαι εδώ στα δικά μας και στον Κορρέ. Ο άνθρωπος δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να ακολουθήσει το όνειρό του και πέσατε / πέσανε να τον φάτε / φάνε, λες και ζήτησε βοήθεια ή χρήματα ή υποστήριξη από κανέναν.
Εδώ μας τα πέρνουν άλλοι χοντρά μη κάνοντας τίποτα και τους χειροκροτάμε και από πάνω.
Τι έκανε ο Κορρές ? είπε κοιτάξτε τι έκανα, και αντί να του πούμε μπράβο ή να τον προσπεράσουμε αδιαφορώντας, πέσαμε να τον φάμε, γιατί ? εδώ χρειάζεται ψυχίατρος.Μήπως γιατί φάνηκε η γύμνια μας ?
Μήπως γιατί η επίπονη του προσπάθεια δεν είναι ίδιον μας ?
Μήπως γιατί εμείς δεν ονειρευόμαστε και ζηλεύουμε αυτούς που αυτός ονειρεύεται ακόμα ?
Μήπως γιατί δεν υπήρξε κανένα project χρηματοδότησης του από το δημόσιο χρήμα που θα έκανε την εργασία του Life style ?
Μήπως γιατί δεν καταλαβαίνουμε τι είναι αυτό, και τι διαφορετικό έχει από το Κορεάτικο που οδηγούμε ?
Μήπως γιατί τόλμησε να αναταράξει τα νερά ?
Μήπως γιατί είναι τόσο ξεχωριστό στην λειτουργία του που αδυνατούμε να το καταλάβουμε ?
Μήπως όλα αυτά μαζί και άλλα τόσα πίσω από τα οποία κρύβουμε τη μικρή μας ύπαρξη ?Όσοι έκαναν αυτή την ανόητη κριτική, ας αφιέρωσαν μισή ώρα να ψάξουν να δουν τι είναι αυτός και τι είναι αυτό που έκανε και γιατί το έκανε ?
Αλλά όχι, αμέσως σταύρωμα γιατί έτσι μας αρέσει, γαιτί εμείς είμαστε μάγκες και έτσι γουστάρουμε, γιατί δεν μπορεί να έρχεται ο κάθε Κορρές, Λέφας ή όποιος άλλος και να μας πετάει στα μούτρα κάτι τρελό και εξωπραγματικό και εμείς να τον χειροκροτάμε κιόλας, τι είμαστε εμείς ? εμείς είμαστε κι άλλος κανείς.Κάποιος παραπάνω είπε ότι υπάρχουν κια άλλοι μηχανικοί άξιοι, καμμία αντίρρηση, τι κρατάει λοιπόν καθηλωμένους όλους αυτούς τους άξιους νέους μηχανικούς από το να μην κάνουν τίποτα και να ξοδεύουν το 1/5 της καθημερινότητας τους στο διάφορα κοινωνικά μέσα, λέγε με facebook κλπ, από το να αρπάξουν τη ζωή και την επιστήμη τους από τα κέρατα και να της δώσουν να καταλάβει ?
Τους κρατάει η βαριεστημάρα, τους φρενάρει η απαξίωση που ίσως έχουν δεχτεί καλή ώρα όπως ο Κορρές και πολλοί άλλοι, τους αποδιώχνει η σκέψη ότι θα έχουν να αντιμετωπίσουν ένα εχθρικό περιβάλλον που θα τους καταπιεί αμάσητους, πολλοί είναι και σε μια θέση εργαζόμενοι χωρίς περαιτέρω ανησυχίες, κανένα πρόβλημα, δεν δικαιούνται όμως να κάνουν αυτού του είδους την κριτικήΑφήστε λοιπόν τον Κορρέ και τον κάθε Κορρέ και αντί για την κακόπιστη, αναίτια και χωρίς επιχειρήματα κριτική και κοιταχτείτε στον καθρέφτη σας τι φταίει και σας κρατάει πίσω, τι φταίει που δεν κυνηγήσατε το όνειρό σας μετά που τελειώσατε τις όποιες σπουδές σας, γιατί δεν μπορεί, και εσείς κάτι θα ονειρευτήκατε, γιατί λοιπόν παρατήσατε το όνειρο ? Μήπ[ως φταίει ο Κορρές και για αυτό ?
Γιατί κόστιζε ?
Γιατί είσαστε αδύναμοι ?
Γιατί δεν είχατε πίστη ?
Γιατί δεν είχατε χρήματα ?
Γιατί βολευτήκατε σε θεσούλα ?
γιατί ? εσείς ξέρετε, κάντε κριτική στον Κορρέ και σκίστε τον στα τεχνικά θέματα που αφορούν την εργασία του, στα θέματα εκείνα που μπορεί και που πρέπει να γίνει επικοδομητική κριτική, στα θέματα που πρέπει να διορθώσει, βοηθήστε τον, οδηγήστε τον σαν ξένο μάτι να δεί αν υπάρχει κάπου λάθος, τόσοι μηχανικοί είσαστε εδώ, γιατί αναλώνεστε μόνο σε μια άγονη κριτική που εν κατακλείδι σας εκθέτει ?Ξέρετε τι είναι η ανάρτηση του Mercier, του Zapletal, και άλλες, συγκερασμό αυτών που προσπαθεί 12 χρόνια ο Κορρές να επιτύχει ? σίγουρα το ξέρετε, τι μηχανικάρες είσαστε άλλωστε. Πείτε του λοιπόν το λάθος του, όχι για τα κωλαράκια που το σύστημα έβαλε να τρίβονται στο αμάξι του Κορρέ, που είμαι σίγουρος ότι ούτε αυτός δεν θα ήθελε αυτή την εικόνα και ούτε τη επιδίωξε.
Δείτε την πολιτεία του, πείτε τον μεγαλομανή, πείτε του ότι άλλο θέλετε γιατίς εργασίες του αφού τις μελετήσετε πρώτα καλά - καλά για να έχετε την πλήρη εικόνα γιατί τώρα φαίνεστε άδικοι και μεμψίμοιροι.
Ακόμα ψάξτε να βρείτε την εικόνα του Κορρέ από την εκδήλωση, είναι στο βίντεο, βρείτε το καπέλο που φοράει και να με χέσετε πατόκορφα αν ξέρετε τι είναι αυτό, ξέρω θα το ψάξετε στο net και χαρούμενοι που το βρήκατε θα με ξεχέσετε που σας προσέβαλα, κάντε το έστω και έτσι, θα έχετε μάθει κάτι παραπάνω, τουλάχιστον ο συνειρμός δεν θα πάει χαμένος, κάτι είναι και αυτό, ακόμα και έτσι κέρδος θα είναι για όσους σκέφτονται λίγο πιο βαθειά από την πρώτη στοιβάδα του πετσιού τους.
Τα λόγια αυτά είναι λόγια οργής γιατί δεν αξίζει αυτός ο άνθρωπος τέτοια συμπεριφορά, τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω προσωπικά, τον ακολουθώ πολλά χρόνια από μακρυά. από τότε που μετακίνησε το εκκλησάκι της κηφισιάς και με είχε εντυπωσιάσει
**το αντιγράφω από το alfisti club απλά και μόνο γιατί είναι περιεκτικό
**
Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτων μηχανικός,
κεραμίστας - αγγειοπλάστης,
μηχανουργός.Παράλληλα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα. Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές. Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση. Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει.
Είναι ο άνθρωπος που δεν δέχεται την έννοια 'ακατόρθωτο',
ο άνθρωπος που μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος...
Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου...
Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας...
Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας...
Μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα...
Μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων...
Μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη και άλλα κτήρια...
Πρότεινε την ανάπλαση της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου...
Δεν επαρκούν πολλές σελίδες για να απαριθμήσει κανείς τις πρωτότυπες ιδέες του...
Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία.
Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.Αραβες δειξαν ενδιαφέρον ,ο Κορρες βρηκε τα κονε πηγε κατω καλα προετοιμασμενος και αντιμετωπισε ενα επιτελειο απο οικονομολογους ,μηχανολογους ,πιλοτους κι οτι αλλο μπορεις να φανταστεις που τον ξεψάχνισαν.Ο Κορρές ζητησε την αναπτυξη κι αλλων τυπων του αυτοκινητου οπως ενα φτηνότερο,μεγαλύτερο Suv για τον εαυτο του και την ομαδα του .Οι αραβες απαντησαν πως θελουν την αναπτυξη στο Ντουμπαϊ για να αξιοποιηθεί η γνωση απο την νεα γενεια. (Νοοτροπια)
Επισης θελαν να αναπτυχθει στρατιωτικο οχημα που να πεφτει με αλεξίπτωτο στην ερημο για περιπολίες.Κατι που δεν πολυαρεσε βεβαια σε φιλειρηνιστές οραματιστές μηχανικους (ονοματα δε λεμε)Αντιθετα απο τους ελληνες ακουγε μονο μπραβο και για το κρατος εχει αναφερθεί πως αν τους πρότεινε να επενδύσουν 100.000.000 σε μασουλημα για την παρτη τους θα του τα δινανε, αν τους ζητουσε 5 για το project θα επαιρνε τα (λογοκρισια).
Σε Σουηδια και Φινλανδια ,φανταζομαι κι αλλου, Υπαρχουν μικρα εργοστασια υποκατασκευαστες τμηματων αλλα και ολοκληρων αυτοκινητων μεχρι και αεροπλανων.
Εκει αναζητησε κατασκευαστη για το Σασμαν.
Οι Σουηδοι στειλαν εδω μηχανικο για να δει αν το σασμαν οντως δουλευει μιας και δεν ειχαν ξανασυναντησει κατι παρομοιο.
