Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Punto 95 dynamic h Fiesta 1.4?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Punto 95 dynamic h Fiesta 1.4?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    83
    372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Εγώ έχω Fiesta 1.4 trend. 2 αυτοκίνητα μάλιστα. Ρίξε μια ματιά εδώ πριν αποφασίσεις και πήγαινε να το δεις πολυ καλά πριν το αγοράσεις και ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ πριν το παραλάβεις!

      Ψηφίζω παρόλα αυτά Fiesta με κλειστά μάτια. Το Punto δεν κάνει τίποτα. Εντελώς ψεύτικο αμάξι!

      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8851

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
        To Punto αποκλείεται αυτομάτως γιατί είναι ιταλικό

        Το Punto δεν κάνει τίποτα. Εντελώς ψεύτικο αμάξι!

        ώπα ρε παιδιά!
        Μήπως υπερβάλλετε λιγάκι???

        εκτός από το αναίσθητο τιμόνι, τι άλλο τόσο κακό βρίσκετε στο Πούντο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

          ώπα ρε παιδιά!
          Μήπως υπερβάλλετε λιγάκι???

          εκτός από το αναίσθητο τιμόνι, τι άλλο τόσο κακό βρίσκετε στο Πούντο?

          Στο 5θυρο την -πολύ- μαλακή ανάρτηση. Το τρίθυρο είναι αρκετά καλύτερο, αλλά και πιο σκληρό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alfista last edited by

            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
            Ψηφίζω παρόλα αυτά Fiesta με κλειστά μάτια. Το Punto δεν κάνει τίποτα. Εντελώς ψεύτικο αμάξι!

            Ρε παιδιά τι πίνετε και δεν μας δίνετε!
            Σόρρυ κιόλας αλλά να μην λέμε και ότι μας κατέβει. Τι πάει να πει εντελώς ψεύτικο αμάξι το punto θα μου εξηγήσει κάποιος;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              ώπα ρε παιδιά!
              Μήπως υπερβάλλετε λιγάκι???

              εκτός από το αναίσθητο τιμόνι, τι άλλο τόσο κακό βρίσκετε στο Πούντο?

              Στο 5θυρο την -πολύ- μαλακή ανάρτηση. Το τρίθυρο είναι αρκετά καλύτερο, αλλά και πιο σκληρό

              Κι εμένα αυτό μου έκανε εντύπωση η πολύ μαλακή ανάρτησή του...στο 5θυρο τουλάχιστο που οδήγησα σε παρέα 3 μεθυσμένων και εμού του «ξενέρωτου ταρίφα»...

              Το εσωτερικό του μου άρεσε αλλά δεν μου άρεσαν τα καθίσματά του...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Παιδιά καλό θα ήταν να μη λέει ο καθένας ότι θέλει χωρίς να προσέχει λίγο μην ενοχλεί με τα λεγόμενά του.
                Όπως και νά'χει επειδή έτσι διαμορφώσατε το ύφος της συζήτησης θα απαντήσω αναλόγως.
                Είμαι κάτοχος του Punto 95 Dynamic 3D.
                Προκαλώ οποιονδήποτε κάτοχο Ford Fiesta 1.4 σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ (ναι σε στροφές) διαδρομή. Αν με κεράσει τσάι κερνάω γεύμα.
                Άιντε γιατί το έχουμε ξεφτυλίσει το θέμα. 20 άλογα περισσότερα για τον Ιταλό και λιγότερο βάρος υπερκαλύπτουν το λίγο χειρότερο στήσιμο με το παραπάνω.Αν το Ford είχε καλύτερο κινητήρα θα το πρότεινα. Αλλά ένα τόσο καλό αυτοκίνητο ΔΕΝ γίνεται να πηγαίνει με 80 άλογα. Είναι και ακριβότερο!
                Και αν προτείνει κάποιος το 1600άρι τότε πηγαίνουμε κοντά στην κατηγορία τιμής HGT που με τη χρηματοδότηση πάει περίπου στα ίδια.
                Και πάλι προτείνω τον Ιταλό....
                Πάντως το 1.4 Sporting αξίζει το 1000άρικο παραπάνω από το Dynamic και θα το πρότεινα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Αγγελε πρέπει να καταλάβεις ότι εδώ μέσα λέμε τις εμπειρίες μας και τη γνώμη μας, μην θυμώνεις...
                  Εγώ προσωπικά αναφέρθηκα στο 5θυρο για την μαλακή ανάρτηση και το ξεκαθάρισα.
                  Επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι αλλάζει το μοντέλο...

                  Τα περι τσαγιού τα προσπερνώ, κάνα κρύο φραπεδάκι δεν θα έλεγα όχι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Δεν τα 'έβαλα' μαζί σου
                    Με αυτούς που βγάζουν άχρηστο το πούντο. Η ανάρτησή του είναι και άνετη είναι και καλή στις στροφές. Δεν είναι ανάγκη ένα αυτοκίνητο που είναι ευχάριστο στις στροφές να κοπανάει στις λακούβες.
                    Και παιδιά αυτό που είπα σκεφτείτε το. Στις σέρρες πιο θα είναι γρηγορότερο το πούντο ή το φιέστα;
                    Γειά σας

                    ΥΓ: Τώρα που θα βάλω τις αναρτήσεις του σπόρτινγκ θα σας πω αν αξίζει η σκλήρυνση.....
                    Και επιμένω, τα 5 παραπάνω χιλιόμετρα που θα κουβαλήσει στη στροφή το φίεστα πού θα πάνε μόλις στην έξοδο ανοίξει 2α 3η το πούντο;
                    Ξαναγειά σας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Το καινούργιο μοντέλο αναμένεται καλό και αν μπορεί ο φίλος να περιμένει ένα χρόνο περίπου είναι το καλύτερο.
                      Πάντως να αναφέρουμε σε περίπτωση που παίζει μεγάλο ρόλο για τον αγοραστή ότι το πούντο δεν έχει και τόσο χαμηλό κόστος συντήρησης....
                      Η φορντ είναι φθηνότερη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        θα το ξεχηλωσουμε παλι το θεμα........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickpaip last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          To Punto αποκλείεται αυτομάτως γιατί είναι ιταλικό

                          Το Punto δεν κάνει τίποτα. Εντελώς ψεύτικο αμάξι!

                          ώπα ρε παιδιά!
                          Μήπως υπερβάλλετε λιγάκι???

                          εκτός από το αναίσθητο τιμόνι, τι άλλο τόσο κακό βρίσκετε στο Πούντο?

                          Έχει άθλιο εσωτερικό και κυρίως είναι ιταλικό και μετά την τραυματική εμπειρία που είχα με το Stilo δεν πρόκειται να ξαναεμπιστευτώ αυτοκίνητο προερχόμενο από τη γείτονα χώρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alfista last edited by

                            Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                            Έχει άθλιο εσωτερικό και κυρίως είναι ιταλικό και μετά την τραυματική εμπειρία που είχα με το Stilo δεν πρόκειται να ξαναεμπιστευτώ αυτοκίνητο προερχόμενο από τη γείτονα χώρα...

                            Προσωπική σου εμπειρία και σεβαστή. Αν μάλιστα έπεσες στα πρώτα Stilo με τα πάμπολλα ηλεκτρονικά προβλήματα έχεις και απόλυτο δίκιο (όπως άλλωστε συνέβαινε π.χ. και στα πρώτα 307, corola κτλ). Τα τελευταία Stilo όμως μάλλον υπόδειγμα αποτελούν. Κάποιος με τη δική σου λογική δεν θα ξαναγόραζε ούτε γαλλικό (άντε αυτό να το φάμε) αλλά ούτε και γιαπωνέζικο για λόγους αξιοπιστίας ! Κάπου είσα λάθος λοιπόν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης elteo έγραψε:
                              Αγγελε πρέπει να καταλάβεις ότι εδώ μέσα λέμε τις εμπειρίες μας και τη γνώμη μας, μην θυμώνεις...
                              Εγώ προσωπικά αναφέρθηκα στο 5θυρο για την μαλακή ανάρτηση και το ξεκαθάρισα.
                              Επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι αλλάζει το μοντέλο...

                              Τα περι τσαγιού τα προσπερνώ, κάνα κρύο φραπεδάκι δεν θα έλεγα όχι!

                              Εγω παντως που εχω το 5θυρο γιατι δεν μου φαινεται μαλακη η αναρτηση??? Μαλιστα λεω να του βαλω μαλακοτερα αμορτισερ...

                              Τωρα για σχετικα με το οτι το Punto ειναι σκουπιδια... η επιτυχημενη μακροχρονια πορεια ειναι η απαντηση... και που να δειτε και το Mk3

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                Εγω παντως που εχω το 5θυρο γιατι δεν μου φαινεται μαλακη η αναρτηση??? Μαλιστα λεω να του βαλω μαλακοτερα αμορτισερ...

                                Τωρα για σχετικα με το οτι το Punto ειναι σκουπιδια... η επιτυχημενη μακροχρονια πορεια ειναι η απαντηση... και που να δειτε και το Mk3

                                Το δικό σου αν βλέπω καλά είναι το προ-facelift μοντέλο, σωστά;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Το sporting που έτυχε να οδηγήσω μου φάνηκε καλό στο δρόμο με τιμόνι με τεχνητά σκληρή αίσθηση (αλλά πολύ καλύτερο από του Corsa). Tα λοιπά χειριστήρια γκάζι φρένα μοχλός επίσης καλύτερα από του Corsa και η συμπεριφορά του στο δρόμο συμπαθέστατη και δεν το κρύβω μου άρεσε το κοντό τιμόνι σε δρόμο με στροφές. Το εσωτερικό του ήταν μια χαρά, τα καθίσματά του ωραιότατα και η 6η ταχύτητα πολύ μακριά χρήσιμη μόνο για ρολάρισμα στην εθνική, νομίζω όμως ότι επιτρέπει κοντύτερες προηγούμενες ταχύτητες. To ότι είναι στο τέλος της ζωής του για μένα είναι κακό, άσε που δεν μου αρέσει έτσι όπως του κάνανε τα φώτα στο τελευταίο facelift.
                                  Το Fiesta δεν το ξέρω αλλά δεν μοιάζει να υστερεί ούτε να πλεονεκτεί σε ορατή ποιότητα κατασκευής και υλικών. Η σχεδίαση εσωτερικού μάλλον υστερεί και το εξωτερικό είναι ακόμα πιο υποκειμενικό. Χώρους δεν μπορώ να συγκρίνω αλλά και στα δύο καθόμουν άνετα εμπρός. Δε σημαίνει τίποτα το ότι έχει μόνο 80 άλογα. Έχει μεγάλη σημασία στην καθημερινή οδήγηση η απόδοση και κατανομή της ροπής. Το punto τα είχε μάλλον τα 95 άλογα αλλά δεν τα ένιωθα λόγω γραμμικότητας και αργής σχετικά απόκρισης του γκαζιού (αν και πολύ καλύτερης από του Corsa). Aν το fiesta έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι και καλή ροπή μπορεί να είναι πιο ευχάριστο αλλά και εύχρηστο. Η επίδοση σε πίστα δεν είναι αντιπροσωπευτική της συμπεριφοράς στο δρόμο, στην πίστα μετράνε περισσότερο η αντοχή των φρένων, η μέγιστη ισχύς και το απόλυτο στήσιμο και όχι οι ροπές ενώ στο δρόμο μετράει η ροπή και η ομοιογένεια....
                                  Καλά και κακά έχουν ακουστεί και για τα δύο, δεν έχει νόημα. Κανένα από τα δύο δεν είναι κακά αυτοκίνητα και τα δύο είναι από καταξιωμένους κατασκευαστές με ευρύ δίκτυο σέρβις κλπ. Εφόσον οι διαφορές στα λεφτά (αγοράς, χρήσης και συντήρησης κλπ) δεν είναι σημαντικές (για τις δικές σου δυνατότητες) διαλέγεις όποιο σου αρέσει εσένα, όποιο δεν έχεις προκατάληψη εναντίον της χώρας προέλευσής του κλπ και σε όποιο χρώμα σου αρέσει εσένα....
                                  [είναι γνωστό ότι το Corsa με είχε σοκάρει δυσάρεστα και ίσως να φταίει ότι ήταν το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο της κατηγορίας και μεγέθους/κόστους που οδήγησα.... (τονίζω τη λέξη σύγχρονο, γενικά οδηγώ μεγαλύτερα και παλιότερα ως πολύ παλιότερα αυτοκίνητα με πολύ καλύτερη αίσθηση και απόκριση που βέβαια υστερούν σε σχεδόν όλους τους άλλους τομείς!)]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                                    To Punto αποκλείεται αυτομάτως γιατί είναι ιταλικό

                                    Το Punto δεν κάνει τίποτα. Εντελώς ψεύτικο αμάξι!

                                    ώπα ρε παιδιά!
                                    Μήπως υπερβάλλετε λιγάκι???

                                    εκτός από το αναίσθητο τιμόνι, τι άλλο τόσο κακό βρίσκετε στο Πούντο?

                                    Έχει άθλιο εσωτερικό και κυρίως είναι ιταλικό και μετά την τραυματική εμπειρία που είχα με το Stilo δεν πρόκειται να ξαναεμπιστευτώ αυτοκίνητο προερχόμενο από τη γείτονα χώρα...

                                    Λοιπόν, εγώ αποσύρω όλα τα θετικά μου σχόλια για το Fiesta. Φυσικά και ΔΕΝ προτείνω Punto, γιατί το είδα από κοντά και είναι στην κατηγορία ποιότητας εσωτερικού του Getz (άσε που δεν χωράω να το οδηγήσω).

                                    Όσο για το Fiesta τώρα, μπορεί να φαίνεται καλύτερο εσωτερικά (πλαστικά, δέρματα κτλ), αλλά παιδιά, το αμάξι πρέπει να συναρμολογείται από παιδιά. Δεν ξέρω τι γίνεται, εμένα και τα 2 που έχω (ένα η μάνα μου κι ένα εγώ), ΤΡΙΖΟΥΝ μιλάμε όσο δεν παίρνει!!! Τα έχω ακούσει όλα συζητάμε τώρα. Δεν ξέρω, σκέφτομαι μέχρι και εξώδικο να κάνω. Θα απαιτήσω αυτοκίνητο αντικατάστασης (το οποίο θα προσπαθήσω να είναι Fiesta για στατιστικούς λόγους) και θα τους το αφήσω μέχρι να φτιάξουν όλα τα προβλήματα. Να αναφέρω επίσης ότι στο 2ο που πήραμε, το τιμόνι είναι απαράδεκτο. Ζυγοστάθμιση είναι απαραίτητη και 99% το ίδιο και ευθυγράμμιση! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πράγματα για αμάξι 12500 ευρώ, τη στιγμή που η κοπέλα μου έχει ένα Picanto και είναι ΤΕΛΕΙΟ, για την κατηγορία και την τιμή του. Ούτε τρίζει, ούτε τιμόνια στραβά, ούτε τίποτα!!!

                                    Ford ξανά;;; Ούτε δώρο να μου το κάνουν!!! Α, και σταμάτησαν και την εγγύηση επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών. Μάλλον τους έμεναν πολλά για εξυπηρέτηση πελατών, τι άλλο να πω;

                                    ΣΤΟΝ ΚΟΥΒΑΑΑΑΑΑΑ!!!

                                    (Βέβαια, για να είμαι και δίκαιος, από πλευρά οδικής συμπεριφοράς είναι ένα λατρέψιμο αυτοκίνητο. Ειδικά τα φρένα με ABS-EBD και δεν ξέρω τι άλλο, σου κολλάνε τα έντερα στο στομάχι! Απ' τα καλύτερα που έχω δει. Αλλά that's all. Αν δεν σας πειράζουν τα τριξίματα-χτυπήματα και κάθε λογής άλλοι ήχοι, πάρτε το. Αν είστε ψείρες όπως εγώ, καλύτερα σκεφτείτε κάτι σε γάλλο ή γιαπωνέζο. Αλλά κι αυτά δεν τα έχω δει από κοντά, μπορεί να είναι τα ίδια και χειρότερα. ΣΚΑΤΑ δηλαδή, ένα καλό αμάξι με μέχρι 13000 υπάρχει; Εγώ μόλις ξεπλωρώσω το Fiesta το πουλάω πάντως, εκτός αν μου το φτιάξουν! Δεν παλεύεται αυτό το πράγμα.΄)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      To Getz δεν τρίζει, είναι κομπλέ και κοστίζει ένα μύριο λιγότερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        σε εναν φιλο μου γιατι δεν τριζει???? εχει κανει και 30,000 χιλιομετρα......
                                        χθες μαλιστα το ξαναοδηγησα και ουτε τσικ.........

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          To Getz δεν τρίζει, είναι κομπλέ και κοστίζει ένα μύριο λιγότερο.

                                          Ναι, αλλά επίσης δεν με χωράει να το οδηγήσω, πήγα και το είδα κι εκείνο. Βρε, εδώ είναι κομπλέ και το Picanto, το οποίο πήγα στα Χανιά ΑΝΕΤΑ, απροβλημάτιστα και εντελώς πολιτισμένα. Πολύ καλό γκάζι για τα 1100 κυβικά του, πολύ καλά φρένα για το μέγεθός του, δεν συζητάμε για κατανάλωση, καίει αέρα, παρκάρει σε τσέπες και κοστίζει επίσης ένα χαρτί λιγότερο. Άστα, μας έφαγε η ποιότητα της μεγάλης εταιρίας... Μη χέσω δηλαδή!

                                          Χαλάσαμε το θέμα του ανθρώπου όμως, αλλά φιλαράκο, φιλικά σου το λέω, μεταξύ των δύο αυτοκινήτων που θες να πάρεις, διάλεξε ένα τρίτο καλύτερα. Μία πιο τίμια αγορά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                            σε εναν φιλο μου γιατι δεν τριζει???? εχει κανει και 30,000 χιλιομετρα......
                                            χθες μαλιστα το ξαναοδηγησα και ουτε τσικ.........

                                            Και σε εμένα μιας φίλης μου δει τρίζει, αλλά εγώ έπεσα στην περίπτωση και μου τρίζουν 2!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr