-
Άμα έρχονται και το ανεβαίνουν χωρίς να κόψουν, τι περιμένεις;
Ορέστη, να πω την αλήθεια ίσως περισσότερο τα P1 και τα DuraGrip σκέφτομαι, μετά από γνώμη και κάνα δυο ακόμα ανθρώπων.
-
ηρθαν και τα μπροστα
Μεχρι το Σαββατο πρεπει να λιωσω τα Bridge (οτι εχει απομεινει δλδ ). Πειτε ιδεες
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Διαδικασία προσπέλασης πεζοδρομίου: Πλησιάζεις με πολύ χαμηλή ταχύτητα το πεζοδρόμιο διαγώνια είτε εμπρόσθια με στριμμένους κατά το ήμισυ τους τροχούς είτε οπίσθια με κλίση περίπου 45 μοίρες ως προς το εμπόδιο. Αφήνεις το λάστιχο να τσουλήσει αργά και να ακουμπήσει το πεζοδρόμιο. Έτσι χωρίς να υπάρχει μπόσικο δίνεις απλά στροφές και αφήνεις λίγο συμπλέκτη ενώ το λάστιχο ακουμπάει το χείλος του πεζοδρόμιου. Το αυτοκίνητο με μια ευγενική κίνηση ανεβάζει την ρόδα του πάνω. Ακολουθείτε η ίδια διαδικασία και για του υπόλοιπους τροχούς. Στο κατέβασμα, φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο διαγώνια του εμποδίου και φρεναριστά προχωράς ως το χείλος. Με το που νιώθεις τον τροχό να αρχίσει ναι κατεβαίνει φρενάρεις δυνατά και ακινητοποιείσαι. Μετά αφήνεις ελάχιστα το φρένο ίσα ίσα για να κατέβει ο τροχός εκατοστό-εκατοστό. Το αυτό και για τις υπόλοιπες ρόδες. Τα λάστιχα δεν υφίστανται καμία καταπόνηση αρκεί φυσικά να είναι σωστά φουσκωμένα! Ε πείτε μου τώρα πως καταφέρνετε να βγάλετε βυζια στα λάστιχα σε πεζοδρόμια!!! Η διαγώνια προσέγγιση είναι απαραίτητα για την προστασία του πατώματος του αυτοκίνητου καθώς έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη γωνία προσβολής από ότι στην κάθετη προσέγγιση. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε την εδαφική ανοχή του αυτοκινήτου μας!
Στο manual του αυτοκινήτου (νομίζω του Corsa) έλεγε πάντως ότι τα πεζοδρόμια τα ανεβαίνεις κάθετα και τα διαγώνια που περιγράφεις ταλαιπωρούν το σύστημα διεύθυνσης Καλύτερα να μην ανεβαίνεις τα πεζοδρόμια και τελειώνει η υπόθεση
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Μονο τα Β250 μη βαλεις...+1
Τα Pirelli έχουν παντού την εγγύηση, όχι μόνο στο προαναφερθέν κατάστημα.
Σου δίνουν και μια κάρτα μαζί.Είναι καλή φάση η εγγύηση , το ίδιο και για τα Goodyear αν ισχύει κάτι τέτοιο.
-
Σ' ευχαριστώ! Θα το ρωτήσω/επισημάνω.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Στο manual του αυτοκινήτου (νομίζω του Corsa) έλεγε πάντως ότι τα πεζοδρόμια τα ανεβαίνεις κάθετα και τα διαγώνια που περιγράφεις ταλαιπωρούν το σύστημα διεύθυνσης Καλύτερα να μην ανεβαίνεις τα πεζοδρόμια και τελειώνει η υπόθεσηΑυτό είναι σωστό από άποψη κρεμαγιέρας. Όμως είναι προτιμότερο να ζορίσεις λίγο την κρεμαγιέρα (δεν θα πάθει τίποτα αν τα κάνεις όλα αυτά μαλακά-μαλακά) παρά να αφήσεις κάτω τον προφυλακτήρα ή το ψυγείο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
κανενα λαστιχο δεν νιωθει ανετα σε κρατηρες και πεζοδρομια..........και μερικα το δειχνουν πιο ευκολα,με καρουμπαλα και φλιδες
Διαδικασία προσπέλασης πεζοδρομίου: Πλησιάζεις με πολύ χαμηλή ταχύτητα το πεζοδρόμιο διαγώνια είτε εμπρόσθια με στριμμένους κατά το ήμισυ τους τροχούς είτε οπίσθια με κλίση περίπου 45 μοίρες ως προς το εμπόδιο. Αφήνεις το λάστιχο να τσουλήσει αργά και να ακουμπήσει το πεζοδρόμιο. Έτσι χωρίς να υπάρχει μπόσικο δίνεις απλά στροφές και αφήνεις λίγο συμπλέκτη ενώ το λάστιχο ακουμπάει το χείλος του πεζοδρόμιου. Το αυτοκίνητο με μια ευγενική κίνηση ανεβάζει την ρόδα του πάνω. Ακολουθείτε η ίδια διαδικασία και για του υπόλοιπους τροχούς. Στο κατέβασμα, φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο διαγώνια του εμποδίου και φρεναριστά προχωράς ως το χείλος. Με το που νιώθεις τον τροχό να αρχίσει ναι κατεβαίνει φρενάρεις δυνατά και ακινητοποιείσαι. Μετά αφήνεις ελάχιστα το φρένο ίσα ίσα για να κατέβει ο τροχός εκατοστό-εκατοστό. Το αυτό και για τις υπόλοιπες ρόδες. Τα λάστιχα δεν υφίστανται καμία καταπόνηση αρκεί φυσικά να είναι σωστά φουσκωμένα! Ε πείτε μου τώρα πως καταφέρνετε να βγάλετε βυζια στα λάστιχα σε πεζοδρόμια!!! Η διαγώνια προσέγγιση είναι απαραίτητα για την προστασία του πατώματος του αυτοκίνητου καθώς έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη γωνία προσβολής από ότι στην κάθετη προσέγγιση. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε την εδαφική ανοχή του αυτοκινήτου μας!
να ξερεις οτι ΔΕΝ εχουν ολοι τις πιεσεις στα λαστιχα τους οπως πρεπει και με την προσεγγιση υπο γωνια που αναφερεις εχεις κατα ενα μεγαλο ποσοστο μαμησει τον σκελετο ........χωρια το κακο που κανεις στο γενικοτερο συστημα διευθυνσης!
δεν λεω οτι μια που θα το ανεβασεις στο πεζοδρομιο και μια που κατεστρεψες το λαστιχο,αλλα δεν θελει και πολυ.....
στο κατεβασμα η καταπονηση ειναι σαφεστατα ως και αμελητεα..... -
Πολλά χρόνια πάρκαρα το αμάξι καθημερινά πάνω στο πεζοδρόμιο.
Τα Michelin (Energy) ήταν τα μόνα λάστιχα που ακουμπούσε εύκολα το λάστιχο στη ζάντα αν το ανέβαζα λίγο πιο γρήγορα.
Σε κανένα άλλο λάστιχο δεν τερμάτιζε το λάστιχο πάνω στη ζάντα στο ανέβασμα.
(Τα energy χτυπούσαν στη ζάντα όταν ανέβαινα στο πεζοδρόμιο με γωνία ~45 μοιρών.
Όταν ανέβαινα κάθετα κανένα λάστιχο δεν τερμάτιζε στη ζάντα αλλά ζοριζόταν πολύ και χτυπούσε το αμάξι)Πάντως κανένα λάστιχο δεν έπαθε ζημιά ούτε επηρεάστηκε ποτέ η ευθυγράμμιση (κάθε 3-4 χρόνια έλεγχος και όλα καλά χωρίς ρύθμιση).
Σιβικ με διπλά ψαλίδια μπρος-πίσω = αθάνατη ανάρτηση -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Ορέστη, να πω την αλήθεια ίσως περισσότερο τα P1 και τα DuraGrip σκέφτομαι, μετά από γνώμη και κάνα δυο ακόμα ανθρώπων.
Tα P1 πρεπει να ναι πιο ευαισθητα απο τα Duragrip, εσυ ειναι το θεμα τι ζητας απο το ελαστικο... Θα το πατας σε χωμα?
-
Συμφωνώ με προηγούμενους και υποστηρίζω κι εγώ την κάθετη προσέγγιση (άσχετα αν σπάνια θα είναι εφικτή). Μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και πολύ σκληρότερη (πέλμα) για μικρότερη παραμόρφωση και ζυγισμένη. Το υπό γωνία ασκεί περίεργες ροπές στο σκελετό μονόπαντα. Αν είσαι τόσο οριακός που να βρίσκεις τότε και λοξά να πας έχεις ρίσκο.
Αναγκαστικά πρέπει να πας λοξά και μάλιστα με τη σωστή γωνία αν θέλεις να καβαλήσεις νησίδα πχ όταν αποφασίζεις ότι η κατεύθυνσή σου έχει πολλή κίνηση και θέλεις να κάνεις μεταβολή για να πας από αλλού. Τότε θέλει προσοχή να έχεις πάντα τουλάχιστον δύο ρόδες πάνω στη νησίδα αλλιώς μπορείς να βρεθείς καβάλα και να μην μπορείς να ξεκολλήσεις (είτε να βρεις από κάτω είτε να είναι η ρόδα πολύ παράλληλα και να σπινάρει χωρίς να ανεβαίνει στη νησίδα). Άρα αφού ανέβει η εμπρός αριστερή μετά πρέπει να ανεβάσεις είτε την εμπρός δεξιά (το σωστό αν είναι προσθιοκίνητος) είτε την πίσω αριστερή και να ανέβουν αυτές οι 3 προτού κατέβει η εμπρός αριστερή. Θεωρητικά αν είσαι πισωκίνητος υπάρχει τότε κίνδυνος να κάνεις τραμπάλα και να μείνεις οπότε καλύτερα να έχεις λίγη φόρα μέχρι να ανέβει και η πίσω δεξιά. Περνάς, κατεβάζεις τις διαγώνιες μαζί (για να μην χτυπήσεις τα μαρσπιέ σου) και τέλος κατεβάζεις την πίσω δεξιά. Μετά στον ίσιο δρόμο προσπαθείς να κάνεις την αναστροφή (και όχι να την έχεις ξεκινήσει από πριν με λάθος προσέγγιση στη νησίδα).
Σημείωση: Η σωστή γωνία προσβολής της νησίδας δεν είναι πάντα ίδια για όλα τα οχήματα, έχει απόλυτη σχέση με το μεταξόνιο και μετατρόχιο αλλά και το αν είσαι πισωκίνητος ή προσθιοκίνητος. Στη μία περίπτωση (προσθιοκίνητο) μπορεί να μην ανέβεις αλλά στην άλλη μπορεί να βρεθείς καβάλα και να μην πας πουθενά!Ελπίζω τώρα να προπονηθείτε με τίποτα παλιά λάστιχα (κάποιος ήθελε να φάει τα λάστιχά του.....) και να μας πείτε πως τα πήγανε!
-
Κάποτε που πάρκαρα κι εγώ συχνά σε πεζοδρόμιο είχα παρατηρήσει ότι το αμάξι (προσθιοκίνητο, μπροστόβαρο) ανέβαινε με μικρότερη καταπόνηση στα λάστιχα αν πάρκαρα με όπισθεν (δηλαδή όχι να χώνομαι με τη μούρη). Έτσι, ανέβαζα τον πίσω τροχό πρώτα (που είχε πιο μικρό βάρος) και όταν ερχόταν η σειρά του εμπρός να ανέβει είχε ελαφρώσει λόγω του ότι ο πίσω ήταν ήδη ψηλότερα, και ανέβαινε πιο εύκολα...
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Κάποτε που πάρκαρα κι εγώ συχνά σε πεζοδρόμιο είχα παρατηρήσει ότι το αμάξι (προσθιοκίνητο, μπροστόβαρο) ανέβαινε με μικρότερη καταπόνηση στα λάστιχα αν πάρκαρα με όπισθεν (δηλαδή όχι να χώνομαι με τη μούρη). Έτσι, ανέβαζα τον πίσω τροχό πρώτα (που είχε πιο μικρό βάρος) και όταν ερχόταν η σειρά του εμπρός να ανέβει είχε ελαφρώσει λόγω του ότι ο πίσω ήταν ήδη ψηλότερα, και ανέβαινε πιο εύκολα...Και πήγαινες πιο συχνά για σετ συμπλέκτη
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
να ξερεις οτι ΔΕΝ εχουν ολοι τις πιεσεις στα λαστιχα τους οπως πρεπειΌποιος δεν έχει σωστές πιέσεις δεν πρέπει να βγαίνει στον δρόμο καν!!!
αλλα δεν θελει και πολυ.....
Κι όμως πολύ θέλει. Πρέπει να είναι υπερευαίσθητο το λάστιχο ή να είσαι εντελώς ατζαμής για να χαλάσεις τον σκελετό με σωστές πιέσεις! Αντιθέτως σε κρατήρα, εύκολα γίνεται το κακό.
-
Καλησπερα και απο εμενα παιδια,
Κατοχος CHEVROLET CRUZE 113HP και τωρα που αρχιζουν τα ταξιδακια πρεπει να αλλαξω λαστιχα.
Κινουμαι μονο στην εθνικη οδο (Αθηνων – Πατρων)
Ταχυτητες μου: 130 – 180 χλμ/ωρα.
Φοραω διασταση 205/60/16
Εχω ακουσει καλα λογια για τα Michellin οποτε χθες ρωτησα σε μια MICHELLIN στην Αγιου Δημητριου και μου προτεινε τα εξης:
PRIMACY 3 = 490€
ENERGY SAVER+ = 430€
Ακουω αποψεις αλλα και προτασεις.
Ευχαριστω πολυ... -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
το 235/40/18 τι άλλη διάσταση μπορεί να γίνει;
ψάχνω λαστιχάκια vivaldi αλλά δε βρίσκω τπτ
uuuuuup
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
το 235/40/18 τι άλλη διάσταση μπορεί να γίνει;
ψάχνω λαστιχάκια vivaldi αλλά δε βρίσκω τπτ
uuuuuup
σίγουρα έτσι γράφονται/αποκαλούνται?
Δεν θα μιλήσω καν περι μουσικής
-
ρε συ ελαστικά τεσσάρων εποχών ψάχνω
-
Ο χρήστης glko έγραψε:
Καλησπερα και απο εμενα παιδια,
Κατοχος CHEVROLET CRUZE 113HP και τωρα που αρχιζουν τα ταξιδακια πρεπει να αλλαξω λαστιχα.
Κινουμαι μονο στην εθνικη οδο (Αθηνων – Πατρων)
Ταχυτητες μου: 130 – 180 χλμ/ωρα.
Φοραω διασταση 205/60/16
Εχω ακουσει καλα λογια για τα Michellin οποτε χθες ρωτησα σε μια MICHELLIN στην Αγιου Δημητριου και μου προτεινε τα εξης:
PRIMACY 3 = 490€
ENERGY SAVER+ = 430€
Ακουω αποψεις αλλα και προτασεις.
Ευχαριστω πολυ...Επειδη κοιταω κι εγω γι αυτη τη διασταση
Με τιμη κοντα στα Energy + υπαρχουν και τα Goodyear Efficient grip Performance όπως επισης και τα Dunlop Bluresponse
Αυτα τα 3 ειναι τα πιο τουρινγκ και ήσυχα
Εφόσον βεβαια κινεισαι μονο σε ΕΟ θα προτεινα τα Energy Saver + λογο του πολυ καλυτερου wear (αρα μεγαλυτερης αντοχης του ελαστικου σ' αυτου του τύπου τη χρηση )
Επίσης και τα Πριμασι ΗP (το Πριμασι 3 δεν υπαρχει σ' αυτη τη διασταση ή μαλλον υπαρχει αλλα με δεικτες βαρους και ταχυτητας μεγαλυτερους απο του αυτοκινητου σου δε θα το προτεινα.Να καταλαβεις ειναι για E segment σενταν αυτο το λαστιχο) που σου έδωσαν ειναι καλά αλλα θα έχεις μικροτερη χιλιομετρικη αντοχή αν κανεις χλμ -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ορέστη, να πω την αλήθεια ίσως περισσότερο τα P1 και τα DuraGrip σκέφτομαι, μετά από γνώμη και κάνα δυο ακόμα ανθρώπων.
Tα P1 πρεπει να ναι πιο ευαισθητα απο τα Duragrip, εσυ ειναι το θεμα τι ζητας απο το ελαστικο... Θα το πατας σε χωμα?
Όσο να 'ναι, ναι, Ορέστη, θα πατήσουν.
-
Η κωλοδιασταση 215/60/16.
Για yeti.
Bridgestone ότι φοράω ήδη ή καμμιά ιδέα?
Χρήση
90% αστική
9% Αθήνα-Λουτρακι
1% Ναξος χώμα.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]