Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lexus IS (2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lexus IS (2013)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    71
    390
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by

      To σχόλιο μιλάει καθαρά για design και η τρίτη γενιά του IS πατάει πάνω στη δεύτερη και με τις 4 ρόδες. Όχι απλά δεν μιλάμε για dramatic departure αλλά στην ουσία για ακριβώς το αντίθετο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetz last edited by

        Το dramatic departure έχει να κάνει με το οτι έγινε επιθετικό πλέον σαν σχήμα και όχι
        pointy but subtle που ήταν το προηγούμενο.

        Ακόμα και στη φωτό που παρέθεσες , σαφώς οι αναλογίες και η φιλοσοφία είναι παρόμοια αλλά η
        εκτέλεση διαφέρει πολύ : π.χ μπροστινή μάσκα με μικρές ομοιότητες στα φώτα, πιο σμιλευμένα πλαινά και
        το πίσω μέρος απλά καμιά επαφή.

        Όπως και στο εσωτερικό το ίδιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mika_hakkinen last edited by

          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
          Ακόμα και στη φωτό που παρέθεσες , σαφώς οι αναλογίες και η φιλοσοφία είναι παρόμοια αλλά η
          εκτέλεση διαφέρει πολύ : π.χ μπροστινή μάσκα με μικρές ομοιότητες στα φώτα, πιο σμιλευμένα πλαινά και
          το πίσω μέρος απλά καμιά επαφή.

          Θες να σου κάνω μια τέτοια ανάλυση για το Golf ή την 3άρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetz last edited by

            @mika_hakkinen ,

            μπορείς να προτείνεις στο σχεδιαστικο team ολική διαγραφή των προηγούμενων και σχεδιασμός
            ενός οχήματος με 3 ρόδες, 2.5 πόρτες , 1.75 όγκους και ολοστρόγγυλα φώτα.
            Τότε επιτέλους θα μιλάμε (και θα γράφουμε μη σου πω) για επιπέδου Μάρθα Βούρτση-Νίκος Φούντας
            departure.

            To ξαναλέω, imho, έχει τολμήσει πολύ σχεδιαστικά η νέα γενιά. Το αν θα πιστωθεί ως καλό αυτό για την Lexus, θα φανεί
            στην πορεία.

            Εμένα μου αρέσει ο σχεδιασμός και θυμίζει την αντίστοιχη κίνηση της BMW με E60 (το ξαναέγραψα).

            in other news,

            απο 40.000 Ε το IS 300h

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mika_hakkinen last edited by

              Ο χρήστης georgetz έγραψε:
              μπορείς να προτείνεις στο σχεδιαστικο team ολική διαγραφή των προηγούμενων και σχεδιασμός
              ενός οχήματος με 3 ρόδες, 2.5 πόρτες , 1.75 όγκους και ολοστρόγγυλα φώτα.
              Τότε επιτέλους θα μιλάμε (και θα γράφουμε μη σου πω) για επιπέδου Μάρθα Βούρτση-Νίκος Φούντας
              departure.

              Α, είσαι και χουμορίστας και το έκρυβες

              To ξαναλέω, imho, έχει τολμήσει πολύ σχεδιαστικά η νέα γενιά. Το αν θα πιστωθεί ως καλό αυτό για την Lexus, θα φανεί στην πορεία.

              Από πότε η καγκουριά είναι τόλμη; Για τη διαχρονική έλλειψη αισθητικής της Toyota πρόκειται, απλά. Αυτονόμησε τα μπροστά LED (που βέβαια βρίσκονταν ακριβώς στο ίδιο σημείο και είχαν ακριβώς το ίδιο σχήμα και στο προηγούμενο) καταλήγοντας σε κάτι που μοιάζει με τα εξίσου καγκούρικα φωτιστικά του FX, φρέσκαρε (πετυχημένα οφείλω να ομολογήσω) προφίλ και πίσω μέρος, διατηρώντας ακέραια τα βασικά τους χαρακτηριστικά από τη δεύτερη γενιά και, χονδρικά, αυτό ήταν όλο.

              θυμίζει την αντίστοιχη κίνηση της BMW με E60 (το ξαναέγραψα).

              Το ξαναέγραψες αλλά λόγω εντελώς άτοπης σύγκρισης δεν το σχολίασα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetz last edited by

                Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                Α, είσαι και χουμορίστας και το έκρυβες

                Μου βγάζεις τον καλύτερο μου εαυτό

                Από πότε η καγκουριά είναι τόλμη; Για τη διαχρονική έλλειψη αισθητικής της Toyota πρόκειται, απλά. Αυτονόμησε τα μπροστά LED (που βέβαια βρίσκονταν ακριβώς στο ίδιο σημείο και είχαν ακριβώς το ίδιο σχήμα και στο προηγούμενο) καταλήγοντας σε κάτι που μοιάζει με τα εξίσου καγκούρικα φωτιστικά του FX, φρέσκαρε (πετυχημένα οφείλω να ομολογήσω) προφίλ και πίσω μέρος, διατηρώντας ακέραια τα βασικά τους χαρακτηριστικά από τη δεύτερη γενιά και, χονδρικά, αυτό ήταν όλο.

