-
To proto amaksi tis oikogeneias pou thimame itan ena ford granada nomizo oti itan 2500kivika. Den thimame pote na evgale to paramikro mexri ta 250000xiliometra pou to eixame(ektos vevea apo ta vasika)
Tora exoume mia mercedes 190e 2000kivika me 190.000xiliometra kanena aksiologo provlima mexri tora apoti toulaxiston gnoriso. Episis exo mia bmw compact 316ti sport me 11500xiliometra mexri tora oute tsik. Auta -
Ως τώρα, είχαμε τέσσερα Γαλλικά αυτοκίνητα στην οικογένεια.
- Simca 1307 - απίστευτα αναξιόπιστο. Μέρα παρά μέρα ήμασταν στο συνεργείο ή με καπώ ανοιχτό στην άκρη του δρόμου.
- Citroen BX 1400 καταλυτική (μοντέλο 1990) - σκυλί. Δεν καταλάβαινε τίποτα απολύτως. Μόνο μίζα, καταλύτης, μπουκάλες ανάρτησης και ψυγείο αλλάχτηκαν σε 280.000 δύσκολα χλμ.
- Citroen Xantia 1.8i 16v (μοντέλο 1999) - Ελλιπέστατη συντήρηση, αλλά ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Ούτε τσικ δεν έχει κάνει κι έχει 115.000 χλμ. στην πλάτη της!
- Renault Clio 1200 16v (μοντέλο 2002) - ΔΕΝ το πήρα περιμένοντας να είναι αξιόπιστο, αλλά έχω ήδη κάνει 40.000 χλμ σκίζοντάς το και δεν έχει βγάλει το παραμικρό (εκτός από κάτι συγχρονιζέ που κατέστρεψα με ΠΟΛΥ βάρβαρη χρήση και αντικαταστάθηκαν εντός εγγύησης).
Οπότε, ΝΑΙ, τα σύγχρονα Γαλλικά αυτοκίνητα που είχαμε μας βγήκαν αξιόπιστα.
-
cavallino, οι πατεράδες μας να κάνουν παρέα ρε!!!
Ή να φτιάξουν ένα site, με όλα τα πιθανά βασανιστήρια που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος σε ένα αυτοκίνητο!
Στο Κλιάκι του 2001 με 52000km:
α)Πρόβλημα στο βαρελάκι της μίζας στα 50000 - για λίγο καιρό άναβε με τη δεύτερη ή τρίτη μιζιά ( ) και αλλάχθηκε.
Κόστος 70 Έουρος.
Ψυχικό κόστος: Ανυπολόγιστο, αλλά ευτυχώς με άφησε στην πυλωτή της πολυκατοικίας! Κωλοφαρδία μεγάλη!
β)Σπασμένος γρύλλος παραθύρου οδηγού
Κόστος 270 Έουρος (ΠΟΣΟΟΟΟΟ;;;;)
Ψυχικό κόστος: Ανυπολόγιστο, η ζημιά έγινε στην ΕΟ με 120, 15 Αυγούστου. Το μόνο ελαφρυντικό είναι ότι έγινε μετά από τη χοντρή στούκα που είχε, οπότε μάλλον κάτι που είχε σχέση με το τρακάρισμα θα ήταν.
Τριγμοί στα πλαστικά, σε κανα δυο σημεία, κυρίως after stook.
Στο Λεόν 2003 40000km, μια στεγανοποίηση στην κολώνα του τιμονιού με 20 Έουρος κόστος και ένα χαλασμένο RCD που αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση. Τριγμός από το στοπ του πίσω καθίσματος από τη 1η μέρα.
Κανένα από τα δυο δεν οδηγείται με την τεχνική 'μη μου άπτου'. Και τις λακουβάρες μας τις πατάμε, και κόφτες και φρέναααα και όλα...
Υ.Γ. Και είναι και ο πατέρας στη μέση...
Τι να απαντήσω εγώ τώρα στην ψηφοφορία: Αναξιόπιστο ή αξιόπιστο;
-
Γερμανικό (όπελ καντέτ) τού 1985 μοντέλο.
Εκτός αυτών πού μού έχει βγάλει στήν πίστα,δέν παρουσίασε καμμία βλάβη μέχρι σήμερα.
Ενα λαμπάκι τού ταμπλό πρόπερσυ,καί μία λάμπα 'στόπ' πέρισυ.
Αλλά,όταν ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει ηλεκτρονικά,μάλλον είναι αναμενόμενο αυτό. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τι να απαντήσω εγώ τώρα στην ψηφοφορία: Αναξιόπιστο ή αξιόπιστο;Αξιόπιστα σου βγήκαν και τα δυο. Οι ακριβές βλάβες και οι τριγμοί είναι after stuk και σίγουρα προκλήθηκαν από αυτήν.
-
Λοιπον δεν εχω καταλαβει ποτε ενα αμαξι ειναι για καποιους αναξιοπιστο??
Αμα κωλυση 2-3 φορες ο κινητηρας ή καταστρεφει σασμαν???
Του xristos69 του χτυπησε μπιελα και λεμε αστοχια υλικου, οποτε μου φαινεται οτι δικαιολογουμε τα παντα
Aν θυμαμε καλα και καποιος αλλος με alfa πηρε τον κινητηρα αγκαλια.......
ΥΣ. Πολυυυυυυυυυυυυ ελαστικους μας βρισκω !!!!!
-
Ε μά στά 10.000 χιλιόμετρα άν χτυπήσει μπιέλα,δέν νομίζω ότι είναι τό όριο ζωής του κινητήρα του αυτοκινήτου,έτσι δέν είναι;
Αν έλεγε γιά 100.000 χιλιόμετρα,τότε θά άλλαζε. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ε μά στά 10.000 χιλιόμετρα άν χτυπήσει μπιέλα,δέν νομίζω ότι είναι τό όριο ζωής του κινητήρα του αυτοκινήτου,έτσι δέν είναι;
Αν έλεγε γιά 100.000 χιλιόμετρα,τότε θά άλλαζε.Σιγουρα ναι... αλλα ειναι και ενα σοβαρό δειγμα αξιοπιστιας μιας εταιρειας.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
**cavallino, οι πατεράδες μας να κάνουν παρέα ρε!!! **:DΕπειδή βλέπω είσαι από Βόρεια κ ο πατέρας μου είναι Κιάτο Κορινθίας, προτείνω το πολύ απλό:
Να ξεκινάει κάθε τόσο ο καθένας να συναντήσει τον άλλο!!!Τι;Η Εθνική Οδός δε φθείρει τόσο τα αυτοκίνητα;Αν ο δικός σου είναι σα το δικό μου, κάτι θα βρουν να τους βγάλουν το λάδι!Αν θα τους έχει μείνει καθόλου δηλαδή...Και μια και το θυμήθηκα, το Αλμέρα έκανε εγχείρηση αλλαγής κιβωτίου στα 50.000...άραγε βαλβολίνες του είχε βάλει -
Αναφέρω προβλήματα και βγάλτε συμπεράσματα:
To Ίμπιζα 1.0, 9/00 αγοράστηκε καινούριο.
-Στην εγγύηση άλλαξε 2 φορές δίσκο - πλατώ, και τώρα χτυπάει το ρουλεμάν του συμπλέκτη πάλι.
-Χτυπάει πειράκια με την ελληνική 95άρα (ανεξαρτήτως εταιρείας), ενώ δε χτυπάει Ελβετία - Γερμανία - Ιταλία με 95άρα (ανεξαρτήτως μάρκας). Στην Ελλάδα κατανάλωση 9, στο εξωτερικό 6,5.
-Πλαστικά που χαράχτηκαν εύκολα, και ξεφλούδισαν απαράδεκτα εύκολα.
-Χρώμα (μη μεταλλικό) που ξεφλουδίζει σε σημεία, και όπου απογυμνώθηκε σκούριασε!
-Τρίζει σαν σπασμένη λατέρνα. Ποτέ δεν έχω μπει σε πιο τριζάτο αμάξι (πολλλές φορές τρίζει το ταμπλώ στο φανάρι από τον ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΡΕΛΑΝΤΙ!!)
-Αισθητήρας εξωτερικής θερμοκασίας που αλλάχτηκε 3 φορές στην εγγύηση και ποτέ δεν δούλεψε. Το συνεργείο μου είπε 'ε, τι σε νοιάζει; Αφού δεν επηρεάζει την οδήγηση!' Σωστή άποψη, που ισχύει και για τον αερόσακό μου που ελπίζω να μην μάθω αν έχει πρόβλημα...
-Τώρα έχει 45.000 χμ και όλα τα σέρβις έγιναν σωστά.Το Γκολφ4 1.4 12/99 αγοράστηκε καινούριο.
-Χάλασε το ταχύμετρο στην εγγύηση (2-3 μήνες να αλλαχτεί...).
-Με το μοναδικό κλειδί που μας παραδόθηκε από την αντιπροσωπεία 4 φορές απλά δεν πήρε μπρος για μισή ώρα. Μετά πήρε δια μαγείας, η αντιπροσωπεία ακόμα δε βρήκε τίποτα.
-Με άλλο κλειδί έμεινε στην μέση τυ δρόμου. Ευτυχώς ήταν Κηφισίας ΚΑΤΗΦΟΡΑ και ο πατέρας μου μπόρεσε και το έχωσε σε στενό να μην ενοχλεί... Μετά 1 ώρα πήρε μπρος με το δικό μου κλειδί, το πήγα στην αντιπροσωπεία όπου δεν βρήκαν τίποτα. (όμως λογαριασμό ΠΑΝΤΑ μας έδωσαν για το τίποτα...)
-Ο γρύλλος του παραθύρου οδηγού ράγισε. Ευτυχώς το προλάβαμε με τα ζόρια, μήνες όμως να έρθει το ανταλλακτικό...
-Οι αναρτηση εμπρός αριστερά τρίζει πάντα μετά από σχετικά ήπιο χωματόδρομο.
-Χρώμα που ξεφλουδίζει (μη μεταλλικό) ιδίως στον προφυλακτήρα
-Πλαστικά που ξεφλουδίζουν τραγικά
-Σήμερα πρέπει νά έχει κάπου στις 50.000 χμ και όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο σωστά.Το **Γκολφ5 1600 FSI 8/04 **αγοράστηκε καινούριο.
Επειδή δεν μένω πια στο σπίτι από πριν το αγοράσουμε το μόνο που ξέρω είναι πως έμενε από μπαταρία αν έκανε 3 μέρες να κινηθεί! Αλλάχτηκε ασφαλειοθήκη, μπαταρία, διναμό και εγκέφαλος 'άνεσης'. Τελικά φτιάχτηκε, δεν ξέρουμε πως.Στο παρελθόν **4 Τίπο (1100, 1400, 1600 και 1600 3Θ) **όλα αγοράστηκαν καινούρια και που κατά μέσο όρο κρατήθηκαν 4 χρόνια και 60.000 χμ.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ όλα τα προβλήματα ήταν:
-Στο πρώτο (από τα πρώτα Τίπο που ήρθαν Ελλάδα) η μία πίσω πόρτα έκλεισε τον μεντεσέ της όντας ανοιχτή, και δεν ξέραμε πως να την ξεσκανδαλώσουμε. Αυτό πριν το 1ο σέρβις.
-Ένας καμμένος εγκέφαλος (εγγύηση). Το αμάξι πριν την αλλαγή συνέχιζε να δουλεύει, αλλά όχι σωστά. Αλλαγή σε 2-3 μέρες.
-Μια χαλασμένη αντλία βενζίνης. Το κακό είναι πως ενώ επέμενα να αλλαχτεί ΑΥΤΗ ΠΡΙΝ κάνουν οποιαδήποτε διάγνωση, αυτοί μου άλλαξαν πλεξούσα, αισθητήρα λάμδα, και ΜΕΤΑ την αντλία όπου και φτιάχτηκε για πάντα το πρόβλημα...
-Εξατμίσεις που τρύπαγαν (τελικό) αν πέρναγες τα 4,5 χρόνια.
-Όλα τα σέρβις σωστά στο εξουσιοδοτημένο.Η **156 Σπορτβάγκον 2.4JTD **01/01 αγοράστηκε μεταχειρισμένη 05/04 με 73500 χμ.
-Έλεγε στο βιβλιάριο πως έχει κάνει όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και σωστά.
-Στις 88.000 χμ το πήγα για προγραμματισμένη αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου, ενώ της άλλαξα και αναρτήσεις (πάλι με εργστασιακές).
-Κάποια στιγμή έφαγα ένα αβγό στο καπώ από αλήτες σε ένα λόφο και έφυγε λίγο χρώμα, χωρίς να έχει σκουριάσει ακόμα, παρόλο το αλάτι στους ελβετικούς δρόμους.
-Σήμερα έχει 93.000 χμ και το σέρβις θέλει άλλες 7.000 για να έρθει. -
Tο ότι τα ιταλικά μέχρι στιγμής είναι 19 αξιόπιστα προς 0 αναξιόπιστα πάντως δεν είναι και πολύ αντιπροσωπευτικό της κατάστασης πάντως
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Tο ότι τα ιταλικά μέχρι στιγμής είναι 19 αξιόπιστα προς 0 αναξιόπιστα πάντως δεν είναι και πολύ αντιπροσωπευτικό της κατάστασης πάντωςΒάζεις στοίχημα?
Εγώ πάντως πιστεύω πως ισχύει αυτό που έγραφαν οι 4Τ σε ένα συγκριτικό: 'Εν έτη 2004 κανένα αυτοκίνητο δεν σπάει δεν χαλάει' τουλάχιστον όχι χωρίς λόγο -
Εννοείς εκείνο που'χαν πάει και τα'χαν σκίσει στα Μέγαρα για 24 ώρες; Και, αν ενθυμούμαι καλώς, το μόνο που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ήταν...
Η Γκόλφω IV!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε 2.5 μήνες και 10.000 χλμ η ALFA GT μου βάρεσε μπιέλα (!!!!) και είναι εδώ και 2 βδομάδες στο συνεργείο. Αστοχία υλικού μου είπανε. Ατυχία το λέω εγω. Το αν είναι και αναξιοπιστο γενικά σαν μοντέλο....... ο χρόνος θα δείξει.
JTS ή TS???
JTS. Την 2λιτρη έχω.
-
Εσένα σου βγήκε ελαττωματικό το μοτέρ... Κρίμα. Ελπίζω να ξεμπερδεύεις γρήγορα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εννοείς εκείνο που'χαν πάει και τα'χαν σκίσει στα Μέγαρα για 24 ώρες; Και, αν ενθυμούμαι καλώς, το μόνο που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ήταν...Η Γκόλφω IV!!!
Κακίες...
Δες μετά από 5-7 χρόνια πώς καταντάει ένα ιταλικό... (σαν να το νοίκιαζες 15 χρόνια σε ταρίφα ) εκεί φαίνεται η αξιοπιστία
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Εννοείς εκείνο που'χαν πάει και τα'χαν σκίσει στα Μέγαρα για 24 ώρες; Και, αν ενθυμούμαι καλώς, το μόνο που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ήταν...
Η Γκόλφω IV!!!
Κακίες...
Δες μετά από 5-7 χρόνια πώς καταντάει ένα ιταλικό... (σαν να το νοίκιαζες 15 χρόνια σε ταρίφα ) εκεί φαίνεται η αξιοπιστία
Έχεις κάποια εμπειρία από σύγχρονα ιταλικά; Και πρόσεξε, μην αρχίσεις τα 'ένας φίλος μου λέει..., ο μηχανικός μου μου είπε... κτλ.
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Εννοείς εκείνο που'χαν πάει και τα'χαν σκίσει στα Μέγαρα για 24 ώρες; Και, αν ενθυμούμαι καλώς, το μόνο που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ήταν...
Η Γκόλφω IV!!!
Κακίες...
Δες μετά από 5-7 χρόνια πώς καταντάει ένα ιταλικό... (σαν να το νοίκιαζες 15 χρόνια σε ταρίφα ) εκεί φαίνεται **η αξιοπιστία **8)
Λάθος, εκεί φαίνεται η ποιότητα. Η αξιοπιστία αφορά σε έκτακτες ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ βλάβες και ακινητοποιήσεις οχήματος.
Το τρίξιμο πλαστικών/ταμπλό/καθισμάτων/ξεφλούδισμα πλαστικών ΔΕΝ είναι έλλειψη αξιοπιστίας.
Εκτός αν θες ένα αυτοκίνητο να μην τρίζει και να μην παίρνει μπροστά (Mercedes, ειδικά ταξί )
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Ε μά στά 10.000 χιλιόμετρα άν χτυπήσει μπιέλα,δέν νομίζω ότι είναι τό όριο ζωής του κινητήρα του αυτοκινήτου,έτσι δέν είναι;
Αν έλεγε γιά 100.000 χιλιόμετρα,τότε θά άλλαζε.Σιγουρα ναι... αλλα ειναι και ενα σοβαρό δειγμα αξιοπιστιας μιας εταιρειας.
Εμένα η corolla με άφησε στο δρόμο από δίσκο πλατό στα 100 (καλά διαβάζετε) χιλιόμετρα σημαίνει ότι η Toyota είναι συνολικά αναξιόπιστη σαν εταιρία ή ότι το μοντέλο είναι αναξιόπιστο?
Εκτός κι αν αυτά είναι τυχαία στα ιαπωνικά και κανόνας στα υπόλοιπα! -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Εμένα η corolla με άφησε στο δρόμο από δίσκο πλατό στα 100 (καλά διαβάζετε) χιλιόμετρα σημαίνει ότι η Toyota είναι συνολικά αναξιόπιστη σαν εταιρία ή ότι το μοντέλο είναι αναξιόπιστο?
Εκτός κι αν αυτά είναι τυχαία στα ιαπωνικά και κανόνας στα υπόλοιπα!Σημαίνει ότι ο προμηθευτής συμπλέκτη δεν έκανε καλά τη δουλειά του, ή ότι η Toyota επέλεξε λάθος προμηθευτή.
Τους κινητήρες της Alfa ποιος τους προμηθεύει;
Πόσες μέρες θα μείνεις χωρίς αυτοκίνητο για αλλαγή συμπλέκτη, πόσες για αλλαγή/επισκευή κινητήρα;
Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?