Τα αποτελεσματα ηταν εξαιρετικα.Ο Σουηδος ενθουσιαστικε και το εργοστασιο τους κατασκευασε το σασμαν του προτοτυπου σε κοστος υψηλο μεν αλλα κατω του 1/10 που θα ζητουσαν οι καλητεροι ελληνες μηχανουργοι.
Αρκει να σας πω πως οι ελληνες για να κατασκευασουν 3 δισκους μελετησαν τα σχεδια για δυο εβδομαδες, ζητησαν 9000 και 15μερες για κατασκευη .
Αντιθετα ο σουηδος κοιταξε μια τα σχεδια φωναξε τον αντιστοιχο βοηθο Σουηδο βαγγελη και την αλλη μερα για 1500 ευρο ειχαν τους δισκους. -
Ουδέν περαιτέρω σχόλιο από μένα 21 Quadra και μπράβο που ανέφερες το Λέφα γιατί προσπαθούσα να θυμηθώ πως λέγανε τον έλληνα που είχε κάνει κάτι αντίστοιχο με τον Britten στα ...Τρίκαλα και δε μπορούσα (γεράματα )
Respect #2 λοιπόν
Να και το θέμα στο Forum μας http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=16250
To μόνο που διαφωνώ είναι αυτά που έλεγες για τον Κορρέ είναι για το ό,τι δεν πήγε στο Ντουμπάι (ή όπου αλλού), αυτό ήταν λάθος του, όπως απέδειξαν Τέσλα, Φέρμι, Αινστάιν και άλλοι, όταν ένας οραματιστής ξεπερνάει τα όρια, που του θέτει το περιβάλλον του, πάει αλλού, το πρώτο του καθήκον είναι προς την επιστήμη/γνώση (όπως θες πες το).
-
Εγώ θεωρώ ότι αν επιμείνει για την υλοποίηση στην Ελλάδα, θα πάει άπατο σαν το διαφορικό του θόδωρου Τσιριγκάκη και θα είναι κρίμα, ένας τόσο εμπνευσμένος άνθρωπος δεν πρέπει να κολλάει σε τέτοια θέματα ειδικά αφού ξέρει την αντίδραση του περιββάλοντος στη χώρα μας, μεγαλύτερο καλό θα κάνει στον ίδιο και στην χώρα αν η υλοποίηση γίνει εκτός Ελλάδος, αυτή είναι και η μόνη μου ένσταση και μακάρι να μπορούσα να τον συναντήσω και να τον πίσω ότι πρέπει να το δώσει κάπου που θα υλοποιηθεί, αλλιώς θα παραμείνει το σαν πρωτότυπο Νο 4 με ένα άδειο κουμπαρά πίσω του.
-
Τα δυο μου γρόσια.
Κατ' αρχάς μπράβο στον άνθρωπο για την όρεξη του να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο χωρίς να πρήζει τον έρωτα του κόσμου για κρατική ενίσχυση σε ένα project μεγαλειώδους εθνικής σημασίας (βλέπε drapetsona ring).
Από εκεί και πέρα καταλάβετε ότι ο τρόπος που επέλεξε ο κύριος Κορρές (με τον φαρμακοποιό καμία σχέση; ) να επικοινωνήσει το project του ήταν ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ.
Ειλικρινά του εύχομαι να προχωρήσει και να παρουσιάσει στο μέλλον κάτι ακόμα πιο ολοκληρωμένο, αλλά όταν θα έρθει η ώρα της εμπορικής αξιοποίησης του θέματος (απαραίτητη για να προχωρήσει το θέμα), οι εικόνες με τις koloterorites πάνω στο γυμνό πλαίσιο σε μια αλάνα που πιο πέρα τρέχαν κάτι ιστορικά θα είναι λεπτομέρειες που θα προσπαθούν να ξεχάσουν όσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο project (και δεν θα μπορούν).Αν ρώταγε κάποιον που ξέρει 1-2 πράγματα από επικοινωνία, θα του πρότεινε να κάνει την παρουσίαση σε κάποιο πανεπιστήμιο σε φοιτητές όπου θα παρουσίαζε όλη την πορεία του project και το πού θέλει να φτάσει.
H εικόνα αυτή θα πούλαγε πολύ περισσότερο από αυτές που είδαμε παραπάνω.Τώρα μένουν οι φωτογραφίες με τα ξέκωλα στην αλάνα, τους αυτοκινητάκηδες να κοιτάνε το 'κωλοφτιαγμένο μπάγκι' και 5-10 χρήστες να υπερασπίζονται τον κυρ Δημήτρη στο forum.
ΥΓ: Μην αρχίζετε την ιστορία περί Ελλάδας. Πλέον ο τελευταίος τυρέμπορας από την Δώθε Παναγιά μπορεί να διαφημιστεί στο internet και να τον δουν οι μακρινοί συγγενείς του στο Ντάλας και να παραγγείλουν γραβιέρα on-line.
Korres Project 4