Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά αυτοκινήτου Diesel ή 900cc?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά αυτοκινήτου Diesel ή 900cc?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    47
    281
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charavge last edited by

      Παίδες ευχαριστώ πολύ! Όντως δεν έχω προσδιοριστεί σε κάτι συγκεκριμένο γιατί δε γνωρίζω από αυτοκίνητα. Με έχουν προβληματίσει 2 πραγματάκια που αναφέρονται κυρίως: οι επιδόσεις και το μέγεθος του αυτοκινήτου. Θα κάνω μία βόλτα αύριο το πρωί και θα λάβω σοβαρά ό,τι ειπώθηκε. Θα σας πω τις εντυπώσεις μου μετά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Συμφωνώ πολύ με kotetsi. Και για μένα ο χώρος αποσκευών έχει μεγάλη σημασία και αρχίζει να μετράει από τα 300-330 λίτρα.
        Και αν το καρότσι το αγοράσεις κοίτα να διαλέξεις κάποιο που να διπλώνει καλά και να μην πιάνει χώρο. Αν το κληρονομήσεις ευχήσου να μην είναι κανένα Stokke..... γεμίζει για πλάκα μεγάλο πορτπαγκάζ μόνο του!
        Επίσης θεωρώ πιθανό ότι το παληκάρι, ο φίλος κλπ είναι γυναίκα που ονομάζεται Χαραυγή.

        Τα αυτοκίνητα δεν κινούνται με την μέγιστη ισχύ τους οπότε βρίσκω ολίγον άσχετο να αναφέρεται αυτή καταδικαστικά. Βασικά έχει μεγάλη σημασία αν έχουμε να κάνουμε με ντίζελ ή υπερτροφοδοτούμενα όπου έχουμε απόδοση μεγάλου μέρους της ισχύος από χαμηλές στροφές οπότε χρησιμοποιείς πιο πολλά άλογα πιο εύκολα. Αντίθετα σε ατμοσφαιρικό πρέπει να ανεβάσεις στροφές οπότε αν ψηλά έχεις λίγα άλογα τότε η ζωή σου προβλέπεται δύσκολη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charavge last edited by

          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
          Επίσης θεωρώ πιθανό ότι το παληκάρι, ο φίλος κλπ είναι γυναίκα που ονομάζεται Χαραυγή.

          Είναι εντελώς τυχαίο...δεν ισχύει. Αλλά καλή η παρατήρησή σου.

          Έχετε δίκιο ότι δε μπορείς να τα έχεις όλα και το αντιλήφθηκα και από τη βόλτα που έκανα. Για να έχεις χώρους πρέπει να ανέβεις κατηγορία ή να είναι έτσι το αμάξι (π.χ. Skoda Rapid) και δε με ενδιαφέρει αυτό. Συμφωνήσαμε με τη γυναίκα ότι θέλουμε ένα αμάξι να ελίσσεται μέσα στην πόλη. Έτσι ψάχνω ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο με πετρέλαιο κοντά στα 300 λίτρα πορτ-μπαγκάζ. Είδα τα Rapid, Fabia, 208, Corsa, i20, Rio. Το Rapid το απέρριψα λόγω βενζίνης και μεγέθους, το Fabia δε μου άρεσε καθόλου.
          Οδήγησα το 208. Μου άρεσε πάρα πολύ το ταμπλό και η οθόνη αφής που είχε, τρομερά ελαφρύ τιμόνι (το γυρνάς με το δακτυλάκι σου) και η βόλτα ήταν πραγματικά άνετη και ξεκούραστη (καθίσματα και αναρτήσεις). Παρόλα αυτά, οι συνεπιβάτες στο πίσω κάθισμα ένιωθαν λίγο στριμωγμένοι και το τιμόνι είναι τρομερά μικρό (η πιο ψηλή του ρύθμιση ήταν χαμηλά για μένα). Ωραίο πορτ-μπαγκάζ, αλλά η τιμή του 14.000. Επίσης 1.400cc.
          Το Opel Corsa μου φάνηκε πολύ αξιοπρεπές, πιο δυνατό από όλα και ικανοποιητικούς χώρους. 13.500 ευρώ επίσης μου φάνηκαν πολλά για τον εξοπλισμό που είχε και δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το ταμπλό. Παρόλα αυτά φαίνεται πολύ ωραίο αυτοκίνητο και αν είχε καλύτερη τιμή δε νομίζω ότι θα το σκεφτόμουν πολύ.
          Περιμένω από βδομάδα για test-drive τα i20 και Rio σε χαμηλότερες τιμές 11,500 και 12,500 αντίστοιχα. Μάλλον πάω για i20, κυρίως λόγω τιμής/εξοπλισμό, αν και μου αρέσει περισσότερο το Rio. Πιστεύω 11,5 χιλιάρικα για πετρέλαιο είναι μία αξιοπρεπής τιμή. Άλλα αυτοκίνητα δεν πρόλαβα να δω.
          Chevrolet μάλλον την απορρίπτω.
          Θα έπαιρνα με 1000 το Ford Fiesta που μου άρεσε πολύ, αλλά η τιμή του είναι λίγο τσουχτερή σε diesel, που δε βγαίνει λιγότερο από 1,600cc. Πολύ όμορφο αμάξι, άνετο ταξίδι (το έχει φίλος) και πολύ όμορφο μέσα. Για μένα συνδυάζει όλα όσα θέλω. Δε μπορούσαν να βγάλουν ένα 1,200cc diesel;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            n-k-9 last edited by

            Ας πω κι εγώ την άποψή μου:

            1. Για τριμελή οικογένεια τα αυτοκίνητα της κατηγορίας b είναι ικανοποιητικά. Ιδίως εάν μιλάμε κυρίως για αστική και ημιαστική χρήση. Για τυχόν περισσότερα λίτρα στον χώρο αποσκευών για μια φορά στο τόσο, υπάρχουν και οι μπαγκαζιέρες οροφής.
            2. Εάν τα χιλιόμετρά σου δεν είναι πολλά, μην απορρίπτεις τα βενζινοκίνητα. Έχε υπόψιν σου ότι εάν την 'ακούσει' η αντλία του πετρελαιοκίνητου, το κουστούμι θα σου βγει Armani.
            3. Το θέμα της απαλλαγής ορισμένων μοντέλων από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας ας το βάλεις σε δεύτερη μοίρα, καθώς λογικά θα πάει περίπατο σύντομα. Οπότε, το ζητούμενο είναι να έχεις αυτοκίνητο το οποίο, όπως και να ορισθεί στο μέλλον ο τρόπος φορολογίας της κατοχής αυτοκινήτου, να είσαι πάντα στα χαμηλότερα δυνατά, άρα λίγα κυβικά, χαμηλές εκπομπές ρύπων, χαμηλή κατανάλωση, χαμηλή εργοστασιακή αξία και περιορισμένη ιπποδύναμη.
            4. Εάν μπορούσες να ανεβάσεις το budget σου 1.000€ με 2.000€ το πολύ, θα άνοιγε ο κύκλος των επιλογών σου.
            5. Με βάση το budget σου, είσαι στα fiat punto (βρίσκεις ανταλλακτικά ακόμα και στα περίπτερα), citroen c3 (καλές τιμές, ειδικά το 1.4 hdi), peugeot 208 (φρέσκο), seat ibiza (σβέλτο το tsi), kia rio (7 χρόνια εγγύηση), hyundai i20 (ένα φθηνότερο kia rio), nissan micra (καλές τιμές), ford fiesta (πρόσφατα ανανεωμένο), skoda fabia (ένα ακόμα ibiza), renault clio (φρεσκότατο).
              Ο βασιλιάς πάντως της κατηγορίας, όσον αφορά τους χώρους, είναι ένας: honda jazz.

            Υ.Γ.: Δεν ξέρω ποιά θα είναι η επιλογή σου ως προς το αυτοκίνητο, για καρότσι όμως σου συστήνω ανεπιφύλακτα της inglesina, το οποίο καταλαμβάνει λίγο χώρο. Σκέψου όμως ότι το καρότσι θα το κουβαλάς μόνο τα δύο πρώτα χρόνια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tasos96 last edited by

              Επικεντρώσου σε i20 1.1 CRDI, C3 1.4 HDI με 300 λίτρα πορτ-μπαγκαζ, και στο Rio 1.1.
              Αν πάλι δοκιμάσεις το 1.100αρι μοτερ των Κορεατών και δεις ότι δεν σου κάνει, κοίτα και το Rio 1.4 που σου πρότεινα προηγουμένως. ΑΝ μπορείς να ανέβεις σε budget, αλλιώς και τα άλλα μια χαρά θα σε καλύψουν...

              Στο πρώτο που είπε ο nk9, θα συμφωνήσω. Ο κουμπάρος μου με Punto Evo 1.3 Diesel ''11, με δύο μωρά, παιδικό καθισματάκι για το μικρότερο, και πράγματα για μωρά όπως τσάντες κλπ καταφέρνει να τα βολεύει άνετα, έστω και με λίγο ζόρι.

              Το C3 να το έχεις σοβαρά στα υπ'όψην, αφού έχει και 300lt πορτμπαγκάζ, κι ας μην του φαίνεται!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kotetsi last edited by

                Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:

                Το C3 να το έχεις σοβαρά στα υπ'όψην, αφού έχει και 300lt πορτμπαγκάζ, κι ας μην του φαίνεται!

                Επίσης έχει ΠΟΛΥ άτσαλο πίσω μέρος στις εγκάρσιες ανωμαλίες ακόμα και με 50km/h. Προσωπικά το βρίσκω έως και επικίνδυνο αν δε συνοδεύεται από ESP στο βασικό εξοπλισμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikolas74 last edited by

                  Όλα τα C3 έχουν esp στον βασικό εξοπλισμό τους. Αν τελικά το επιλέξεις, να πάρεις την έκδοση attraction που μεταξύ άλλων έχει 6 αερόσακους (αντί 4 που έχει η βασική trend)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    danaos_master last edited by

                    Ο χρήστης charavge έγραψε:

                    Το καλύτερο είναι να ζητήσεις από την αντιπροσωπεία μια προσφορά με το κλειδί στο χέρι γιατί κάποια από τα παραπάνω μπορείς να τα γλυτώσεις.

                    Δηλαδή υπάρχει περίπτωση από τις αναγραφόμενες τιμές να πάρω κάποια έκπτωση επιπλέον π.χ. να μου κάνουν δώρο την απόσυρση ή κάτι άλλο;

                    @costaslio
                    Δεν έχω κολλήσει και ας φαίνεται έτσι. Απλώς επανεξετάζω μία λύση που μου πρότειναν ως ιδανική. Μου το πρότειναν για καλή ποιότητα κατασκευής και για την εγγύηση που προσφέρει (7 χρόνια), για τον εξοπλισμό που έχει η βασική έκδοση (δεν πρόκειται να διαθέσω χρήματα για αξεσουάρ και χρώμα, απλά δε βρίσκω λόγο), είναι πετρέλαιο και έχει χαμηλή κατανάλωση.
                    Είμαι ανοιχτός σε νέες προτάσεις για αυτό και γράφω εδώ. Αλλιώς όπως λες θα ήμουν ήδη με το Rio...

                    Γενικά, η σκέψη μου είναι ότι όλα τα αυτοκίνητα κάπου έχουν θετικά και κάπου αρνητικά. Εγώ ψάχνω με βάση τα κριτήρια που έδωσα να βρω την καλύτερη λύση. Πιστεύω ότι υπάρχει ένα αμάξι που εστιάζει σε αυτά. Δε θέλω γκάζια τρελά γιατί δεν τρέχω, απλά να είναι αξιοπρεπές. Με ενδιαφέρει κυρίως η οικονομία, το κόστος αγοράς είναι συγκεκριμένο, η κίνηση θα είναι κυρίως μέσα στην πόλη και να μπορεί να φιλοξενήσει τις ανάγκες μίας μικρής οικογένειας. Έχω λάβει υπόψιν όλα όσα έχετε γράψει και τώρα μαθαίνω μαζί σας κάποια πράγματα, για αυτό συγχωρήστε με αν γράψω κάτι και δε σας φαίνεται λογικό.

                    Καιρό είχαμε να δούμε τόσο ευγενικό - νέο - συμφορουμίτη. Καλώς τον!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 3 / 3
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr