-
2ος γυρος του παγκοσμιου πρωταθληματος που θα διεξαχθει στην Κουαλα Λουμπουρ της Μαλαισιας και συγκεκριμενα στην υπερσυγχρονη πιστα της Sepang.Η πιστα κατασκευαστηκε απο τον Hermann Tilke και ολοκληρωθηκε τον Δεκεμβριο του '98,και ετσι φιλοξενησε για πρωτη φορα στην ιστορια της ενα GP της F1.
Για να πραγματοποιηθει αυτο το πανεμορφο δημιουργημα,χρειαστηκε πρωτα να απαλλοτριωθει ενα μεγαλο κομματι ζουγκλας ωστε να μπορει να προχωρησει η κατασκευη χωρις προβληματα.Η πιστα της Sepang χαρακτηριζεται για την μεγαλη ποικιλια των στροφων που διαθετει,αλλα και για το ποσο πλατια ειναι,αφου σε κανενα σημειο της διαδρομης δεν ειναι μικροτερη απο 16 μετρα,ενω να σημειωθει πως το πιο πλατυ κομματι που βρισκεται στην τελευταια στροφη αγγιζει τα 25 μετρα.Η ευθεια εκκινησης τερματισμου φτανει τα 927 μετρα!
Ας κανουμε μια μικρη αναδρομη για να δουμε τι συνεβη τις προηγουμενες χρονιες.Το '99 στον πρωτο αγωνα που διοργανωνε η Μαλαισια,ειδαμε την επιστροφη του Schumi υστερα απο το ατυχημα που ειχε λιγους μηνες πριν στο Silverstone,να παιρνει την pole αλλα να χαριζει τη νικη στον Irvine και τον Hakkinen να αρκειται στην 3η θεση.Στον συγκεκριμενο αγωνα υπηρξε ενσταση για παρανομες αεροτομες που χρησιμοποιησε η Ferrari,αλλα υστερα απο ενσταση που υπεβαλε η ιταλικη ομαδα δεν την αφερεθηκαν οι βαθμοι.Το '00 στον τελευταιο αγωνα της χρονιας ο Schumi εχοντας ηδη εξασφαλισει τον 3ο του τιτλο απο τον προηγουμενο αγωνα της Suzuka,κερδισε σχετικα ανετα αφου μια ποινη 10 δλ που δεχτηκε ο Hakkinen οντας 1ος στην αρχη του αγωνα τον εριξε πολυ πισω.Επειτα το '01,οπου ηταν και ο 2ος του πρωταθληματος,σιγουρα ειχαμε ενα παρα πολυ επεισοδιακο αγωνα αφου μια τροπικη καταιγιδα εφερε τα πανω κατω και παραλληλα επετρεψε στην Ferrari να ξεδιπλωσει την αψογη στρατηγικη της και τον Schumi να κερδιζει σχετικα ανετα.Το '02 ειχαμε εναν θριαμβο για τις Williams με τον Ralf να ειναι ο νικητης και τον Montoya να ακολουθει,αν και ειχε μια συγκρουση με τον Schumi στην εκκινηση.Την επομενη χρονια ειδαμε την παρθενικη νικη του Raikkonen,και παραλληλα την πρωτη pole αλλα και βαθρο απο τον Alonso.Περυσι ειχαμε για αλλη μια χρονια μια ανετη επικρατηση του Schumi,με τον Montoya ομως να χανεται ουτε για μια στιγμη απο τους καθρεπτες του Γερμανου...
Τελος απο τεχνικης αποψεως η Sepang απαιτει μεσες τιμες καθετης δυναμης,ωστε να συνδυαστουν αρμονικα οι υψηλες ταχυτητες στις 2 μεγαλες ευθειες και το καλο κρατημα στον μεσαιο τομεα.Πολυ σημαντικη θα ειναι και η επιλογη των ελαστικων με επικρατεστερη την σκληροτερη για τον αγωνα,ενω τελος μεγαλη σημασια για μια ακομη χρονια θα δοθουν στα συστηματα ψυξης ελεω της ζεστης και της υγρασιας που υπαρχει. -
2ος γυρος του παγκοσμιου πρωταθληματος που θα διεξαχθει στην Κουαλα Λουμπουρ της Μαλαισιας και συγκεκριμενα στην υπερσυγχρονη πιστα της Sepang.Η πιστα κατασκευαστηκε απο τον Hermann Tilke και ολοκληρωθηκε τον Δεκεμβριο του '98,και ετσι φιλοξενησε για πρωτη φορα στην ιστορια της ενα GP της F1.
Για να πραγματοποιηθει αυτο το πανεμορφο δημιουργημα,χρειαστηκε πρωτα να απαλλοτριωθει ενα μεγαλο κομματι ζουγκλας ωστε να μπορει να προχωρησει η κατασκευη χωρις προβληματα.Η πιστα της Sepang χαρακτηριζεται για την μεγαλη ποικιλια των στροφων που διαθετει,αλλα και για το ποσο πλατια ειναι,αφου σε κανενα σημειο της διαδρομης δεν ειναι μικροτερη απο 16 μετρα,ενω να σημειωθει πως το πιο πλατυ κομματι που βρισκεται στην τελευταια στροφη αγγιζει τα 25 μετρα.Η ευθεια εκκινησης τερματισμου φτανει τα 927 μετρα!
Ας κανουμε μια μικρη αναδρομη για να δουμε τι συνεβη τις προηγουμενες χρονιες.Το '99 στον πρωτο αγωνα που διοργανωνε η Μαλαισια,ειδαμε την επιστροφη του Schumi υστερα απο το ατυχημα που ειχε λιγους μηνες πριν στο Silverstone,να παιρνει την pole αλλα να χαριζει τη νικη στον Irvine και τον Hakkinen να αρκειται στην 3η θεση.Στον συγκεκριμενο αγωνα υπηρξε ενσταση για παρανομες αεροτομες που χρησιμοποιησε η Ferrari,αλλα υστερα απο ενσταση που υπεβαλε η ιταλικη ομαδα δεν την αφερεθηκαν οι βαθμοι.Το '00 στον τελευταιο αγωνα της χρονιας ο Schumi εχοντας ηδη εξασφαλισει τον 3ο του τιτλο απο τον προηγουμενο αγωνα της Suzuka,κερδισε σχετικα ανετα αφου μια ποινη 10 δλ που δεχτηκε ο Hakkinen οντας 1ος στην αρχη του αγωνα τον εριξε πολυ πισω.Επειτα το '01,οπου ηταν και ο 2ος του πρωταθληματος,σιγουρα ειχαμε ενα παρα πολυ επεισοδιακο αγωνα αφου μια τροπικη καταιγιδα εφερε τα πανω κατω και παραλληλα επετρεψε στην Ferrari να ξεδιπλωσει την αψογη στρατηγικη της και τον Schumi να κερδιζει σχετικα ανετα.Το '02 ειχαμε εναν θριαμβο για τις Williams με τον Ralf να ειναι ο νικητης και τον Montoya να ακολουθει,αν και ειχε μια συγκρουση με τον Schumi στην εκκινηση.Την επομενη χρονια ειδαμε την παρθενικη νικη του Raikkonen,και παραλληλα την πρωτη pole αλλα και βαθρο απο τον Alonso.Περυσι ειχαμε για αλλη μια χρονια μια ανετη επικρατηση του Schumi,με τον Montoya ομως να χανεται ουτε για μια στιγμη απο τους καθρεπτες του Γερμανου...
Τελος απο τεχνικης αποψεως η Sepang απαιτει μεσες τιμες καθετης δυναμης,ωστε να συνδυαστουν αρμονικα οι υψηλες ταχυτητες στις 2 μεγαλες ευθειες και το καλο κρατημα στον μεσαιο τομεα.Πολυ σημαντικη θα ειναι και η επιλογη των ελαστικων με επικρατεστερη την σκληροτερη για τον αγωνα,ενω τελος μεγαλη σημασια για μια ακομη χρονια θα δοθουν στα συστηματα ψυξης ελεω της ζεστης και της υγρασιας που υπαρχει. -
2ος γυρος του παγκοσμιου πρωταθληματος που θα διεξαχθει στην Κουαλα Λουμπουρ της Μαλαισιας και συγκεκριμενα στην υπερσυγχρονη πιστα της Sepang.Η πιστα κατασκευαστηκε απο τον Hermann Tilke και ολοκληρωθηκε τον Δεκεμβριο του '98,και ετσι φιλοξενησε για πρωτη φορα στην ιστορια της ενα GP της F1.
Για να πραγματοποιηθει αυτο το πανεμορφο δημιουργημα,χρειαστηκε πρωτα να απαλλοτριωθει ενα μεγαλο κομματι ζουγκλας ωστε να μπορει να προχωρησει η κατασκευη χωρις προβληματα.Η πιστα της Sepang χαρακτηριζεται για την μεγαλη ποικιλια των στροφων που διαθετει,αλλα και για το ποσο πλατια ειναι,αφου σε κανενα σημειο της διαδρομης δεν ειναι μικροτερη απο 16 μετρα,ενω να σημειωθει πως το πιο πλατυ κομματι που βρισκεται στην τελευταια στροφη αγγιζει τα 25 μετρα.Η ευθεια εκκινησης τερματισμου φτανει τα 927 μετρα!
Ας κανουμε μια μικρη αναδρομη για να δουμε τι συνεβη τις προηγουμενες χρονιες.Το '99 στον πρωτο αγωνα που διοργανωνε η Μαλαισια,ειδαμε την επιστροφη του Schumi υστερα απο το ατυχημα που ειχε λιγους μηνες πριν στο Silverstone,να παιρνει την pole αλλα να χαριζει τη νικη στον Irvine και τον Hakkinen να αρκειται στην 3η θεση.Στον συγκεκριμενο αγωνα υπηρξε ενσταση για παρανομες αεροτομες που χρησιμοποιησε η Ferrari,αλλα υστερα απο ενσταση που υπεβαλε η ιταλικη ομαδα δεν την αφερεθηκαν οι βαθμοι.Το '00 στον τελευταιο αγωνα της χρονιας ο Schumi εχοντας ηδη εξασφαλισει τον 3ο του τιτλο απο τον προηγουμενο αγωνα της Suzuka,κερδισε σχετικα ανετα αφου μια ποινη 10 δλ που δεχτηκε ο Hakkinen οντας 1ος στην αρχη του αγωνα τον εριξε πολυ πισω.Επειτα το '01,οπου ηταν και ο 2ος του πρωταθληματος,σιγουρα ειχαμε ενα παρα πολυ επεισοδιακο αγωνα αφου μια τροπικη καταιγιδα εφερε τα πανω κατω και παραλληλα επετρεψε στην Ferrari να ξεδιπλωσει την αψογη στρατηγικη της και τον Schumi να κερδιζει σχετικα ανετα.Το '02 ειχαμε εναν θριαμβο για τις Williams με τον Ralf να ειναι ο νικητης και τον Montoya να ακολουθει,αν και ειχε μια συγκρουση με τον Schumi στην εκκινηση.Την επομενη χρονια ειδαμε την παρθενικη νικη του Raikkonen,και παραλληλα την πρωτη pole αλλα και βαθρο απο τον Alonso.Περυσι ειχαμε για αλλη μια χρονια μια ανετη επικρατηση του Schumi,με τον Montoya ομως να χανεται ουτε για μια στιγμη απο τους καθρεπτες του Γερμανου...
Τελος απο τεχνικης αποψεως η Sepang απαιτει μεσες τιμες καθετης δυναμης,ωστε να συνδυαστουν αρμονικα οι υψηλες ταχυτητες στις 2 μεγαλες ευθειες και το καλο κρατημα στον μεσαιο τομεα.Πολυ σημαντικη θα ειναι και η επιλογη των ελαστικων με επικρατεστερη την σκληροτερη για τον αγωνα,ενω τελος μεγαλη σημασια για μια ακομη χρονια θα δοθουν στα συστηματα ψυξης ελεω της ζεστης και της υγρασιας που υπαρχει. -
μπλα... μπλα... μπλα...
-
Σάββατο (19/3)
Δοκιμαστικά πρώτη περίοδος
19/3 15:30 ΜαγνητοσκόπησηΚυριακή (20/3)
Δοκιμαστικά δεύτερη περίοδος
20/3 04:45 LiveΑγώνας
Κυριακή (20/3) 08:45 Live
Κυριακή (20/3) 14:30 ΜαγνητοσκόπησηΤα 1α δοκιμαστικά μόνο κονσέρβα , ενώ τα 2α μόνο live...
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
μπλα... μπλα... μπλα...Φάνη ντροπή σου που έγραψες τόσο μεγάλο κείμενο.
Αφού το ξέρεις ότι μερικοί στο φόρουμ βαριούνται ή δεν ξέρουν να διαβάζουν...
-
-
Η πλάκα είναι ότι η πρόγνωση κάθε τρεις και λίγο αλλάζει. Πριν 10 μέρες φαινόταν σερί καταιγίδες, μετά άλλαξε και δίνει ήλιο και τώρα λέει για ενδεχόμενη βροχούλα Παρασκευή / Σάββατο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως αυτή την εποχή του χρόνου οι βροχές έρχονται αργά το απόγευμα, που σημαίνει ότι υπάρχει ενδεχόμενο η πίστα να 'ξεπλένεται' κάθε μέρα. Δε θα ήθελα να ήμουν τεχνικός της Bridgestone αν επαληθευτεί αυτό το σενάριο.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι η πρόγνωση κάθε τρεις και λίγο αλλάζει. Πριν 10 μέρες φαινόταν σερί καταιγίδες, μετά άλλαξε και δίνει ήλιο και τώρα λέει για ενδεχόμενη βροχούλα Παρασκευή / Σάββατο.Σε κάθε περίπτωση πάντως αυτή την εποχή του χρόνου οι βροχές έρχονται αργά το απόγευμα, που σημαίνει ότι υπάρχει ενδεχόμενο η πίστα να 'ξεπλένεται' κάθε μέρα. Δε θα ήθελα να ήμουν τεχνικός της Bridgestone αν επαληθευτεί αυτό το σενάριο.
Κι όμως, πιστεύω ότι θα έδινες πάαααααααααααααρα πολλά για να είσαι τεχνικός της Bridgestone.
-
Βρε εγώ θα έδινα, η Bridgestone θα έδινε;
Πάντως χωρίς πλάκα είναι τρομερά ενδιαφέρον πως μια ψιχάλα περισσότερο η λιγότερο μπορεί να γείρει την πλάστιγγα υπερ του ενός η του άλλου κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Βρε εγώ θα έδινα, η Bridgestone θα έδινε;Πάντως χωρίς πλάκα είναι τρομερά ενδιαφέρον πως μια ψιχάλα περισσότερο η λιγότερο μπορεί να γείρει την πλάστιγγα υπερ του ενός η του άλλου κατασκευαστή.
Μηχανικοί και οδηγοί παλεύουν ώρες ατελείωτες για να βρουν μισό εκατοστό του δευτερολέπτου και μια αλλαγή στις συνθήκες της πίστας μπορεί να 'φέρει'
ή να πάρει αρκετά δέκατα ή δευτερόλεπτα...Αυτοί είναι οι αγώνες όμως...
-
OI ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:
- Massa Sauber-Petronas (M) 1:35.608 19
- Montoya McLaren-Mercedes (M) 1:35.620 + 0.012 13
- Zonta Toyota (M) 1:35.677 + 0.069 30
- Raikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:35.719 + 0.111 6
- R.Schumacher Toyota (M) 1:35.838 + 0.230 16
- Fisichella Renault (M) 1:35.841 + 0.233 16
- Barrichello Ferrari (B) 1:35.949 + 0.341 7
- Button BAR-Honda (M) 1:35.992 + 0.384 19
- Alonso Renault (M) 1:36.103 + 0.495 15
- Coulthard Red Bull-Cosworth (M) 1:36.575 + 0.967 20
- Trulli Toyota (M) 1:36.841 + 1.233 18
- Klien Red Bull-Cosworth (M) 1:36.968 + 1.360 19
- de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:37.033 + 1.425 31
- Sato BAR-Honda (M) 1:37.044 + 1.436 18
- Heidfeld Williams-BMW (M) 1:37.067 + 1.459 17
- M.Schumacher Ferrari (B) 1:37.270 + 1.662 22
- Doornbos Jordan-Toyota (B) 1:37.878 + 2.270 23
- Villeneuve Sauber-Petronas (M) 1:38.121 + 2.513 19
- Karthikeyan Jordan-Toyota (B) 1:38.855 + 3.247 21
- Liuzzi Red Bull-Cosworth (M) 1:39.349 + 3.741 11
- Monteiro Jordan-Toyota (B) 1:39.755 + 4.147 21
- Friesacher Minardi-Cosworth (B) 1:40.940 + 5.332 19
- Albers Minardi-Cosworth (B) 1:41.156 + 5.548 16
- Webber Williams-BMW (M) Δεν χρονομετρήθηκε 2
-
Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
**16. ** M.Schumacher Ferrari (B) 1:37.270 + 1.662 22Ακούω σχόλια!
Δυστυχώς έχασα την μπάλα και νόμιζα πως ήταν ακόμα Τετάρτη (πράγμα που σημαίνει πως έχω 2 λιγότερες μέρες από ότι νόμιζα να τελειώσω το πρότζεκτ... ) οπότε έχασα τα δοκιμαστικά στο ΟΡΦ1...Δεν μπορούσε παραπάνω η Φεράρι; Όμως ο Ρούμπενς και με πιο κουρασμένο κινητήρα στην πλάτη (τερμάτισε βάθρο...) έκανε χρόνο σχεδόν 1,5 δεύτερο ταχύτερα, και μάλιστα με το 1/3 των γύρων του Γερμανού...
