Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dieselακι!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dieselακι!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    96
    529
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      phil-trd last edited by

      Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
      Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
      Τι προτείνεται?
      Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        phil-trd last edited by

        Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
        Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
        Τι προτείνεται?
        Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phil-trd last edited by

          Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
          Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
          Τι προτείνεται?
          Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kinq1 last edited by

            Οπως ξέρεις, μέχρι πριν λίγο καιρό τα diesel αυτοκίνητα ήταν σχεδόν απαγορευμένα, άρα δεν υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα στην Ελλάδα. Ιδιώτης δεν πουλάει κανείς, τα μόνα που βρίσκεις είναι από μαντράδες που τα φέρνουν απέξω. Αυτό προφανώς συνεπάγεται συνήθως αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα, με γυρισμένο κοντέρ, ίσως με διαφορετικές προδιαγραφές από το «ελληνικό». Η γνώμη μου: Θες μεταχειρισμένο = πάρε βενζίνη, Θες diesel = πάρε καινούργιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης PHIL TRD έγραψε:
              Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
              Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
              Τι προτείνεται?
              Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...

              Αν έχεις ήδη αμάξι γιατί δε βάζεις κανένα υγραέριο; Τι πάθατε όλοι με το ντίζελ; Χάλια είναι. Οδήγησα ένα φιεστα 1400 τούρμπο ντίζελ σούπερ ουάου και κώλωνε το μ... αν είχα κάτω από 1500 στροφές. Κόντεψα να μείνω στη μέση διασταύρωσης. Το 1000άκι μου δεν το κάνει.

              Αλλά ξέχασα, το ντίζελ αρέσει και στα γερμανά

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                phil-trd last edited by

                Να είμαι ειλικρινής δεν τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση επειδή μου αρέσει το αμάξι να χει νεύρο και τα diesel ως γνωστών δεν το έχουν... Απλά άκουγα που όλοι λένε πάρε diesel, ασύγκριτη οικονομία κλπ... Και άρχισα να το σκέφτομαι... Τώρα βέβαια βλέποντας αυτό που λέει ο kinq1 αρχίζω να το σκέφτομαι ακόμα πιο πολύ γιατί για καινούργιο, ούτε λόγος... Το αέριο το χα σκεφτεί και εγώ, αλλά και για αυτό διαβάζω ότι βγάζει προβλήματα... Όταν το αμάξι δουλεύει στο ρελαντί του ότι φτάνει τις 400 στροφές ο κινητήρας με αποτέλεσμα να είναι έτοιμο να σβήσει το αμάξι... Ή ότι οι οδηγοί βαλβίδων χαλάνε λόγω της κακής λιπαντικότητας του αερίου σε σχέση με τη βενζίνη ακόμα και προβλήματα στον καταλύτη από κακή χαρτογράφηση κ.α...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                  Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
                  Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
                  Τι προτείνεται?
                  Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...

                  Αν έχεις ήδη αμάξι γιατί δε βάζεις κανένα υγραέριο; Τι πάθατε όλοι με το ντίζελ; Χάλια είναι. Οδήγησα ένα φιεστα 1400 τούρμπο ντίζελ σούπερ ουάου και κώλωνε το μ... αν είχα κάτω από 1500 στροφές. Κόντεψα να μείνω στη μέση διασταύρωσης. Το 1000άκι μου δεν το κάνει.

                  Αλλά ξέχασα, το ντίζελ αρέσει και στα γερμανά

                  θρι μπερντς αρ σιτινγκ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης PHIL TRD έγραψε:
                    Να είμαι ειλικρινής δεν τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση επειδή μου αρέσει το αμάξι να χει νεύρο και τα diesel ως γνωστών δεν το έχουν... Απλά άκουγα που όλοι λένε πάρε diesel, ασύγκριτη οικονομία κλπ... Και άρχισα να το σκέφτομαι... Τώρα βέβαια βλέποντας αυτό που λέει ο kinq1 αρχίζω να το σκέφτομαι ακόμα πιο πολύ γιατί για καινούργιο, ούτε λόγος... Το αέριο το χα σκεφτεί και εγώ, αλλά και για αυτό διαβάζω ότι βγάζει προβλήματα... Όταν το αμάξι δουλεύει στο ρελαντί του ότι φτάνει τις 400 στροφές ο κινητήρας με αποτέλεσμα να είναι έτοιμο να σβήσει το αμάξι... Ή ότι οι οδηγοί βαλβίδων χαλάνε λόγω της κακής λιπαντικότητας του αερίου σε σχέση με τη βενζίνη ακόμα και προβλήματα στον καταλύτη από κακή χαρτογράφηση κ.α...

                    ο ορισμός του ράδιο αρβυλα... μου παν, σου πα κλπ γραφικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • K
                      koz7685 last edited by

                      Εγώ πήρα μεταχειρισμένο πρίν από 5 χρόνια ένα corsa van cdtti 1.3 με 150,000 χλμ έχω φτάσει αισίως τις 220,000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Τώρα το ότι δεν τραβάει το diesel από τις 1500rpm!!!!!!! εγώ δεν έχω δει και πολλά βενζινοκίνητα να τραβάν από τόσο χαμηλά,στις 2000rpm που μπαίνει η τουρμπίνα μια χαρά τραβάει και πίστεψέ με το εμπιστεύομαι για προσπέραση πολύ περισσότερο από το ιχ μου που είναι και 30 άλογα δυνατότερο!!!!

                      Να σε ρωτήσω και κάτι έχεις οδηγήσει diesel??? κάνε ένα test drive πρώτα να έχεις μια προσωπική άποψη επί του θέματος!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kinq1 last edited by

                        Εγώ έχω το nissan juke dci (1500cc, 109hp) και πράγματι δεν τραβάει κάτω από 1500 στροφές. Αλλά το ρελαντί είναι στις 900, άρα έχεις 700 στροφές που δεν μπορείς ουσιαστικά να χρησιμοποιήσεις. Αντίθετα, από 1800-2500 τραβάει πολύ και απότομα, κι όχι γραμμικά όπως η βενζίνη. Αρα θές ειδικό τρόπο οδήγησης. «Πρόβλημα» υπάρχει μόνο στην πόλη, όπου πρέπει να κρατάς την πρώτη ταχύτητα μέχρι τις 2.500 τουλάχιστον και μετά να βάζεις δευτέρα, και δευτερευόντως από δευτέρα σε τρίτη. Σε ταχύτητες μεγαλύτερες από 50km/h δεν έχει κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω τι γίνεται με μικρότερους κινητήρες, 1100-1200-1300 κυβικά, όπου φαντάζομαι το πρόβλημα θα φαίνεται πιο έντονο. Οπως και με μεγαλύτερους, φαντάζομαι το πρόβλημα θα είναι μικρότερο. Πάντως, μετά από λίγο συνηθίζεις τον τρόπο οδήγησης και δεν σε νοιάζει. Ειδικά όταν σκέφτεσαι ότι αντί για 100 ευρώ βενζίνα, εσύ κινείσαι με 40 ευρώ πετρέλαιο.
                        Για αυτό που λέει ο 'KOZ7685', ότι ούτε τα βενζινοκίνητα τραβάνε τόσο χαμηλά: Βενζινοκίνητο - ξεκινάς με τρίτη, πατάς γκάζι, μετά από λίγο πιάνει 2000 στροφές ο κινητήρας κι έφυγες. Με το diesel, αν ξεκινήσεις με τρίτη, ούτε μετά από 10 λεπτά δεν θα πιάσει 2000 στροφές ο κινητήρας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • K
                          koz7685 last edited by

                          Έχεις ξεκινήσει με πολλά βενζινοκίνητα μικρών κυβικών με τρίτη??????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexis-5 last edited by

                              Το 19αρι μου (1.4 80hp) ξεκιναω χαλαρα και με 2ρα..... στο clio μου(1.5 dci)δεν σηκωνει την 2ρα ουτε με 5χλμ/ωρα....

                              Στάλθηκε από το GT-S7562 μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
                                Το 19αρι μου (1.4 80hp) ξεκιναω χαλαρα και με 2ρα.....

                                Mε τρίτη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dexter13 last edited by

                                  ρε μάγκες το θέμα είναι άλλο. όχι αν ξεκινάει το αυτ-το με τρίτη.
                                  Επίσης το diesel από ότι γνωρίζω δεν είναι για συνεχές σκίσιμο κ κόφτες.
                                  Επίσης από οτι διαπιστώνω καθημερινά, η ροπή του ξεκινάει μετά τις 1500 στροφές.
                                  Φίλε η αποψή μου είναι μην μπλέκεις με μεταχειρισμένο diesel αν δεν γνωρίζεις πολύ καλά τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του.
                                  Μπορεί να το πουλάει με μια διαλυμένη τρόμπα πετρελαίου ή ψιλοπεθαμένα μπεκ και να θέλει το ξεφορτωθεί. Επίσης οι μάντρες έχουν πήξει από μεταχειρισμένα εισαγόμενα με 300.000 χλμ τα οποία τα πουλάνε για άριστα οχήματα και καλά με 50.000χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Το αγροτικο ενος φιλους μου ξεκιναει και με 5η αν θελεις...Ντιζελ εε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      Κάνα dieselακι με 6-7χιλ και λίγη 'δύναμη' (λέμε τώρα)...!?
                                      Έχω βρει κάτι Grande Punto με τα 90HP σε αυτήν την τιμή και ένα μόνο Peugeot 1.6 gti - hdi 5.800 στο car...
                                      Τι προτείνεται?
                                      Η βενζίνη (δυστυχώς) δεν πάει άλλο... Πολλά τα λεφτά...

                                      Αν έχεις ήδη αμάξι γιατί δε βάζεις κανένα υγραέριο; Τι πάθατε όλοι με το ντίζελ; Χάλια είναι. Οδήγησα ένα φιεστα 1400 τούρμπο ντίζελ σούπερ ουάου και κώλωνε το μ... αν είχα κάτω από 1500 στροφές. Κόντεψα να μείνω στη μέση διασταύρωσης. Το 1000άκι μου δεν το κάνει.

                                      Αλλά ξέχασα, το ντίζελ αρέσει και στα γερμανά

                                      θρι μπερντς αρ σιτινγκ...

                                      Έχεις οδηγήσει το φιέστα και ξέρεις κάτι παραπάνω ή έτσι, είσαι φανατικός πιστός του ντίζελ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                        Το αγροτικο ενος φιλους μου ξεκιναει και με 5η αν θελεις...Ντιζελ εε...

                                        Διαλυμένο συμπλέκτη έχει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Το αείμνηστο Κορόλα 1200 (ΚΕ30) του πατέρα μου ξεκίναγε και με 4η. Ήθελε βέβαια ευθεία χωρίς ανηφόρα για να το κάνει αυτό, και το σχετικό χρόνο του, αλλά το έκανε ακόμη και με 440.000 χλμ στην πλάτη του. Δυστυχώς δεν είχε 5η, οπότε δεν θα μάθουμε ποτέ αν μπορούσε και με αυτή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • A
                                            alexeft last edited by

                                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                            Το αείμνηστο Κορόλα 1200 (ΚΕ30) του πατέρα μου ξεκίναγε και με 4η. Ήθελε βέβαια ευθεία χωρίς ανηφόρα για να το κάνει αυτό, και το σχετικό χρόνο του, αλλά το έκανε ακόμη και με 440.000 χλμ στην πλάτη του. Δυστυχώς δεν είχε 5η, οπότε δεν θα μάθουμε ποτέ αν μπορούσε και με αυτή.

                                            Δεν έμενες στη μέση της διασταύρωσης με τίποτα ε;

                                            Είχε ένα honda civic, το πρώτο με τα στρογγυλά φανάρια ο πεθερός μου και εβγαζε όλο το Δομοκό με τέταρτη!!!!
                                            Και φυσικά, ΔΕΝ ήταν πετρέλαιο. Πολύ ωραίο αμαξάκι!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr