-
Μερικές ακόμα εντυπώσεις από την 330. Απλά δεν πατάει κάτω στους δικούς μας δρόμους. Τα λάστιχα δεν είναι στην πρώτη νιότη τους αλλά και πάλι η δύναμη είναι υπερβολική. Στην τραγική άσφαλτο της Θεσσαλονίκης είδα σε μια καμπή κωλαράκι και αντισπίν με 4η! 1η-2α με μισό γκάζι δεν σβήνει ποτέ το λαμπάκι, στην 3η πεταρίζει μερικές φορές και μόνο μετά τα 120 πατάει κάτω και απλά εκσφενδονίζεται κυνηγώντας τον κόφτη σαν λυσσασμένη. Τα 200 είναι αστεία χιλιόμετρα και τα πιάνει στην παραμικρή ευκαιρία. Στρίψιμο ακλόνητο αλλά θέλει πολύ προσοχή με το γκάζι στην έξοδο. Το turn in όμως είναι άψογο και το τιμόνι ταχύτατο και με πολύ καλή αίσθηση αν και η αλήθεια είναι ότι θα την ήθελα λίγο πιο ελαφριά. Στα φρένα δείχνει ότι δεν είναι κατηγορία φτερού αλλά εννοείται ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα σε αποτελεσματικότητα. Βγαίνοντας να προσπεράσεις με 3η χρειάζεσαι και ελαφρύ ανάποδο... θυμήθηκα το άρθρο το ΚΚ για το RX7 που προσπερνούσε με ανάποδο lock. Πολύ διασκεδαστικό αλλά τρώει λάστιχα και τακάκια (DCT μερικώς απενεργοποιημένο). Μέση βόλτας 18.5 αλλά είχε και αρκετή κίνηση. Με λιγότερη κίνηση άνετα το έχω το 20άρι+ και ας μην μπορείς να πατήσεις τέρμα γκάζι πριν τα 80.
ΥΓ: Σε 1-2 φανάρια που βρήκα καλή άσφαλτο η σφαλιάρα στην εκκίνηση με ζάλισε. Αφού στο επόμενο ήρθε μια Suzuki 1000άρα από δίπλα και κοιτούσε περίεργα... -
Τώρα κατάλαβες τι εννοούσα όταν συζητούσαμε σε άλλο τόπικ για τα Audi Quattro?
-
Μωρέ ξέρω, αλλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει στα γεράματα. Δεν αλλάζω το εξακύλινδρο διαμάντι, την πίσω κίνηση, το turn in και το τιμόνι της BMW για τα DKW... Στην Αθήνα πάντως τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
ΥΓ: Υπάρχει και BMW xDrive αλλά δεν νομίζω να το προτιμούσα.
-
Για να μην καεί το λαμπάκι του αντισπιν βγάλε τελείως off το dct, αμαρτία είναι
Εδώ έχει γυρίσει η 116 d με τρίτη, η 330 απλά δεν θα ισιώνει πουθενά
Δεν θέλω να φανταστώ τι γίνεται με την 335... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μωρέ ξέρω, αλλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει στα γεράματα. Δεν αλλάζω το εξακύλινδρο διαμάντι, την πίσω κίνηση, το turn in και το τιμόνι της BMW για τα DKW... Στην Αθήνα πάντως τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες καθόλου. Και επειδή αντιλαμβάνομαι ότι είσαι συνειδητοποιημένος, αυτό έχει για μένα μεγαλύτερη σημασία. Αν ψάξεις ποστ στο παρελθόν, θα βρεις ότι έγραφα για το πόσο γούσταρα(και ακόμη γουστάρω) την 330i και όχι την 335i πχ, αλλά πέρα από αυτή, η κουβέντα που κάναμε για την 4κίνηση και συγκεκριμένα αν η 335i μπορεί να τα βγάλει πέρα με το κομπρεσοράτο Audi S4, είχε συγκεκριμένη βάση και συνθήκες.
Είναι κανόνας. Σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης όπως αυτές που 'απολαμβάνουμε' στους ελλαδικούς δρόμους, οι BMW υποφέρουν. Βέβαια αν ξέρεις τι κρατάς στα χέρια σου, αυτό δεν θα σε χαλάσει καθόλου. Αν πάλι δεν ξέρεις, θα φας τα μούτρα σου.
-
Αν είναι έτσι τα πράματα θέλει προσοχή, πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος.
Μήπως τα λάστιχα έχουν ξεραθεί; Οι αναρτήσεις του είναι μαμά ή το έχει σκληρύνει;
Είναι όμως ωραία η αίσθηση να σου περισσεύουν άλογα! -
Τόση δύναμη στους πίσω τροχούς θέλει σεβασμό. Μπορεί υπό συνθήκες το s4 να είναι ταχύτερο αλλά σε καμία περίπτωση δεν σε βάζει στο επίκεντρο του παιχνιδού όπως το κάνει η bmw. Αποτελεσματικό τα μάλα λόγω τετρακίνησης το audi αλλά οδηγικά χλιαρό.
-
Αλέξανδρε έλα με την 330i στην Ελβετία να μην έχεις θέματα με την ελληνική και ειδικά την Θεσσαλονικιώτικη άσφαλτο γυαλί .
-
Αυτός ο Μπουτάρης τι κάνει?
-
Συμφωνώ Μπέπε. Κρατώ μια επιφύλαξη απλά για όταν αλλαχθούν τα λάστιχα. Τότε θα είναι δίκαια η κρίση. Δεν περιμένω βέβαια να σταματήσει να σπινάρει η 3η...
Πάντως όσοι έχουν οδηγήσει δυνατά αυτοκίνητα στο εξωτερικό και εδώ καταλαβαίνουν την διαφορά. Νομίζω ο Τραβάλια το είχε πει σε ένα Κένταυρος με το Punto S2000. 'Αν νομίζετε ότι αυτό είναι ασφάλτινο ράλλυ απατάστε... πιο κοντά σε χωμάτινο είναι από άποψη πρόσφυσης!'
Χρίστο μαμά είναι η ανάρτηση. Σφιχτή και με busy ride αλλά δεν την λες κούτσουρο. Κλίσεις πάντως δεν βλέπεις. Τα λάστιχα είναι 3ετίας σχεδόν αλλά ήταν πάντα σε γκαράζ. Έχουν καμιά 20.000 χλμ περίπου.
mrclouzo, σίγουρα ένα S4 θα μου έραβε κοστουμάκι σε αυτή την άσφαλτο από άποψη επιτάχυνσης. Σε πίστα όμως δεν το φοβάμαι. Ο Μπουτάρης φτιάχνει εξαιρετικά κρασιά. Τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο Μπουτάρης φτιάχνει εξαιρετικά κρασιά. Τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος!Νομίζω είναι γνωστό τι κάνει, αφού τα φτιάχνει τα κρασιά τα πίνει κιόλας!
Οι δρόμοι θέλουν πολλά λεφτά και λεφτά δεν υπάρχουν οπότε ας μην τρέφουμε ελπίδες....
Η διαφορά σε άσφαλτο εξωτερικού είναι εντυπωσιακή. Όχι ότι δεν υπάρχουν και κακά σημεία όμως. Η πισωκίνητη Alfa Romeo μου κατάφερνε να μην είναι υπερστροφική..... και άφησα κι ένα ημιαξόνιο σε προσπάθεια να κάνω μια γρήγορη εκκίνηση! -
δηλαδή...
-
Τα έπινε, δεν τα πίνει πια. Τώρα τσιγάρα διαφόρων τύπων μόνο...
Δεν φταίει φυσικά ο κυρ Γιάννης για τα χάλια μας. Αν δεν έχει λεφτά τι να κάνει; Εξάλλου οι μεγάλοι δρόμοι είναι θέμα Περιφέρειας και ΥΠΕΧΩΔΕ και όχι θέμα κυρ Γιάννη Κανατάρχη.
Σο εξωτερικό αν κάνεις το λάθος να σύρεις το πόδι σου πάνω στην άσφαλτο θα πέσεις κάτω γιατί θα μαγκώσει κάτω! Φυσικά τα λάστιχα, τα ημιαξόνια και τα διαφορικά την ακούνε εύκολα... τα παλιά τουλάχιστον, σήμερα τα κάνουνε πολύ ανθεκτικά. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Συμφωνώ Μπέπε. Κρατώ μια επιφύλαξη απλά για όταν αλλαχθούν τα λάστιχα. Τότε θα είναι δίκαια η κρίση. Δεν περιμένω βέβαια να σταματήσει να σπινάρει η 3η...Πάντως όσοι έχουν οδηγήσει δυνατά αυτοκίνητα στο εξωτερικό και εδώ καταλαβαίνουν την διαφορά. Νομίζω ο Τραβάλια το είχε πει σε ένα Κένταυρος με το Punto S2000. 'Αν νομίζετε ότι αυτό είναι ασφάλτινο ράλλυ απατάστε... πιο κοντά σε χωμάτινο είναι από άποψη πρόσφυσης!'
Χρίστο μαμά είναι η ανάρτηση. Σφιχτή και με busy ride αλλά δεν την λες κούτσουρο. Κλίσεις πάντως δεν βλέπεις. Τα λάστιχα είναι 3ετίας σχεδόν αλλά ήταν πάντα σε γκαράζ. Έχουν καμιά 20.000 χλμ περίπου.
mrclouzo, σίγουρα ένα S4 θα μου έραβε κοστουμάκι σε αυτή την άσφαλτο από άποψη επιτάχυνσης. Σε πίστα όμως δεν το φοβάμαι. Ο Μπουτάρης φτιάχνει εξαιρετικά κρασιά. Τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος!
Τι λάστιχα είπαμε έχει περασμένα πάνω;
-
Dunlop Sport Maxx TT
-
Pirelli PZERO (σκέτα) runflat θα βάλεις.
-
Runflat ΑΚΥΡΟ!!!
PZero ναι! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Runflat ΑΚΥΡΟ!!!
PZero ναι!Μια χαρά είναι τα συγκεκριμένα runflat.
Αν τώρα δε βάλεις...να κάνεις το σταυρό σου μη πάθεις κανένα λάστιχο...
-
Δεν χρειάζεται να κάνεις τον σταυρό σου (άσε που είμαι και άθεος). Ρεζέρβα και κλειδί-σταυρό χρειάζεσαι. Ή έστω τον αφρό. RFL όμως δεν βάζω και λόγω βάρους και σκληρών πλαϊνών αλλά και γιατί σε όλα τα τεστ που έχω δει βγαίνουν χειρότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Runflat ΑΚΥΡΟ!!!
PZero ναι!Μια χαρά είναι τα συγκεκριμένα runflat.
Αν τώρα δε βάλεις...να κάνεις το σταυρό σου μη πάθεις κανένα λάστιχο...
Οδική άντε και κανέναν αφρό και τέλος.
BMW FORUM