Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόταση Α.Σταθάκη για τις "κόντρες"
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πρόταση Α.Σταθάκη για τις "κόντρες"
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 2 / 10
    Περί αυτοκίνησης
    56
    197
    356
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris-mpistiolis last edited by

      ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 8Α ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΣΑΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ 'ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ' ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΚΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΙΟΝ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΩΝ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        traveller last edited by

        Ο χρήστης cpp έγραψε:

        Εδώ δεν υπάρχουν χρήματα για να στρωθούν οι δρόμοι της Αθήνας που έχουν γεμίσει σχεδόν όλοι με λακκούβες και χαντάκια θα στρωθεί ο διάδρομος του ελληνικού με νέα άσφαλτο???

        Και βέβαια υπάρχουν χρήματα!
        Για μας ..δεν υπάρχουν.
        Για την καθημερινότητά μας και για την ποιότητα της ζωής μας δεν υπάρχουν.
        Για όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν και παραϋπάρχουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panos7 last edited by

          Ωραια προταση αλλα σιγα μη γινει ποτε πραγματικοτητα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dracumel last edited by

            Συμφωνώ ότι είναι θέμα παιδείας, ο τρόπος που οδηγάμε στον δρόμο, συμπεριφερόμαστε κτλ,κτλ,κτλ.

            Εγώ όμως δεν συμφωνώ στο εξής:
            Τι κάνουμε εμείς για να διορθώσουμε κάποια πράγματα.

            Η πίστα του ελληνικού για χρήση 'νόμιμης' κόντρας 0-400m είναι μια καλή αρχή!!!

            Διάβασα παραπάνω ότι το κόστος θα είναι υψηλό γιατί τα όρια ασφάλειας θα είναι υψηλά.
            Δηλαδή τι περιμένετε να βάλει κάποιος το αυτοκίνητο του και καθώς τρέχει να φεύγουν κομμάτια.
            Έχουμε παρεξηγήσει κάτι δεν γίνεται όλα τα αμάξια να κένουν κόντρες είναι αδύνατον, τα αμάξια αυτά που χρησιμοποιούμε είναι αποκλειστικά για συμβατική χρήση και όχι για αγωνιστική.
            Ξέρετε τι καταπονήσεις δέχεται ένα αμάξι όταν κάνει βόλτα σε μια πίστα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              εχουμε πηξει στις προτασεις, τζαμπα ειναι αλλωστε....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον κύριο Σταθάκη αλλά πολύ λίγο μου κάνει αυτή η πρόταση. Είναι ένα χρόνο κυβέρνηση. Τι έχουμε δει όλο αυτό τον καιρό; Μια πρόταση έτσι να υπάρχει; Κάποτε κατακεραύνωνε τους πάντες και καλά έκανε για τα χάλια των Ελληνικών δρόμων και οδηγών. Πόσα χρόνια θέλει για να κάνει πράξει το ένα εκατοστό από αυτά που πρέσβευε τόσα χρόνια;
                Λυπάμαι κύριε Σταθάκη άνθρωποι με πιθανά καλές προθέσεις υπήρχαν πάντα έργα θέλουμε να δούμε. Εξάλλου όποιος καεί με το χυλό φυσά και το γιαούρτι!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dap last edited by

                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                  Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον κύριο Σταθάκη αλλά πολύ λίγο μου κάνει αυτή η πρόταση. Είναι ένα χρόνο κυβέρνηση. Τι έχουμε δει όλο αυτό τον καιρό; Μια πρόταση έτσι να υπάρχει; Κάποτε κατακεραύνωνε τους πάντες και καλά έκανε για τα χάλια των Ελληνικών δρόμων και οδηγών. Πόσα χρόνια θέλει για να κάνει πράξει το ένα εκατοστό από αυτά που πρέσβευε τόσα χρόνια;
                  Λυπάμαι κύριε Σταθάκη άνθρωποι με πιθανά καλές προθέσεις υπήρχαν πάντα έργα θέλουμε να δούμε. Εξάλλου όποιος καεί με το χυλό φυσά και το γιαούρτι!!!!!

                  Μανωλη καλημερα.
                  Νομιζεις οτι η γνωμη ενος απο τους βολευτες της συμπολιτευσης μπορει να επιρρεασει τις αποφασεις του Υπουργικου συμβουλιου ? Αν μαζευτουν 10-20 τολμηροι και εκβιασουν ,τοτε μπορει να εισακουσθουν.
                  Αλλα εδω ειναι το δυσκολο.Ποιος διακινδυνευει την εδρα, μαζι με ολες τις εξυπηρετησεις που αυτη φερνει, για το γενικο (αλλα οχι απαραιτητα ψηφοθηρικο) καλο ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ξυπνατε....

                    Δεν εχουμε να φαμε και ο Σταθακης θα μας πει ότι πρεπει να κανουμε πιστα (ασε που δε λέει πως)

                    Οχι ρε μεγάλε... Θελουμε ΠΑΡΚΟ.

                    θα ξεσηκωθεί ο κόσμος ρε//.... Οι αλλοι δεν εχουνε να φανε

                    Δε δίνουν κανενα Φραγκο στους αλλους στον Εβρο που πνιγηκανε... Στειλαμε τα λεφτα στο Τσουναμι και αυτοι σε 4 μήνες φτιάξανε και τα ξενοδοχεία πάλι και κάλεσαν 40 δημοσιογράφους να τους τα δείξουν

                    Αυτοί στον Εβρο δεν πνίγηκαν,.... πανε τα σπίτια τους πάνε τα αυτοκίνητα τους (με τι θα τρέξουνε?).
                    Μην ακουσω πάλι βλάκεια από τον πολιτικό... Εδω στην Αθηνα δεν κάνανε τίποτα ... μονο στους Ολυμπιακους τρεχανε να αστυνομευσουν κλπ

                    Ετσι θα λυθούν όλα?, με τα 400 μετρα του Ελληνικού... καλά τελείως μ.. .είναι

                    ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ λεμε...

                    αντε γεια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης Dimitris Mpistiolis έγραψε:
                      ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 8Α ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΣΑΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ 'ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ' ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΚΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΙΟΝ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΩΝ...

                      Αυτή είναι μιά μεγάλη αλήθεια.
                      Εκεί εστιάζω καί εγώ τή γενική θέση όλων τών μορφών μηχανοκίνητου αθλητισμού στή χώρα μας.
                      Πρέπει νά βρεθεί τρόπος (όποιος έχει κάποια πρόταση νά τήν πεί) γιά να μπορέσει ο Ελληνας να πλησιάσει περισσότερο στόν χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
                      Χωρίς φιλάθλους (πολλούς,όχι τρείς κι ο Κούκος),δέν θά αποκτήσει ποτέ καλύτερη μοίρα η αυτοκίνηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                        ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ
                        Πρέπει νά βρεθεί τρόπος (όποιος έχει κάποια πρόταση νά τήν πεί) γιά να μπορέσει ο Ελληνας να πλησιάσει περισσότερο στόν χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
                        Χωρίς φιλάθλους (πολλούς,όχι τρείς κι ο Κούκος),δέν θά αποκτήσει ποτέ καλύτερη μοίρα η αυτοκίνηση.

                        ΚΑΙ χωρις λεφτα ..

                        Ακόμα και οι Δημοσιογράφοι του Αθλητικού χώρου δε βοηθούν.... τις εταιρίες που δίνουν χρήμα
                        Να σας δώσω ένα παράδειγμα ΓΕΝΙΚΟ για να καταλάβουμε
                        Πολλές εταιρίες (κρασιά, τράπεζες, αυτοκινήτου, ) πλήρωσαν χορηγίες στις ομάδες ώς μετονομασία όπως η Σκοντα Ξάνθης...
                        Παράδειγμα
                        http://www.esake.gr/team.htm
                        Δειτε πως λέγονται οι Ομάδες ΕΠΙΣΗΜΑ.
                        Δεν άκουσα κανένα δημοσιογράφο να λεει τις ομάδες έστω και στην εκκινηση του ματσ έτσι.... βαριούνται.... Οταν δε θα υπάρχουν λεφτά γιατί θα σου πει ο Αλλος ο Δημοσιογράφος με έχει γραμμένο στα ... να δουμε πως θα αλλάξουν οι μισθοί όλων.
                        Που να πάμε στις χορηγίες του Ακρόπολις και των αλλως ραλλυ.... ΠΕΙΝΑ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο Βουλευτής Β’ Αθήνας, κύριος Άρης Σταθάκης, κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς του ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης με την οποία ζητά να γίνει ένας ορθολογισμός των ορίων ταχύτητας που ισχύουν στους δρόμους της Ελλάδας, τα οποία σύμφωνα με τον κ. Σταθάκη χρίζουν επανεξέτασης.

                          Συγκεκριμένα ο κ. Σταθάκης αναφέρει ότι τα όρια που ισχύουν βάσει του Κ.Ο.Κ. ξεπερνούν κάθε όριο άγνοιας και παραλογισμού. Συνεχίζει τονίζοντας ότι δεν είναι φυσιολογικό σε δρόμους με μεγάλες ευθείες να υπάρχει όριο ανώτατης ταχύτητας 30χλμ/ώρα και σε δρόμους μέσα σε πόλεις αυτό να είναι 50χλμ/ώρα. Τελειώνοντας ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας αναρωτιέται πότε θα γίνει ο πρέπων ορθολογισμός των ορίων ταχύτητας σε όλη την Ελλάδα και πότε θα εξαφανιστούν ανώτατα όρια των 30 και 20χλμ/ώρα, τα οποία χαρακτηρίζει ο κ. Σταθάκης ανόητα. Τέλος αναρωτιέται επίσης και πότε η Τροχαία θα σταματήσει να την «στήνει» σε σημεία όπου τα όρια είναι υπερβολικά χαμηλά και δεν κινδυνεύει κανείς.

                          Πηγη AutoTriti.gr

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pakos-m last edited by

                            Πολύ καλή ιδέα. Δεν θέλει και πολύ μυαλό. Αντί να στρίβουμε στα λιμανάκια μια μίνι πίστα στο ελληνικό είναι πολύ καλή ιδέα. Να μαζεύονται όλοι οι τρελοί να κάνουν το show τους εκεί κάθε βράδυ. Μόνο φωτισμό χρειάζεται. Όσο για τα λεφτα...

                            Λεφτά για καζίνο και για γήπεδα ποδοσφαίρου-μπάσκετ έχουμε...
                            Τους μηχανοκίνητους τους λέμε αλήτες που τρέχουν στους δρόμους.

                            P.S. Ο Σταθάκης κυκλοφορεί με Prius. Μπράβο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:
                              Ο Βουλευτής Β’ Αθήνας, κύριος Άρης Σταθάκης, κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς του ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης με την οποία ζητά να γίνει ένας ορθολογισμός των ορίων ταχύτητας που ισχύουν στους δρόμους της Ελλάδας, τα οποία σύμφωνα με τον κ. Σταθάκη χρίζουν επανεξέτασης.

                              Συγκεκριμένα ο κ. Σταθάκης αναφέρει ότι τα όρια που ισχύουν βάσει του Κ.Ο.Κ. ξεπερνούν κάθε όριο άγνοιας και παραλογισμού. Συνεχίζει τονίζοντας ότι δεν είναι φυσιολογικό σε δρόμους με μεγάλες ευθείες να υπάρχει όριο ανώτατης ταχύτητας 30χλμ/ώρα και σε δρόμους μέσα σε πόλεις αυτό να είναι 50χλμ/ώρα. Τελειώνοντας ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας αναρωτιέται πότε θα γίνει ο πρέπων ορθολογισμός των ορίων ταχύτητας σε όλη την Ελλάδα και πότε θα εξαφανιστούν ανώτατα όρια των 30 και 20χλμ/ώρα, τα οποία χαρακτηρίζει ο κ. Σταθάκης ανόητα. Τέλος αναρωτιέται επίσης και πότε η Τροχαία θα σταματήσει να την «στήνει» σε σημεία όπου τα όρια είναι υπερβολικά χαμηλά και δεν κινδυνεύει κανείς.

                              Πηγη AutoTriti.gr

                              αυτό ακούγεται ακόμα πιο ενδιαφέρον από την πίστα. Ανθρώπινα όρια και ανθρώπινη αστυνόμευση. Αν του περάσει του Σταθάκη, μια χαρά μας βρίσκω. Ή τουλάχιστον καλύτερα από ότι τώρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bagus last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Ο Βουλευτής Β’ Αθήνας, κύριος Άρης Σταθάκης, κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς του ΠΕΧΩΔΕ και Δημόσιας Τάξης με την οποία ζητά να γίνει ένας ορθολογισμός των ορίων ταχύτητας που ισχύουν στους δρόμους της Ελλάδας, τα οποία σύμφωνα με τον κ. Σταθάκη χρίζουν επανεξέτασης.

                                Συγκεκριμένα ο κ. Σταθάκης αναφέρει ότι τα όρια που ισχύουν βάσει του Κ.Ο.Κ. ξεπερνούν κάθε όριο άγνοιας και παραλογισμού. Συνεχίζει τονίζοντας ότι δεν είναι φυσιολογικό σε δρόμους με μεγάλες ευθείες να υπάρχει όριο ανώτατης ταχύτητας 30χλμ/ώρα και σε δρόμους μέσα σε πόλεις αυτό να είναι 50χλμ/ώρα. Τελειώνοντας ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας αναρωτιέται πότε θα γίνει ο πρέπων ορθολογισμός των ορίων ταχύτητας σε όλη την Ελλάδα και πότε θα εξαφανιστούν ανώτατα όρια των 30 και 20χλμ/ώρα, τα οποία χαρακτηρίζει ο κ. Σταθάκης ανόητα. Τέλος αναρωτιέται επίσης και πότε η Τροχαία θα σταματήσει να την «στήνει» σε σημεία όπου τα όρια είναι υπερβολικά χαμηλά και δεν κινδυνεύει κανείς.

                                Πηγη AutoTriti.gr

                                αυτό ακούγεται ακόμα πιο ενδιαφέρον από την πίστα. Ανθρώπινα όρια και ανθρώπινη αστυνόμευση. Αν του περάσει του Σταθάκη, μια χαρά μας βρίσκω. Ή τουλάχιστον καλύτερα από ότι τώρα

                                Σιγουρα θα ειμαστε καλυτερα απο τωρα,αλλα εδω ειναι Ελλαδα κ οχι παιξε γελασε....Δεν προκειται να του περασει..Οτι αυτοκινουμενο ειναι μεγαλη πηγη εσοδων για το κρατος με ποικιλους τροπους

                                Ο κ.Σταθακης μπραβο του μεν αλλα λεει το αυτονοητο δε.Παρα πολλα ορια ανα την Ελλαδα ειναι τουλαχιστον γελοια..
                                Η καραμελα ειναι γνωστη εντουτοις...Για ολα φταιει η υπερβολικη ταχυτητα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  καλο είναι αυτό που λεει για τα όρια... να ακούγονται γενικά

                                  Αυτό που δεν εχω καταλάβει είναι τι αποτέλεσμα θα βγάλουμε απο τη δημοσκόπιση των 4τροχων

                                  Δεν είναι πανω κάτω αυτονόητες οι απαντήσεις?

                                  ή μετράμε πόσοι κάνουν κόντρες...

                                  Ειλικρινά δε την πολυκαταλαβα την ερευνα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    ρε παιδια...
                                    εδω σε 'πολιτισμενες' χωρες (βλεπε αγγλια) οι περισσοτερες καμερες βρισκονται σε τεραστιες ευθειες, εδω περα θα αλλαξουν νοοτροπια οι μπατσοφοροεισπρακτορες?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                      ρε παιδια...
                                      εδω σε 'πολιτισμενες' χωρες (βλεπε αγγλια) οι περισσοτερες καμερες βρισκονται σε τεραστιες ευθειες, εδω περα θα αλλαξουν νοοτροπια οι μπατσοφοροεισπρακτορες?

                                      Εγώ πάντως όταν είχα πάει στην Αγγλία πρόπερισυ το Πάσχα, όπου υπήρχε κάμερα ήταν σε διασταυρώσεις, ή σε κόμβους στις εθνικές οδούς και με ευδιάκριτες προειδοποιητικές σημάνσεις. Ακόμα και στο δρόμο υπήρχαν γραμμές που σε προειδοποιήσαν.
                                      Στην ουσία δηλαδή σου έλεγαν κόψε ταχύτητα, γιατί υπάρχει κάμερα και όχι τρέξε να σε 'γράψουμε' όπως γίνεται εδώ...
                                      Ακόμα κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι ότι στις εθνικές οδούς υπήρχαν ηλεκτρονικές πινακίδες με μεταβλητά όρια ταχύτητας, ανάλογα με την κίνηση και τις καιρικές συνθήκες.
                                      Όλα αυτά βέβαια τα είδα σε ένα ταξίδι οπότε αν κάποιος από σας έχει ζήσει στην Αγγλία, έστω και σαν φοιτητής, θα γνωρίζει καλύτερα από μένα. Εγώ πάντως, αυτά διαπίστωσα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        abarth last edited by

                                        μιας και τα τελευταια 6 χρονια ειμαι στην αγγλια ως φοιτητης και εχοντας κανει καποια χιλιομετρα θα συμφωνησω απολυτα με τον Meco. Μπορει εδω οι καμερες να ειναι περισσοτερο διαδεδομενες αλλα ειναι τοποθετημενες στα σωστα σημεια ετσι ωστε να φροντιζουν να ελατωνουν την ταχυτητα τους οι οδηγοι για την προληψη καποιου ατυχηματος και οχι ΜΟΝΟ για την εισπραξη χρηματων απο προστιμα. επισης υπαρχουν καποιες διασταυρωσεις στις οποιες οι σηματοδοτες λειτουργουν με φωτοκυτταρο και καποιες ωρες δεν κοβουν την κυκλοφορια των οχηματων που κινουνται σε 'κεντρικο' δρομο παρα μονο οταν υπαρχει οντως οχημα που περιμενει. οπως επισης ανεφερε και ο Meco στους αυτοκινητοδρομους υπαρχουν ηλεκτρονικες πινακιδες που σε ειδοποιουν για την κινηση μπροστα, για το αν καποια λωριδα κυκλοφοριας ειναι κλειστη, για εργα στο δρομο οπως επισης και για καιρικα φαινομενα π.χ. ομιχλη. Και το βασικοτερο ολων η ασφαλτος! ακομα και με εντονη βροχη και με ενα cadett (vauxhaul astra εδω) με λαστιχο 155 κραταει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thymios last edited by

                                          Φίλοι δε ξέρω ποιοί από σας συμπληρώσατε το ερτωτηματολόγιο του κ.Σταθάκη που υπάρχει στη σελίδα των 4Τ. Εγώ το συμπλήρωσα και έχω την εντύπωση πως οι ερωτήσεις ήταν τέτοιες που οι απαντήσεις ήταν προφανέστατες.Τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμύδια δηλαδή...Και στην τελευταία ερώτηση λέει 'Για ποιό λόγο βελτιώνετε το αυτοκίνητό σας: Για κόντρες, για αισθητικούς λόγους, και για τους δύο λόγους.' δηλαδή εγώ που θέλω να βελτιώσω τις ρεπρίζ και να μην κρεμάει χαμηλά κτλ το προορίζω για κόντρες;Δεν είναι λογικά αυτά τα πράγματα...Αναγκάστηκα να βάλω και για τους 2 λόγους, επειδή ονειρεύομαι το κλιό Ι 1,4 να γίνει 1,8 16V...Κοντράδικο αυτοκίνητο...Τους έστειλα και mail μήπως το αλλάξουν, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα.Το φαντάζεσται να προκύψει κανένα ποσοστό 70% που να γουστάρει τις κόντρες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
                                            Φίλοι δε ξέρω ποιοί από σας συμπληρώσατε το ερτωτηματολόγιο του κ.Σταθάκη που υπάρχει στη σελίδα των 4Τ. Εγώ το συμπλήρωσα και έχω την εντύπωση πως οι ερωτήσεις ήταν τέτοιες που οι απαντήσεις ήταν προφανέστατες.Τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμύδια δηλαδή...Και στην τελευταία ερώτηση λέει 'Για ποιό λόγο βελτιώνετε το αυτοκίνητό σας: Για κόντρες, για αισθητικούς λόγους, και για τους δύο λόγους.' δηλαδή εγώ που θέλω να βελτιώσω τις ρεπρίζ και να μην κρεμάει χαμηλά κτλ το προορίζω για κόντρες;Δεν είναι λογικά αυτά τα πράγματα...Αναγκάστηκα να βάλω και για τους 2 λόγους, επειδή ονειρεύομαι το κλιό Ι 1,4 να γίνει 1,8 16V...Κοντράδικο αυτοκίνητο...Τους έστειλα και mail μήπως το αλλάξουν, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα.Το φαντάζεσται να προκύψει κανένα ποσοστό 70% που να γουστάρει τις κόντρες;

                                            αυτο ειπα και εγω πιο πανω

                                            τι κανουμε προμοταρουμε τον Σταθακη τωρα//....

                                            Απο πότε ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 2 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr