-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα Νοκιαν είναι Φινλανδικά και είναι αξιοπρεπέστατα.
Ο δείκτης ταχύτητας δεν έχει σχέση με την σκληρότητα της γόμας οπότε είναι άτοπο το ότι ζεσταίνονται πιο γρήγορα. Μόνο έμμεσα μπορείς να πεις πως επηρεάζει καθώς ο πιο εύκαμπτος σκελετός επιτρέπει μεγαλύτερες παραμορφώσεις. Η διαφορά όμω είναι αμελητέα και σίγουρα μη αντιληπτή.
Το ότι θα ακούγαμε πως είναι η πιο καλή επιλογή το Saver πάντως δεν το φανταζόμουν...Εγώ τα σκέφτομαι πάντως τα Saver για το αμάξι (δεν αναφέρομαι στον κουβά το Saxo) αλλά με αποτρέπουν
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα Νοκιαν είναι Φινλανδικά και είναι αξιοπρεπέστατα.
Ο δείκτης ταχύτητας δεν έχει σχέση με την σκληρότητα της γόμας οπότε είναι άτοπο το ότι ζεσταίνονται πιο γρήγορα. Μόνο έμμεσα μπορείς να πεις πως επηρεάζει καθώς ο πιο εύκαμπτος σκελετός επιτρέπει μεγαλύτερες παραμορφώσεις. Η διαφορά όμω είναι αμελητέα και σίγουρα μη αντιληπτή.
Το ότι θα ακούγαμε πως είναι η πιο καλή επιλογή το Saver πάντως δεν το φανταζόμουν...Οι εποχές αλλάξαν φίλε Ρίαλζους..
Και μαζί τους κ οι ανθρώποι.
Πλέον θα μάθουμε να ακούμε πολλά που πριν χρόνια, θα μας φαινόντουσαν χαζά ή ακόμα αστεία.Το οτι τα Τ θα ζεσταίνονται πιο γρήγορα απο τα V κ τα H, έμμεσα ή άμεσα.. Είναι γεγονός.
Όπως κ οτι τα νόκιαν είναι αξιοπρεπή ελαστικά.. ΟΚ, ας είναι.. Μισελέν δεν είναι πάραυτα. -
Υπάρχουν κι άλλες επιλογές οι οποίες ανάλογα με τις απαιτήσεις είναι πολύ καλύτερες!!!
ΔΕΝ ζεσταίνονται ταχύτερα σε αντιληπτό πλαίσιο. Διαφορά θα δεις ανάμεσα σε 2 διαφορετικά λάστιχα, όχι στο ίδιο λάστιχο με άλλον δείκτη ταχύτητας. -
Τα saver ειναι απο τα καλυτερα στην 'οικολογικη' σειρα και σε συνδυασμο κοστους κτλπ.. για το τροπο που οδηγαω θα θελα κατι παραπανω σιγουρα και οταν ερθει η ωρα για 185/60/14 που θελω θα το ψαξω λιγο παραπανω. Η xantia του Αρη εναι η 1.8.
Αρη παρε κανα τασι ρε αγορι μου.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
οταν ερθει η ωρα για 185/60/14http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
-
Πάντως θα ξαναπώ, εδώ, ότι αν και γενικά δεν είμαι fun των Energy, σε BX τα έχω ζήσει να δουλεύουν εξαιρετικά. Καλοπάτητα Άρη!
Δουλεύει Μισελίν!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα saver ειναι απο τα καλυτερα στην 'οικολογικη' σειρα και σε συνδυασμο κοστους κτλπ.. για το τροπο που οδηγαω θα θελα κατι παραπανω σιγουρα και οταν ερθει η ωρα για 185/60/14 που θελω θα το ψαξω λιγο παραπανω. Η xantia του Αρη εναι η 1.8.
Αρη παρε κανα τασι ρε αγορι μου..Άρη μην τους ακούς, άφησε τα έτσι, ταλαιπωρημένα, είναι πιο ρετρό!
Πάντως τα γικοχάμα θεωρώ πως είναι φοβερά λάστιχα.. (Φοράω κ εγώ!)
Σίγουρα καλύτερο VFM απο τα μισελέν..
Αλλά δε νομίζω να βγάζουν οικολογική σειρά, όπως έψαχνε ο φίλος..Είναι λίγο πιο ανόθευτο Ιαπωνικό ελαστικό..
-
Άρη καλόλιωστα
το έδωσες το 19αρι και πήρες Xantia; ωραίος -
Δια οοοταν εχεις χρονο γραψε στο θεμα με τα λαστιχα τα πλεονεκτηματα που πιστευεις εχουν.
Πλακα πλακα τα μισελινακια μου κλεισαν 3 χρονια..Σιναναι εχω κι εγω την αποψη οτι γενικα ταιριαζουν στα citroen σα λαστιχα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Δουλεύει το μισλένι!
φιχντ
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Άρη καλόλιωστα
το έδωσες το 19αρι και πήρες Xantia; ωραίοςΜπαα αυτος με ritmo κυκλοφορει..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σιναναι εχω κι εγω την αποψη οτι γενικα ταιριαζουν στα citroen σα λαστιχα.Ίσως όχι ακριβώς στα Σιτροέν, αλλά σε αμάξια με μαλακό σετάπ. Δεν ξέρω, λέω 'ίσως'.
Δουλεύει το μισλένι!
φιχντ
Μισελίν δεν το 'λεγε ρε 'συ ο θεούλης;
-
Μισελιν ελεγε και οτι ζωγραφιζει η πουτ@ν@ η αναρτηση και κατι αλλα για τον Αντρεα τον Σιτροεν..
-
Νονέ όταν έρθει η ώρα να αλλάξεις θα σου τα γράψω. Αν τα γράψω τώρα ως τότε θα έχουν χαθεί δεκάδες σελίδες πίσω...
-
Λοιπον
Citroen Xantia 2
Απλά
Δεν έχω λόγια απλά.Τι ωραιο αμαξι Θεε μου -
Το μόνο τόπικ που ένα ποστ για ένα σάπιο αμάξι με τριψήφια τιμή ( nonos ) δημιουργεί 0139743095 ποστ. Ευχαριστώ για τις ευχές
Λεπόν, η ερώτηση συνοψίζεται στο εξής: το όριο του δείκτη ταχύτητας, είναι όριο που αν το προσεγγίζεις παίζεις με τη ζωή σου; Ή είναι υπολογισμένο με δείκτη ασφαλείας;i10kate, εμένα φθηνά μου ακούστηκαν
Τώρα το πήρα πρώτη βόλτα ( έχουν μήνα τα λάστιχα) και έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Η άνεση που προσφέρει είναι άριστη. Γενικά για το xantia: θυμήθηκα επίσης την ανικανότητά του να αντιδράσει ακαριαία σε οσοδήποτε απότομο χειρισμό. Χαλαράάά
Πήγα λίγο Πήλιο και εκεί που άνοιγε το πίσω μέρος ομαλά, πλέον έστριβε χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν έσπασα την πρόσφυση πίσω, δεν ένιωθα και πολύ άνετα, έχω ξεχάσει πώς ελέγχεται το βάρος του. Με τα παλιά λάστιχα αν ήθελες να πας λίίίγο πιο γρήγορα ----> υπερστροφές παντού. Ήταν πολύ ευχάριστο .
Κακή ηχομόνωση.vespas, του φάδερ είναι, το πήραμε πρίν από 2 χρόνια. Εγώ είμαι με το 19. Το ρίτμο είναι τρελή ταλαίπα, παρόλ'αυτά κάνει χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα.
Τα τάσια είναι απαράδεκτα. Εγώ τα είχα βγάλει τελείως, και ο φάδερ τα ξαναέβαλε
-
Δεν έχεις θέμα Άρη. Τα πραγματικά (και όχι κιοντερίσια) 190 χ.α.ω. είναι ταχύτητα ασφαλής για τα λάστιχα με δείκτη Τ.
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
drdino, το ανεμιστηράκι του αισθητήρα του air-condition δεν έχει φτιαχτεί ακόμα και πλέον κάνει τρελό βουητό
Τι έχει πάθει αυτό; Το έχεις φυσήξει; Αν όχι κάντο
-
Τα τασια (αν ειναι ολοκληρα ) ειναι πολυ ωραια για τασια και χωρις αυτα 'χανει'.. Πιεσε τη οσο νιωθεις οτι μπορεις Αρη τωρα που χει και λαστιχα, εχει πολυ γλυκιες αντιδρασεις και οσο και να σε προιδεαζουν αρνητικα οι κλισεις δε νιωθει...Κακη ηχομονωση η xantia? σε σχεση με τι της εποχης του στη κατηγορια του? γιατι σε σχεση με το 19 και το ritmo.. Α και οχι και τριψηφιο ρε φιλε δλδ...
-
CITROËN FORUM