-
Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
Τι προτείνεται?
Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά... -
Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
Τι προτείνεται?
Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά... -
Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
Τι προτείνεται?
Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά... -
Οπως ξέρεις, μέχρι πριν λίγο καιρό τα diesel αυτοκίνητα ήταν σχεδόν απαγορευμένα, άρα δεν υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα στην Ελλάδα. Ιδιώτης δεν πουλάει κανείς, τα μόνα που βρίσκεις είναι από μαντράδες που τα φέρνουν απέξω. Αυτό προφανώς συνεπάγεται συνήθως αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα, με γυρισμένο κοντέρ, ίσως με διαφορετικές προδιαγραφές από το «ελληνικό». Η γνώμη μου: Θες μεταχειρισμένο = πάρε βενζίνη, Θες diesel = πάρε καινούργιο.
-
Ο χρήστης PHIL TRD έγραψε:
Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
Τι προτείνεται?
Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...Αν έχεις ήδη αμάξι γιατί δε βάζεις κανένα υγραέριο; Τι πάθατε όλοι με το ντίζελ; Χάλια είναι. Οδήγησα ένα φιεστα 1400 τούρμπο ντίζελ σούπερ ουάου και κώλωνε το μ... αν είχα κάτω από 1500 στροφές. Κόντεψα να μείνω στη μέση διασταύρωσης. Το 1000άκι μου δεν το κάνει.
Αλλά ξέχασα, το ντίζελ αρέσει και στα γερμανά
-
Να είμαι ειλικρινής δεν τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση επειδή μου αρέσει το αμάξι να χει νεύρο και τα diesel ως γνωστών δεν το έχουν... Απλά άκουγα που όλοι λένε πάρε diesel, ασύγκριτη οικονομία κλπ... Και άρχισα να το σκέφτομαι... Τώρα βέβαια βλέποντας αυτό που λέει ο kinq1 αρχίζω να το σκέφτομαι ακόμα πιο πολύ γιατί για καινούργιο, ούτε λόγος... Το αέριο το χα σκεφτεί και εγώ, αλλά και για αυτό διαβάζω ότι βγάζει προβλήματα... Όταν το αμάξι δουλεύει στο ρελαντί του ότι φτάνει τις 400 στροφές ο κινητήρας με αποτέλεσμα να είναι έτοιμο να σβήσει το αμάξι... Ή ότι οι οδηγοί βαλβίδων χαλάνε λόγω της κακής λιπαντικότητας του αερίου σε σχέση με τη βενζίνη ακόμα και προβλήματα στον καταλύτη από κακή χαρτογράφηση κ.α...
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
Τι προτείνεται?
Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...Αν έχεις ήδη αμάξι γιατί δε βάζεις κανένα υγραέριο; Τι πάθατε όλοι με το ντίζελ; Χάλια είναι. Οδήγησα ένα φιεστα 1400 τούρμπο ντίζελ σούπερ ουάου και κώλωνε το μ... αν είχα κάτω από 1500 στροφές. Κόντεψα να μείνω στη μέση διασταύρωσης. Το 1000άκι μου δεν το κάνει.
Αλλά ξέχασα, το ντίζελ αρέσει και στα γερμανά
θρι μπερντς αρ σιτινγκ...
-
Ο χρήστης PHIL TRD έγραψε:
Να είμαι ειλικρινής δεν τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση επειδή μου αρέσει το αμάξι να χει νεύρο και τα diesel ως γνωστών δεν το έχουν... Απλά άκουγα που όλοι λένε πάρε diesel, ασύγκριτη οικονομία κλπ... Και άρχισα να το σκέφτομαι... Τώρα βέβαια βλέποντας αυτό που λέει ο kinq1 αρχίζω να το σκέφτομαι ακόμα πιο πολύ γιατί για καινούργιο, ούτε λόγος... Το αέριο το χα σκεφτεί και εγώ, αλλά και για αυτό διαβάζω ότι βγάζει προβλήματα... Όταν το αμάξι δουλεύει στο ρελαντί του ότι φτάνει τις 400 στροφές ο κινητήρας με αποτέλεσμα να είναι έτοιμο να σβήσει το αμάξι... Ή ότι οι οδηγοί βαλβίδων χαλάνε λόγω της κακής λιπαντικότητας του αερίου σε σχέση με τη βενζίνη ακόμα και προβλήματα στον καταλύτη από κακή χαρτογράφηση κ.α...ο ορισμός του ράδιο αρβυλα... μου παν, σου πα κλπ γραφικά...
-
Εγώ πήρα μεταχειρισμένο πρίν από 5 χρόνια ένα corsa van cdtti 1.3 με 150,000 χλμ έχω φτάσει αισίως τις 220,000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Τώρα το ότι δεν τραβάει το diesel από τις 1500rpm!!!!!!! εγώ δεν έχω δει και πολλά βενζινοκίνητα να τραβάν από τόσο χαμηλά,στις 2000rpm που μπαίνει η τουρμπίνα μια χαρά τραβάει και πίστεψέ με το εμπιστεύομαι για προσπέραση πολύ περισσότερο από το ιχ μου που είναι και 30 άλογα δυνατότερο!!!!
Να σε ρωτήσω και κάτι έχεις οδηγήσει diesel??? κάνε ένα test drive πρώτα να έχεις μια προσωπική άποψη επί του θέματος!!!!
-
Εγώ έχω το nissan juke dci (1500cc, 109hp) και πράγματι δεν τραβάει κάτω από 1500 στροφές. Αλλά το ρελαντί είναι στις 900, άρα έχεις 700 στροφές που δεν μπορείς ουσιαστικά να χρησιμοποιήσεις. Αντίθετα, από 1800-2500 τραβάει πολύ και απότομα, κι όχι γραμμικά όπως η βενζίνη. Αρα θές ειδικό τρόπο οδήγησης. «Πρόβλημα» υπάρχει μόνο στην πόλη, όπου πρέπει να κρατάς την πρώτη ταχύτητα μέχρι τις 2.500 τουλάχιστον και μετά να βάζεις δευτέρα, και δευτερευόντως από δευτέρα σε τρίτη. Σε ταχύτητες μεγαλύτερες από 50km/h δεν έχει κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω τι γίνεται με μικρότερους κινητήρες, 1100-1200-1300 κυβικά, όπου φαντάζομαι το πρόβλημα θα φαίνεται πιο έντονο. Οπως και με μεγαλύτερους, φαντάζομαι το πρόβλημα θα είναι μικρότερο. Πάντως, μετά από λίγο συνηθίζεις τον τρόπο οδήγησης και δεν σε νοιάζει. Ειδικά όταν σκέφτεσαι ότι αντί για 100 ευρώ βενζίνα, εσύ κινείσαι με 40 ευρώ πετρέλαιο.
Για αυτό που λέει ο 'KOZ7685', ότι ούτε τα βενζινοκίνητα τραβάνε τόσο χαμηλά: Βενζινοκίνητο - ξεκινάς με τρίτη, πατάς γκάζι, μετά από λίγο πιάνει 2000 στροφές ο κινητήρας κι έφυγες. Με το diesel, αν ξεκινήσεις με τρίτη, ούτε μετά από 10 λεπτά δεν θα πιάσει 2000 στροφές ο κινητήρας. -
Έχεις ξεκινήσει με πολλά βενζινοκίνητα μικρών κυβικών με τρίτη??????
-
Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε
-
Το 19αρι μου (1.4 80hp) ξεκιναω χαλαρα και με 2ρα..... στο clio μου(1.5 dci)δεν σηκωνει την 2ρα ουτε με 5χλμ/ωρα....
Στάλθηκε από το GT-S7562 μου
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Το 19αρι μου (1.4 80hp) ξεκιναω χαλαρα και με 2ρα.....Mε τρίτη;
-
ρε μάγκες το θέμα είναι άλλο. όχι αν ξεκινάει το αυτ-το με τρίτη.
Επίσης το diesel από ότι γνωρίζω δεν είναι για συνεχές σκίσιμο κ κόφτες.
Επίσης από οτι διαπιστώνω καθημερινά, η ροπή του ξεκινάει μετά τις 1500 στροφές.
Φίλε η αποψή μου είναι μην μπλέκεις με μεταχειρισμένο diesel αν δεν γνωρίζεις πολύ καλά τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του.
Μπορεί να το πουλάει με μια διαλυμένη τρόμπα πετρελαίου ή ψιλοπεθαμένα μπεκ και να θέλει το ξεφορτωθεί. Επίσης οι μάντρες έχουν πήξει από μεταχειρισμένα εισαγόμενα με 300.000 χλμ τα οποία τα πουλάνε για άριστα οχήματα και καλά με 50.000χλμ. -
Το αγροτικο ενος φιλους μου ξεκιναει και με 5η αν θελεις...Ντιζελ εε...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
Τι προτείνεται?
Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...Αν έχεις ήδη αμάξι γιατί δε βάζεις κανένα υγραέριο; Τι πάθατε όλοι με το ντίζελ; Χάλια είναι. Οδήγησα ένα φιεστα 1400 τούρμπο ντίζελ σούπερ ουάου και κώλωνε το μ... αν είχα κάτω από 1500 στροφές. Κόντεψα να μείνω στη μέση διασταύρωσης. Το 1000άκι μου δεν το κάνει.
Αλλά ξέχασα, το ντίζελ αρέσει και στα γερμανά
θρι μπερντς αρ σιτινγκ...
Έχεις οδηγήσει το φιέστα και ξέρεις κάτι παραπάνω ή έτσι, είσαι φανατικός πιστός του ντίζελ;
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Το αγροτικο ενος φιλους μου ξεκιναει και με 5η αν θελεις...Ντιζελ εε...Διαλυμένο συμπλέκτη έχει;
-
Το αείμνηστο Κορόλα 1200 (ΚΕ30) του πατέρα μου ξεκίναγε και με 4η. Ήθελε βέβαια ευθεία χωρίς ανηφόρα για να το κάνει αυτό, και το σχετικό χρόνο του, αλλά το έκανε ακόμη και με 440.000 χλμ στην πλάτη του. Δυστυχώς δεν είχε 5η, οπότε δεν θα μάθουμε ποτέ αν μπορούσε και με αυτή.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το αείμνηστο Κορόλα 1200 (ΚΕ30) του πατέρα μου ξεκίναγε και με 4η. Ήθελε βέβαια ευθεία χωρίς ανηφόρα για να το κάνει αυτό, και το σχετικό χρόνο του, αλλά το έκανε ακόμη και με 440.000 χλμ στην πλάτη του. Δυστυχώς δεν είχε 5η, οπότε δεν θα μάθουμε ποτέ αν μπορούσε και με αυτή.Δεν έμενες στη μέση της διασταύρωσης με τίποτα ε;
Είχε ένα honda civic, το πρώτο με τα στρογγυλά φανάρια ο πεθερός μου και εβγαζε όλο το Δομοκό με τέταρτη!!!!
Και φυσικά, ΔΕΝ ήταν πετρέλαιο. Πολύ ωραίο αμαξάκι!
Dieselακι!