-
αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ο καθένας, πχ στους 3 πρώτους που πήγε, λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του; έχουν έτοιμες λύσεις για κάθε πρόβλημα; βαριούνται να ψάξουν; θέλουν μόνο αρπαχτές; Συγνώμη αλλά δεν είναι επαγγελματική νοοτροπία αυτή. Πρέπει να είσαι σωστός με τον πελάτη για να σε προτιμήσει και την επόμενη φορά.
Εγώ τώρα ψάχνομαι γιατί καίει ~ 1λτ/1000 ούτε ντουμάνια βλέπω ούτε στάζει. Έβαλα STP προχθές με το συμπλήρωμα συμπλήρωσα για να δω πώς θα πάει.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Paidia exw ena Kia Picanto modelo tou 2005 kai thelw na kanei thorivo (ekswterika panta) den exw kanei kamia anavathmisi genika sto amaksi!!!mpwro na tou valo mia teliki e3atmisi ??(9a kanei thorivo an tou valw mono thn telikh???)???
βγαλε το φιλτροκουτι εντελως,κανε σε ολη την εξατμηση τρυπες με ενα τρυπανι 8mm,πανε να σου ξερυθμισουν τις βαλβιδες,βγαλε μπολικο αερα απο τα λαστιχα!πιστευω να κανει αρκετο θορυβο......................κανεις αλλος καμια ιδεα;;;;;
Αντί να κάνει σουρωτήρι το τελικό, καλύτερα να το βγάλει τελείως.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
An tou valw mono thn telikh eksatmisi tha kanei thorivo????
Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες λέμε![mod]
Μάλλον πρέπει να του το γράψεις με greeklish. Μπορεί να ξέχασε να διαβάζει ελληνικά
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λοιπόν καρντασάκο άκου να ούμε τι θα κάνεις για να γίνει **σένια η ρόδα **σου και να γουστάρεις. Θα ξεβιδώσεις την εξάτμιση και θα την αφήσεις να πέσει χάμω. Όταν θα σούρνεται στο δρόμο θα κάνει πολύ θόρυβο δικέ μου και από εκεί που θέλεις μόνο, από την εξάτμιση, όχι από το μοτόρι. Στο λέω αυτό για να μπορείς να κάνεις και κανένα μπαλαμούτι μέσα στο όχημα με το γκομενάκι και να μην ξινίζει η έτσι σου από την πολλή φασαρία. **Για έξτρα μαγκιά στις στροφές θα χτυπάει πέρα-δώθε και στις ρόδες. **Πολύ σπέσιαλλλλλλλλ εφέ αδερφέ μου!!! Όταν τα κάνεις όλα αυτά έλα να μας βρεις για να γουστάρουμε παρέα. Στη Σαλλλλλονίκη έχουμε την έδρα μας στον Δενδροπόταμο (Treeriver) και στην Αθήνα στο Μενίδι. Άντε τζους!!!Treeriver
-
ρε panosft........που ησουν οταν το παλικαρι ζηταγε βοηθεια;;;;ε;;;;;
-
Στη c230 εμφανιζεται ενα μικρο τρεμουλο στο τιμονι απο τα 90-110,πιο πανω τιποτα πιο κατω τιποτα.
Επειδη τα ελαστικα ειναι καινουρια φανταζομαι οτι χρειαζεται ξανα ζυγοσταθμιση επειδη πλεον εχουν πατησει κανονικα(ειναι με 2,000χλμ σχεδον),και σκεφτομαι να του κανω ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο η οχι; -
Επάνω στο αυτοκίνητο είναι το ιδανικό. Έτσι ζυγοσταθμίζεις ρόδες δίσκους άξονες μπιλιοφόρους φούσκες. Μόνον να σημαδέψεις ζάντα δίσκο, ώστε όταν βγάλεις ζάντα, πχ για φρένα, να την βάλεις στην ίδια θέση.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Επάνω στο αυτοκίνητο είναι το ιδανικό. Έτσι ζυγοσταθμίζεις ρόδες δίσκους άξονες μπιλιοφόρους φούσκες. Μόνον να σημαδέψεις ζάντα δίσκο, ώστε όταν βγάλεις ζάντα, πχ για φρένα, να την βάλεις στην ίδια θέση.
Α.έτσι όμως δεν ξέρεις ποιο εξάρτημα δημιουργεί το πρόβλημα .
-
Πάνω στο αυτοκίνητο δεν ταλαιπωρείς και το πλαϊνό του ελαστικού ή όχι; Τι το μη αποτελεσματικό έχει μια κλασική ζυγοστάθμιση;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επάνω στο αυτοκίνητο είναι το ιδανικό. Έτσι ζυγοσταθμίζεις ρόδες δίσκους άξονες μπιλιοφόρους φούσκες. Μόνον να σημαδέψεις ζάντα δίσκο, ώστε όταν βγάλεις ζάντα, πχ για φρένα, να την βάλεις στην ίδια θέση.
Α.έτσι όμως δεν ξέρεις ποιο εξάρτημα δημιουργεί το πρόβλημα .
Βασίλη μου, έκτος από τα αγωνιστικά που ζυγίζουμε ανεξάρτητα άξονες μπιλιοφόρους δίσκους, και μετά όλα μαζί, στον ιδιώτη δεν το κάνουμε. Ελέγχουμε με τον γράφτη για στραβογυρίσματα και ζυγοσταθμίζουμε.
Χρέωση περίπου 30ε τα τέσσερα.
Στην άλλη περίπτωση 200ε δεν φτάνουν!.
Α. -
Αν έχεις φθορά σε μπαλάκια, σινεμπλόκ κλπ μπορεί να συμβαίνουν περίεργες μικροδονήσεις και τρέμουλα....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν έχεις φθορά σε μπαλάκια, σινεμπλόκ κλπ μπορεί να συμβαίνουν περίεργες μικροδονήσεις και τρέμουλα....Το ξερω απλα ολα ειναι καινουρια στο μπροστα συστημα οπως και τα αμορτισερ,μπορει απλα να θελει κανα σφηξιματακι τωρα που εστρωσε ολο το συνολο απλα επειδη ειναι πολυ μικρος ο κραδασμος φοβαμαι μη γινει χειροτερο γιατι οποτε παω να φτιαξω κατι μικρο εχω αντιθετα αποτελεσμετα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν έχεις φθορά σε μπαλάκια, σινεμπλόκ κλπ μπορεί να συμβαίνουν περίεργες μικροδονήσεις και τρέμουλα....
Σίγουρα φιλέ!. Πλην όμως αυτά ελέγχονται πριν την ευθυγράμμιση. Οπωσδήποτε ελέγχονται και σε κάθε service, και από εμένα και στης αλλαγές λαδιών!.
Α. -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Αν έχεις φθορά σε μπαλάκια, σινεμπλόκ κλπ μπορεί να συμβαίνουν περίεργες μικροδονήσεις και τρέμουλα....
Το ξερω απλα ολα ειναι καινουρια στο μπροστα συστημα οπως και τα αμορτισερ,μπορει απλα να θελει κανα σφηξιματακι τωρα που εστρωσε ολο το συνολο απλα επειδη ειναι πολυ μικρος ο κραδασμος φοβαμαι μη γινει χειροτερο γιατι οποτε παω να φτιαξω κατι μικρο εχω αντιθετα αποτελεσμετα.
?!.
-
POLTERGEIST
-
Εδω και αρκετο καιρο ο αναπτηρας του αυτοκινητου δε δουλευε. Τη Δευτερα εβαλα καινουρια μπαταρια στο αυτοκινητο, την Τριτη καποαι ατιγμη ακουω ενα 'τακ' και ηταν ο αναπτηρα που πηρε μπρος, αλλα πλεον δεν παιζει...
-
Απο σημερα δεν παιζουν τα φλας. Τα αλαρμ λειτουργουν κανονικα, τα φλας ομως οχι, ουτε καν το τσικ-τσικ δεν ακουγεται. Το θεμα μου ειναι που θα βρω αν εχουν καποια ασφαλεια να αλλαξω αν εχει καει, γιατι στην εσωτερικη ασφαλειοθηκη εχει με 10αρα για 'hazard lights' αλλα φαινεται ενταξει. Στην ασφλειοθηκη κινητηρα εχει πιο 'βαριες' ασφαλειες.
Κανω αγιασμο?
edit
βρεθηκε που ειναι το relay, αποτο Αμερικανικο site, ελπιζω να συμφωνει -
-
Κατά 99% ασφάλεια. Πολλές ασφάλειες έχουν παραπάνω από ένα υποσύστημα πάνω τους οπότε αναγκαστικά προχωράς με το βιβλιαράκι στο χέρι. Ένας οποιοσδήποτε ηλεκτρολόγος θα το φτιάξει σε 5 λεπτά και θα σου χρεώσει μόνο το κόστος της ασφάλειας αν δεν είναι αγιογδύτης.
-
Δες και τον διακόπτη των alarm. Κάνει κύκλωμα με τα φλας, αν τον βγάλεις δεν δουλεύουν. Το ρελέ αν δεν δούλευε δεν θα δούλευαν ούτε τα αλάρμ
-
πρεπει λογικα να ξηλωσω ταμπλω, αποκλειεται να το κανω!
-
Ναι πρέπει είναι όμως πιο εύκολο από όσο φαντάζεσαι χωρίς να πάυει να είναι φασαρία. Εγώ το έκανα για να αλλάξω τα λαμπάκια από τους διακόπτες που είχανε καεί και μου σπάζανε τα νεύρα γι'αυτό και το ανακάλυψα ότι αν αποσυνδέσεις τον διακόπτη των αλαρμ φλας γιοκ επίσης
-
αμ δω και αποειδω, με εμπειρη παρεα μπορει να το κανω
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........