Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    mikea3

    @mikea3

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Μεσολόγγι

    mikea3 Unfollow Follow

    Latest posts made by mikea3

    • RE: Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)

      Χαιρετώ παίδες όλο χαρά!

      1ον γιατί αυτές τις μέρες έκανα κάποια μεροκάματα και τσίμπησα 150 ευρωπουλάκια και 2ον γιατί βρήκα τη ζημιά η οποία μου κόστισε μόλις 50 ευρώ!

      Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν ηλεκτρικό. Ήταν η αντλία καυσίμου. Η διαδικασία διάγνωσης ήταν η εξής: (την παραθέτω γιατί ήταν επεισοδιακή και με μεγάλες δόσεις τύχης)

      Είχα διαβάσει κάπου εδώ μέσα ένα άλλο θέμα για πρόβλημα στο ρελαντί και κάποιος είχε προτείνει να καθαριστεί η πεταλούδα γιατί στα VAG μαζεύει μαυρίλα.

      Είπα λοιπόν να κάνω έναν έλεγχο να δω μήπως παίζει τίποτα από εκεί. Πεντακάθαρο. Όπως είχα βγάλει το κολάρο του φίλτρου λεω στον πατέρα μου δεν βάζουμε μπροστά μηπως δεν παίρνει αρκετό αέρα. Δοκιμάσαμε και έκανε τα ίδια αλλά με μία πολύ μικρή αισθητή διαφορά. Βγάζω (χωρίς κανένα σοβαρό επιχείρημα) τη φύσα που πάει πάνω στην πεταλούδα (αυτόματο τσοκ??) και βλέπουμε ότι παίρνει τα πάνω του!

      Όλο χαρά που το βρήκα μόνος μου, βγάζω προστατευτικά καπάκια, λύνω πολλαπλή, λύνω και την πεταλούδα ολόκληρη από πάνω. Τρέχω στο ίντερνετ να δω τιμή και παθαίνω ΑΜΟΚ: 400 ευρώ!!! Μου κόβονται τα γόνατα.

      Με τα πολλά αποφασίζω την επόμενη μέρα να πεταχτώ σε ένα συνεργείο να ρωτήσω. Μου λέει το παλικάρι όταν ανοίγεις το διακόπτη έχεις ακούσει έναν θόρυβο σαν να φορτώνει κάτι και ένα τσακ στο τέλος?? Του λέω ναι. Και μου λέει τώρα που έμεινε κάνει τον ίδιο θόρυβο?? Και προς μεγάλη μου έκπληξη θυμάμαι πως το είχα παρατηρήσει όταν έκανα τις δοκιμές. Του λέω πως είναι πολύ βραχνός ο θόρυβος και έχει διαφορά από πρίν και μου λέει αντλία βενζίνης.

      Και εδώ το καλό: Πόσο πάει μεγάλε? Μου λέει από 80-150 το εξάρτημα και 70 τα εργατικά μου. Του λέω και πως θα γίνει να έρθει το αυτοκίνητο εδώ? Και μου λέει ή έρχομαι και το κοτσάρω εγώ ή έρχομαι εκεί και το φτιάχνω. Αλλά θα πληρωθώ εκτός έδρας άρα τα εργατικά 150. Οκ, ευχαριστώ, όταν μαζέψω τα λεφτά θα στο φέρω.

      Κάθεται λοιπόν και κάνω κάποια μεροκάματα οπότε πετάγομαι Αγρίνιο σε έναν γνωστό μου με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και του ζητάω μια καλή μεταχειρισμένη αντλία, μου δίνει την καλύτερη που έχει (τον εμπιστεύομαι) του δίνω 50 ευρά και έληξε το θέμα εκεί.

      ΥΓ.: Έμαθα να αλλάζω μόνος μου αντλία βενζίνης και επίσης όσο είχα κατεβάσει πολλαπλή κλπ άλλαξα και μόνος μου φλάντζα στο καπάκι που έχανε λάδια (και που σε συνεργείο που είχα ρωτήσει μου ζήτησαν 80 ευρώ και μία μέρα το αυτοκίνητο εκεί).

      Οπότε αν θέλετε να φτιάξω έναν οδηγό για κάποιο από τα 2 δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κάνω!

      Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις όλων σας!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mikea3
    • RE: Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Καθάρισε και σφίξε καλά τους πόλους στη μπαταρία και κάνε ένα πολύ καλό έλεγχο / καθάρισμα στις γειώσεις του κινητήρα προς το σασί.

      με ένα πολύμετρο μέτρησε την μπαταρία, πρέπει να έχει πάνω από 12v, μετά βάλε μπροστά και ξαναμέτρησε την ώρα που δουλεύει, πρέπει να γράφει από 13.7 - 14.5, όπως θα δουλεύει στο ρελαντί άναψε όλα τα φώτα, τον ανεμιστήρα της καμπίνας και αν είναι ζεστό το αυτοκίνητο καλό είναι να δουλεύει και το βεντιλατέρ, τότε ξαναμέτρα, πρέπει να γράφει πάνω από 11.5V, όπως μετράς πάτα γκάζι περίπου στις 3.000 στροφές και παρατήρησε το όργανο, πρέπει να ανέβει πάνω από τα 13,5v και να σταματήσει, αν όλα είναι στα νούμερα που ανέφερα η μπαταρία, το altenator και ο αυτόματος του είναι ΟΚ, οπότε κάτι παίζει με τις γειώσεις, το επόμενο βήμα είναι ο έλεγχος της υψηλής τάσης, πολλαπλασιαστές, μπουζί, μπουζοκαλώδια.

      Καλή τύχη.

      Θα το δοκιμάσω αύριο γιατί έπιασε βροχή τώρα

      Και θα δοκιμάσω και τις συμβουλές όλων σας και αν παρατηρήσω κάτι θα σας ενημερώσω!

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γρήγορες και εύστοχες απαντήσεις!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mikea3
    • RE: Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      Ας με διορθωσουν οι ειδημονες εδω, αλλα ο χαλασμενος λ και ο χαλασμενος καταλυτης, δεν ειναι οτι καλυτερο. Κανα λαμπακι δεν ειχε αναψει να ενημερωσει για το θεμα? Μου φαινεται περιεργο.

      Έχεις δίκιο. Απλά λόγω οικονομική στενότητας και δεδομένου ότι δεν θα με άφηνε και ότι απλά θα είχα μεγαλύτερη κατανάλωση το άφησα.

      άστο οπως είναι και βουρ στον μαστορα ρυμουλκώντας το ή να το δει επιτόπου!

      Εσύ και αν έχεις δίκιο. Απλά όπως είπα και παραπάνω είμαι ρέστος οπότε ήλπιζα σε μια αρχική διάγνωση πριν φτάσω στο συνεργείο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mikea3
    • RE: Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)

      Όπως το έκανε χθες δεν ξαναπήρε μπροστά.

      Μόλις τώρα το δοκίμασα (1 μέρα ακινήσια άρα κρύο) και είδα αυτό.

      Πρώτο γύρισμα κλειδιού: αρπάζει πάει στις 200 στροφές και στο δευτερόλεπτο σβήνει.
      Δεύτερο-τρίτο-τέταρτο γύρισμα κλειδιού: γυρνάει η μίζα αλλά δεν αρπάζει. Προσπάθησα να βοηθήσω λίγο με το γκάζι έκανα να αρπάξει αλλά τίποτα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mikea3
    • RE: Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)

      Είχα αλλάξει όλα τα ρουλεμανάκια στο δυναμό γιατί άκουγα που σφύριζαν αλλά δεν είχα παρατηρήσει κάτι άλλο στο ρεύμα. Βέβαια μου έχουν πει ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα της audi έβγαζαν αρκετά ηλεκτρονικά-ηλεκτρολογικά προβλήματα.

      Λες να είναι αυτό? Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ελέγξω μόνος μου πριν πάει σε συνεργείο??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mikea3
    • Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)

      Γεια σας παιδιά,

      Όσες φορές έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με το αυτοκίνητο και έτυχε να κάνω αναζήτηση στο ίντερνετ έπεφτα πάνω στο site αυτό και ω του θαύματος έλυνα τα προβλήματά μου. Οπότε αποφάσισα να γραφτώ και εγώ!

      Στο θέμα μας τώρα.

      Έχω ένα Audi A3 '98 1.6 (8L1). Πριν λίγο καιρό έμεινα από μπαταρία φυσιολογικά και την άλλαξα με μια μεταχειρισμένη ίδιας ισχύος γιατί είμαι στριμωγμένος οικονομικά και την πήρα τσάμπα.

      Αν μπορώ να θυμηθώ καλά από εκείνο το σημείο και μετά παρατηρούσα κάποια ζόρια στο άνοιγμα γκαζιού. Πήγαινα με 50 και 3η και πάταγα γκάζι για να επιταχύνω και ένιωθα σαν να είχαν φύγει 50 από τα 110 άλογα που έχει. Αυτό ήταν στιγμιαίο και μετά άρπαζε. Κατάφερα να το παρατηρήσω γιατί το αμάξι αυτό έχει νεύρο και φαίνεται η διαφορά όταν δεν τραβάει.

      Μετά από αυτό παρατήρησα το εξής. Πλησιάζα με νεκρά μια διασταύρωση και μέχρι να φτάσω στο STOP έσβηνε.

      Επειδή δεν γνωρίζω πολλά μηχανικά θεώρησα πως το μπούκωσα λόγω οικονομικής οδήγησης (70-80 χλμ με 5η) και το ζόρισα για να το ξεμπουκώσω.

      Και φτάνω στο τελευταίο συμβάν. Βάζω μπροστά κατεβαίνω την κατηφόρα στο σπίτι μου και όταν πάω να την ανέβω δεν τράβαγε. Μέχρι που έσβησε. Το βάζω σε ίσιο δρόμο, το βάζω μπροστά και το ακούω παίζουν οι στροφες μεταξύ 100 (!) και 300 και σβήνει μετά από λίγο. Πάω να πατήσω γκάζι να το προλάβω πριν σβήσει και πατώντας το γκάζι σβήνει αμέσως.

      Έφτασα δηλαδή στο σημείο που βάζω μπροστά, ανεβαίνουν οι στροφές, πέφτουν στις 100-300 ρετάρει και σβήνει.

      Δίσκος-πλατώ δεν είναι σίγουρα γιατί δεν έχω κάνει ούτε 10.000χλμ και οι αλλαγές μου είναι αρκετά γρήγορες.

      Στο ΚΤΕΟ όταν πέρασα μου είπε ότι ο αισθητήρας Λ είναι καμμένος γι αυτό έχω και μεγάλη κατανάλωση. (πριν 3 μήνες το έμαθα αυτό)
      Γνωρίζω επίσης ότι εδώ και 1,5 χρόνο ο καταλύτης έχει σπασμένα διαφράγματα.

      Τι παίζει τώρα? Είναι κάποιο από τα προβλήματα που γνώριζα και απλά τα έφτυσε??
      Παίζει να τα έπαιξε η τρόμπα βενζίνης? Φταίει η μπαταρία που είναι μεταχειρισμένη ??(ίδια ισχύς με τη μαμά)
      Τι μπορώ να κάνω σε πρώτη φάση πριν ψάξω συνεργείο (γιατί δεν έχω μία) ?? Πάει το μυαλό σας κάπου??

      Υ.Γ: Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά είπα να γίνω περιγραφικός και να πω ότι ξέρω για να βοηθήσω στο τι μπορεί να έχει αν ξέρει κάποιος! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mikea3
    • RE: Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)

      Γεια σας παιδιά,

      Όσες φορές έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με το αυτοκίνητο και έτυχε να κάνω αναζήτηση στο ίντερνετ έπεφτα πάνω στο site αυτό και ω του θαύματος έλυνα τα προβλήματά μου. Οπότε αποφάσισα να γραφτώ και εγώ!

      Στο θέμα μας τώρα.

      Έχω ένα Audi A3 '98 1.6 (8L1). Πριν λίγο καιρό έμεινα από μπαταρία φυσιολογικά και την άλλαξα με μια μεταχειρισμένη ίδιας ισχύος γιατί είμαι στριμωγμένος οικονομικά και την πήρα τσάμπα.

      Αν μπορώ να θυμηθώ καλά από εκείνο το σημείο και μετά παρατηρούσα κάποια ζόρια στο άνοιγμα γκαζιού. Πήγαινα με 50 και 3η και πάταγα γκάζι για να επιταχύνω και ένιωθα σαν να είχαν φύγει 50 από τα 110 άλογα που έχει. Αυτό ήταν στιγμιαίο και μετά άρπαζε. Κατάφερα να το παρατηρήσω γιατί το αμάξι αυτό έχει νεύρο και φαίνεται η διαφορά όταν δεν τραβάει.

      Μετά από αυτό παρατήρησα το εξής. Πλησιάζα με νεκρά μια διασταύρωση και μέχρι να φτάσω στο STOP έσβηνε.

      Επειδή δεν γνωρίζω πολλά μηχανικά θεώρησα πως το μπούκωσα λόγω οικονομικής οδήγησης (70-80 χλμ με 5η) και το ζόρισα για να το ξεμπουκώσω.

      Και φτάνω στο τελευταίο συμβάν. Βάζω μπροστά κατεβαίνω την κατηφόρα στο σπίτι μου και όταν πάω να την ανέβω δεν τράβαγε. Μέχρι που έσβησε. Το βάζω σε ίσιο δρόμο, το βάζω μπροστά και το ακούω παίζουν οι στροφες μεταξύ 100 (!) και 300 και σβήνει μετά από λίγο. Πάω να πατήσω γκάζι να το προλάβω πριν σβήσει και πατώντας το γκάζι σβήνει αμέσως.

      Έφτασα δηλαδή στο σημείο που βάζω μπροστά, ανεβαίνουν οι στροφές, πέφτουν στις 100-300 ρετάρει και σβήνει.

      Δίσκος-πλατώ δεν είναι σίγουρα γιατί δεν έχω κάνει ούτε 10.000χλμ και οι αλλαγές μου είναι αρκετά γρήγορες.

      Στο ΚΤΕΟ όταν πέρασα μου είπε ότι ο αισθητήρας Λ είναι καμμένος γι αυτό έχω και μεγάλη κατανάλωση. (πριν 3 μήνες το έμαθα αυτό)
      Γνωρίζω επίσης ότι εδώ και 1,5 χρόνο ο καταλύτης έχει σπασμένα διαφράγματα.

      Τι παίζει τώρα? Είναι κάποιο από τα προβλήματα που γνώριζα και απλά τα έφτυσε??
      Παίζει να τα έπαιξε η τρόμπα βενζίνης? Φταίει η μπαταρία που είναι μεταχειρισμένη ??(ίδια ισχύς με τη μαμά)
      Τι μπορώ να κάνω σε πρώτη φάση πριν ψάξω συνεργείο (γιατί δεν έχω μία) ?? Πάει το μυαλό σας κάπου??

      Υ.Γ: Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά είπα να γίνω περιγραφικός και να πω ότι ξέρω για να βοηθήσω στο τι μπορεί να έχει αν ξέρει κάποιος! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mikea3
    • RE: Νέα Μέλη - Καλωσήρθατε!

      Καλώς με βρήκατε παιδιά!

      Είμαι ο Μιχάλης. Γεννήθηκα και μεγάλωσα Αθήνα. Εδώ και 1,5 χρόνο έχω μετακομίσει επαρχία και συγκεκριμένα έξω από το Μεσολόγγι. Έχω ένα Audi A3 8v 1.6 (8L1) μοντέλο 98 με 17άρα ζάντα και εξάτμιση remus (τα είχε βάλει ο προκάτοχος)

      Αυτά από μένα! Καλή μου αρχή!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      M
      mikea3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr