-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Υπερheras;Δεν ξερω αλλα αν το ταπεινο slk 200αρι κανει αυτα φανταζομαι τι θα γινεται μ ενα 350 ή ενα 55 amg
Και ναι θελει ψυχη και να μην αφησεις το γκαζι ενω κανεις αναποδο εκεινη την ωρα που εισαι στο αντιθετο και προσπερνας ενω η ουρα αλλαζει κατευθυνση ταυτοχρονα (με τα ηλεκτρονικα εξω και σαπουνι κατω για να μην παρεξηγηθουμε ετσι?) -
Στην R170 το ΑSR/ESP δεν απενεργοποιείται μερικώς?
Πόσα χλμ είχες στην 3η σου όταν προσπέρασες?
(Βάλε μπλοκέ, σου το έχω ξαναγράψει... )
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Στην R170 το ΑSR/ESP δεν απενεργοποιείται μερικώς?Πόσα χλμ είχες στην 3η σου όταν προσπέρασες?
(Βάλε μπλοκέ, σου το έχω ξαναγράψει... )
Δόκτωρ, τι κάνεις ΕΣΥ εδώ;;;
(εγώ, απλώς ελέγχω...)
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Στην R170 το ΑSR/ESP δεν απενεργοποιείται μερικώς?Πόσα χλμ είχες στην 3η σου όταν προσπέρασες?
(Βάλε μπλοκέ, σου το έχω ξαναγράψει... )
Απενεργοποιειται μερικως αλλα στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι σαν να μην υπαρχει καν...θα χα καμια 80αρα-90αραχλμ
Μπλοκε δεν εχει βαλει κανεις. Ακομα και αν επαιρνε ομως το κοστος θα ξεπερνουσε την αξια του αυτοκινητου οποτε σαφως και δεν αξιζει
Καποιες βελτιωτικες εταιρεις για Μερκ εβγαζαν στο παρελθον αλλα μιλαμε για εξωφρενικα ποσα
Εγω αμφιβαλλω κατα ποσο θα συνεργαζοταν με το asr -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Στην R170 το ΑSR/ESP δεν απενεργοποιείται μερικώς?
Πόσα χλμ είχες στην 3η σου όταν προσπέρασες?
(Βάλε μπλοκέ, σου το έχω ξαναγράψει... )
Δόκτωρ, τι κάνεις ΕΣΥ εδώ;;;
(εγώ, απλώς ελέγχω...)
Μπαίνει στο τόπικ μιας σωστής εταιρείας
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Δόκτωρ, τι κάνεις ΕΣΥ εδώ;;;(εγώ, απλώς ελέγχω...)
Φεύγω, φεύγωωωω....
(Έλα που μου αρέσει όμως η άτιμη η 170! )
Απενεργοποιειται μερικως αλλα στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι σαν να μην υπαρχει καν...θα χα καμια 80αρα-90αραχλμ
Μπλοκε δεν εχει βαλει κανεις. Ακομα και αν επαιρνε ομως το κοστος θα ξεπερνουσε την αξια του αυτοκινητου οποτε σαφως και δεν αξιζει
Καποιες βελτιωτικες εταιρεις για Μερκ εβγαζαν στο παρελθον αλλα μιλαμε για εξωφρενικα ποσα
Εγω αμφιβαλλω κατα ποσο θα συνεργαζοταν με το asrΗ αλήθεια είναι ότι μία εταιρεία δίνει μπλοκέ για slk200 R170, νομίζω δανέζικη βελτιωτική Μερσέντες, αλλά έκανε προ ετών πάνω από 3500 ευρώ!
Από την άλλη, αν εμπιστευτείς τον μάστορα, η λύση με 800 ευρώ για torsen βρίσκεται στο Άργος Ορεστικό!Για την συμβατότητα με το ASR δεν μπορώ να πω τίποτε, δεν ξέρω, ωστόσο είδα ότι 2 καλές εταιρείες torsen (wavetrac & quaife) έχουν αναπτύξει μπλοκέ ή είναι σε φάση ανάπτυξης για την SLK 32 ( τη λέω καλά?) , η οποία έχει επίσης (?) μή απενεργοποιούμενο ASR. Οπότε, υποθέτω θα δουλεύει...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Για την συμβατότητα με το ASR δεν μπορώ να πω τίποτε, δεν ξέρω, ωστόσο είδα ότι 2 καλές εταιρείες torsen (wavetrac & quaife) έχουν αναπτύξει μπλοκέ ή είναι σε φάση ανάπτυξης για την SLK 32 ( τη λέω καλά?) , η οποία έχει επίσης (?) μή απενεργοποιούμενο ASR. Οπότε, υποθέτω θα δουλεύει...
Λες για την παλια με τον v6 κομπρεσορατο...354 αλογα ή καπου τοσα τελοσπαντων.... ο ορισμος της κτηνωδιας
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Ξερετε τι ειναι να κουμπωνει η 3η και ακομα να προσπερνας με το πλαϊ???Φυσικα,192 αλογακια στον σωστο αξονα.Ειδικα στους σαπουνοδρομους των Χανιων αμα βαλεις την τεταρτη καρφωτα συνεχιζει να πηγαινει με το πλαι.
-
Δεν ξέρω σε SLK αλλά σε W203, όχι απλά δεν απενεργοποιείται , αλλά επεμβαίνει τόσο έντονα μετά απο ατασθαλείες σε θέση
ESP OFF , που έχω ανησυχήσει για τα φρένα της.in other news , βγήκαν τα πρώτα test για το κτηνάκι.
ΠΡΟΒΛΕΨΗ 2014 : χαλαρά βραβείο στην κατηγορία κινητήρα 2000cc , 178 άλογα στο λίτρο και λίγο lag(λένε).
http://www.autocar.co.uk/car-review/mer ... nz/a45-amg
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html
και σε πόσα άλλα μαγκαζίνα...
μαζί με την CLA 45 AMG (δεν την βάζω κατόπιν τύφλωσης του δεξίου μου ματιού με τον extra large πισινό της) -
Με το esp off αν δεν εχει παρει μεγαλη γωνια το αυτοκινητο δεν επεμβαινει οποτε με γκαζια και το τιμονι σε ευθεια δεν σε απασχολει καθολου.
Η λυση για απολυτη ελευθερεια ειναι dyno mode,αλλα τοτε βγαινει και το abs off οποτε το συνηστω μονο για καμια αλανα και οχι για δρομο. -
Eγω δεν εχω esp παρα μονο asr (δηλ αντισπιν) οποτε αν το απενεργοποιησεις εισαι μονος εκτος αν τα χλμ ειναι πολυ λιγα (οπου και εκει σ αφηνει να παρεις γωνια αλλα μετα σε κοβει). Αν εχεις χλμ δεν υπαρχει
-
Εγώ θέλω μια C32 AMG
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Eγω δεν εχω esp παρα μονο asr (δηλ αντισπιν) οποτε αν το απενεργοποιησεις εισαι μονος εκτος αν τα χλμ ειναι πολυ λιγα (οπου και εκει σ αφηνει να παρεις γωνια αλλα μετα σε κοβει). Αν εχεις χλμ δεν υπαρχειToυ ποτε ειναι εσενα;192 αλογα ε;
Εγώ θέλω μια C32 AMG
Προφανως.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Eγω δεν εχω esp παρα μονο asr (δηλ αντισπιν) οποτε αν το απενεργοποιησεις εισαι μονος εκτος αν τα χλμ ειναι πολυ λιγα (οπου και εκει σ αφηνει να παρεις γωνια αλλα μετα σε κοβει). Αν εχεις χλμ δεν υπαρχειΜόνο asr? Παράξενο , για το esp χρέωνε (κλασικά) extra?
Τo dyno mode είναι γνωστό, αλλά όπως έχω ξαναγράψει, η απώλεια ABS είναι ζόρικη για το συγκεκριμένο.
Εγώ μια C55 AMG κι ας έτρωγε σκόνη απο την M3.Τέτοια Frankenstein φάση δύσκολα ξαναβγαίνει
-
Πέρασε μια τέτοια από μπροστά μου στη Γερμανία, η μόνη απόδειξη ότι ήταν amg ήταν ο ήχος της..
-
Καγκουρεμενη.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Πέρασε μια τέτοια από μπροστά μου στη Γερμανία, η μόνη απόδειξη ότι ήταν amg ήταν ο ήχος της..Και οι ζάντες , λίγο τα πλαινά σπόιλερ, το πίσω μέρος αν είχες χρόνο να παρατηρήσεις
Και ένα ενδεικτικό για το πως μπορεί να πάει η συγκεκριμένη κυρία :
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Toυ ποτε ειναι εσενα;192 αλογα ε;
Nαι ειναι του '97 οι οποιες ειχαν μονο asr, το esp μπηκε στις f/l με τα 163 στα μεσα του '00
-
Η πλακα ειναι οτι στις στροφες τελικα βοηθαει το esp να ειναι στο off καθως λειτουργει και κατα καποιο τροπο σαν ηλεκτρονικο μπλοκε και μοιραζεται καλυτερα η δυναμη στους τροχους.
Με το dyno mode αν το παρακανεις στο γκαζι και δεν το τοποθετησεις σωστα απλα σπινιαρει ο ενας τροχος,για αυτο λεω οτι ειναι για καμια αλανα μονο και φυσικα λειπει και το abs. -
Είδα το καινούργιο GL στο δρόμο. Γομάρι μου φάνηκε με ωραία μάσκα. Πίσω ψιλοαδιάφορο.
MERCEDES-BENZ FORUM