-
Η Ε30 από πότε έγινε καλό πισωκίνητο; Που έχανε τον κώλο της για αστείο ή που είχε αναιμικά μοτέρ σε σύγκριση με τον σοβαρό ανταγωνισμό (+ Alfa).
-
Εχω οδηγησει αρκετες φορες μια 318is φιλου,μια χαρα ειναι η Ε30 σε συμπεριφορα.Ελαφρια σε σχεση με τα σημερινα τερατα.Με καμια αλλαγουλα σε αναρτησεις και ενα μπλοκε ειναι παιχνιδι παντου και παντα.Δε θα την επαιρνα,ομως για τα λεφτα ενος λαπτοπ αξιζει μια καλοσυντηρημενη ή προσεκτικα βελτιωμενη.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Λοιπόν καλό χρυσό το ΜΧ-5 όμως έχω τις ενστάσεις μου ως παλιός κάτοχος ΜΚΙΙ 1600 χωρίς μπλοκέ, γυρνάει μόνο με πρώτη. Εγώ δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου.Στανταρ κατι δεν εκανες καλα...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σίγουρα όχι το πρώτο πολύ αρχαιολογία και δεν αξίζει τα λεφτά του..Βασικά από όοοοολα όσα έχουν προταθεί εδώ για 3 χιλιάρικα και πισωκίνητο νομίζω ότι είναι το μόνο, η σχεδόν το μόνο που όταν θα θελήσει να το πουλήσει μετά από 4-5 χρόνια θα πάρει τα λεφτά του πίσω και με το παραπάνω. Πριν αρκετά χρόνια είχα πετύχει στα Μέγαρα ένα παληκάρι με μια τέτοια που την είχε στήσει διακριτικά για trackdays και πραγματικά την πήγαινε να το φχαριστιέται η ψυχή σου!
Γιατρέ μου, ήθελα να προτείνω και εγώ την Ε30 318is αλλά ο φίλος ήθελε μέχρι 1600κ.εκ.
Ο ΜΟΝΟΣ λόγος για να πάρει κανείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι η οδηγική απόλαυση ως προς το κόστος. Ε, αγαπητέ Realzeus, σε τέτοια ζητήματα συνήθως οι παλιότερες σειρές είναι σα να κλέβουν εκκλησίες μπροστά στα καινούργια.
Αλλιώς υπάρχουν και τα micra/yaris/punto κλπ κλπ -
Άλλο Ε30 και άλλο Ε21, υστερεί αρκετά σε σχέση με Ε30 και ΜΧ5. Σε τι υστερεί θα μου πεις, Οκ αν το θέλεις για περιστασιακές βόλτες ή εργαλεία για trackdays τότε μια χαρά είναι αλλά για πιο καθημερινή χρήση θεωρώ ότι έχει σημαντικά μειονεκτήματα.
-
Kαι μονο που ειναι αυτοκινητα χωρις αεροσακους και abs δε θα τα προτιμουσα για καθημερινα
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ο ΜΟΝΟΣ λόγος για να πάρει κανείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι η οδηγική απόλαυση ως προς το κόστος. Ε, αγαπητέ Realzeus, σε τέτοια ζητήματα συνήθως οι παλιότερες σειρές είναι σα να κλέβουν εκκλησίες μπροστά στα καινούργια.
Αλλιώς υπάρχουν και τα micra/yaris/punto κλπ κλπΤι οδηγική απόλαυση μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο (Ε21) με ψόφιο μοτέρ, τιμόνι λαγουδιέρα και φρένα από ποδήλατο ένας Θεός ξέρει. Πάντως για το κόστος κανείς δεν διαφωνεί. Πάω κι εγώ τώρα μια γρήγορη. Θα ποστάρω μετά στο BMWδοτοπικό κατανάλωση.
-
Φθηνό, πισωκίνητο και αξιόπιστο...
1500 κυβικά, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και μεγάλος χώρος αποσκευών!
Για ατέλειωτες πάντες!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3156615/ -
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Φθηνό, πισωκίνητο και αξιόπιστο...
1500 κυβικά, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και μεγάλος χώρος αποσκευών!
Για ατέλειωτες πάντες!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3156615/Το κασσετόφωνο δεν είναι γνήσιο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι οδηγική απόλαυση μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο (Ε21) με ψόφιο μοτέρ, τιμόνι λαγουδιέρα και φρένα από ποδήλατο ένας Θεός ξέρει. Πάντως για το κόστος κανείς δεν διαφωνεί. Πάω κι εγώ τώρα μια γρήγορη. Θα ποστάρω μετά στο BMWδοτοπικό κατανάλωση.Είναι σημαντικά ελαφρύτερο από την Ε30 (990kg), η λαγουδέρα του είναι κρεμαγιέρα χωρίς υποβοήθηση (προφανώς δεν έχεις οδηγήσει τέτοια για να το λες λαγουδέρα) ενώ φρένα και αναρτήσεις είναι παιχνιδάκι να το στήσεις (ήδη είναι πολύ καλά). Όπως παιχνιδάκι είναι να αγοράσεις και ένα δεύτερο μοτέρ αν δε σου φτάνουν τα άλογα...
Youtube VideoΚαι ξαναλέω ότι το micra είναι απείρως καλύτερο αυτοκίνητο.
-
-
Πφφφ, κοντράκηδες, ραλλίστες, τεντυμπόυδες.... ;->
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Ε30 από πότε έγινε καλό πισωκίνητο; Που έχανε τον κώλο της γι.α αστείο ή που είχε αναιμικά μοτέρ σε σύγκριση με τον σοβαρό ανταγωνισμό (+ Alfa).Για τουτο μιλησα περι συγκεκριμενων εκδοσεων...
Αλλα ειναι τα σοβαρα θεματα των Ε30 f/l ,τα οποια αποτελουν τροχοπεδη στη σπορ οδηγηση,ωστοσο λυνονται και αυτα ευκολα και φθηνα...
Η Αλφαρα ειναι επισης αιωνες εμπρος απο πολλα σε οδηγικη ευχαριστηση,ακομη και σαν trofeo, για να μην πω σαν ts η Turbo,αν και η αξιοπιστια και η επαρκεια ανταλλακτικων φοβιζει
Ενω και για τη w201 τα εχουμε ξαναπει και διαφωνησει.Κυλιση και μπροστινο αλλου σε σχεση με πολλα που εχεις στο νου σου για καλα αυτοκινητα της επομενης δεκαετιας
Για το Μχ5 πρωτης γενιας,νομιζω δεν χρειαζεται να πουμε πολλαΚαι επαναλαμβανω και εγω σαν το φιλο μου Διγετιο..το Polo του '00 ειναι καλυτερο αυτοκινητο (αυτος λεγει για Μικρα,αλλα δεν πειραζει,εσυ βαλε οποιον κουβα θελεις στην εξισωση)
-
Αμαξάρα το Ε21, το είχε ο πεθερός μου μέχρι πριν από 5 χρόνια, μέχρι που βρέθηκε ένα ούφο και το αγόρασε για 1500 ευρά. Το παιδί αφού τον ενδιαφέρουν και οι ντριφτιές, ας κοιτάξει πάντως και τα Πεμβέ 2002 αλλά Στάρλετ 1.3 για λιγότερα τέλη, ιδιαίτερα άμα θέλει να χώσει λεφτά, είναι ιδανικές (μαύρες) τρύπες.
έδιτ
Αρχηγού παρόντος, Μουχου-πέντε δηλαδής, πάσα Πεμβέ παυσάτω έτσι όπως το θέτει ο ερωτών. -
τα e21 ουτε οι ιδιοι οι μπεμβεδακιδες δε τα αναγνωριζουν καλα καλα.. για stock παντα 315,316 ακομα και 320..και σαν κλασσικα οχηματα παλι ειναι μη αναγνωρισμενα με ελαχιστο ενδιαφερων πλην ειδικων εκδοσεων 323 ,alpina κτλπ.. αμα ειναι τωρα ν αλλαξουμε φρενα ,αναρτηση,γεωμετρια για να γινει σωστο και 'παιχνιδι' ολα γινονται..
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
η λαγουδέρα του είναι κρεμαγιέρα χωρίς υποβοήθηση (προφανώς δεν έχεις οδηγήσει τέτοια για να το λες λαγουδέρα)Όχι δεν έχω οδηγήσει αλλά αν θυμάμαι καλά και της Ε30 μου είχε φανεί μέτριο και κυρίως αργό. Σήμερα είμαστε συνηθισμένοι σε τιμόνια που με τα χέρια στην ώρα 9:15 οδηγείς το 85% ενός ορεινού δρόμου. Τα αργά τιμόνια δεν μου αρέσουν και σχεδόν όλα τα μη υποβοηθούμενα ήταν αναγκαστικά αργά.
ενώ φρένα και αναρτήσεις είναι παιχνιδάκι να το στήσεις
Το παιχνίδι 'στήσε το αυτοκίνητο' ποτέ δεν μου άρεσε. Για αυτό πληρώνω τους μηχανικούς της εταιρείας όταν το αγοράζω!
Όπως παιχνιδάκι είναι να αγοράσεις και ένα δεύτερο μοτέρ αν δε σου φτάνουν τα άλογα...
Ακόμα πιο παιχνιδάκι είναι να αγοράσεις ένα σωστό αυτοκίνητο από την αρχή παρά να το παίζεις Δρ Φρανκεστάιν κόβοντας και ράβοντας...
Η Αλφαρα ειναι επισης αιωνες εμπρος απο πολλα σε οδηγικη ευχαριστηση,ακομη και σαν trofeo, για να μην πω σαν ts η Turbo,αν και η αξιοπιστια και η επαρκεια ανταλλακτικων φοβιζει
Την Άλφα την απέφυγα όπως είδες. Πάντως δεν θα έπαιρνα τόσο παλιό αυτοκίνητο και για λόγους ασφαλείας αλλά και αξιοπιστίας.
Ενω και για τη w201 τα εχουμε ξαναπει και διαφωνησει.Κυλιση και μπροστινο αλλου σε σχεση με πολλα που εχεις στο νου σου για καλα αυτοκινητα της επομενης δεκαετιας
Έχω καλά παραδείγματα στο μυαλό μου.
Για το Μχ5 πρωτης γενιας,νομιζω δεν χρειαζεται να πουμε πολλα
Το ΜΧ5 το θεωρώ σύγχρονο. Είναι μεν αυτοκίνητο τελών '80 αλλά έχει αυτά που σήμερα θεωρούμε δεδομένα. Δεν έχει μείνει στα καρμπιρατέρ... Οι σωστές εκδόσεις έχουν και ABS και υδραυλικό κλπ.
αμα ειναι τωρα ν αλλαξουμε φρενα ,αναρτηση,γεωμετρια για να γινει σωστο και 'παιχνιδι' ολα γινονται..
Ε ναι. Νισάφι πια με αυτή την καραμέλα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
τα e21 ουτε οι ιδιοι οι μπεμβεδακιδες δε τα αναγνωριζουν καλα καλα.. για stock παντα 315,316 ακομα και 320..και σαν κλασσικα οχηματα παλι ειναι μη αναγνωρισμενα με ελαχιστο ενδιαφερων πλην ειδικων εκδοσεων 323 ,alpina κτλπ.. αμα ειναι τωρα ν αλλαξουμε φρενα ,αναρτηση,γεωμετρια για να γινει σωστο και 'παιχνιδι' ολα γινονται..Δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο...
Απλά η Ε21 είναι ακριβώς στη φάση που πλέον αρχίζει να καθιερώνεται σαν ιστορικό (σε σύγκριση με το Ε30 που είναι απλώς παλιό). Αντίθετα με ό,τι λες, αν και η μεγάλη ατυχία της Ε21 είναι ότι είναι ανάμεσα σε δύο πολύ δημοφιλείς σειρές, στο εξωτερικό (που δεν υπάρχει ούτε για δείγμα) υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά για την πρώτη σειρά και ασφαλώς παραπάνω για τα 6κύλινδρα. Ειδικά οι Αμερικάνοι φίλοι μου (από ένα πολύμαρκο forum με γερμανικά αυτοκίνητα) βλέπω ότι τα έχουν σε ιδιαίτερα μεγάλη εκτίμηση τώρα τελευταία γιατί είναι ελαφρύτερα, πιο κλασσικά στην όψη και το κυριότερο cheap thrills!Το παλικάρι θέλει φτηνό πισωκούνητο για την πλάκα του, το να βάλει ένα σέτ σύγχρονα αμορτισέρ και ένα σετ σωστά φρένα (όχι ότι αυτά που έχει δεν κάνουν) για να μπορεί να το πάει και σε ένα trackday είναι μεγάλη δουλειά πιστεύεις ή κάτι που δεν θα κάνει ούτως ή άλλως σε οτιδήποτε πάρει;
Όχι δεν έχω οδηγήσει αλλά αν θυμάμαι καλά και της Ε30 μου είχε φανεί μέτριο και κυρίως αργό. Σήμερα είμαστε συνηθισμένοι σε τιμόνια που με τα χέρια στην ώρα 9:15 οδηγείς το 85% ενός ορεινού δρόμου. Τα αργά τιμόνια δεν μου αρέσουν και σχεδόν όλα τα μη υποβοηθούμενα ήταν αναγκαστικά αργά.
Αυτό από που βγαίνει σα συμπέρασμα;...υπήρχαν και εξαιρετικά γρήγορα μηχανικά τιμόνια απλά σου πονούσανε τα χεράκια σου στο παρκάρισμα (θες να σου πω πότε έβαλε η Porsche πρώτη φορά υδραυλικό τιμόνι και υποβοήθηση στα φρένα ή θα σε σοκάρω; Καλύτερα να μην ξέρεις και την άποψη του ίδιου του Ferry για αυτά... )
Στο 914 είναι από ακρη σε άκρη 2.5 στροφές...Το παιχνίδι 'στήσε το αυτοκίνητο' ποτέ δεν μου άρεσε. Για αυτό πληρώνω τους μηχανικούς της εταιρείας όταν το αγοράζω!
Δε διαφωνώ. Αλλά όταν έφτιαχναν ό,τι έφτιαχναν δε νομίζω ότι είχαν κατά νου ένα ντριφταδόρικο αυτοκίνητο για trackdays και βόλτες με παντηλίκια απαραίτητα... Θα σου θυμίσω ότι 3 δεκαετίες πίσω τα θεωρούσανε επικίνδυνα επειδή πέταγαν κώλο!! Όλα στην τεχνολογία του στησίματος είναι ζήτημα του κατάλληλου συνδυασμού/συμβιβασμού για την αντίστοιχη απαίτηση της αγοράς στην οποία απευθύνεται το αμάξι. Εφόσον υπάρχει ένα σωστά ζυγισμένο πλαίσιο που δεν είναι 1.2m ή τσίχλα, όλα τα άλλα είναι ζήτημα επιλογών του εκάστοτε εργοστασίου.
Ακόμα πιο παιχνιδάκι είναι να αγοράσεις ένα σωστό αυτοκίνητο από την αρχή παρά να το παίζεις Δρ Φρανκεστάιν κόβοντας και ράβοντας...
Η μετατροπή στην Ε21/E30 έχει νόημα μόνο για φορολογικούς λόγους γιατί, ούτως ή άλλως είναι εξαιρετικά φτηνά αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε μορφή. Πρόπερσι πουλούσαν εδώ στο φόρουμ ένα Ε21 323ι ΑΣΤΕΡΙ (παλιό πρότζεκτ από γνωστό 'ριστόρερ' του φόρουμ) με 3.5 χιλιάρικα...Άλλο μέλος του φόρουμ και πολύ φίλος έδινε το 320i του πεθερού του 800ευρώ, αυτοκίνητο εργοστασιακότατο, που ήθελε πραγματικά ελάχιστη προσοχή (άντε ένα καλό βάψιμο και ένα καλό σέρβις) για να γίνει εξαιρετικό daily driver.
Δε νομίζω ότι έχεις και πολλές επιλογές σε αυτά τα λεφτά. Ή μήπως το εργοστασιακό 1600 ΜΚ1 ΜΧ5 δεν πρέπει να το υποβάλλεις σε δεκάδες μετατροπές για να μπορεί να γίνει το ενδιαφέρον παιχνίδι που περιγράφετε; Εχω απομυθοποιήσει το ΜΧ5 έχοντας τη χαρα ο κολλητός μου να κυκλοφορεί πολλά χρόνια με ένα τέτοιο. Ανέκαθεν το θεωρούσα όμορφο (ίσως γιατί μου θυμίζει elan s3) αλλά πραγματικά ενδιαφέρον άρχισε να γίνεται μόνο μετά από αρκετές (και ακριβές) μετατροπές (μόνο και μόνο μια κουκούλα δε θα θέλει με το καλημέρα; Γιατί νομίζεις ότι τα ανοιχτά αυτοκίνητα τα πουλάνε άνοιξη καλοκαίρι συνήθως! ). Το τιμόνι του ποτέ δεν έφτασε σε αίσθηση το 914, πάντως...
Η Αλφαρα ειναι επισης αιωνες εμπρος απο πολλα σε οδηγικη ευχαριστηση,ακομη και σαν trofeo, για να μην πω σαν ts η Turbo,αν και η αξιοπιστια και η επαρκεια ανταλλακτικων φοβιζει
Την Άλφα την απέφυγα όπως είδες. Πάντως δεν θα έπαιρνα τόσο παλιό αυτοκίνητο και για λόγους ασφαλείας αλλά και αξιοπιστίας.
Εμ, αυτό είναι το θέμα...τα ανταλλακτικά κυρίως (η αξιοπιστία είναι στο χέρι του καθενός σε αυτά τα αυτοκίνητα) καθώς και το κόστος αγοράς αυτών. Σε μηχανικά, πάντως, δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα η άλφα, σε αμάξωμα όμως;...
Αλλά να μην μιλάμε στον αέρα. Γιατρέ, η spider είχε καμία σχέση σε αίσθηση με οποιοδήποτε σύγχρονο 1600άρι έτυχε να οδηγήσεις (και το ΜΧ5 μαζί) αυτά τα χρόνια; Με το χέρι στην καρδιά (και στην τσέπη )...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
τα e21 ουτε οι ιδιοι οι μπεμβεδακιδες δε τα αναγνωριζουν καλα καλα.. για stock παντα 315,316 ακομα και 320..και σαν κλασσικα οχηματα παλι ειναι μη αναγνωρισμενα με ελαχιστο ενδιαφερων πλην ειδικων εκδοσεων 323 ,alpina κτλπ.. αμα ειναι τωρα ν αλλαξουμε φρενα ,αναρτηση,γεωμετρια για να γινει σωστο και 'παιχνιδι' ολα γινονται..
Δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο...
Απλά η Ε21 είναι ακριβώς στη φάση που πλέον αρχίζει να καθιερώνεται σαν ιστορικό (σε σύγκριση με το Ε30 που είναι απλώς παλιό). Αντίθετα με ό,τι λες, αν και η μεγάλη ατυχία της Ε21 είναι ότι είναι ανάμεσα σε δύο πολύ δημοφιλείς σειρές, στο εξωτερικό (που δεν υπάρχει ούτε για δείγμα) υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά για την πρώτη σειρά και ασφαλώς παραπάνω για τα 6κύλινδρα. Ειδικά οι Αμερικάνοι φίλοι μου (από ένα πολύμαρκο forum με γερμανικά αυτοκίνητα) βλέπω ότι τα έχουν σε ιδιαίτερα μεγάλη εκτίμηση τώρα τελευταία γιατί είναι ελαφρύτερα, πιο κλασσικά στην όψη και το κυριότερο cheap thrills!Το παλικάρι θέλει φτηνό πισωκούνητο για την πλάκα του, το να βάλει ένα σέτ σύγχρονα αμορτισέρ και ένα σετ σωστά φρένα (όχι ότι αυτά που έχει δεν κάνουν) για να μπορεί να το πάει και σε ένα trackday είναι μεγάλη δουλειά πιστεύεις ή κάτι που δεν θα κάνει ούτως ή άλλως σε οτιδήποτε πάρει;
Εγω ξερω οτι οι ιδιοι οι μπεμβεδακιδες δε την εχουν σε εκτιμηση την e21,προσωπικα σχεδιαστικα καλουλα ηταν αλλα οχι περισσοτερο απο τις e30 και τα 02.. το θεωρουν κατωτερο αμαξι σε διαφορα απο την σειρα 02 εντωμεταξυ.. το οτι επισης δεν υπαρχει ουτε για δειγμα οπως λες το ερμηνευω ως ακριβως μικρο ενδιαφερων (αντι ν ασχοληθουν μαζι του απλα το πεταγαν..) κατι το οποιο δε συμβαινει με τα 02 βεβαια...και σιγουρα η e30 ειναι προσφατη για να κριθει ως ιστορικου ενδιαφεροντος.
Σχετικα με το σχολιο μου οτι αν αλλαχθει αναρτηση ,φρενα κτλπ κανει και παππαδες... απλα σχολιασα την παρενθεση σου στο αρχικο ποστ στο οποιο ανεφερες οτι ηταν μια χαρα αυτοκινητα απο μαμα..δε καμια περιπτωση δε συμφωνω... ξερω πολλες πικρες ιστοριες λογω του παιχνιδιαρικου μεν αλλα πραγματικα κακου κρατηματος και φρενων της..και μιλαω παντα για τις πολυκυκλοφορημενες μαμα εκδοσεις που ειδαμε στην Ελλαδα..αμαξι στο οποιο ταπεινα αμαξια τυπου citroen gsa-alfa 33 της εβαζαν τα γυαλια...το σχετικο αλμα στον τομεα εγινε με την e36, ουτε καν την e30 και εκει που το αμαξι εγινε πραγματικα καλο ηταν η e46. Και συμφωνω οτι για τη δουλεια που θελει ο φιλος ολα καλα ειναι αλλα απο τη στιγμη που παιζουν τα mx5 δε βρισκω λογο να αναλωνομαστε σε e30-e21.. Ακομα και αν παμε σε τετοια εποχη μια 75 δε θα χρειαστει ενα καρο μοντες για να την απολαυσεις. -
Σε κάποια αγορά νομίζω είχαν απαγορέψει την πώληση της 323 E21, το λόγο δεν θυμάμαι ακριβώς...
-
την 2002 turbo λες εσυ..ταχα μου οτι τη πλακωναν να πηγαινει με το πλαι για να βλεπουν οι γυρω τα αυτοκολλητα ή καποια τετοια μπουρδα τελως παντων..
Φθηνα Πισωκινητα