-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Κανένα απο τα κιτ που έχεις βρει δεν εχει μπεκ τυπου βενζίνηςτί διαφορά εχουν τα τύπου βενζίνης από τα 'κανονικά'?
επίσης, αφού εχει ως επιλογή κιτ AEB. αυτά δεν εχουν τύπου injection μπεκ? -
Καλησπέρα.
Ρώτησα στον Μωραίτη για υγραέριο.
Βάζει Verde Gas και μου είπε ότι το σύστημα αυτό έχει εγκέφαλο που διαβάζει ανά πάσα στιγμή και διορθώνει λάθη για να μην έχουμε φτωχό/πλούσιο μείγμα.
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό;
Καμία άποψη για τον εγκαταστάτη; -
Ο χρήστης rockass14 έγραψε:
Καλησπέρα.
Ρώτησα στον Μωραίτη για υγραέριο.
Βάζει Verde Gas και μου είπε ότι το σύστημα αυτό έχει εγκέφαλο που διαβάζει ανά πάσα στιγμή και διορθώνει λάθη για να μην έχουμε φτωχό/πλούσιο μείγμα.
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό;
Καμία άποψη για τον εγκαταστάτη;Δεν ξέρω τον εγκαταστάτη, ούτε το σύστημα αυτό που λες, αλλά έχω σύστημα που διαβάζει διαρκώς τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και διορθώνει τα λάθη (εντός κάποιων ορίων πάντα). Είναι πολύ καλό, με ελάχιστες και εύκολες ρυθμίσεις και καθόλου προβλήματα αν γίνει σωστή εγκατάσταση.
Έχε υπόψιν πάντως ότι δε λύνει το πρόβλημα των βαλβίδων αν το αμάξι έχει ευαισθησία.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Κανένα απο τα κιτ που έχεις βρει δεν εχει μπεκ τυπου βενζίνης
τί διαφορά εχουν τα τύπου βενζίνης από τα 'κανονικά'?
επίσης, αφού εχει ως επιλογή κιτ AEB. αυτά δεν εχουν τύπου injection μπεκ?Τα τυπου βενζίνης ειναι τα μπεκ των BRC Prins Hana και μερικά ακόμα ακριβώς όπως τα μπεκ της βενζίνης σου τα υπόλοιπα είνσι τυπου ηλεκτροβαλβιδας, rail valtek κτλ.
Στα της βενζίνης θα μπορούσες να ψεκαζεις άνετα και βενζίνη υγραεριο και φυσικό αέριο , πχ τα Hyundai H1 στην Κορέα έχουν για βενζίνης μπεκ τα HANA. Στην Ιαπωνία αρκετές μοτοσικλέτες έχουν μπεκ keihin.
Η ΑΕΒ παράγει μονο εγκέφαλους και φτιάχνει προφίλ για όλα τα μπεκ δεν ειναι απαραίτητο οτι εχει μπεκ βενζίνης αν και τα iplus που φοράνε τα landi , landi renzo group κτλ κατασκευάζονται απο την ΜΕD για την ΑΕΒ .. Μια μέση λύση που επίσης χρησιμοποιεί κάποια καλα μπεκ αλλα υστερεί στο χέρι του μάστορα διότι θα πρέπει να ξετρυπαει αυτός τη Διατομη των ακροφυσιων.
Τα της βενζίνης έρχονται με χρώματα ανάλογα με την υποδυναμη του τους , απο - μέχρι τόσα άλογα και όλα έχουν ρυθμιστεί απο το εργοστάσιο. Έχουν γραμικο ψεκασμό σε όλο το φάσμα στροφών απο ρελαντ μέχρι ψηλα.
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Υ.γ. Σύμφωνοι, εάν τα αφήναμε ασυντήρητα ίσως καίγανε ναι..
Μα ας σκεφτούμε ίσως ,τότε θέλαν ρύθμηση ανά 5000 χλμ , για να βάλουν να τσεκάρουν ηλεκτρονικούς εγκέφαλους σήμερα δέν θέλουν με το καλημέρα το 80άρι?? Αφήστε που σήμερα έχοντας αξιόλογα μεταδιδόμενη γνώση μπορεί άν ρυθμίζουν περισσότεροι καρμπυρατέρ να πέσουν και οι τιμές! Κάποτε αυτοί που ρυθμίζαν ήταν μονοπώλειο..
Αφήστε τη σημερινή ευαισθησία στο πλύσιμο...μοτέρ που δέν πλένεται..μόνο φισιέται για να κρυώσει..Ιδιοτροπία δέν είναι?Συγνώμη για το 2/3 off topic ,αλλά νομίζω ότι ενδιαφέρει ίσως πολλούς που την 'πατάμε' με ''φιλικότερες τεχνολογίες'' ή ετοιμαζόμαστε να την πατήσουμε.
Δέν γράφω άλλο στην υγραεριοκίνηση,το αφήνω για να διαβάσουμε και να σκεφτούμε
ΕυχαριστώΌταν έγραψα παρόμοια πράγματα ένας φίλος μου είπε ότι έχω φοβία με την τεχνολογία. Αν σήμερα μπορούσα να επιλέξω τι θέλω να έχει το αυτοκίνητο θα επέλεγα: aircontition, υδραυλικό (όχι ηλεκτρικό) τιμόνι και ABS.
Δε θέλω ούτε ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, ούτε αισθητήρα βροχής, μέρας - νύχτας, ούτε ηλεκτρικό χειρόφρενο, ούτε χειριστήρια στο τιμόνι, ούτε αισθητήρες και ένα σωρό μπιχλιμπίδια που όταν χαλάνε ούτε οι ίδιοι τους δε μπορούν να βρούνε τι χάλασε για να το φτιάξουν. Α δε θέλω ούτε ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε ηλεκτρικά καθίσματα, ούτε τιμόνι πολλαπλών χρήσεων. Mια χαρά ήμουν και με το Ascona και με το Taunus. Λάδια, βενζίνη, μπουζί και άντε γεια. Τώρα έχω ζαλιστεί από τα ηλεκτρολογικοηλεκτρονικά που μου βγάζει το fiat.
Συγνώμη για το off topic αλλά έχω αγανακτήσει να πληρώνω πράματα που τα έχω χωρίς να τα θέλω. -
Όταν έγραψα παρόμοια πράγματα ένας φίλος μου είπε ότι έχω φοβία με την τεχνολογία. Αν σήμερα μπορούσα να επιλέξω τι θέλω να έχει το αυτοκίνητο θα επέλεγα: aircontition, υδραυλικό (όχι ηλεκτρικό) τιμόνι και ABS.
Δε θέλω ούτε ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, ούτε αισθητήρα βροχής, μέρας - νύχτας, ούτε ηλεκτρικό χειρόφρενο, ούτε χειριστήρια στο τιμόνι, ούτε αισθητήρες και ένα σωρό μπιχλιμπίδια που όταν χαλάνε ούτε οι ίδιοι τους δε μπορούν να βρούνε τι χάλασε για να το φτιάξουν. Α δε θέλω ούτε ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε ηλεκτρικά καθίσματα, ούτε τιμόνι πολλαπλών χρήσεων. Mια χαρά ήμουν και με το Ascona και με το Taunus. Λάδια, βενζίνη, μπουζί και άντε γεια. [color=#FF0000]Τώρα έχω ζαλιστεί από τα ηλεκτρολογικοηλεκτρονικά που μου βγάζει το fiat.
Συγνώμη για το off topic αλλά έχω αγανακτήσει να πληρώνω πράματα που τα έχω χωρίς να τα θέλω. [/quote][/color]καλυτερα δεν θα ηταν να ειχες φοβια με την κακη ποιοτητα των ηλεκτρικων-ηλεκτρονικων εξαρτηματων?
-
-
ερωτηση...οταν εχω ταχυτητα π.χ. 2α, 3η, 4η και εχω χαμηλες στροφες , απο 2000 και παρακατω αν πατησω λιγο αποτομα το γκαζι κανει ενα κομπιασμα και μετα αρπαζει..το κανει μονο με υγραεριο..τι να θελει?
-
Ο χρήστης john600 έγραψε:
ερωτηση...οταν εχω ταχυτητα π.χ. 2α, 3η, 4η και εχω χαμηλες στροφες , απο 2000 και παρακατω αν πατησω λιγο αποτομα το γκαζι κανει ενα κομπιασμα και μετα αρπαζει..το κανει μονο με υγραεριο..τι να θελει?Ε, κανένα φίλτρο άερος αν είναι πολύ βουλωμένο, κανένα φίλτρο υγραερίου, καμιά ρύθμιση. Πιθανότατα όλα μαζί αυτά.
Και ρίξε και καμιά ματιά και στα μπουζί. Υποφέρουν με το υγραέριο. -
Ο χρήστης john600 έγραψε:
ερωτηση...οταν εχω ταχυτητα π.χ. 2α, 3η, 4η και εχω χαμηλες στροφες , απο 2000 και παρακατω αν πατησω λιγο αποτομα το γκαζι κανει ενα κομπιασμα και μετα αρπαζει..το κανει μονο με υγραεριο..τι να θελει?κανε μια βολτα απο τον εγκαταστατη σου να κανει ενα τσεκαρισμα στα μειγματα.
-
θα τα κοιταξω ολα..το φιλτρο υγραεριου το εχω αλλαξει προσφατα..και τα μπουζι επισης..δεν μου το κανει συνεχεια επειδη οδηγω συντηρητικα και δεν το παταω..ευχαριστω παντως
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Τον ρώτησα για πιο ενισχυμένες και μου είπε πως οι μαμά είναι οι πιο ενισχυμένες..
Κι εγώ για όλες έλεγα..
Το χιλιαρικάκι βέβαια πέφτει λίγο βαρύ, αλλά έτσι είναι αυτά.
43000 χλμ έχω και μου φαίνονται λίγα για να μου βγάλει τέτοιο πρόβλημα..
Και μπορώ να πω ότι το πρόσεχα κιόλας, ούτε γκάζια ούτε τπτ..Η ζημία προκλήθηκε από το υγραέριο;
-
Μήπως έχει βάλει κανείς σας το dream xxi n της omvl?
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
ερωτηση...οταν εχω ταχυτητα π.χ. 2α, 3η, 4η και εχω χαμηλες στροφες , απο 2000 και παρακατω αν πατησω λιγο αποτομα το γκαζι κανει ενα κομπιασμα και μετα αρπαζει..το κανει μονο με υγραεριο..τι να θελει?
Ε, κανένα φίλτρο άερος αν είναι πολύ βουλωμένο, κανένα φίλτρο υγραερίου, καμιά ρύθμιση. Πιθανότατα όλα μαζί αυτά.
Και ρίξε και καμιά ματιά και στα μπουζί. Υποφέρουν με το υγραέριο.
+Θέλει και άλλο αέριο μάλλον
Α. -
Καλημέρα.
Χτες άφησα το αυτοκίνητο στο συνεργείο για εγκατάσταση ενός Lovato.Σε Citroen C4 1.6
Το παρέλαβα σήμερα, αλλά τελικά δε γίνεται εγκατάσταση (τουλάχιστον με 4ης γενιάς) γιατί είναι άμεσου ψεκασμού... Κρίμα... -
Ο χρήστης rockass14 έγραψε:
Καλημέρα.
Χτες άφησα το αυτοκίνητο στο συνεργείο για εγκατάσταση ενός Lovato.Σε Citroen C4 1.6
Το παρέλαβα σήμερα, αλλά τελικά δε γίνεται εγκατάσταση (τουλάχιστον με 4ης γενιάς) γιατί είναι άμεσου ψεκασμού... Κρίμα...Δεν το ήξεραν όταν τους το άφησες;
Ωραία πράγματα!!!
-
Ο χρήστης rockass14 έγραψε:
Καλημέρα.
Χτες άφησα το αυτοκίνητο στο συνεργείο για εγκατάσταση ενός Lovato.Σε Citroen C4 1.6
Το παρέλαβα σήμερα, αλλά τελικά δε γίνεται εγκατάσταση (τουλάχιστον με 4ης γενιάς) γιατί είναι άμεσου ψεκασμού... Κρίμα...Τούρμπο είναι;
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλημέρα.
Χτες άφησα το αυτοκίνητο στο συνεργείο για εγκατάσταση ενός Lovato.Σε Citroen C4 1.6
Το παρέλαβα σήμερα, αλλά τελικά δε γίνεται εγκατάσταση (τουλάχιστον με 4ης γενιάς) γιατί είναι άμεσου ψεκασμού... Κρίμα...Τούρμπο είναι;
Sent from my Note 2 using smoke signals.
Όχι,ατμόσφαιρα. 1.6 120ΗΡ μοντέλο 2010,με κινητήρα της BMW.
-
Έμμεσο ψεκασμό έχει.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Τι γίνεται ρε $#@@$^&!!!
Αυτό νόμιζα και εγώ.
Αλλά και αυτός θέλει να χάσει 800 ευρώ;
Υγραεριοκίνηση!