-
Για τα φλας ξεκίνα ..ελέγχοντας ότι δεν είναι καμένη η 1η ασφάλεια στην εσωτερική ασφαλειοθήκη. Από αυτή την ασφάλεια παίρνει και η βαλβιδα της όπισθεν μήπως και ..καταλαβαίνεις
-
Λοιπον ενα προβληματακι που εχω.
Πριν φυγω απο Ελλαδα ειδα οτι στο τουτουνι (focus mk1 5d) δε μου εκανε ολοκληρωμενη τη κινηση για να καθαρισει ο πισω υαλοκαθαριστηρας.Δηλαδη τον ανοιγα μια κολλαγε στη μεση.Εκλεινα ανοιγα διακοπτη εφτανε στο τελος.Εκλεινα ανοιγα εφτανε παλι στη μεση και μετα απο ενα ακομα ανοιξε κλεισε εφτανε στο τελος! Τι μπορει να φταιει? Ρελαδακι ειναι υπευθυνο για αυτη τη κινηση?
Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
μπορει και κομμενη καλωδιωση στην πορτα..............εμπειρια απο παρομοιες δυσλειτουργιες στο ατος
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Zafira 1.8 (Z18XER), Μάρτιος 2008, 60000 χλμ. Όλα τα service στην ώρα τους σε εξουσιοδοτημένο (μέχρι στιγμής).
Εδώ και 2 βδομάδες, παρουσιάζει χαρακτηριστικό δισταγμό στο πάτημα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές. Μετά από ένα 'άνοιγμα' στις 4-4500 στροφές για περίπου ενάμισι λεπτό (τόσο επέτρεψαν οι κυκλοφοριακές συνθήκες), η κατάσταση βελτιώθηκε σαφώς αλλά δεν είναι όπως πριν. Σήμερα το 'άνοιξα' πάλι στην ανηφόρα της Κατεχάκη και ένιωσα στιγμιαία 'κοψίματα' στη λειτουργία του κινητήρα. Δεν κοίταζα στροφόμετρο, αλλά τα κοψίματα ήταν τόσο μικρής διάρκειας (πραγματικά στιγμιαία) που δε νομίζω να φάνηκαν στο στροφόμετρο ούτε να καταγράφηκε κάτι στον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Στο secret menu που βγαίνει αν κρατήσεις πατημένο το κουμπί SETTINGS, στο υπομενού CC όπου γράφει WARN κλπ (και συμπεραίνω ότι είναι η καταγραφή σφαλμάτων) όλες οι ενδείξεις είναι μηδέν, άρα μάλλον όντως δεν καταγράφηκε σφάλμα.Η εμφάνιση του προβλήματος συνέπεσε με την αλλαγή βενζινάδικου. Το νέο είναι ΕΚΟ ΚΑΛΥΨΩ, από αυτά με τις σφραγίδες, τις ταμπέλες και τις κορδέλες κλπ γύρω από την αντλία. Είναι αξιοσημείωτα ακριβέστερο από το παλιό στην ποσότητα καυσίμου που παραδίδει (απόκλιση ~0,2 λτ από την ένδειξη του trip computer και ο δείκτης στο ταμπλό είναι σαφώς πιο πάνω όταν το φουλάρω) και εκτιμώ ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται εκεί. Φυσικά, σκοπεύω να βάλω από αλλού την επόμενη φορά για να βεβαιωθώ, αλλά στο μεταξύ τι άλλο μπορεί να φταίει; Πολλαπλασιαστής; Αντλία βενζίνης; Μπουζοκαλώδια; Αισθητήρες MAF/MAP κλπ; Βαλβίδα εισαγωγής (δεν ξέρω αν το λέω καλά, εννοώ αυτό που βρωμίζει στα VAG group και δεν λειτουργεί καλά ο κινητήρας); Κάτι άλλο;
Μπορεί να γίνει μεγαλύτερη ζημιά αν το ξανανοίξω (π.χ. 4-5000 στροφές για 2-3 λεπτά);
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τελικά, προχθές μου άναψε λαμπάκι κινητήρα. Το διαγνωστικό έβγαλε σφάλμα ανάφλεξης στον τέταρτο κύλινδρο και το κουστουμάκι ήταν 150 ευρώ για το ανταλλακτικό (αλλάζουν και οι τέσσερις πολλαπλασιαστές μαζί ) συν 10 ευρώ για εργασία. Το ανταλλακτικό ήταν μάρκας Beru ενώ αυτό που είχε πάνω, ήταν Delphi με στάμπα της Opel. Σύμφωνα με τον μάστορα, το ορίτζιναλ ανταλλακτικό είχε 300 ευρώ. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλύτερη απόκριση στις χαμηλές στροφές, τολμώ να πω πιο καλή ακόμα και από τότε που ήταν καινούργιο το αμάξι.
Τυχόν σχόλια ευπρόσδεκτα.
Α, και μια ερώτηση: επισκευάζονται οι πολλαπλασιαστές; Απ' ότι κατάλαβα, απλά καίγεται το τρανζίστορ ισχύος. Θα μπορούσε κάποιος με στοιχειώδεις γνώσεις κολλητηριού να ανοίξει το περίβλημα του πολλαπλασιαστή και να το αντικαταστήσει; Όταν ρώτησα σχετικά το μάστορα, αντέδρασε λίγο περίεργα, λέγοντας 'Τον θες τον παλιό; Εγώ θα τον πετάξω έτσι κι αλλιώς'.Ο πολλαπλασιαστής είναι αυτός εδώ:
-
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Για τα φλας ξεκίνα ..ελέγχοντας ότι δεν είναι καμένη η 1η ασφάλεια στην εσωτερική ασφαλειοθήκη. Από αυτή την ασφάλεια παίρνει και η βαλβιδα της όπισθεν μήπως και ..καταλαβαίνειςΑΡΧΟΝΤΑΣ και ΓΝΩΣΤΗΣ οπως ΠΑΝΤΑ, φίλτατε plokami
Οντως η 1η ασφαλεια ηταν καμενη, (τις ελεγξα ολες εν τω μεταξυ και στην μπροστινη ασφαλειοθηκη), και ενω στο hma service εχει αυτη την εικονα
στο καπακι της ασφαλειοθηκης εχει επιπλεον και το 'T/SG' που προφανως εννοει Turn Signal και το ειχα παραβλεψει την πρωτη φορα που κοιταξα.
Εβαλα καινουρια ασφαλεια 2 φορες και την εκαψε αμεσως, οποτε μου εκοψε λιγακι (με βαση αυτο που ειπες παραπανω) και πριν βαλω την 3η και τελευταια που ειχα, ξεσυνδεσα το διακοπτη για τα φωτα οπισθεν που ειναι στο σασμαν. Δουλεψε με τη μια.
Οποτε μαλλον ο διακοπτης, ή καποια βαση ή μια απο τις πισω λαμπες οπισθεν τα εχει δει ολα απο την μακροχρονη συνεχη λειτουργια και ψοφησε και κανει βραχυκυκλωμα.
Τωρα εχω φλας αλλα δεν εχω φωτα οπισθεν, μικρο το κακο.
Ευχαριστω και παλι για την σωστη καθοδηγηση.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μπορει και κομμενη καλωδιωση στην πορτα..............εμπειρια απο παρομοιες δυσλειτουργιες στο ατοςΠλακα πλακα ξυλωσα κατι πλαστια επειδη εβαλα ενισχυτη αλλα δεν ειχε τιποτα απο εκει κατω στις γραμμες.Βεβαια γειωσα σε μια υπαρχουσα γειωση που ειχε εκει στο πορτπαγκαζ. Λες να παιζει ρολο εκει που γειωσα τον ενισχυτη να γινεται τιποτα?
-
edit mod
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
μπορει και κομμενη καλωδιωση στην πορτα..............εμπειρια απο παρομοιες δυσλειτουργιες στο ατος
Πλακα πλακα ξυλωσα κατι πλαστια επειδη εβαλα ενισχυτη αλλα δεν ειχε τιποτα απο εκει κατω στις γραμμες.Βεβαια γειωσα σε μια υπαρχουσα γειωση που ειχε εκει στο πορτπαγκαζ. Λες να παιζει ρολο εκει που γειωσα τον ενισχυτη να γινεται τιποτα?
Σε κάποια σημείο εάν θυμάμαι έγραψες ότι άκουσες τον αναπτήρα να δουλέψει, πράγμα που σημαίνει ότι ενόσω ήταν πατημένος δεν δούλευε. Εάν ήταν βραχυκυκλωμένος, μπορεί και να έκανε ζημιά στα πέριξ καλώδια. Από βραχυκύκλωμα ή αναμμένος χωρίς να πεταχτεί και πύρωσε την περιοχή του.
Λύστον και δες τα καλώδια από πίσω.
Α. -
Οχι κυριε Αντωνη δεν ηταν στο δικο μου αυτο!Δεν εχω μεχρι ωρας τετοιους αυτοματισμους στο αυτοκινητο να μου αναβει και τα τσιγαρα!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Οχι κυριε Αντωνη δεν ηταν στο δικο μου αυτο!Δεν εχω μεχρι ωρας τετοιους αυτοματισμους στο αυτοκινητο να μου αναβει και τα τσιγαρα!
Μάρκα μοντέλο χρονολογία κυβικά, να ψάξω χάρτες. Σίγουρα τα προβλήματα που διαπίστωσες.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Οχι κυριε Αντωνη δεν ηταν στο δικο μου αυτο!Δεν εχω μεχρι ωρας τετοιους αυτοματισμους στο αυτοκινητο να μου αναβει και τα τσιγαρα!
Μάρκα μοντέλο χρονολογία κυβικά, να ψάξω χάρτες. Σίγουρα τα προβλήματα που διαπίστωσες.
Α.Ford focus mk1 1.600 Κυβικα 5θυρο facelift ετος κατασκευης 2003.
Το προβλημα μου κυριε Αντωνη ειναι αυτο με τον υαλοκαθαριστηρα, δεν εχει παει κατι αλλο στραβα.
-
Καλησπέρα σας!!
Σε Χιουντάι Άξεντ 2005 με 130000χλμ σφυρίζει το ρουλεμάν του σασμάν με πατημένο το συμπλέκτη. Ο μηχανικός πρότεινε να μείνει ως έχει και βλέπουμε. Κόστος επισκευής 200Ε περίπου.(τα οποία δεν παίζουν)
Το αυτοκίνητο οδηγείται από κοπέλα νέα οδηγό η οποία φοβάται μην της μείνει στη μέση του δρόμου....
Τι λέτε να το παρκάρει και να μαζέψει λεφτά ή να συνεχίσει να οδηγεί;Ευχαριστώ!!
-
Να συνεχισει να οδηγει, να εχει οδικη βοηθεια (20€ το εξαμηνο) και να βαζει λεφτα στην ακρη. Οταν και αν συμβει το περιεργο, το παιρνει η οδικη και το παει εκει που πρεπει, σπαει ο κουμπαρας και βλεπει τι κανει.
200 αντε 230€ κανει ολο το σετ συμπλεκτη με το ρουλεμαν και την εργασια. -
Σίγουρα δεν συμβαίνει το αντίθετο; Στο λέω γιατί αυτά τα αυτοκίνητα έχουν 'κουσούρι' και 'τρίζει' από τα χτένια (δύχαλο) αλλά σταματάει όταν πατήσεις τον συμπλέκτη. Υπάρχουν πρόχειρες λύσεις με κάτι πλαστικές καπότες που βάζουνε εξωτερικά αλλά ξανατρίζει μετά από κάποια χιλιόμετρα όταν φαγωθεί το πλαστικό. Αν συμβαίνει αυτό που σου περιέγραψα εκτός από την ηχητική ενόχληση δεν θα σε αφήσει. Αν θέλεις να σταματήσει όταν έρθει η ώρα του δίσκου αλλάζεις και το δύχαλο.
-
ειχα το ιδιο θεμα και στο σερβις ο μηχανικος το λαδωσε και μου ειπε 'προχειρη λυση'. Δεν το ξαναεκανε.
Σε ερωτηση μου, ειπε 'δεν αξιζει για ενα τσιου τσιου να δωσεις λεφτα' -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Να συνεχισει να οδηγει, να εχει οδικη βοηθεια (20€ το εξαμηνο) και να βαζει λεφτα στην ακρη. Οταν και αν συμβει το περιεργο, το παιρνει η οδικη και το παει εκει που πρεπει, σπαει ο κουμπαρας και βλεπει τι κανει.
200 αντε 230€ κανει ολο το σετ συμπλεκτη με το ρουλεμαν και την εργασια...στός!!!!
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Καλησπέρα σας!!
Σε Χιουντάι Άξεντ 2005 με 130000χλμ σφυρίζει το ρουλεμάν του σασμάν με πατημένο το συμπλέκτη. Ο μηχανικός πρότεινε να μείνει ως έχει και βλέπουμε. Κόστος επισκευής 200Ε περίπου.(τα οποία δεν παίζουν)
Το αυτοκίνητο οδηγείται από κοπέλα νέα οδηγό η οποία φοβάται μην της μείνει στη μέση του δρόμου....
Τι λέτε να το παρκάρει και να μαζέψει λεφτά ή να συνεχίσει να οδηγεί;Ευχαριστώ!!
απο την περιγραφη σου ειναι το ρουλεμαν του αμπραγιαζ και οχι του σαζμαν, το οτι καποια στιγμη το ρουλεμαν θα διαλυσει και το αυτοκινητο θα μεινει ειναι το μονο σιγουρο, το ποσο καιρο θα κρατησει ετσι δεν το ξερει κανενας.
αν η κοπελιτσα τις ωρες που κυκλοφορει και τα μερη, ειναι τετοια ετσι ωστε αν θα μεινει δεν θα εχει προβλημα με την ασφαλεια της ή ειναι τυπος που δεν πανικοβαλετε ευκολα τοτε αστο να φτασει στο αμην, αν ομως κυκλοφορει σε εθνικη οδο, η βραδυ σε λιοσια μερια φτιαξτε το αμεσα, οδικη βοηθεια επιβαλεται.
πιστευω να καταλαβες το σκεπτικο μου. -
Καλημέρα παιδιά!
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και τις γνώμες σας. Πιστεύω ο Ηλίας 'φωτογράφισε' καλύτερα τη βλάβη αλλά και τις ανησυχίες της κοπέλας. Ευτυχώς οδική υπάρχει.
-
Στο νέο Panda βάζεις βενζίνη μόνο με το χωνάκι???
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Στο νέο Panda βάζεις βενζίνη μόνο με το χωνάκι???Εμεινε και βάζεις με μπιτονι;Σε όλα όσα έχουν το πορτάκι θες χωνί.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........