-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ντάξει... ζούγκλα!
Το διέψευσε επίσημα η McLaren αυτό.χαλαρωσε, καλες ειναι και οι φερραρι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μιλάς με τον τρισκατάρατο;;; Όλα στον Λάπο! Ξέχνα εκείνη την Μαζερ που ήθελες...θα τα πουμε στο αλλο τοπικο για την Μαζερ...
οσον αφορα τον τρισκαταρατο,οχι δεν του μιλαω...2 φορες μονο εχω ανταλλαξει χειραψια με τον Κυριακουλη,πολυ καλο παιδι.(οντως πολυ συγκροτημενο ατομο)
-
-
να ειστε ετοιμοι για παρομοια περιστατικα στο μελλον (και με τις υπολοιπες εταιριες φυσικα Ferrari, Porsche κλπ)
-
Και μια MP4-12C είχε αρπάξει φωτιά αλλά δεν μπορώ να βρω το βίντεο.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Και μια MP4-12C είχε αρπάξει φωτιά αλλά δεν μπορώ να βρω το βίντεο.είναι ολοφάνερο ποιον αντέγραψαν
-
Μια ζωή 2ος ο Ντέννις. Πάντως όλα τα supercars ανεβάζουν θερμοκρασίες και παίρνουν φωτιά. Εδώ ένα Έβο και θέλει μισή ώρα να κρυώσει πριν το πιάσει ο μηχανικός...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μια ζωή 2ος ο Ντέννις..τωρα τι σχεση εχει το ενα με το αλλο;
Αν μη τι αλλο ο Ντενις μονος του εφερε μια εταιρια εκει που ειναι και προσπαθει,δεν περιμενε τα χρηματα της ΦΙΑΤ που για μια εποχη εδινε τρελλα χρηματα στην Φερραρι για να κανει τεστ (βεβαια αυτο τωρα ξεπληρωνεται με maserati φιατ Λαντσια και Αλφα ρομεο που εχουν το πλαισιο της 4πορτε... )
επισης αν μη τι αλλο μεχρι σημερα δεν εχει παρουσιασει κατι το γελοιο.
Ειναι νεα εταιρια,μην εισαι τοσο σκληρος...το 1950 φανταζομαι πως εβλεπαν οι Μαζερατι και οι Μερτσεντες τον Φερραρι σαν μια βλακεια και μιση.Αρα,λιγο,relax.
φιλικα εντελως.
Το ξερω οτι εχεις αντιπαθεια και καλα με την παπαρια που εκλεβαν τα σχεδια,αλλα κατανταει κουραστικο.
Πες οτι η P1 δεν αξιζει γιατι ειναι μια ντοπαρισμενη Μπ4 θα το καταλαβω,αλλα προσπαθουν μονοι τους και αυτο δεν το επικροτεις. -
Δεν την θες εκείνη την Μαζερ τελικά με τίποτα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν την θες εκείνη την Μαζερ τελικά με τίποτα...αυτην την εβδομαδα θα δουμε ετσι και αλλιως δεν βιαζομαι
και μην αλλαζεις κουβεντα ρε μπαγασα! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μια ζωή 2ος ο Ντέννις. Πάντως όλα τα supercars ανεβάζουν θερμοκρασίες και παίρνουν φωτιά. Εδώ ένα Έβο και θέλει μισή ώρα να κρυώσει πριν το πιάσει ο μηχανικός...ολα παιρνουν φωτια?
το εβο θελει μιση ωρα να κρυωσει? τα κορολλα ποσο θελουν? -
Έχουν πάρει φωτιά: Ferrari, Lamborghini, Porsche, Audi, McLaren και σίγουρα και άλλα που δεν θυμάμαι.
-
Τα κεντρομηχανα έχουν πρόβλημα με τις θερμοκρασίες όπως επίσης και αυτά που είναι φορτωμένα με άλογα.
Στάλθηκε από το ST21i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τα κεντρομηχανα έχουν πρόβλημα με τις θερμοκρασίες όπως επίσης και αυτά που είναι φορτωμένα με άλογα.Στάλθηκε από το ST21i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία και είναι βλακώδες σαν επιχείρημα. Αν κάτι παίρνει φωτιά είναι λάθος. (σχεδιασμένο, φτιαγμένο, συναρμολογημένο whatever)
-
Στην 458 όντως υπήρχε λάθος. Στην Mclaren μάθαμε τι παίχτηκε και άρπαξε?
-
-
Έμεινε από μπαταρία από ότι ακούστηκε. Συνηθισμένο φαινόμενο στις εκθέσεις αυτοκινήτου καθώς τα αυτοκίνητα περνούν πολλές ώρες με σβηστούς τους κινητήρες αλλά με τα ηλεκτρικά να δουλεύουν για επίδειξη. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι δεν είχαν έναν φορτιστή ή μια δεύτερη μπαταρία μαζί τους (αν τελικά ήταν η μπαταρία το πρόβλημα).
-
εγω απορω γιατι σας κανει εντυπωση να το πηγαινουν με τα χερια σε εκθεση....
εστω και εξω. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έμεινε από μπαταρία από ότι ακούστηκε. Συνηθισμένο φαινόμενο στις εκθέσεις αυτοκινήτου καθώς τα αυτοκίνητα περνούν πολλές ώρες με σβηστούς τους κινητήρες αλλά με τα ηλεκτρικά να δουλεύουν για επίδειξη. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι δεν είχαν έναν φορτιστή ή μια δεύτερη μπαταρία μαζί τους (αν τελικά ήταν η μπαταρία το πρόβλημα).Άμα έμενε από μπαταρία θα άναβε το καντράν και θα έδειχνε ότι υπάρχει βλάβη και όχι μάλιστα της μπαταρίας??
-
Άνετα, συχνό φαινόμενο να εμφανίζονται άσχετες βλάβες όταν η τάση της μπαταρίας πέσει.
McLaren P1