Δεν πήγαινε ο Μίκαελ; Όμως είναι καλός σε αυτήν την πίστα (ο πρώτος αγώνας που πραγματικά του έβγαλα το καπέλο οδηγικά και σε επίπεδο ομαδικής συγκομιδής ήταν η πρώτη Μαλαισία...)
Μήπως βαρέθηκε; Όμως τότε θα σταμάταγε κανα δίμηνο νωρίτερα...
Μήπως είναι 'κρύος' ακόμα που είναι αρχή της χρονιάς; Τέτοιο χάλι όμως για βετεράνο και μάλιστα Σουμάχερ δεν δικαιολογείται...Τι λέτε;
-
Με το μαλακό!
Στα πρώτα δοκιμαστικά ο MS ήταν τέταρτος, γράφοντας χρόνο στο 1:36.0.
Στα δεύτερα δοκιμαστικά έκανε μεγάλα σετάκια γύρων απ' όσο διαβάζω και ο ίδιος δε δείχνει καθόλου δυσαρεστημένος από την επίδοση.
-
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΙΑ
-
Λες;
Να τον πιάσω εγώ από τα πόδια και εσύ από τα χέρια, θα τον καταφέρουμε;; -
Αυτό που έχω να πω και εγώ με τη σειρά μου είναι πως εκεί στη McLaren δεν είναι τρελοί. Ξέρουν γιατί πήραν τον κολομβιανό και ακόμα καλύτερα ξέρουν γιατί του τα χωσαν στον προηγούμενο αγώνα. Αυτό που πρέπει να γίνει τώρα είναι να πειράχθηκε πραγματικά ο εγωισμός του Κολομβιανού και να κάνει ένα καλό αγώνα αφού πρώτα πάρει την pole αύριο...
-
H renault kai παλι στην κορυφη για την πρωτη περιοδο
1 F. Alonso Renault 1:32.582 3
2 J. Trulli Toyota 1:32.672 +0:00.090 3
3 G. Fisichella Renault 1:32.765 +0:00.183 3
4 K. Rδikkφnen McLaren 1:32.839 +0:00.257 3
5 R. Schumacher Toyota 1:33.106 +0:00.524 3
6 M. Webber Williams 1:33.204 +0:00.622 3
7 J. Montoya McLaren 1:33.333 +0:00.751 3
8 N. Heidfeld Williams 1:33.464 +0:00.882 3
9 J. Button BAR 1:33.616 +0:01.034 3
10 C. Klien Red Bull 1:33.724 +0:01.142 3
11 D. Coulthard Red Bull 1:33.809 +0:01.227 3
12 M. Schumacher Ferrari 1:34.072 +0:01.490 3
13 F. Massa Sauber 1:34.151 +0:01.569 3
14 R. Barrichello Ferrari 1:34.162 +0:01.580 3
15 A. Davidson BAR 1:34.866 +0:02.284 3
16 J. Villeneuve Sauber 1:34.887 +0:02.305 3
17 N. Karthikeyan Jordan 1:37.806 +0:05.224 3
18 T. Monteiro Jordan 1:37.856 +0:05.274 3
19 P. Friesacher Minardi 1:39.268 +0:06.686 3 -
Πολύ 'σφιχτή' κατάταξη.
ΊΣΩΣ να περιμένουμε μάχη μεταξύ των θέσεων 1-4, 5-8 και 9-14. Απλά προβλέψεις δεν μπορούν να γίνουν...
Η δεύτερη περίοδος θα είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μήπως βαρέθηκε; Όμως τότε θα σταμάταγε κανα δίμηνο νωρίτερα...
Μήπως είναι 'κρύος' ακόμα που είναι αρχή της χρονιάς; Τέτοιο χάλι όμως για βετεράνο και μάλιστα Σουμάχερ δεν δικαιολογείται...Τον παράγοντα 'ελαστικά' ούτε που τον σκεφτόμαστε, μάλιστα...
Επίσημο thread:GP Μαλαισίας 2005