Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1100
    • 1101
    • 1102
    • 1103
    • 1104
    • 1330
    • 1331
    • 1102 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    26614
    201100
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Μερικές ακόμα εντυπώσεις από την 330. Απλά δεν πατάει κάτω στους δικούς μας δρόμους. Τα λάστιχα δεν είναι στην πρώτη νιότη τους αλλά και πάλι η δύναμη είναι υπερβολική. Στην τραγική άσφαλτο της Θεσσαλονίκης είδα σε μια καμπή κωλαράκι και αντισπίν με 4η! 1η-2α με μισό γκάζι δεν σβήνει ποτέ το λαμπάκι, στην 3η πεταρίζει μερικές φορές και μόνο μετά τα 120 πατάει κάτω και απλά εκσφενδονίζεται κυνηγώντας τον κόφτη σαν λυσσασμένη. Τα 200 είναι αστεία χιλιόμετρα και τα πιάνει στην παραμικρή ευκαιρία. Στρίψιμο ακλόνητο αλλά θέλει πολύ προσοχή με το γκάζι στην έξοδο. Το turn in όμως είναι άψογο και το τιμόνι ταχύτατο και με πολύ καλή αίσθηση αν και η αλήθεια είναι ότι θα την ήθελα λίγο πιο ελαφριά. Στα φρένα δείχνει ότι δεν είναι κατηγορία φτερού αλλά εννοείται ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα σε αποτελεσματικότητα. Βγαίνοντας να προσπεράσεις με 3η χρειάζεσαι και ελαφρύ ανάποδο... θυμήθηκα το άρθρο το ΚΚ για το RX7 που προσπερνούσε με ανάποδο lock. Πολύ διασκεδαστικό αλλά τρώει λάστιχα και τακάκια (DCT μερικώς απενεργοποιημένο). Μέση βόλτας 18.5 αλλά είχε και αρκετή κίνηση. Με λιγότερη κίνηση άνετα το έχω το 20άρι+ και ας μην μπορείς να πατήσεις τέρμα γκάζι πριν τα 80.
      ΥΓ: Σε 1-2 φανάρια που βρήκα καλή άσφαλτο η σφαλιάρα στην εκκίνηση με ζάλισε. Αφού στο επόμενο ήρθε μια Suzuki 1000άρα από δίπλα και κοιτούσε περίεργα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • giuseppe-busso
        giuseppe-busso last edited by

        Τώρα κατάλαβες τι εννοούσα όταν συζητούσαμε σε άλλο τόπικ για τα Audi Quattro?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Μωρέ ξέρω, αλλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει στα γεράματα. Δεν αλλάζω το εξακύλινδρο διαμάντι, την πίσω κίνηση, το turn in και το τιμόνι της BMW για τα DKW... Στην Αθήνα πάντως τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.

          ΥΓ: Υπάρχει και BMW xDrive αλλά δεν νομίζω να το προτιμούσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mrclouzo last edited by

            Για να μην καεί το λαμπάκι του αντισπιν βγάλε τελείως off το dct, αμαρτία είναι
            Εδώ έχει γυρίσει η 116 d με τρίτη, η 330 απλά δεν θα ισιώνει πουθενά
            Δεν θέλω να φανταστώ τι γίνεται με την 335...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Μωρέ ξέρω, αλλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει στα γεράματα. Δεν αλλάζω το εξακύλινδρο διαμάντι, την πίσω κίνηση, το turn in και το τιμόνι της BMW για τα DKW... Στην Αθήνα πάντως τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.

              Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες καθόλου. Και επειδή αντιλαμβάνομαι ότι είσαι συνειδητοποιημένος, αυτό έχει για μένα μεγαλύτερη σημασία. Αν ψάξεις ποστ στο παρελθόν, θα βρεις ότι έγραφα για το πόσο γούσταρα(και ακόμη γουστάρω) την 330i και όχι την 335i πχ, αλλά πέρα από αυτή, η κουβέντα που κάναμε για την 4κίνηση και συγκεκριμένα αν η 335i μπορεί να τα βγάλει πέρα με το κομπρεσοράτο Audi S4, είχε συγκεκριμένη βάση και συνθήκες.

              Είναι κανόνας. Σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης όπως αυτές που 'απολαμβάνουμε' στους ελλαδικούς δρόμους, οι BMW υποφέρουν. Βέβαια αν ξέρεις τι κρατάς στα χέρια σου, αυτό δεν θα σε χαλάσει καθόλου. Αν πάλι δεν ξέρεις, θα φας τα μούτρα σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Αν είναι έτσι τα πράματα θέλει προσοχή, πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος.
                Μήπως τα λάστιχα έχουν ξεραθεί; Οι αναρτήσεις του είναι μαμά ή το έχει σκληρύνει;
                Είναι όμως ωραία η αίσθηση να σου περισσεύουν άλογα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mrclouzo last edited by

                  Τόση δύναμη στους πίσω τροχούς θέλει σεβασμό. Μπορεί υπό συνθήκες το s4 να είναι ταχύτερο αλλά σε καμία περίπτωση δεν σε βάζει στο επίκεντρο του παιχνιδού όπως το κάνει η bmw. Αποτελεσματικό τα μάλα λόγω τετρακίνησης το audi αλλά οδηγικά χλιαρό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Αλέξανδρε έλα με την 330i στην Ελβετία να μην έχεις θέματα με την ελληνική και ειδικά την Θεσσαλονικιώτικη άσφαλτο γυαλί .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mrclouzo last edited by

                      Αυτός ο Μπουτάρης τι κάνει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Συμφωνώ Μπέπε. Κρατώ μια επιφύλαξη απλά για όταν αλλαχθούν τα λάστιχα. Τότε θα είναι δίκαια η κρίση. Δεν περιμένω βέβαια να σταματήσει να σπινάρει η 3η...

                        Πάντως όσοι έχουν οδηγήσει δυνατά αυτοκίνητα στο εξωτερικό και εδώ καταλαβαίνουν την διαφορά. Νομίζω ο Τραβάλια το είχε πει σε ένα Κένταυρος με το Punto S2000. 'Αν νομίζετε ότι αυτό είναι ασφάλτινο ράλλυ απατάστε... πιο κοντά σε χωμάτινο είναι από άποψη πρόσφυσης!'

                        Χρίστο μαμά είναι η ανάρτηση. Σφιχτή και με busy ride αλλά δεν την λες κούτσουρο. Κλίσεις πάντως δεν βλέπεις. Τα λάστιχα είναι 3ετίας σχεδόν αλλά ήταν πάντα σε γκαράζ. Έχουν καμιά 20.000 χλμ περίπου.

                        mrclouzo, σίγουρα ένα S4 θα μου έραβε κοστουμάκι σε αυτή την άσφαλτο από άποψη επιτάχυνσης. Σε πίστα όμως δεν το φοβάμαι. Ο Μπουτάρης φτιάχνει εξαιρετικά κρασιά. Τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Ο Μπουτάρης φτιάχνει εξαιρετικά κρασιά. Τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος!

                          Νομίζω είναι γνωστό τι κάνει, αφού τα φτιάχνει τα κρασιά τα πίνει κιόλας!
                          Οι δρόμοι θέλουν πολλά λεφτά και λεφτά δεν υπάρχουν οπότε ας μην τρέφουμε ελπίδες....
                          Η διαφορά σε άσφαλτο εξωτερικού είναι εντυπωσιακή. Όχι ότι δεν υπάρχουν και κακά σημεία όμως. Η πισωκίνητη Alfa Romeo μου κατάφερνε να μην είναι υπερστροφική..... και άφησα κι ένα ημιαξόνιο σε προσπάθεια να κάνω μια γρήγορη εκκίνηση!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mrclouzo last edited by

                            δηλαδή...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Τα έπινε, δεν τα πίνει πια. Τώρα τσιγάρα διαφόρων τύπων μόνο...
                              Δεν φταίει φυσικά ο κυρ Γιάννης για τα χάλια μας. Αν δεν έχει λεφτά τι να κάνει; Εξάλλου οι μεγάλοι δρόμοι είναι θέμα Περιφέρειας και ΥΠΕΧΩΔΕ και όχι θέμα κυρ Γιάννη Κανατάρχη.
                              Σο εξωτερικό αν κάνεις το λάθος να σύρεις το πόδι σου πάνω στην άσφαλτο θα πέσεις κάτω γιατί θα μαγκώσει κάτω! Φυσικά τα λάστιχα, τα ημιαξόνια και τα διαφορικά την ακούνε εύκολα... τα παλιά τουλάχιστον, σήμερα τα κάνουνε πολύ ανθεκτικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kwsn_men last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Συμφωνώ Μπέπε. Κρατώ μια επιφύλαξη απλά για όταν αλλαχθούν τα λάστιχα. Τότε θα είναι δίκαια η κρίση. Δεν περιμένω βέβαια να σταματήσει να σπινάρει η 3η...

                                Πάντως όσοι έχουν οδηγήσει δυνατά αυτοκίνητα στο εξωτερικό και εδώ καταλαβαίνουν την διαφορά. Νομίζω ο Τραβάλια το είχε πει σε ένα Κένταυρος με το Punto S2000. 'Αν νομίζετε ότι αυτό είναι ασφάλτινο ράλλυ απατάστε... πιο κοντά σε χωμάτινο είναι από άποψη πρόσφυσης!'

                                Χρίστο μαμά είναι η ανάρτηση. Σφιχτή και με busy ride αλλά δεν την λες κούτσουρο. Κλίσεις πάντως δεν βλέπεις. Τα λάστιχα είναι 3ετίας σχεδόν αλλά ήταν πάντα σε γκαράζ. Έχουν καμιά 20.000 χλμ περίπου.

                                mrclouzo, σίγουρα ένα S4 θα μου έραβε κοστουμάκι σε αυτή την άσφαλτο από άποψη επιτάχυνσης. Σε πίστα όμως δεν το φοβάμαι. Ο Μπουτάρης φτιάχνει εξαιρετικά κρασιά. Τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος!

                                Τι λάστιχα είπαμε έχει περασμένα πάνω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Dunlop Sport Maxx TT

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Pirelli PZERO (σκέτα) runflat θα βάλεις.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Runflat ΑΚΥΡΟ!!!
                                      PZero ναι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Runflat ΑΚΥΡΟ!!!
                                        PZero ναι!

                                        Μια χαρά είναι τα συγκεκριμένα runflat.

                                        Αν τώρα δε βάλεις...να κάνεις το σταυρό σου μη πάθεις κανένα λάστιχο...

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Δεν χρειάζεται να κάνεις τον σταυρό σου (άσε που είμαι και άθεος). Ρεζέρβα και κλειδί-σταυρό χρειάζεσαι. Ή έστω τον αφρό. RFL όμως δεν βάζω και λόγω βάρους και σκληρών πλαϊνών αλλά και γιατί σε όλα τα τεστ που έχω δει βγαίνουν χειρότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kwsn_men last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                            Runflat ΑΚΥΡΟ!!!
                                            PZero ναι!

                                            Μια χαρά είναι τα συγκεκριμένα runflat.

                                            Αν τώρα δε βάλεις...να κάνεις το σταυρό σου μη πάθεις κανένα λάστιχο...

                                            Οδική άντε και κανέναν αφρό και τέλος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1100
                                            • 1101
                                            • 1102
                                            • 1103
                                            • 1104
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 1102 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr