-
Παίδες ευχαριστώ πολύ! Όντως δεν έχω προσδιοριστεί σε κάτι συγκεκριμένο γιατί δε γνωρίζω από αυτοκίνητα. Με έχουν προβληματίσει 2 πραγματάκια που αναφέρονται κυρίως: οι επιδόσεις και το μέγεθος του αυτοκινήτου. Θα κάνω μία βόλτα αύριο το πρωί και θα λάβω σοβαρά ό,τι ειπώθηκε. Θα σας πω τις εντυπώσεις μου μετά.
-
Συμφωνώ πολύ με kotetsi. Και για μένα ο χώρος αποσκευών έχει μεγάλη σημασία και αρχίζει να μετράει από τα 300-330 λίτρα.
Και αν το καρότσι το αγοράσεις κοίτα να διαλέξεις κάποιο που να διπλώνει καλά και να μην πιάνει χώρο. Αν το κληρονομήσεις ευχήσου να μην είναι κανένα Stokke..... γεμίζει για πλάκα μεγάλο πορτπαγκάζ μόνο του!
Επίσης θεωρώ πιθανό ότι το παληκάρι, ο φίλος κλπ είναι γυναίκα που ονομάζεται Χαραυγή.Τα αυτοκίνητα δεν κινούνται με την μέγιστη ισχύ τους οπότε βρίσκω ολίγον άσχετο να αναφέρεται αυτή καταδικαστικά. Βασικά έχει μεγάλη σημασία αν έχουμε να κάνουμε με ντίζελ ή υπερτροφοδοτούμενα όπου έχουμε απόδοση μεγάλου μέρους της ισχύος από χαμηλές στροφές οπότε χρησιμοποιείς πιο πολλά άλογα πιο εύκολα. Αντίθετα σε ατμοσφαιρικό πρέπει να ανεβάσεις στροφές οπότε αν ψηλά έχεις λίγα άλογα τότε η ζωή σου προβλέπεται δύσκολη.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επίσης θεωρώ πιθανό ότι το παληκάρι, ο φίλος κλπ είναι γυναίκα που ονομάζεται Χαραυγή.Είναι εντελώς τυχαίο...δεν ισχύει. Αλλά καλή η παρατήρησή σου.
Έχετε δίκιο ότι δε μπορείς να τα έχεις όλα και το αντιλήφθηκα και από τη βόλτα που έκανα. Για να έχεις χώρους πρέπει να ανέβεις κατηγορία ή να είναι έτσι το αμάξι (π.χ. Skoda Rapid) και δε με ενδιαφέρει αυτό. Συμφωνήσαμε με τη γυναίκα ότι θέλουμε ένα αμάξι να ελίσσεται μέσα στην πόλη. Έτσι ψάχνω ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο με πετρέλαιο κοντά στα 300 λίτρα πορτ-μπαγκάζ. Είδα τα Rapid, Fabia, 208, Corsa, i20, Rio. Το Rapid το απέρριψα λόγω βενζίνης και μεγέθους, το Fabia δε μου άρεσε καθόλου.
Οδήγησα το 208. Μου άρεσε πάρα πολύ το ταμπλό και η οθόνη αφής που είχε, τρομερά ελαφρύ τιμόνι (το γυρνάς με το δακτυλάκι σου) και η βόλτα ήταν πραγματικά άνετη και ξεκούραστη (καθίσματα και αναρτήσεις). Παρόλα αυτά, οι συνεπιβάτες στο πίσω κάθισμα ένιωθαν λίγο στριμωγμένοι και το τιμόνι είναι τρομερά μικρό (η πιο ψηλή του ρύθμιση ήταν χαμηλά για μένα). Ωραίο πορτ-μπαγκάζ, αλλά η τιμή του 14.000. Επίσης 1.400cc.
Το Opel Corsa μου φάνηκε πολύ αξιοπρεπές, πιο δυνατό από όλα και ικανοποιητικούς χώρους. 13.500 ευρώ επίσης μου φάνηκαν πολλά για τον εξοπλισμό που είχε και δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το ταμπλό. Παρόλα αυτά φαίνεται πολύ ωραίο αυτοκίνητο και αν είχε καλύτερη τιμή δε νομίζω ότι θα το σκεφτόμουν πολύ.
Περιμένω από βδομάδα για test-drive τα i20 και Rio σε χαμηλότερες τιμές 11,500 και 12,500 αντίστοιχα. Μάλλον πάω για i20, κυρίως λόγω τιμής/εξοπλισμό, αν και μου αρέσει περισσότερο το Rio. Πιστεύω 11,5 χιλιάρικα για πετρέλαιο είναι μία αξιοπρεπής τιμή. Άλλα αυτοκίνητα δεν πρόλαβα να δω.
Chevrolet μάλλον την απορρίπτω.
Θα έπαιρνα με 1000 το Ford Fiesta που μου άρεσε πολύ, αλλά η τιμή του είναι λίγο τσουχτερή σε diesel, που δε βγαίνει λιγότερο από 1,600cc. Πολύ όμορφο αμάξι, άνετο ταξίδι (το έχει φίλος) και πολύ όμορφο μέσα. Για μένα συνδυάζει όλα όσα θέλω. Δε μπορούσαν να βγάλουν ένα 1,200cc diesel; -
Ας πω κι εγώ την άποψή μου:
- Για τριμελή οικογένεια τα αυτοκίνητα της κατηγορίας b είναι ικανοποιητικά. Ιδίως εάν μιλάμε κυρίως για αστική και ημιαστική χρήση. Για τυχόν περισσότερα λίτρα στον χώρο αποσκευών για μια φορά στο τόσο, υπάρχουν και οι μπαγκαζιέρες οροφής.
- Εάν τα χιλιόμετρά σου δεν είναι πολλά, μην απορρίπτεις τα βενζινοκίνητα. Έχε υπόψιν σου ότι εάν την 'ακούσει' η αντλία του πετρελαιοκίνητου, το κουστούμι θα σου βγει Armani.
- Το θέμα της απαλλαγής ορισμένων μοντέλων από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας ας το βάλεις σε δεύτερη μοίρα, καθώς λογικά θα πάει περίπατο σύντομα. Οπότε, το ζητούμενο είναι να έχεις αυτοκίνητο το οποίο, όπως και να ορισθεί στο μέλλον ο τρόπος φορολογίας της κατοχής αυτοκινήτου, να είσαι πάντα στα χαμηλότερα δυνατά, άρα λίγα κυβικά, χαμηλές εκπομπές ρύπων, χαμηλή κατανάλωση, χαμηλή εργοστασιακή αξία και περιορισμένη ιπποδύναμη.
- Εάν μπορούσες να ανεβάσεις το budget σου 1.000€ με 2.000€ το πολύ, θα άνοιγε ο κύκλος των επιλογών σου.
- Με βάση το budget σου, είσαι στα fiat punto (βρίσκεις ανταλλακτικά ακόμα και στα περίπτερα), citroen c3 (καλές τιμές, ειδικά το 1.4 hdi), peugeot 208 (φρέσκο), seat ibiza (σβέλτο το tsi), kia rio (7 χρόνια εγγύηση), hyundai i20 (ένα φθηνότερο kia rio), nissan micra (καλές τιμές), ford fiesta (πρόσφατα ανανεωμένο), skoda fabia (ένα ακόμα ibiza), renault clio (φρεσκότατο).
Ο βασιλιάς πάντως της κατηγορίας, όσον αφορά τους χώρους, είναι ένας: honda jazz.
Υ.Γ.: Δεν ξέρω ποιά θα είναι η επιλογή σου ως προς το αυτοκίνητο, για καρότσι όμως σου συστήνω ανεπιφύλακτα της inglesina, το οποίο καταλαμβάνει λίγο χώρο. Σκέψου όμως ότι το καρότσι θα το κουβαλάς μόνο τα δύο πρώτα χρόνια...
-
Επικεντρώσου σε i20 1.1 CRDI, C3 1.4 HDI με 300 λίτρα πορτ-μπαγκαζ, και στο Rio 1.1.
Αν πάλι δοκιμάσεις το 1.100αρι μοτερ των Κορεατών και δεις ότι δεν σου κάνει, κοίτα και το Rio 1.4 που σου πρότεινα προηγουμένως. ΑΝ μπορείς να ανέβεις σε budget, αλλιώς και τα άλλα μια χαρά θα σε καλύψουν...Στο πρώτο που είπε ο nk9, θα συμφωνήσω. Ο κουμπάρος μου με Punto Evo 1.3 Diesel ''11, με δύο μωρά, παιδικό καθισματάκι για το μικρότερο, και πράγματα για μωρά όπως τσάντες κλπ καταφέρνει να τα βολεύει άνετα, έστω και με λίγο ζόρι.
Το C3 να το έχεις σοβαρά στα υπ'όψην, αφού έχει και 300lt πορτμπαγκάζ, κι ας μην του φαίνεται!
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Το C3 να το έχεις σοβαρά στα υπ'όψην, αφού έχει και 300lt πορτμπαγκάζ, κι ας μην του φαίνεται!
Επίσης έχει ΠΟΛΥ άτσαλο πίσω μέρος στις εγκάρσιες ανωμαλίες ακόμα και με 50km/h. Προσωπικά το βρίσκω έως και επικίνδυνο αν δε συνοδεύεται από ESP στο βασικό εξοπλισμό.
-
Όλα τα C3 έχουν esp στον βασικό εξοπλισμό τους. Αν τελικά το επιλέξεις, να πάρεις την έκδοση attraction που μεταξύ άλλων έχει 6 αερόσακους (αντί 4 που έχει η βασική trend)...
-
Ο χρήστης charavge έγραψε:
Το καλύτερο είναι να ζητήσεις από την αντιπροσωπεία μια προσφορά με το κλειδί στο χέρι γιατί κάποια από τα παραπάνω μπορείς να τα γλυτώσεις.
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση από τις αναγραφόμενες τιμές να πάρω κάποια έκπτωση επιπλέον π.χ. να μου κάνουν δώρο την απόσυρση ή κάτι άλλο;
@costaslio
Δεν έχω κολλήσει και ας φαίνεται έτσι. Απλώς επανεξετάζω μία λύση που μου πρότειναν ως ιδανική. Μου το πρότειναν για καλή ποιότητα κατασκευής και για την εγγύηση που προσφέρει (7 χρόνια), για τον εξοπλισμό που έχει η βασική έκδοση (δεν πρόκειται να διαθέσω χρήματα για αξεσουάρ και χρώμα, απλά δε βρίσκω λόγο), είναι πετρέλαιο και έχει χαμηλή κατανάλωση.
Είμαι ανοιχτός σε νέες προτάσεις για αυτό και γράφω εδώ. Αλλιώς όπως λες θα ήμουν ήδη με το Rio...Γενικά, η σκέψη μου είναι ότι όλα τα αυτοκίνητα κάπου έχουν θετικά και κάπου αρνητικά. Εγώ ψάχνω με βάση τα κριτήρια που έδωσα να βρω την καλύτερη λύση. Πιστεύω ότι υπάρχει ένα αμάξι που εστιάζει σε αυτά. Δε θέλω γκάζια τρελά γιατί δεν τρέχω, απλά να είναι αξιοπρεπές. Με ενδιαφέρει κυρίως η οικονομία, το κόστος αγοράς είναι συγκεκριμένο, η κίνηση θα είναι κυρίως μέσα στην πόλη και να μπορεί να φιλοξενήσει τις ανάγκες μίας μικρής οικογένειας. Έχω λάβει υπόψιν όλα όσα έχετε γράψει και τώρα μαθαίνω μαζί σας κάποια πράγματα, για αυτό συγχωρήστε με αν γράψω κάτι και δε σας φαίνεται λογικό.
Καιρό είχαμε να δούμε τόσο ευγενικό - νέο - συμφορουμίτη. Καλώς τον!
Αγορά αυτοκινήτου Diesel ή 900cc?