Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 55 / 55
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    170
    1094
    1874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      WOW, μιλάμε για success story έτσι;

      ότι πείς, αυτή είναι η γνώμη σου για τα B1-Β2-Β3 και είναι σεβαστή, όμως να ειρωνεύεσαι την πορεία ενός ατόμου που κάποιοι άλλοι, πολλοί, και πιο ειδικοί από εμάς τους δύο, επαινούν, αυτή τη γνώμη δεν την συμμερίζομαι ότι άλλο και να γράψεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
        WOW, μιλάμε για success story έτσι;

        ότι πείς, αυτή είναι η γνώμη σου για τα B1-Β2-Β3 και είναι σεβαστή, όμως να ειρωνεύεσαι την πορεία ενός ατόμου που κάποιοι άλλοι, πολλοί, και πιο ειδικοί από εμάς τους δύο, επαινούν, αυτή τη γνώμη δεν την συμμερίζομαι ότι άλλο και να γράψεις.

        Άνθρωπε, δεν έχω άλλο τρόπο να στο εξηγήσω: δεν ειρωνεύομαι την πορεία αυτού του κ. Πιχ. Μόνο τα 80 & 100 εκείνης της εποχής ειρωνεύτηκα. Μόνο. ΜΟΝΟ. ΜΟΝΟ

        νομίζω ότι αρκεί ως εδώ, επιστρέψτε στο θέμα [mod]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          ορίστε, έγινα ο πρώτος admin στην ιστορία που έφαγε παρατήρηση, για πάρτη σου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Καιρός ήταν.
            Εγώ πάλι δεν κατάλαβα, η επιχειρηματολογία της επιτυχίας του Πιεχ βασίζεται στην πετυχεσά των 80? Γιατί μάλλον μπάζει αυτή η αιτιολόγιση αν θεωρούμε αυτό το απολοιφάδι της αυτοκίνησης επιτυχία

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              magnitis last edited by

              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
              Tώρα αν κάποιοι θεωρούν γελοία την Veyron, είναι η άποψη τους, λαθεμένη θα έλεγα εγώ, αλλά ποιός είμαι εγώ να κρίνω ?

              Αναφερόμουν στο γεγονός ότι η αστυνομία του Ντουμπάι έχει veyron και τόσα άλλα πανάκριβα σπορ αμάξια..
              Αλλά μιας που το ανέφερες γελοία σαν κατασκευή δεν θα την χαρακτήριζα, αν και μου είναι παντελώς αδιάφορη..
              Μπορεί τεχνολογικά να είναι εν μέρη άξια θαυμασμού, αλλά αισθητικά σαν αυτοκίνητο μειωνεκτεί μπροστά στον ανταγωνισμό, σαν σχέδιο είναι χοντροκομμένο με λιτές γραμμές που δεν εντυπωσιάζουν ή δεν σε προδιαθέτουν για τις επιδόσεις του.
              Προσωπικά βρίσκω μια 430 πιο ελκυστική κι έχω δει όλες τις εκδόσεις της από κοντά, μέχρι και την SS

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Για να κλείσει το θέμα από εμένα. Ξέρουμε ότι για να βγεί ένα αυτοκίνητο σήμερα που όλα τρέχουν πιο γρήγορα, χρειάζονται περίπου 4 χρόνια.
                Όταν πήγε ο Πίχ στην Audi υποθέτω ότι ήταν έτοιμο το Β1 και ετοιμαζότανε το Β2, πάλι υποθέτω ότι στο Β2 δεν μπόρεσε να κάνει πολλά πράγματα ή δεν έκανε τίποτα, οπότε θεωρώ ότι έδειξε τις προθέσεις του με το Β3.

                Τώρα γιατί εσείς θεωρείται το αυγό ( Β3 ) κηδεία δεν γνωρίζω, εγώ στέκομαι στα σημεία του που ανέφερα, αν τώρα είχε αναιμικό κινητήρα ας δούμε τη φορολογία των αυτοκινήτων εκείνη την εποχή στη γερμανία που ήταν με την ιπποδύναμη, σήμερα δεν γνωρίζω πως είναι. Τέλος με το 80.

                Είπα ότι τον θεωρώ μεγαλομανή και η Veyron είναι έργο μεγαλομανίας ανεξάρτητα αν αποδείχθηκε σκληρό τεχνολογικό καρύδι μέχρι να την φέρουνε σε τάξη ( τεράστια θερμοκρασία από τα 4 τούρμπο στο μηχανοστάσιο, άντωση στην τελική της κλπ γνωστά ).

                Αν είναι όμορφη ή άσχημη είναι θέμα υποκειμενικό, δεν υπάρχει κάτι που να το μετρήσεις σε ένα σχέδιο, αρέσει ή δεν αρέσει συνολικά ή στα σημεία.

                Και τέλος, αντιλαμβανόμαστε με διαφορετικά κριτήρια τη λειτουργία της αυτοκινητοβιομηχανίας, και την προσφορά / προσπάθεια / ικανότητα διοίκησης κλπ παραμέτρους που αφορούν στα σχεδιαστικά / τεχνικά / διοικητικά θέματα, που επιτρέπουν στους ανθρώπους της να κάνουν τη διαφορά.

                Δεν έχω άλλα να προσθέσω, και ζητώ συγγνώμη αν δέχθηκες για χάρη μου παρατήρηση, ίσως όμως θα έπρεπε να με ευχαριστήσεις αφού έγραψες όπως είπες ιστορία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  206xs last edited by

                  Πάντως για μένα μεγαλύτερη σημασία για την αυτοκίνηση γενικότερα έχει το project που επίσης κυνήγησε με μονομανία ο Πιχ για το αυτοκίνητο αρχικά των 3 λίτρων και μετά του λίτρου/100.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Δεν έχω άλλα να προσθέσω, και ζητώ συγγνώμη αν δέχθηκες για χάρη μου παρατήρηση, ίσως όμως θα έπρεπε να με ευχαριστήσεις αφού έγραψες όπως είπες ιστορία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Your welcome!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-lappas last edited by

                        You're

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          224-v last edited by

                          Το Β3 ηταν κηδεια μιας και ειχε 75 αλογα οταν τα ιταλικα 1600, Αλφα 75 και λαντσια Πρισμα ειχαν 110 και 107 αλογα. ακομα κι το εσκορτ xr3i ειχε 110 τοτε οσο απο τιμη εκανε περιπου 2,5 εκατομυρια χωρις φορους και χωρις στοιχειωδη εξτρα οταν η πρισμα εκανε 1,7 εκτ με απιστευτα για την εποχη εξτρα + κλιματισμο + κοτσαδορο+ μεταλικο χρωμα 0-100 9,5, και απιστευτο χωρο αποσκευων.. συγκριτικα με το 80 που ειχε τη ρεζερβα μεσα να πιανει το μισο πορτ μπαγκαζ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kampas last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                            You're

                            fixed

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Πλούσιο θέαμα!
                              http://www.youtube.com/watch?v=sJ7fLHne ... 3fAU0d2Cyg

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                http://www.zougla.gr/automoto/article/a ... -1200-ipon

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apatilos last edited by

                                  http://www.autoblog.gr/2014/12/11/bugatti-chiron-and-speedster-rumors/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 51
                                  • 52
                                  • 53
                                  • 54
                                  • 55
                                  • 55 / 55
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr