-
Εγώ πετάω τη μπάλα στην εξέδρα ή εσύ που κάνεις πως δε θυμάσαι ότι διόδια πληρώνεις όχι μόνο για να φτιαχτεί νέος αυτοκινητόδρομος αλλά και για να συντηρηθεί ?
Οτι πληρώναμε 0.60 στο ΤΕΟ αλλά οι υπηρεσίες που λαμβάναμε ήταν τριτοκοσμικές ?
Μήπως θυμάσαι τα σαμαράκια έξω από τα διυλιστήρια στους Αγ. Θεόδωρους και στην ευθεία της Θήβας ?
Μήπως είχες δει ποτέ κανα αυτοκίνητο ανάγκης του ΤΕΟ ?
Μήπως είχες οδηγήσει νύχτα σε υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο με τις μπετόβεργες ?
Τουλάχιστον οι τωρινοί σου λένε και κανα 'καλημέρα σας' - 'ευχαριστούμε' (χαρακτηριστική αντίθεση στα Μάλγαρα, κλασσικοί ΤΕΟτζήδες λες και τους σκότωσες τη μάνα )Τέλος πάντων, αν σκεφτείς ότι οι δρόμοι που αναφέρεις φτιάχνονταν επί 20 χρόνια και μετά τους συγκρίνεις με τους δρόμους που δεν παραδόθηκαν σε 3 χρόνια μέχρι να σκάσει η κρίση, ε, νταξ...
Παραδόθηκε λοιπόν ο Τρίπολης-Καλαμάτας (επί ΥΠΕΧΩΔΕ δεν ήταν που είχε τσουλήσει το βουνό κάτω στη χαράδρα στην Τσακώνα ? ) και η παράκαμψη του Αγρινίου καθώς και η νέα χάραξη της Κορίνθου-Τρίπολης (μας χάλασαν όλες τις ενδιαφέρουσες στροφές ) EDIT και η νέα χάραξη της Υλίκης (ομοίως ευτυχώς γλύτωσε η τελευταία αριστερή των 200+ ) και επίσης το κομμάτι του Μαλιακού μέχρι το Μπράλο. Μεγάλο φάουλ η κατάσταση της Κορίνθου-Πατρών, σύμφωνοι.Οπου θεωρώ ότι τα διόδια είναι υπερβολικά ακριβά σε σχέση με την παρεχόμενη υπηρεσία (που περιλαμβάνει και το χρόνο/καύσιμο που γλυτώνω) απλά πάω από άλλο δρόμο. Οι ρόδες μου έχουν να πατήσουν Κορίνθου-Πατρών 5 χρόνια. Οι τζαμπαμαγκεςδενπληρωνιστας είναι οι παπάρες της υπόθεσης, όχι εγώ.
Τέλος πάντων, deja vu.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τουλάχιστον οι τωρινοί σου λένε και κανα 'καλημέρα σας' - 'ευχαριστούμε' (χαρακτηριστική αντίθεση στα Μάλγαρα, κλασσικοί ΤΕΟτζήδες λες και τους σκότωσες τη μάνα )
Ισχύει, αλλά στην αρχή, στον Αιγαίου τουλάχιστον, είχε ωραία γκομενάκια. Τα τελευταία χρόνια πετυχαίνεις ή άντρες ή χοντρές και άσχημες.
-
-
Παντως η επιχειρηματολογία 'πληρώστε ΟΛΟΙ ακριβότερη μπεντζίνα, για να έχω εγω αμάξι-γκομενοπαγίδα χωρίς τέλη κυκλοφορίας, αλλιώς θα παραδώσω πινακίδες και θα κλαίω στη γωνία (εναλλακτικά)' με απαραίτητη σάλτσα 'κλαψ αλλιώς όλοι σας θα λυγμ πληρώσετε περισσότερους φορους σνιφ στο γάλα που πίνουν τα αθώα κλαψ αγγελούδια σας', δείχνει ότι το θράσος, ο εξυπνακισμός ή (για να μην αδικώ) το περίεργο χιούμορ βρίσκεται ακόμη σε πολύ υψηλά επίπεδα.
-
Ενώ το 'πληρώστε όλοι οι μαλάκες πανάκριβα τέλη για να πηγαίνω εγώ στον αυτοκινητόδρομο τσάμπα' έχει ένα επίπεδο, πως να το κάνουμε.
-
Οχι. ΕΣΥ πλήρωνε πανάκριβα που είσαι και ποζεράς, εγώ πληρώνω λιγότερα από ότι πριν 5 χρόνια φερ'ειπείν
-
Το ποιος τελικά πληρώνει κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Κέρδισε ή έχασε το κράτος (οι πολίτες) από την παραχώρηση των διοδίων σε ιδιώτες;
Κέρδισε ή έχασε το κράτος από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα;
-
από μια άποψη όμως, πόσο διαφέρει η δική σου λογική που λέει αν μου βάλεις τέλη πάνω από κάποιο όριο που θεωρείς αποδεκτό, θα σταματήσεις να πληρώνεις, από τη λογική του άλλου που λέει ότι αν μου βάλεις διόδια πάνω από κάποιο όριο που θεωρεί αποδεκτό, θα σταματήσει να πληρώνει;
Α ναι. Εσύ έχεις μια νόμιμη και ικανή εναλλακτική, ενώ αυτός όχι.
Δλδ, πέραν του 'το νόμιμο είναι και ηθικό', δεν βλέπω και καμιά τεράστια ηθική απόσταση μεταξύ των δύο
Η βάση της λογικής και των δύο είναι ότι βάζετε ένα όριο αποδεκτού κόστους, πάνω από το οποίο θα κάνετε αυτό που μπορείτε για να μην πληρώσετε. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εγώ πετάω τη μπάλα στην εξέδρα ή εσύ που κάνεις πως δε θυμάσαι ότι διόδια πληρώνεις όχι μόνο για να φτιαχτεί νέος αυτοκινητόδρομος αλλά και για να συντηρηθεί ?Οτι πληρώναμε 0.60 στο ΤΕΟ αλλά οι υπηρεσίες που λαμβάναμε ήταν τριτοκοσμικές ?
μπορεις μηπως να μου εξηγησεις (ή καποιος αλλος) πως προκυπτει το ποσό που πρεπει να πληρωσουμε σε καθε σταθμο διοδιων? πχ γιατι στα διοδια Αφιδνων πληρωνουμε € 2,10 και οχι € 1,20? πως υπολογιζεται?
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
από μια άποψη όμως, πόσο διαφέρει η δική σου λογική που λέει αν μου βάλεις τέλη πάνω από κάποιο όριο που θεωρείς αποδεκτό, θα σταματήσεις να πληρώνεις, από τη λογική του άλλου που λέει ότι αν μου βάλεις διόδια πάνω από κάποιο όριο που θεωρεί αποδεκτό, θα σταματήσει να πληρώνει;Α ναι. Εσύ έχεις μια νόμιμη και ικανή εναλλακτική, ενώ αυτός όχι.
Δλδ, πέραν του 'το νόμιμο είναι και ηθικό', δεν βλέπω και καμιά τεράστια ηθική απόσταση μεταξύ των δύο
Η βάση της λογικής και των δύο είναι ότι βάζετε ένα όριο αποδεκτού κόστους, πάνω από το οποίο θα κάνετε αυτό που μπορείτε για να μην πληρώσετε.Φυσικά και έχει εναλλακτικές. Μπορεί να πάει από παράδρομους, οι οποίοι είναι καταγεγραμμένοι και γνωστοί σε όλους. Και αυτό ακριβώς του προτείνω για τις καθημερινές μετακινήσεις του. Μπορεί πάντα να παίρνει τους αυτοκινητόδρομους όταν βιάζεται, όταν κρίνει ότι δεν αξίζει η καθυστέρηση κλπ. Μπορεί να επιλέγει αυτός πότε θα πληρώσει και πότε όχι.
Εγώ αντίθετα, δεν έχω εναλλακτική. Ουσιαστικά το κράτος έρχεται και μου λεει 'μου πλήρωσες €25.000 φόρους σε αυτό το αυτοκίνητο κατά την αγορά του και άλλα €8.000 φόρους στα 5 χρόνια που το έχεις μέχρι τώρα, σωστά; Ε, λοιπόν αποφασίζω ότι από του χρόνου δεν θα σου επιτρέπω να το κυκλοφορείς καθόλου. Ούτε μια μέρα. Ή θα καταθέσεις πινακίδες και θα το κλειδώσεις στο γκαράζ σου, ή θα σε αναγκάσω να το σκοτώσεις, ουσιαστικά χαρίζοντας το σε κάποιον που να αντέχει τους νέους φόρους που θα ρίξω πάνω του'.
Και ξαναρωτάω. Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ), έχασε ή κέρδισε από την παραχώρηση των διοδίων σε ιδιώτες;
Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ) κέρδισε ή έχασε από τους δυσβάσταχτους φόρους στα ήδη αγορασμένα αυτοκίνητα μεγάλων κυβικών; -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
από μια άποψη όμως, πόσο διαφέρει η δική σου λογική που λέει αν μου βάλεις τέλη πάνω από κάποιο όριο που θεωρείς αποδεκτό, θα σταματήσεις να πληρώνεις, από τη λογική του άλλου που λέει ότι αν μου βάλεις διόδια πάνω από κάποιο όριο που θεωρεί αποδεκτό, θα σταματήσει να πληρώνει;
Α ναι. Εσύ έχεις μια νόμιμη και ικανή εναλλακτική, ενώ αυτός όχι.
Δλδ, πέραν του 'το νόμιμο είναι και ηθικό', δεν βλέπω και καμιά τεράστια ηθική απόσταση μεταξύ των δύο
Η βάση της λογικής και των δύο είναι ότι βάζετε ένα όριο αποδεκτού κόστους, πάνω από το οποίο θα κάνετε αυτό που μπορείτε για να μην πληρώσετε.Φυσικά και έχει εναλλακτικές. Μπορεί να πάει από παράδρομους, οι οποίοι είναι καταγεγραμμένοι και γνωστοί σε όλους. Και αυτό ακριβώς του προτείνω για τις καθημερινές μετακινήσεις του. Μπορεί πάντα να παίρνει τους αυτοκινητόδρομους όταν βιάζεται, όταν κρίνει ότι δεν αξίζει η καθυστέρηση κλπ. Μπορεί να επιλέγει αυτός πότε θα πληρώσει και πότε όχι.
Εγώ αντίθετα, δεν έχω εναλλακτική. Ουσιαστικά το κράτος έρχεται και μου λεει 'μου πλήρωσες €25.000 φόρους σε αυτό το αυτοκίνητο κατά την αγορά του και άλλα €8.000 φόρους στα 5 χρόνια που το έχεις μέχρι τώρα, σωστά; Ε, λοιπόν αποφασίζω ότι από του χρόνου δεν θα σου επιτρέπω να το κυκλοφορείς καθόλου. Ούτε μια μέρα. Ή θα καταθέσεις πινακίδες και θα το κλειδώσεις στο γκαράζ σου, ή θα σε αναγκάσω να το σκοτώσεις, ουσιαστικά χαρίζοντας το σε κάποιον που να αντέχει τους νέους φόρους που θα ρίξω πάνω του'.
Και ξαναρωτάω. Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ), έχασε ή κέρδισε από την παραχώρηση των διοδίων σε ιδιώτες;
Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ) κέρδισε ή έχασε από τους δυσβάσταχτους φόρους στα ήδη αγορασμένα αυτοκίνητα μεγάλων κυβικών;να πας να παρεις glx,lada,zastava.(καταγεγραμμενα και υπαρκτα οχηματα για τις καθημερινες μετακινησεις οτι πρεπει)
φυσικα και εχεις εναλλακτικες.κανεις δε σε υποχρεωσε να παρεις 2.5 λιτρα αμαξι,εκτος κι αν βιαζεσαι,τοτε πλερωνε)
αυριο θα μπει εδω μεσα ο μητρογλου,και θα αρχισει να κλαιγεται επειδη πουλησε το glx και πηρε την 750,και πληρωνει πανακριβα τελη ενω θα πρεπε να πληρωνει οσο με το glx,με τη δικαιολογια οτι εχει πληρωσει πολλους φορους στη ζωη του.κανεις δε σου απαγορευει να το μετακινεις,εισαι ελευθερος να το κρατησεις και να πλερωνεις η να το πουλησεις και να παρεις με τα ιδια λεφτα ενα ktm duke με akrapovic για να ριχνει γκομενακια στα λιμανακια-βουτα-καντινα.
οι νεοι φοροι μια χαρα ειναι,εκτος κι αν αυτο που απαιτεις ειναι να μη φορολογησει το 2μισαλιτρο αλλα το χιλιαρακι της ανεργης 20χρονης απεναντι γιατι εχει πληρωσει λιγοτερους φορους στη ζωη της απο σενα συνολικα.
βεβαια αν το σχεδιο σου ειναι να την μετακινεις εσυ οταν το πουλησει, για να τη ριξεις ,μπορω να πω οτι ειναι φανταστικο και πανεξυπνο -
@junior
το ξέρω ότι ήταν άσχετο το σχόλιο μου γι αυτό και προσπάθησα να το ξεκαθαρίσω εξ' αρχής.@greo, Λάππας και σια
Μην κοροϊδευόμεθα. Τα τέλη έχουν ελάχιστη σχέση με το κόστος για τη συντήρηση των δρόμων αλλά περισσότερο είναι μια ακόμα μορφή φόρου.Αφού λοιπόν είναι φόρος ας γίνει με αντικειμενικά κριτήρια, ήτοι αξία απόκτησης αυτοκινήτου και όχι κυβικά και μπούρδες και ας το ονομάσουν αλλιώς (πχ Μήτσο, κουλούρι, σαρανταποδαρούσα, whatever) γιατί η ονομασία τέλη προκαλεί άκυρα σχόλια τύπου 'Πληρώνουμε τέλη για τους δρόμους'.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
αν το σχεδιο σου ειναι να την μετακινεις εσυ οταν το πουλησει, για να τη ριξεις ,μπορω να πω οτι ειναι φανταστικο και πανεξυπνοΑπαντάς μόνος σου στο σενάριο που έπλασες για εμένα με το μυαλό σου; Ειλικρινά όμως, την παλεύεις καθόλου;
Όταν εσύ επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις την Α.Ο ή την Γέφυρα μόνο όταν βιάζεσαι, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν σήμερα μπορείς να πας από τον αυτοκινητόδρομο στη Θήβα και αύριο από παράδρομους, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν επιλέγεις εσύ πότε και που θα πληρώσεις όπως κάνουν πάρα πολλοί συμφορουμίτες, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική.
Όταν απαγορεύεις εντελώς σε κάποιον να κυκλοφορεί σε οποιονδήποτε δρόμο στην Ελλάδα με ένα αυτοκίνητο για το οποίο τον χρέωσες 2 & 3 φορές πάνω από την πραγματική του αξία, αυτό ΔΕΝ είναι εναλλακτική, γιατί -πέρα από ένα σημείο στο οποίο ήδη φτάσαμε- δεν έχει να στα πληρώσει. Μόνο στο μυαλό του nintza είναι λογικό. Ακόμα και ο ίδιος ο Βενιζέλος όταν έβαλε το πρώτο χαράτσι το παραδέχτηκε μιλώντας για 'αδήριτη Εθνική ανάγκη που μας αναγκάζει να πάρουμε άδικα μέτρα'.
Άλλωστε αυτό που λέω σε τόσα μηνύματα είναι μια πραγματικότητα από την οποία δεν μπορείς να ξεφύγεις. Αντίθετα από το νέο σύστημα διοδίων με το οποίο το κράτος ΚΕΡΔΙΖΕΙ χρήματα και υποδομές, οι επιπλέον φόροι στο αυτοκίνητο κόστισαν χρήματα στο κράτος. ΧΑΣΑΜΕ όλοι από αυτούς, δεν κερδίσαμε. Lose lose για όλους. Και για το κράτος (εσένα και εμένα) που έχασε εκατομμύρια €€ σε φόρους, και για τους χιλιάδες ιδιοκτήτες που αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν πινακίδες και να παροπλίσουν τα αυτοκίνητα τους. Και πίστεψε με, οι περισσότεροι τα αγόρασαν με κόπους και θυσίες.
Eddie, για αυτό το πράγμα υπάρχει η εφορία και ο καθένας πληρώνει ανάλογα με τα εισοδήματα του. Το ότι τα 'τέλη κυκλοφορίας' μόνο στην κυκλοφορία δεν πηγαίνουν είναι προφανές. Για αυτό και οι δρόμοι που είναι στην ευθύνη του κράτους είναι όπως είναι. Είναι καιρός όμως να σταματήσει η καραμέλα του 'αφού πληρώνω τέλη, γιατί να έχω και διόδια;'
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μην κοροϊδευόμεθα. Τα τέλη έχουν ελάχιστη σχέση με το κόστος για τη συντήρηση των δρόμων αλλά περισσότερο είναι μια ακόμα μορφή φόρου.Εεπ, τα 'τέλη κυκλοφορίας' πάνε για γενικά έσοδα των δήμων, δηλ. πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και ο δήμος (ούτε καν ο δικός σου, εσύ μπορεί να κυκλοφορείς στο δήμο Πειραιά αλλά το κράτος δίνει αναλογικά περισσότερα χρήματα στο δήμο Αθηναίων), αντί να φτιάξει τις λακούβες, φτιάχνει παιδική χαρά. Είναι δικαιότερο αυτό από τα διόδια ? Εχει περισσότερο 'αντίκρυσμα', που έλεγε ο συμφορουμίτης παραπάνω ?
δεδομένου ότι ποσοστό 90% των εισπράξεων του Δημοσίου από τα τέλη κυκλοφορίας αποδίδεται στους οργανισμούς αυτούς. Στους ΟΤΑ β’ βαθμού, δηλαδή στις νομαρχίες, αποδίδεται το 10% των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.
-
nass μου αναφέρεις μια τυπική λεπτομέρεια της εξίσωσης που δεν αλλάζει όμως το ότι τα τέλη είναι μέρος του εισπραχτικού μηχανισμού.
Τα τελευταία χρόνια τα τέλη μπορεί και να έχουν διπλασιαστεί ανά περίπτωση.
Αυτό σημαίνει ότι έχουν διπλασιαστεί οι δαπάνες/ανάγκες των δήμων για έξοδα οδοποιίας;
Διπλασιάστηκαν για κάποιο παράξενο λόγο οι λακούβες;
Τα τρίλιτρα προκαλούν μεγαλύτερη φθορά απ' ότι τα 1.800 turbo;Δε νομίζω Τάκη.
Το κράτος γιατί άλλωστε κάθε χρόνο υπολογίζει τη χασούρα του στα τέλη;
Κόφτηκε για το αν μπορεί ο δήμαρχος Γαστούνης να μπαζώσει μια λακούβα; -
Μα δε διαφωνώ μαζί σου, 'τέλη κυκλοφορίας' λέγονται αλλά είναι φόρος υπερ ΟΤΑ -οι οποίοι ΟΤΑ τα λεφτά αυτά μπορεί να τα κάνουν οτιδήποτε πλην οδικού δικτύου, από παιδικές χαρές έως διορισμούς
Τουλάχιστον τα διόδια όπως είναι σήμερα (όχι επί ΤΕΟ) ξέρεις ότι πάνε για νέους αυτοκινητόδρομους και συντήρηση των υπαρχόντων (και κέρδος των εργολάβων για να προλάβω το φίλο μας το junior gt ) δηλ. έχουν πολύ μεγαλύτερη ανταποδοτικότητα ή αντίκρυσμα.
-
Και τι κάνει ο Έλληνας; Αντί να παραπονεθεί για αυτό, για το ότι πληρώνει εξωφρενικά χρήματα για ένα πράγμα (κυκλοφορία) αλλά πηγαίνουν σε οτιδήποτε άλλο, παραπονιέται για την μια περίπτωση στην οποία τα χρήματα του πηγαίνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙ σε αυτό που πληρώνει. Στην επέκταση, συντήρηση, εποπτεία και ασφάλεια των δρόμων.
-
Σορυ nass αλλά αι ημέτεραι δυνάμεις αμύνονται του πατρίου εδάφους τελευταία...
Εγώ πάντως θα ήθελα να αλλάξουν ονομασία στα τέλη. Έτσι για το γαμώτο.
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
μπορεις μηπως να μου εξηγησεις (ή καποιος αλλος) πως προκυπτει το ποσό που πρεπει να πληρωσουμε σε καθε σταθμο διοδιων? πχ γιατι στα διοδια Αφιδνων πληρωνουμε € 2,10 και οχι € 1,20? πως υπολογιζεται?Χιλιόμετρα; Συχνότητα διέλευσης;
-
Με βάση τις προβλέψεις των πέντε συμβάσεων παραχώρησης που είχαν υπογραφεί εκείνη την εποχή, το κόστος των διοδίων στην Ελλάδα θα διαμορφωνόταν, όταν τελείωναν οι οδικοί άξονες, σε περίπου 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Οποιος υπολογίζει το κόστος που πληρώνουν οι οδηγοί για να ταξιδέψουν σήμερα από την Αθήνα προς αρκετές από τις μεγάλες πόλεις της χώρας θα διαπιστώσει ότι το κόστος των διοδίων είναι ήδη 4,5 έως 6 λεπτά το χιλιόμετρο και ας μην έχουν ολοκληρωθεί πλήρως οι νέοι δρόμοι. Η απάντηση βρίσκεται στο γεγονός ότι οι τιμές των συμβάσεων παραχώρησης είναι του 2003, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ, λένε οι γνωρίζοντες.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Με βάση τις προβλέψεις των πέντε συμβάσεων παραχώρησης που είχαν υπογραφεί εκείνη την εποχή, το κόστος των διοδίων στην Ελλάδα θα διαμορφωνόταν, όταν τελείωναν οι οδικοί άξονες, σε περίπου 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Οποιος υπολογίζει το κόστος που πληρώνουν οι οδηγοί για να ταξιδέψουν σήμερα από την Αθήνα προς αρκετές από τις μεγάλες πόλεις της χώρας θα διαπιστώσει ότι το κόστος των διοδίων είναι ήδη 4,5 έως 6 λεπτά το χιλιόμετρο και ας μην έχουν ολοκληρωθεί πλήρως οι νέοι δρόμοι. Η απάντηση βρίσκεται στο γεγονός ότι οι τιμές των συμβάσεων παραχώρησης είναι του 2003, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ, λένε οι γνωρίζοντες.
μηπως επισης γνωριζεις πως οριζεται, οτι τα διοδια θα μπουν στις Αφιδνες που απεχουν 35χλμ και οχι πχ στη Κηφισια που απεχουν 20χλμ (με κοστος διοδιων 0,06χ20χλμ=1,20€).
Μηπως θα επρεπε να πληρωνω διαφορετικα διοδια εγω που μπαινω στο Ε75 απο την Μεταμορφωση σε σχεση με καποιον που μπαινει στον Πειραια? Αυτο θεωρω οτι θα ηταν το δικαιο. Πληρωνω οσο χρησιμοποιω...πως γινεται: ας βαλουν σε καθε εξοδο ενα 'διοδιο' οπου θα σου δινουν ενα χαρτακι και θα αποδεικνυει που μπηκες στον Ε75. Στο ταμειο στις Αφιδνες θα δινεις το χαρτακι και θα σε χρεωνει αναλογα....
Θελετε και παραπανω? ποση ωρα κανατε κυριε την αποσταση Μετ/ση-Αφιδνες? 2 λεπτα? τρεχατε με ταχυτητα πανω απο το επιτρεπομενο οριο και τσιμπηστε και ενα κουστουμακι € 50...
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!