-
Γεια σας παιδιά,
Όσες φορές έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με το αυτοκίνητο και έτυχε να κάνω αναζήτηση στο ίντερνετ έπεφτα πάνω στο site αυτό και ω του θαύματος έλυνα τα προβλήματά μου. Οπότε αποφάσισα να γραφτώ και εγώ!
Στο θέμα μας τώρα.
Έχω ένα Audi A3 '98 1.6 (8L1). Πριν λίγο καιρό έμεινα από μπαταρία φυσιολογικά και την άλλαξα με μια μεταχειρισμένη ίδιας ισχύος γιατί είμαι στριμωγμένος οικονομικά και την πήρα τσάμπα.
Αν μπορώ να θυμηθώ καλά από εκείνο το σημείο και μετά παρατηρούσα κάποια ζόρια στο άνοιγμα γκαζιού. Πήγαινα με 50 και 3η και πάταγα γκάζι για να επιταχύνω και ένιωθα σαν να είχαν φύγει 50 από τα 110 άλογα που έχει. Αυτό ήταν στιγμιαίο και μετά άρπαζε. Κατάφερα να το παρατηρήσω γιατί το αμάξι αυτό έχει νεύρο και φαίνεται η διαφορά όταν δεν τραβάει.
Μετά από αυτό παρατήρησα το εξής. Πλησιάζα με νεκρά μια διασταύρωση και μέχρι να φτάσω στο STOP έσβηνε.
Επειδή δεν γνωρίζω πολλά μηχανικά θεώρησα πως το μπούκωσα λόγω οικονομικής οδήγησης (70-80 χλμ με 5η) και το ζόρισα για να το ξεμπουκώσω.
Και φτάνω στο τελευταίο συμβάν. Βάζω μπροστά κατεβαίνω την κατηφόρα στο σπίτι μου και όταν πάω να την ανέβω δεν τράβαγε. Μέχρι που έσβησε. Το βάζω σε ίσιο δρόμο, το βάζω μπροστά και το ακούω παίζουν οι στροφες μεταξύ 100 (!) και 300 και σβήνει μετά από λίγο. Πάω να πατήσω γκάζι να το προλάβω πριν σβήσει και πατώντας το γκάζι σβήνει αμέσως.
Έφτασα δηλαδή στο σημείο που βάζω μπροστά, ανεβαίνουν οι στροφές, πέφτουν στις 100-300 ρετάρει και σβήνει.
Δίσκος-πλατώ δεν είναι σίγουρα γιατί δεν έχω κάνει ούτε 10.000χλμ και οι αλλαγές μου είναι αρκετά γρήγορες.
Στο ΚΤΕΟ όταν πέρασα μου είπε ότι ο αισθητήρας Λ είναι καμμένος γι αυτό έχω και μεγάλη κατανάλωση. (πριν 3 μήνες το έμαθα αυτό)
Γνωρίζω επίσης ότι εδώ και 1,5 χρόνο ο καταλύτης έχει σπασμένα διαφράγματα.Τι παίζει τώρα? Είναι κάποιο από τα προβλήματα που γνώριζα και απλά τα έφτυσε??
Παίζει να τα έπαιξε η τρόμπα βενζίνης? Φταίει η μπαταρία που είναι μεταχειρισμένη ??(ίδια ισχύς με τη μαμά)
Τι μπορώ να κάνω σε πρώτη φάση πριν ψάξω συνεργείο (γιατί δεν έχω μία) ?? Πάει το μυαλό σας κάπου??Υ.Γ: Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά είπα να γίνω περιγραφικός και να πω ότι ξέρω για να βοηθήσω στο τι μπορεί να έχει αν ξέρει κάποιος! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
Γεια σας παιδιά,
Όσες φορές έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με το αυτοκίνητο και έτυχε να κάνω αναζήτηση στο ίντερνετ έπεφτα πάνω στο site αυτό και ω του θαύματος έλυνα τα προβλήματά μου. Οπότε αποφάσισα να γραφτώ και εγώ!
Στο θέμα μας τώρα.
Έχω ένα Audi A3 '98 1.6 (8L1). Πριν λίγο καιρό έμεινα από μπαταρία φυσιολογικά και την άλλαξα με μια μεταχειρισμένη ίδιας ισχύος γιατί είμαι στριμωγμένος οικονομικά και την πήρα τσάμπα.
Αν μπορώ να θυμηθώ καλά από εκείνο το σημείο και μετά παρατηρούσα κάποια ζόρια στο άνοιγμα γκαζιού. Πήγαινα με 50 και 3η και πάταγα γκάζι για να επιταχύνω και ένιωθα σαν να είχαν φύγει 50 από τα 110 άλογα που έχει. Αυτό ήταν στιγμιαίο και μετά άρπαζε. Κατάφερα να το παρατηρήσω γιατί το αμάξι αυτό έχει νεύρο και φαίνεται η διαφορά όταν δεν τραβάει.
Μετά από αυτό παρατήρησα το εξής. Πλησιάζα με νεκρά μια διασταύρωση και μέχρι να φτάσω στο STOP έσβηνε.
Επειδή δεν γνωρίζω πολλά μηχανικά θεώρησα πως το μπούκωσα λόγω οικονομικής οδήγησης (70-80 χλμ με 5η) και το ζόρισα για να το ξεμπουκώσω.
Και φτάνω στο τελευταίο συμβάν. Βάζω μπροστά κατεβαίνω την κατηφόρα στο σπίτι μου και όταν πάω να την ανέβω δεν τράβαγε. Μέχρι που έσβησε. Το βάζω σε ίσιο δρόμο, το βάζω μπροστά και το ακούω παίζουν οι στροφες μεταξύ 100 (!) και 300 και σβήνει μετά από λίγο. Πάω να πατήσω γκάζι να το προλάβω πριν σβήσει και πατώντας το γκάζι σβήνει αμέσως.
Έφτασα δηλαδή στο σημείο που βάζω μπροστά, ανεβαίνουν οι στροφές, πέφτουν στις 100-300 ρετάρει και σβήνει.
Δίσκος-πλατώ δεν είναι σίγουρα γιατί δεν έχω κάνει ούτε 10.000χλμ και οι αλλαγές μου είναι αρκετά γρήγορες.
Στο ΚΤΕΟ όταν πέρασα μου είπε ότι ο αισθητήρας Λ είναι καμμένος γι αυτό έχω και μεγάλη κατανάλωση. (πριν 3 μήνες το έμαθα αυτό)
Γνωρίζω επίσης ότι εδώ και 1,5 χρόνο ο καταλύτης έχει σπασμένα διαφράγματα.Τι παίζει τώρα? Είναι κάποιο από τα προβλήματα που γνώριζα και απλά τα έφτυσε??
Παίζει να τα έπαιξε η τρόμπα βενζίνης? Φταίει η μπαταρία που είναι μεταχειρισμένη ??(ίδια ισχύς με τη μαμά)
Τι μπορώ να κάνω σε πρώτη φάση πριν ψάξω συνεργείο (γιατί δεν έχω μία) ?? Πάει το μυαλό σας κάπου??Υ.Γ: Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά είπα να γίνω περιγραφικός και να πω ότι ξέρω για να βοηθήσω στο τι μπορεί να έχει αν ξέρει κάποιος! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
Γεια σας παιδιά,
Όσες φορές έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με το αυτοκίνητο και έτυχε να κάνω αναζήτηση στο ίντερνετ έπεφτα πάνω στο site αυτό και ω του θαύματος έλυνα τα προβλήματά μου. Οπότε αποφάσισα να γραφτώ και εγώ!
Στο θέμα μας τώρα.
Έχω ένα Audi A3 '98 1.6 (8L1). Πριν λίγο καιρό έμεινα από μπαταρία φυσιολογικά και την άλλαξα με μια μεταχειρισμένη ίδιας ισχύος γιατί είμαι στριμωγμένος οικονομικά και την πήρα τσάμπα.
Αν μπορώ να θυμηθώ καλά από εκείνο το σημείο και μετά παρατηρούσα κάποια ζόρια στο άνοιγμα γκαζιού. Πήγαινα με 50 και 3η και πάταγα γκάζι για να επιταχύνω και ένιωθα σαν να είχαν φύγει 50 από τα 110 άλογα που έχει. Αυτό ήταν στιγμιαίο και μετά άρπαζε. Κατάφερα να το παρατηρήσω γιατί το αμάξι αυτό έχει νεύρο και φαίνεται η διαφορά όταν δεν τραβάει.
Μετά από αυτό παρατήρησα το εξής. Πλησιάζα με νεκρά μια διασταύρωση και μέχρι να φτάσω στο STOP έσβηνε.
Επειδή δεν γνωρίζω πολλά μηχανικά θεώρησα πως το μπούκωσα λόγω οικονομικής οδήγησης (70-80 χλμ με 5η) και το ζόρισα για να το ξεμπουκώσω.
Και φτάνω στο τελευταίο συμβάν. Βάζω μπροστά κατεβαίνω την κατηφόρα στο σπίτι μου και όταν πάω να την ανέβω δεν τράβαγε. Μέχρι που έσβησε. Το βάζω σε ίσιο δρόμο, το βάζω μπροστά και το ακούω παίζουν οι στροφες μεταξύ 100 (!) και 300 και σβήνει μετά από λίγο. Πάω να πατήσω γκάζι να το προλάβω πριν σβήσει και πατώντας το γκάζι σβήνει αμέσως.
Έφτασα δηλαδή στο σημείο που βάζω μπροστά, ανεβαίνουν οι στροφές, πέφτουν στις 100-300 ρετάρει και σβήνει.
Δίσκος-πλατώ δεν είναι σίγουρα γιατί δεν έχω κάνει ούτε 10.000χλμ και οι αλλαγές μου είναι αρκετά γρήγορες.
Στο ΚΤΕΟ όταν πέρασα μου είπε ότι ο αισθητήρας Λ είναι καμμένος γι αυτό έχω και μεγάλη κατανάλωση. (πριν 3 μήνες το έμαθα αυτό)
Γνωρίζω επίσης ότι εδώ και 1,5 χρόνο ο καταλύτης έχει σπασμένα διαφράγματα.Τι παίζει τώρα? Είναι κάποιο από τα προβλήματα που γνώριζα και απλά τα έφτυσε??
Παίζει να τα έπαιξε η τρόμπα βενζίνης? Φταίει η μπαταρία που είναι μεταχειρισμένη ??(ίδια ισχύς με τη μαμά)
Τι μπορώ να κάνω σε πρώτη φάση πριν ψάξω συνεργείο (γιατί δεν έχω μία) ?? Πάει το μυαλό σας κάπου??Υ.Γ: Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά είπα να γίνω περιγραφικός και να πω ότι ξέρω για να βοηθήσω στο τι μπορεί να έχει αν ξέρει κάποιος! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
Δυναμό μήπως;
-
Είχα αλλάξει όλα τα ρουλεμανάκια στο δυναμό γιατί άκουγα που σφύριζαν αλλά δεν είχα παρατηρήσει κάτι άλλο στο ρεύμα. Βέβαια μου έχουν πει ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα της audi έβγαζαν αρκετά ηλεκτρονικά-ηλεκτρολογικά προβλήματα.
Λες να είναι αυτό? Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ελέγξω μόνος μου πριν πάει σε συνεργείο??
-
στο κανει τακτικα αυτο?
αν το αφησεις να κρυωσει μετα ξεκιναει?ειχα το ιδιο θεμα αλλα εμενα μου το εκανε πολυ αραια και η εξηγηση που δοθηκε ηταν
- αφηνα το αμαξι αδειο και ρουφαγε η αντλια μακα, ζοριζοταν, ζεσταινοταν και εσβηνε.
- καποιος ειπε ισως οι μονωση των πολ/στων ειχε παληωσει και εχανα ρευμα.
- κακη βενζινη
συμπτωματικη αγωγη ηταν να εχω ρεζερβουαε πανω απο τη μεση, να ριψω καθαριστικο μπεκ στο ρεζερωουαρ, και καθαριστηκαν φυσεσ και επαφες....
εμενα μου το εκανε με τισ ζεστες και αδειο ρεζερβουαρ, μολισ κρυωνε ολα καλα.
-
Ο χρήστης mikeA3 έγραψε:
Είχα αλλάξει όλα τα ρουλεμανάκια στο δυναμό γιατί άκουγα που σφύριζαν αλλά δεν είχα παρατηρήσει κάτι άλλο στο ρεύμα. Βέβαια μου έχουν πει ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα της audi έβγαζαν αρκετά ηλεκτρονικά-ηλεκτρολογικά προβλήματα.Λες να είναι αυτό? Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ελέγξω μόνος μου πριν πάει σε συνεργείο??
αν σου εσβηνε στο φαναρι τοτε εχει θεμα ο αυτοματος του δυναμο. επισης πεζει να ειναι και πολλαπλασιαστες αν δεν εχεις αλλαξει ποτε...
για να μην πω καραμπινατος 100% αυτοματος δυναμο...και στανταρ τωρα σου αποφορτισε την μπαταρια και θελεις καινουργια!....
-
Όπως το έκανε χθες δεν ξαναπήρε μπροστά.
Μόλις τώρα το δοκίμασα (1 μέρα ακινήσια άρα κρύο) και είδα αυτό.
Πρώτο γύρισμα κλειδιού: αρπάζει πάει στις 200 στροφές και στο δευτερόλεπτο σβήνει.
Δεύτερο-τρίτο-τέταρτο γύρισμα κλειδιού: γυρνάει η μίζα αλλά δεν αρπάζει. Προσπάθησα να βοηθήσω λίγο με το γκάζι έκανα να αρπάξει αλλά τίποτα. -
Ας με διορθωσουν οι ειδημονες εδω, αλλα ο χαλασμενος λ και ο χαλασμενος καταλυτης, δεν ειναι οτι καλυτερο. Κανα λαμπακι δεν ειχε αναψει να ενημερωσει για το θεμα? Μου φαινεται περιεργο.
-
Καθάρισε και σφίξε καλά τους πόλους στη μπαταρία και κάνε ένα πολύ καλό έλεγχο / καθάρισμα στις γειώσεις του κινητήρα προς το σασί.
με ένα πολύμετρο μέτρησε την μπαταρία, πρέπει να έχει πάνω από 12v, μετά βάλε μπροστά και ξαναμέτρησε την ώρα που δουλεύει, πρέπει να γράφει από 13.7 - 14.5, όπως θα δουλεύει στο ρελαντί άναψε όλα τα φώτα, τον ανεμιστήρα της καμπίνας και αν είναι ζεστό το αυτοκίνητο καλό είναι να δουλεύει και το βεντιλατέρ, τότε ξαναμέτρα, πρέπει να γράφει πάνω από 11.5V, όπως μετράς πάτα γκάζι περίπου στις 3.000 στροφές και παρατήρησε το όργανο, πρέπει να ανέβει πάνω από τα 13,5v και να σταματήσει, αν όλα είναι στα νούμερα που ανέφερα η μπαταρία, το altenator και ο αυτόματος του είναι ΟΚ, οπότε κάτι παίζει με τις γειώσεις, το επόμενο βήμα είναι ο έλεγχος της υψηλής τάσης, πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια.
Καλή τύχη.
-
άστο οπως είναι και βουρ στον μαστορα ρυμουλκώντας το ή να το δει επιτόπου!
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ας με διορθωσουν οι ειδημονες εδω, αλλα ο χαλασμενος λ και ο χαλασμενος καταλυτης, δεν ειναι οτι καλυτερο. Κανα λαμπακι δεν ειχε αναψει να ενημερωσει για το θεμα? Μου φαινεται περιεργο.Έχεις δίκιο. Απλά λόγω οικονομική στενότητας και δεδομένου ότι δεν θα με άφηνε και ότι απλά θα είχα μεγαλύτερη κατανάλωση το άφησα.
άστο οπως είναι και βουρ στον μαστορα ρυμουλκώντας το ή να το δει επιτόπου!
Εσύ και αν έχεις δίκιο. Απλά όπως είπα και παραπάνω είμαι ρέστος οπότε ήλπιζα σε μια αρχική διάγνωση πριν φτάσω στο συνεργείο!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καθάρισε και σφίξε καλά τους πόλους στη μπαταρία και κάνε ένα πολύ καλό έλεγχο / καθάρισμα στις γειώσεις του κινητήρα προς το σασί.με ένα πολύμετρο μέτρησε την μπαταρία, πρέπει να έχει πάνω από 12v, μετά βάλε μπροστά και ξαναμέτρησε την ώρα που δουλεύει, πρέπει να γράφει από 13.7 - 14.5, όπως θα δουλεύει στο ρελαντί άναψε όλα τα φώτα, τον ανεμιστήρα της καμπίνας και αν είναι ζεστό το αυτοκίνητο καλό είναι να δουλεύει και το βεντιλατέρ, τότε ξαναμέτρα, πρέπει να γράφει πάνω από 11.5V, όπως μετράς πάτα γκάζι περίπου στις 3.000 στροφές και παρατήρησε το όργανο, πρέπει να ανέβει πάνω από τα 13,5v και να σταματήσει, αν όλα είναι στα νούμερα που ανέφερα η μπαταρία, το altenator και ο αυτόματος του είναι ΟΚ, οπότε κάτι παίζει με τις γειώσεις, το επόμενο βήμα είναι ο έλεγχος της υψηλής τάσης, πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια.
Καλή τύχη.
Θα το δοκιμάσω αύριο γιατί έπιασε βροχή τώρα
Και θα δοκιμάσω και τις συμβουλές όλων σας και αν παρατηρήσω κάτι θα σας ενημερώσω!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γρήγορες και εύστοχες απαντήσεις!
-
+1 στον quadra21
-
Ενημέρωσε για το αποτελεσμα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καθάρισε και σφίξε καλά τους πόλους στη μπαταρία και κάνε ένα πολύ καλό έλεγχο / καθάρισμα στις γειώσεις του κινητήρα προς το σασί.με ένα πολύμετρο μέτρησε την μπαταρία, πρέπει να έχει πάνω από 12v, μετά βάλε μπροστά και ξαναμέτρησε την ώρα που δουλεύει, πρέπει να γράφει από 13.7 - 14.5, όπως θα δουλεύει στο ρελαντί άναψε όλα τα φώτα, τον ανεμιστήρα της καμπίνας και αν είναι ζεστό το αυτοκίνητο καλό είναι να δουλεύει και το βεντιλατέρ, τότε ξαναμέτρα, πρέπει να γράφει πάνω από 11.5V, όπως μετράς πάτα γκάζι περίπου στις 3.000 στροφές και παρατήρησε το όργανο, πρέπει να ανέβει πάνω από τα 13,5v και να σταματήσει, αν όλα είναι στα νούμερα που ανέφερα η μπαταρία, το altenator και ο αυτόματος του είναι ΟΚ, οπότε κάτι παίζει με τις γειώσεις, το επόμενο βήμα είναι ο έλεγχος της υψηλής τάσης, πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια.
Καλή τύχη.
το επόμενο βήμα είναι ο έλεγχος της υψηλής τάσης, πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια.
γραψε αν μπορεις πως κανουμε ελεγχο στα παραπανω.
-
Ξεκινάμε με 4 καινούργια μπουζί, αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής, είναι φτηνά εξαρτήματα και εξασφαλίζουμε ότι δεν έχουμε εκεί βλάβη, στη συνέχεια ελέγχουμε τα μπουζοκαλώδια, τα βγάζουμε από τα μπουζί και τον διανομέα ( αν υπάρχει ) και κάνουμε ένα οπτικό έλεγχομ συνήθως αν υπάρχουν κοψίματα είναι στη σύνδεση του καλωδίου στην άκρη του με τον μεταλλικό συνδετήρα του μπουζί ή του διανομέα, αν όλα είναι ΟΚ αλλά οι συνδέσεις έχουν άλατα σημαίνει ότι δεν κάνουν καλή επαφή, τις καθαρίζουμε και τις κλείνουμε ελαφρά ώστε να είναι η σύνδεση σφικτή.
Ακόμα καλύτερα είναι να βάλουμε ένα σετ aftermarket μπουζοκαλώδια αν τα δικά του είναι ακριβά, πχ ένα σετ της Bougicord δεν πρέπει να έχει περισσότερο από 50€, έτσι καθαρίζουμε και από εκεί για τα επόμενα 80.000 χλμ.
Πάμε τώρα στον διανομέα, ανοίγουμε το καπάκι του, βγάζουμε το ράουλο και το ελέγχουμε, αν έχει καιρό να ανοιχτεί η άκρη του ( άλλοτε είναι μπρούτσινη και άλλοτε αλουμινένια ) έχει διάβρωση, αν δεν είναι μεγάλη την καθαρίζουμε με ένα λεπτό σμυριδόπανο, γυαλόχαρτο, ντουκόχαρτο, ότι είναι πρόχειρο. Στο κέντρο του το ράουλο έχει μια ακόμα μπρούτσινη επαφή, αυτή συνήθως είναι μαύρη από το κεντρικό κάρβουνο του καπακιού, την καθαρίζουμε και αυτή με το γυαλόχαρτο.
Πάμε τώρα στο καπάκι, στο κέντρο του έχει άνα μικρό στρογγυλό κάρβουνο λίγο πιο στενό από το μολύβι που γράφουμε, αυτό αν το πιέσουμε ελαφρά υποχωρεί, απλά κάνουμε την κίνηση για να δούμε αν κινείται, δεν το πειράζουμε άλλο, ούτε το καθαρίζουμε. Στην περιφέρεια εσωτερικά του καπακιού υπάρχουν 4 επαφές, μπορεί να είναι μπρούτζινες ή αλουμινένιες, αν είναι μπρούτζινες θα έχουν διάβρωση, αν είναι αλουμινένιες θα έχουν διάβρωση και άλατα, τα αφαιρούμε προσεκτικά με ένα ψηλό κατσαβίδι και καθαρίζουμε απαλά με το γυαλόχαρτο τις τέσσερις αυτές επαφές μέχρι να γυαλίζουν, ότι και να είναι το υλικό τους. Φυσάμε και καθαρίζουμε, βάζοντας τα στη θέση τους.
Το καπάκι και το ράουλο είναι υπόθεση 20-40€ για να αντικατασταθούν, αν παρατηρήσουμε μεγάλη φθορά στις επαφές του το αλλάζουμε, τα καλύτερα για Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι της Beru.
Αν παρόλα αυτά έχουμε ακόμα διακοπές, είναι η / οι πολλαπλασιαστές, αυτούς δεν μπορούμε ερασιτεχνικά να τους ελέγξουμε, το κάνουμε στην πράξη δουλεύοντας το αυτοκίνητο, ειδικά ζεστό γιατί αν έχει πρόβλημα η μόνωση ή διαρροή είναι μεγαλύτερη όταν ζεσταθεί ο πολλαπλασιαστής, συνήθως της Beru έχουν 40€ το κομμάτι, δεν παίρνω όμως και όρκο.
Αυτά με την υψηλή τάση, εξυπακούεται ότι ψάχνουμε γειώσεις, φύσες και λοιπά ύποπτα εξαρτήματα αφού είναι τόσων χρόνων.
-
quandra ξεχναμε το θεμα του καταλυτη, μηπως καποιο κομματι εχει φραξει την ροη των καυσαεριων?
-
+1
Μετράς υποπίεση και αμέσως βλέπεις αν είναι βουλωμένη η εξάτμιση.
-
Ο καταλύτης δεν προκαλεί ρεταρίσματα.
Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)