-
μήπως ειχε καντιτ κάμερα εκεί γύρω;
αυτό δεν είναι πεζώ
-
Θα περιμένω να το δω live
-
ΕΝΑΣ καλός λόγος μου βγαίνει. Φαίνεται να χαμήλωσε η οροφή.
Εκπληκτικό το νέο Golf σε ασημί και 5θυρο!
-
Α-Η-Δ-Ι-Α!
-
Πσσσσσσσσ τρομερο
-
Mε λίγα νίκελα ακόμα θα έδειχνε τέλεια
-
http://www.worldcarfans.com/11305215788 ... y-imagined
http://www.worldcarfans.com/11305215788 ... owphotos#0
Ωραία ιδέα, μακάρι το τελικό σχέδιο να είναι κοντά σε αυτές τις εικόνες...
-
http://content.worldcarfans.co/2013/5/13/medium/181583919245072935.jpg
Το στροφόμετρο είναι ανάποδα
-
Την είδαν Aston Martin...
-
-
Δεν είναι ωραίο! Είχαν κάποιο λόγο να το κάνουν -και αυτό- τόσο συντηρητικό μετά την 'καταστροφή' και του C4?!
-
http://www.quattroruote.it/notizie/auto ... 16900-euro
Τιμές στην Ιταλία. Δείτε τους κινητήρες!
'...1.2 VTi 82 CV tre cilindri, dal nuovo 1.6 THP da 125 CV e dal noto 1.6 THP 155 CV, affiancati dal 1.6 HDi 92 CV e dal 1.6 e-HDi 115 CV...'
-
Μα και το προηγουμενο με 90 ιππους ειχε στη βασικη τωρα ειναι και καμια 80 κιλα ελαφρυτερο γιατι οχι με 82;
-
Σύμφωνα με την Peugeot.gr,
το βασικό 308 είχε 1.4 , 98 άλογα και το σημαντικότερο περί τα 14 κιλά ροπής.-80 κιλά
-16 άλογα
-2 κιλά ροπήςhttp://www.peugeot.gr/showroom/prospect ... 8_tech.pdf
-
Σαν να καταργούν τους 1400/1600αρηδες VTI αντί να τους αναβαθμίσουν. Εν τω μεταξύ το αυτοκίνητο πάει πρός διάθεση στην αγορά χωρίς καν να υπάρχει μια παρουσίασή του πιο λεπτομερής όπως πχ αναρτήσεις, κιβώτια, διαστάσεις κλπ.
Η VW στο Γκόλφ είχε κάνει 2-3 ρεπόρτς στον τύπο με ένα κάρο στοιχεία για το VII.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Σαν να καταργούν τους 1400/1600αρηδες VTI αντί να τους αναβαθμίσουν. Εν τω μεταξύ το αυτοκίνητο πάει πρός διάθεση στην αγορά χωρίς καν να υπάρχει μια παρουσίασή του πιο λεπτομερής όπως πχ αναρτήσεις, κιβώτια, διαστάσεις κλπ.Η VW στο Γκόλφ είχε κάνει 2-3 ρεπόρτς στον τύπο με ένα κάρο στοιχεία για το VII.
Δεν νομίζω να παρουσιάστηκε 'επίσημα' ακόμα. Σεπτέμβρη νομίζω αυτά.
-
Οι VTi (1.4/98 και 1.6/120) θα δώσουν λογικά τη θέση τους στους 1.2THP με ελαφρώς αυξημένες ιπποδυνάμεις. Η απορία
μου είναι γιατί αυτοί δεν εμφανίζονται και η Πεζό αναγκάζεται να παρουσιάσει (για πολλοστή φορά τις τελευταίες
δεκαετίες) ένα νέο μοντέλο με παλιούς κινητήρες. ΟΚ, ο 1.2/82 είναι πιο δυνατός από τον 1.4/75 που εφοδίαζε ως και
το 307 (πως τους ξέφυγε στο 308...), αλλά δε θα ήταν πιο ταιριαστός ένας 1.0THP με, ας πούμε, 85 άλογα (βλ. 1.2TSI);
Ο 1.6THP με τους 125 είναι προφανώς detuned έκδοση του 155άρη. Δεν έχει καμία ελπίδα με αυτόν το 308 στην Ελλάδα... -
-
Παντως το λιονταρι στη μετοπη του παει πιο πολυ. Θα επρεπε και το απλο να το κανουν ετσι.
Αυτη η διχρωμια τι καγκουρια ειναι παλι ετσι θα χτυπησουν το gti;
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Αυτη η διχρωμια τι καγκουρια ειναι παλι ετσι θα χτυπησουν το gti;Αν θέλανε να χτυπήσουν golf θα έπρεπε να έχουν κάνει πολύ καλύτερη δουλειά στο τεχνικό μέρος. Όχι οτι ξέρουμε ολες τις λεπτομέρειες αλλα τους γάλλοι δεν τους εμπιστεύομαι και έχουν μείνει πίσω αρκετά σε πολλά.
Peugeot 308 (2013)