                Το μόνο κοινό σημείο με το προηγούμενο μπροστά , είναι η αφετηρία του, δηλαδή το σήμα και το μαύρο backround.
                Όλα τα υπόλοιπα αντλούν έμπνευση απο το concept , απο το οποίο προσωπικά περιμένω την coupe εκδοχή του ,
                η οποία πιθανώς θα θερίζει (μπας και η καημένη Toyota αποκτήσει αισθητική αντίληψη κάποια στιγμή και συμμορφωθεί).

                Αλλά εδώ σου αρέσει το νέο Jeep , το οποίο είναι έκτρωμα, οπότε δεν μου κάνει κάποια εντύπωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                  Το μόνο κοινό σημείο με το προηγούμενο μπροστά , είναι η αφετηρία του, δηλαδή το σήμα και το μαύρο backround.

                  Σα να μου λες οτι το polo με το golf μπροστα εχουν μονο κοινο σημειο το σημα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kwsn_men last edited by

                    Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                    Α, είσαι και χουμορίστας και το έκρυβες

                    Μου βγάζεις τον καλύτερο μου εαυτό

                    Από πότε η καγκουριά είναι τόλμη; Για τη διαχρονική έλλειψη αισθητικής της Toyota πρόκειται, απλά. Αυτονόμησε τα μπροστά LED (που βέβαια βρίσκονταν ακριβώς στο ίδιο σημείο και είχαν ακριβώς το ίδιο σχήμα και στο προηγούμενο) καταλήγοντας σε κάτι που μοιάζει με τα εξίσου καγκούρικα φωτιστικά του FX, φρέσκαρε (πετυχημένα οφείλω να ομολογήσω) προφίλ και πίσω μέρος, διατηρώντας ακέραια τα βασικά τους χαρακτηριστικά από τη δεύτερη γενιά και, χονδρικά, αυτό ήταν όλο.

                    Το μόνο κοινό σημείο με το προηγούμενο μπροστά , είναι η αφετηρία του, δηλαδή το σήμα και το μαύρο backround.
                    Όλα τα υπόλοιπα αντλούν έμπνευση απο το concept , απο το οποίο προσωπικά περιμένω την coupe εκδοχή του ,
                    η οποία πιθανώς θα θερίζει (μπας και η καημένη Toyota αποκτήσει αισθητική αντίληψη κάποια στιγμή και συμμορφωθεί).

                    Αλλά εδώ σου αρέσει το νέο Jeep , το οποίο είναι έκτρωμα, οπότε δεν μου κάνει κάποια εντύπωση.

                    Κι εσένα σου αρέσει αυτό το έκτρωμα, τι να πούμε τώρα δηλαδή;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      @ nonos,

                      μπορεί.
                      Το θέμα είναι πως εξελίσσεται το υπόλοιπο.Ως ένα βαθμό λέγεται εταιρική ταυτότητα, μετά προχωράμε στις διαστάσεις
                      και σίγουρα αισθητικά τι καινούργιο θα φέρει ή πως θα συνεχίσει το προηγούμενο.

                      @raining_men,

                      ξέρω γω τι να πει, κάντε κόμμα με τον hakkinen αν σου αρέσει κι εσένα, είναι της μόδας τελευταία

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        socratesn last edited by

                        Κ εμενα μ αρεσει πολυ.Πιστευα οτι απο γωνιες θα ειναι χαλια αλλα ειναι αρκετα μαζεμενο.Στα δικα μου ματια φαινεται πολυ πιο επιθετικο απο το προηγουμενο κ ας μοιαζουν πολυ (που δε το νομιζω)
                        Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mika_hakkinen last edited by

                          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                          Αλλά εδώ σου αρέσει το νέο Jeep , το οποίο είναι έκτρωμα, οπότε δεν μου κάνει κάποια εντύπωση.

                          Δεν μου αρέσει. Δεν θα έπαιρνα εκτός δρόμου χωρίς πράσινο οβάλ σηματάκι. Ποτέ.

                          Είπα ότι είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή νοοτροπίας, μιας και η προηγούμενες γενιές είχαν αποτύχει παταγωδώς σε σχέση με τον Ιαπωνικό - κυρίως - ανταγωνισμό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            My bad τότε.

                            To LF-CC παίζει να το δούμε στην παραγωγή , ως coupe πλέον.

                            http://lexusenthusiast.com/2013/06/06/p ... -together/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 4 / 4
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            APRILIOS

                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr