Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Μπλοκέ" διαφορικό από τον "Μπούμπη"
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. "Μπλοκέ" διαφορικό από τον "Μπούμπη"
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    31
    82
    254
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      predator last edited by

      λοιπον

      ειναι αληθεια οτι πρωτη φορα οδηγαω αμαξι με μπλοκε και εχει σαφη διαφορα απο οτι ηταν πριν αλλα και απο οτι θα μπορουσε κανεις να περιμενει απο προσθιοκινητο

      χωρις να υπερστρεφει μαζευει τη μουρη
      δηλαδη δεν ειναι απλα σαν μια ρυθμιση που μεταφερει προσφυση μπροστα
      θα ελεγα προσθετει προσφυση μπροστα

      το παρομοιαζω (θετικα) με διτροχο (προτιμηση στα ποδηλατα ) που κινειται μεσα σε κινηση με αποτομους ελιγμους και αμα πας να στριψεις λιγο ακομα το τιμονι αυτο σαν να θελει να 'στραμπουληξει' και μαζευει αποτομα εως και επικυνδυνα για ανατροπη τα μουτρα
      φυσικα το ραλλακι δεν μπορει ουτε σουζα μπροστα να κανει αρα τι να μιλαμε για ανατροπη

      και η αναρτηση φαινεται να εχει βοηθησει και κυριως να συνεργαζεται με το διαφορικο δινοντας αισθημα ελεγχου του αμαξωματος

      σε εξοδο απο ελαχιστα κατηφορικη με λιγη υπερστροφη απλα 'σημαδι' στη διευθυνση του δρομου τερμα γκαζι και βγαινει μονο του

      παρολο που εχει παρει λιγο τα πανω του απο το πειραγμα που καναμε στο μοτερ εχω την εντυπωση οτι η τελεια λειτουργια θα επιτυγχανετω με ενα κομπρεσορακι που θα 'λιωνει' απο τις 3500-4000 κιας 'κρεμαει ' μετα τις 7000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ouzo-power last edited by

        Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
        Καταρχάς να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: καλό είναι να μιλάμε μόνο για άλογα στον τροχό. Κάθε σοβαρός άνθρωπος ξέρει ότι τα άλογα στο στρόφαλο, πέραν του παιχνιδιού των εντυπώσεων στο δυναμόμετρο, δεν μπορούν να υπολογιστούν παρά μόνο με δυναμόμετρο πάγκου.

        Το σωστό λοιπόν θα ήταν να μετράμε πριν και μετά στον τροχό και να υπολογίζουμε τη διαφορά ως κέρδος της βελτίωσης.

        Έτσι, βάσει μετρήσεων και ... λογικής, τα 145 άλογα στο στρόφαλο θα πρέπει να είναι 120-125 στον τροχό. Αν είναι 120-125 στον τροχό πρέπει να είναι γύρω στα 145 στο στρόφαλο. Αν το δυναμόμετρο δείχνει .... 160, τότε κάτι δεν πάει καλά.

        Pesto palh re aderfe. Mono sthn ellada paratirhte auto to fenomaino me alloga sto strofalo. Sthn arxh otan psagnomoun gia na do pou einai ta autokinita mas se sxesh me ton upolipo kosmo trela8ika me tous ari8mous. haha mexri pou mou eksigisan pos milane gia strofalo power.

        Strofalo den leei tipota. Giati ena amaksi xanh 10% eno allo xanh 20% sthn telikh sths rodes.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • O
          ouzo-power last edited by

          Mhpos mporh kapios na dosh perisotera stoixia gia ta diaforika pou lete? Einai pragmatiko LSD opos quafie h mipos psefto LSD san to Phantom Grip pou erketoi poulane kai koiroideuoun to kosmako oti einai LSD.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bts last edited by

            Ο χρήστης predator έγραψε:
            παρολο που εχει παρει λιγο τα πανω του απο το πειραγμα που καναμε στο μοτερ εχω την εντυπωση οτι η τελεια λειτουργια θα επιτυγχανετω με ενα κομπρεσορακι που θα 'λιωνει' απο τις 3500-4000 κιας 'κρεμαει ' μετα τις 7000

            Άραγε είναι εύκολο να φτιαχτεί ένα κιτ κομπέσσορα από σκόρπια μεταχειρισμένα ανταλλακτικά; Mix & Match δηλαδή...

            Υποθέτω χρειάζεται στρόβιλος, σωληνώσεις ιγα μεταφορά του αέρα, σκάστρα, μείωση συμπίεσης στο καπάκι, όργανο μέτρησης πίεσης, ιντερκούλερ (είναι απαραίτητο στην περίπτωση του κομπρέσσορα; )....

            Για πείτε μπας και προκύψει τίποτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              ouzo-power last edited by

              Ο χρήστης BTS έγραψε:

              παρολο που εχει παρει λιγο τα πανω του απο το πειραγμα που καναμε στο μοτερ εχω την εντυπωση οτι η τελεια λειτουργια θα επιτυγχανετω με ενα κομπρεσορακι που θα 'λιωνει' απο τις 3500-4000 κιας 'κρεμαει ' μετα τις 7000

              Άραγε είναι εύκολο να φτιαχτεί ένα κιτ κομπέσσορα από σκόρπια μεταχειρισμένα ανταλλακτικά; Mix & Match δηλαδή...

              Υποθέτω χρειάζεται στρόβιλος, σωληνώσεις ιγα μεταφορά του αέρα, σκάστρα, μείωση συμπίεσης στο καπάκι, όργανο μέτρησης πίεσης, ιντερκούλερ (είναι απαραίτητο στην περίπτωση του κομπρέσσορα; )....

              Για πείτε μπας και προκύψει τίποτα...

              Eksartate gia ti eidous Kompressor endiaferese. Gia Turbo style opos auta pou ftiaxnh h Comptech h gia Eaton Root Style opos auta ths Jackson Racing.

              Ama einai Root Style ksexna to Intercooler.

              Apo ekei kai pera ta mono problems pou blepo me root style einai.

              1. Lourida pou na kanh.
              2. Kopsimo ths polaplhs eisagughs kai kapos na teriakshs ton sumpiesth sthn polaplh.
              3. Kai to spoudaiotero einai engine managment. Preph na trekshs ta susta A/F alios booooomm. Kai kapos preph se relanti na to kataferhs na mhn kanh boost to pragma.
              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bts last edited by

                Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
                Eksartate gia ti eidous Kompressor endiaferese. Gia Turbo style opos auta pou ftiaxnh h Comptech h gia Eaton Root Style opos auta ths Jackson Racing.

                Ama einai Root Style ksexna to Intercooler.

                Apo ekei kai pera ta mono problems pou blepo me root style einai.

                1. Lourida pou na kanh.
                2. Kopsimo ths polaplhs eisagughs kai kapos na teriakshs ton sumpiesth sthn polaplh.
                3. Kai to spoudaiotero einai engine managment. Preph na trekshs ta susta A/F alios booooomm. Kai kapos preph se relanti na to kataferhs na mhn kanh boost to pragma.

                Πιστεύω οι Roots είναι οι πιο κατάλληλοι για αυτή τη δουλειά (όχι turbo).

                Αυτό με το management είναι το πιο δύσκολο. Φαίνεται πως το πρόβλημα με ένα mix & match κιτ είναι ότι δεν ξέρεις τι να περιμένεις, ώστε να ρυθμιστεί ανάλογα το μείγμα στο περίπου. Οπότε, ή καλή δουλειά στο δυναμόμετρο με τη συμβολή ενός Α/F meter ή έτοιμο κιτ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  predator last edited by

                  Ο χρήστης BTS έγραψε:

                  παρολο που εχει παρει λιγο τα πανω του απο το πειραγμα που καναμε στο μοτερ εχω την εντυπωση οτι η τελεια λειτουργια θα επιτυγχανετω με ενα κομπρεσορακι που θα 'λιωνει' απο τις 3500-4000 κιας 'κρεμαει ' μετα τις 7000

                  Άραγε είναι εύκολο να φτιαχτεί ένα κιτ κομπέσσορα από σκόρπια μεταχειρισμένα ανταλλακτικά; Mix & Match δηλαδή...

                  Υποθέτω χρειάζεται στρόβιλος, σωληνώσεις ιγα μεταφορά του αέρα, σκάστρα, μείωση συμπίεσης στο καπάκι, όργανο μέτρησης πίεσης, ιντερκούλερ (είναι απαραίτητο στην περίπτωση του κομπρέσσορα; )....

                  Για πείτε μπας και προκύψει τίποτα...

                  μου φαινεται ψιλοδυσκολο...
                  που θα βρεις τετοια εξαρτηματα για ενα τοσο μικρο μοτερ

                  εγω το ειχα σκεφτει για την BMW Pikes Peak που λεγαμε και αν τελικα.... μπορει να το επιχειρησω για την πλακα και τη φαση

                  τα εξαρτηματα που χρειαζονται ειναι
                  · Kompressor
                  · Bracket idler pulleys
                  · belt
                  · oilcooler
                  · MAP fueller (MF2)
                  · MAP sensor
                  · hoses
                  · injectors
                  · intercooler
                  οπως τουλαχιστον μου ειχαν πει απο την G-tech

                  ενα καλο ειναι οτι αλλαζοντας μονο την μεταδοση μπορεις να προσαρμοσεις το ιδιο κομματι σε μεγαλυτερο ευρος μοτερ ή στο ιδιο μοτερ να αλλαξεις τα χαρακτηριστικα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bts last edited by

                    Ο χρήστης predator έγραψε:
                    μου φαινεται ψιλοδυσκολο...
                    που θα βρεις τετοια εξαρτηματα για ενα τοσο μικρο μοτερ

                    εγω το ειχα σκεφτει για την BMW Pikes Peak που λεγαμε και αν τελικα.... μπορει να το επιχειρησω για την πλακα και τη φαση

                    τα εξαρτηματα που χρειαζονται ειναι
                    · Kompressor
                    · Bracket idler pulleys
                    · belt
                    · oilcooler
                    · MAP fueller (MF2)
                    · MAP sensor
                    · hoses
                    · injectors
                    · intercooler
                    οπως τουλαχιστον μου ειχαν πει απο την G-tech

                    ενα καλο ειναι οτι αλλαζοντας μονο την μεταδοση μπορεις να προσαρμοσεις το ιδιο κομματι σε μεγαλυτερο ευρος μοτερ ή στο ιδιο μοτερ να αλλαξεις τα χαρακτηριστικα....

                    Πληροφοριακά, για 1300άρι 4χ4 το λέω, όχι για 106.
                    Από πόλο G40 ίσως...

                    G60 γνωρίζεις κάτι για αυτό; ;Eχει μικρότερο στρόβιλο από το δικό σου; Είναι τύπου Roots;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ξαναφέρνω αυτό το παλιό θέμα στην επιφάνεια για να ρωτήσω κάτι σχετικά με το 'Μπούμπη':

                      Αληθεύει ότι έχει σταματήσει να μπλοκάρει διαφορικά; Άκουσα ότι επειδή κάποιοι πελάτες του τα έσφιγγαν υπερβολικά με δική τους πρωτοβουλία και μετά κατηγορούσαν τον 'Μπούμπη' όταν αυτά έσπαγαν αποφάσισε να μην ασχοληθεί ξανά με αυτή την πατέντα. Έχει ακούσει κανείς κάτι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrios last edited by

                        εγω το μονο που έχω ακούσει είναι οτι έχει βγάλει 2 μοντέλα-το πρωτό έβγαζε προβλήματα μετά απο μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα οπότε έβγαλε δεύτερη βελτιωμένη έκδοση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tiger last edited by

                          Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                          Όλα καλά! Το διαφορικό έχει στρωθεί μετά από κάποιες βολτίτσες και μέχρι στιγμής με έχει ενθουσιάσει αν και δεν είχα ακόμη την ευκαιρία για καλή δοκιμή. Το χαρακτηριστικό είναι ότι στις στροφές, εκεί που νιώθεις ότι πρέπει να 'αφήσεις' διότι θα βγάλει μούτρα, πατάς το γκάζι και τραβά τη μούρη μέσα.

                          Απορία:Αν πατησεις παρα πολυ το γκάζι τι γινεται τελικως;Υποστρέφει με τα χίλια χωρις ελπιδα σωτηρίας ή πετάει κώλο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα πέταγε κώλο ένα προσθιοκίνητο από γκάζι. Πιστεύω πως όταν εξαντληθούν τα (πολύ υψηλά) όρια της πρόσφυσης των εμπρός τροχών θα υποστρέψει και αν αφήσεις το γκάζι θα γυρίσει, όπως θα έκανε και χωρίς το μπλοκέ αλλά επειδή η ταχύτητα στην οποία θα συμβούν αυτά θα είναι πολύ μεγαλύτερη η υπερστροφή θα είναι πιο απότομη και εντονότερη με μεγάλη πιθανότητα 'εκκρεμούς'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                              Απορία:Αν πατησεις παρα πολυ το γκάζι τι γινεται τελικως;Υποστρέφει με τα χίλια χωρις ελπιδα σωτηρίας ή πετάει κώλο;

                              Τίποτα από τα δύο, τουλάχιστον σε 147 αρκεί να διορθώσεις ελάχιστα με το τιμόνι ή το γκάζι, αλλά αν το μάθεις (δυο-τρεις καλές βόλτες χρειάζονται) σε καμία περίπτωση δεν θα κινδυνέψεις το αντίθετο μάλιστα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                msamaro last edited by

                                Πόσο μπορεί να κοστίσει ένα τέτοιο διαφορικό;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Τό quaife πού πήρα εγώ,βγήκε 960 ευρώ με τα έξοδα αποστολής,σύν 100 τά περαστικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    droemmen last edited by

                                    Οι τιμές του μπούμπη αν δεν κάνω λάθος ξεκινούν από 700-750 Ευρώ και πάνω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theom5 last edited by

                                      Και το δικό μου 'δισκάτο' μπλοκέ (45άρι) που πήρα για την Lotus, μου βγήκε γύρω στο χιλιάρικο με τα μεταφορικά, κατευθείαν από Lotus Sport! (Σαν μονόδρομο Cusco μου φαίνεται...)

                                      Απο κει και πέρα η μικρή μου εμπειρία με το μπλοκέ σε κεντρομήχανο, πισωκίνητο, πανάλαφρο αμάξι με άνιση κατανομή βάρους (38%μπρος-62% πίσω) είναι ότι αφενός μεν σε κρατάει στις εξόδους των στροφών πολύ καλύτερα από πριν, χωρις τα χαζοσπινιαρίσματα του πίσω εσωτερικού τροχού, καθώς επίσης ότι κρατάει τον κώλο βιδωμένο αν και εφόσον είσαι πάνω στο γκάζι (έστω και αν το driftάρεις. Σου κρατάει την γωνία διαφυγής σταθερή!)

                                      Από την άλλη, έχει την τάση να ανοίγει την τροχιά σου υπό συνθήκες. Δεν θα έλεγα ότι κάνει το αμάξι να υποστρέφει αμιγώς, αλλά σαν να ανοίγει την ακτίνα του. Δηλ. Εν αντιθέσει με μια περίπτωση υποστροφής όπου ένα αμάξι θα κινηθεί εφαπτομενικά μιας κυκλικής τροχιάς, το μπλοκέ έχει την τάση απλά να προσθέτει μήκος στην ακτίνα της στροφής. Άρα, θα πρέπει να σπάσεις ελαφρά (για μετατόπιση βάρους) από αρκετά πιο πριν την πρόσφυση από πριν, προκειμένου να βάλεις τα μούτρα μέσα (αρχική μείωση της ακτίνας της στροφής και με το απαλό άγγιγμα του γκαζιού (αλλά πολύ απαλά και σταδιακά, ειδάλλως ο μέσα τροχός θα σε υπερστρέψει ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΑ, και αυτό το είδαν τα παιδιά που μου συνέβη στη πίστα...)να διαγράψεις την προκύπτουσα στροφή όσο το δυνατόν ταχύτερα.

                                      Αυτά τα ολίγα περί μπλοκέ εμπειριών σε ένα αρκετά ιδιόμορφο σε συμπεριφορά πισωκίνητο αμάξι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sp0 last edited by

                                        Πάντως κι εγώ με το μπλοκέ έκανα κάτι που μου φαινόταν δύσκολο.Υπερστροφή ισχύος με μπροστοκίνητο!!!!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          theom5 last edited by

                                          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                                          Πάντως κι εγώ με το μπλοκέ έκανα κάτι που μου φαινόταν δύσκολο.Υπερστροφή ισχύος με μπροστοκίνητο!!!!!!!!!

                                          Εμείς δεν είμαστε φόρουμ, αλλά το κονκλάβιο της Αντι-Φυσικής!!!

                                          Μήπως είναι πολύ ξερό το πίσω μέρος σου και ακολουθεί την δική του (φυγοκεντρική) τροχιά, όταν το γκαζώνεις στην προκειμένη περίσταση;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            euripides last edited by

                                            Ο χρήστης theo111r έγραψε:
                                            Μήπως είναι πολύ ξερό το πίσω μέρος σου και ακολουθεί την δική του (φυγοκεντρική) τροχιά, όταν το γκαζώνεις στην προκειμένη περίσταση;

                                            Ίσως κάτι άλλο είναι ξερό του Σπύρου και ακολουθεί τέτοιες τροχιές...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr