Χαιρετώ παίδες όλο χαρά!
1ον γιατί αυτές τις μέρες έκανα κάποια μεροκάματα και τσίμπησα 150 ευρωπουλάκια και 2ον γιατί βρήκα τη ζημιά η οποία μου κόστισε μόλις 50 ευρώ!
Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν ηλεκτρικό. Ήταν η αντλία καυσίμου. Η διαδικασία διάγνωσης ήταν η εξής: (την παραθέτω γιατί ήταν επεισοδιακή και με μεγάλες δόσεις τύχης)
Είχα διαβάσει κάπου εδώ μέσα ένα άλλο θέμα για πρόβλημα στο ρελαντί και κάποιος είχε προτείνει να καθαριστεί η πεταλούδα γιατί στα VAG μαζεύει μαυρίλα.
Είπα λοιπόν να κάνω έναν έλεγχο να δω μήπως παίζει τίποτα από εκεί. Πεντακάθαρο. Όπως είχα βγάλει το κολάρο του φίλτρου λεω στον πατέρα μου δεν βάζουμε μπροστά μηπως δεν παίρνει αρκετό αέρα. Δοκιμάσαμε και έκανε τα ίδια αλλά με μία πολύ μικρή αισθητή διαφορά. Βγάζω (χωρίς κανένα σοβαρό επιχείρημα) τη φύσα που πάει πάνω στην πεταλούδα (αυτόματο τσοκ??) και βλέπουμε ότι παίρνει τα πάνω του!
Όλο χαρά που το βρήκα μόνος μου, βγάζω προστατευτικά καπάκια, λύνω πολλαπλή, λύνω και την πεταλούδα ολόκληρη από πάνω. Τρέχω στο ίντερνετ να δω τιμή και παθαίνω ΑΜΟΚ: 400 ευρώ!!! Μου κόβονται τα γόνατα.
Με τα πολλά αποφασίζω την επόμενη μέρα να πεταχτώ σε ένα συνεργείο να ρωτήσω. Μου λέει το παλικάρι όταν ανοίγεις το διακόπτη έχεις ακούσει έναν θόρυβο σαν να φορτώνει κάτι και ένα τσακ στο τέλος?? Του λέω ναι. Και μου λέει τώρα που έμεινε κάνει τον ίδιο θόρυβο?? Και προς μεγάλη μου έκπληξη θυμάμαι πως το είχα παρατηρήσει όταν έκανα τις δοκιμές. Του λέω πως είναι πολύ βραχνός ο θόρυβος και έχει διαφορά από πρίν και μου λέει αντλία βενζίνης.
Και εδώ το καλό: Πόσο πάει μεγάλε? Μου λέει από 80-150 το εξάρτημα και 70 τα εργατικά μου. Του λέω και πως θα γίνει να έρθει το αυτοκίνητο εδώ? Και μου λέει ή έρχομαι και το κοτσάρω εγώ ή έρχομαι εκεί και το φτιάχνω. Αλλά θα πληρωθώ εκτός έδρας άρα τα εργατικά 150. Οκ, ευχαριστώ, όταν μαζέψω τα λεφτά θα στο φέρω.
Κάθεται λοιπόν και κάνω κάποια μεροκάματα οπότε πετάγομαι Αγρίνιο σε έναν γνωστό μου με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και του ζητάω μια καλή μεταχειρισμένη αντλία, μου δίνει την καλύτερη που έχει (τον εμπιστεύομαι) του δίνω 50 ευρά και έληξε το θέμα εκεί.
ΥΓ.: Έμαθα να αλλάζω μόνος μου αντλία βενζίνης και επίσης όσο είχα κατεβάσει πολλαπλή κλπ άλλαξα και μόνος μου φλάντζα στο καπάκι που έχανε λάδια (και που σε συνεργείο που είχα ρωτήσει μου ζήτησαν 80 ευρώ και μία μέρα το αυτοκίνητο εκεί).
Οπότε αν θέλετε να φτιάξω έναν οδηγό για κάποιο από τα 2 δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κάνω!
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις όλων σας!