-
Καλησπερα σας. Θα ηθελα να σας ρωτησω ποια πισωκινητα αξιζουν στις μερες μας? Ειμαι φοιτητης και επειδη ψαχνω αυτοκινητο μεχρι 1.600 κυβικα προτεινεται τι ειναι πιο αξιοπιστο, φθηνη συντηρηση κ.τ.λ. Oσον αφορα την τιμη, θελω να κυμαινεται εως 3.000 ευρώ.
-
Καλησπερα σας. Θα ηθελα να σας ρωτησω ποια πισωκινητα αξιζουν στις μερες μας? Ειμαι φοιτητης και επειδη ψαχνω αυτοκινητο μεχρι 1.600 κυβικα προτεινεται τι ειναι πιο αξιοπιστο, φθηνη συντηρηση κ.τ.λ. Oσον αφορα την τιμη, θελω να κυμαινεται εως 3.000 ευρώ.
-
Καλησπερα σας. Θα ηθελα να σας ρωτησω ποια πισωκινητα αξιζουν στις μερες μας? Ειμαι φοιτητης και επειδη ψαχνω αυτοκινητο μεχρι 1.600 κυβικα προτεινεται τι ειναι πιο αξιοπιστο, φθηνη συντηρηση κ.τ.λ. Oσον αφορα την τιμη, θελω να κυμαινεται εως 3.000 ευρώ.
-
Μονόδρομος το MX5 MK2.5.
-
Σκεφτόμουν MX-5 και ε36 κουπε. Επισης θελω γνψμες για MG TF 1.6
-
Απέφυγε το MG, πολύ παθιάρικο.
Η Ε36 είναι παλιά και βαριά. Δεν γυρνάει εύκολα και πλέον είναι ξεπερασμένη.
ΜΧ5 είναι η απάντηση στην ερώτησή σου αν μιλάμε αποκλειστικά για 1600. -
Λες ε? Το ΜΧ-5 τι κατανάλωση εχει περιπου?
-
Θα σου απαντήσουν οι κάτοχοι. Ρώτα τον dimsambas που έχει ένα τέτοιο. Αν και έτσι όπως το έχει κάνει μόνο MX5 δεν είναι αλλά τέσπα...
-
Τι αλλο θα μπορουσε να συγκριθει με το ΜΧ-5?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μονόδρομος το MX5 MK2.5.Συμφωνω οτι δεν παιζει αλλο για τοσα λιγα χρηματα (θα προτεινα και mr2 αλλα πανε παραπανω) αλλα εισαι σιγουρος για mk2,5? Πρεπει να παιζουν παραπανω αυτα....η λογικη λεει mk2 σ αυτα τα λεφτα
-
Όντως, για 3000 δύσκολο το 2.5. Το 2 είναι το πιο πιθανό.
-
Ο χρήστης XristosOPC έγραψε:
Καλησπερα σας. Θα ηθελα να σας ρωτησω ποια πισωκινητα αξιζουν στις μερες μας? Ειμαι φοιτητης και επειδη ψαχνω αυτοκινητο μεχρι 1.600 κυβικα προτεινεται τι ειναι πιο αξιοπιστο, φθηνη συντηρηση κ.τ.λ. Oσον αφορα την τιμη, θελω να κυμαινεται εως 3.000 ευρώ.Για μέχρι 1600, αξιόπιστο, φτηνή συντήρηση σαν το ΜΧ5 δύσκολα θα βρεις. Αν δεν μπορείς το ανοιχτό ή θέλεις χώρους τότε Ε36. Δεν ξέρω πως θα σου φαινόταν και το Vitara ή το Jimny, κι αυτά πισωκίνητα είναι.
-
Αν βρεις κάποιον που θέλει όντως να το δώσει γιατί έχει ανάγκη τα χρήματα, με 3 χιλιάρικα αγοράζεις Μκ2.5.
Αλλιώς, το car.gr είναι γεμάτο από τύπους που τα κοστολογούν 6+, αλλά αυτοί απλώς δεν έχουν σκοπό να πουλήσουν ή περιμένουν να τους κάτσει το κορόιδο.
(και μιας και λέμε για τιμές: φίλος αγόρασε Μκ2.5 1.8 με 2.200, αλλά το αμάξι είχε 160Κ χλμ, ήταν χάλια εξωτερικά και με φθαρμένα τα δερμάτινα καθίσματα).Τα 1.6 δεν έχουν μπλοκέ, οπότε υστερούν λίγο στο παιχνιδιάρικον του ζητήματος. Οι Miatάκηδες τα αποκαλούν 'μισά Miata'.
Αν όμως δεν έχεις πρότερη εμπειρία από Miata, ακόμα κι αυτό θα σου φανεί πολύ διασκεδαστικό. Και λίγο μετά, αφού του έχεις πάρει και τον αέρα, βάζεις και μπλοκέ με 4 κατοστάρικα.Από κατανάλωση θα πρέπει να υπολογίζεις ένα 10άρικο μέσα στην πόλη, με νορμάλ χρήση και 9 έξω. Γενικώς δεν το λες ιδιαίτερα οικονομικό για το βάρος του και για τη δύναμή του. Τα μοτέρ είναι παλιά και δεν έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη οικονομία. Είναι όμως σούπερ αξιόπιστο και δεν παθαίνει τίποτα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις και στο φορουμάκι μας.
-
Επειδη θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο, τι λετε, θα με εξυπηρετει στην Αθηνα? Και θα ηθελα γνωμες για το ποσο διασκεδαστικο ειναι στον δρομο( drift π.χ.)
-
Το μήκος του είναι κάτω από 4 μέτρα, οπότε παρκάρει σα σουπερμίνι. Πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα και κυβικά δεν μπορώ να σκεφτώ. Πιο καλό στο drift είναι το πισωκίνητο Starlet (30 ετών κοντά) αλλά υστερεί παντού αλλού.
-
Ο χρήστης XristosOPC έγραψε:
Επειδη θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο, τι λετε, θα με εξυπηρετει στην Αθηνα? Και θα ηθελα γνωμες για το ποσο διασκεδαστικο ειναι στον δρομο( drift π.χ.)Ναι εξυπηρετεί αν δεν κουβαλάς φίλους με βαλίτσες και δεν δυσκολεύεσαι να βγαίνεις δίπλα σε πεζοδρόμιο (είναι χαμηλό αλλά όχι υπερβολικά). Βολεύει κυρίως γιατί είναι μικρό, ζωηρό και δεν σπάει δε χαλάει.
Ναι είναι διασκεδαστικό. Και μπορεί να μην είναι ντριφτοεργαλείο αλλά για τα λεφτά και την ηλικία του δεν έχει αντίπαλο. -
σκεψου πολυ καλα που θα αφηνεις αμαξι με πανι στην Αθηνα ιδιως στο κεντρο....θα μπεις σε μπελαδες...ο κοσμος εχει πολυ φθονο πλεον
-
Οταν θα ειναι Αθηνα θα εχω hardtop γιατι πολλα εχουν δει τα ματια μου
-
Κυκλοφορώ κάθε μέρα με ένα mk1. Αν δεν χρειάζεσαι χώρους ένα καλό mk2 λη 2.5 ανάλογα μέχρι που μπορείς να φτάσεις οικονομικά.
Καλό θα είναι να αποφύγεις τα εισαγωγής και αν σκέφτεσαι για hard top βρες κάποιο που να έχει ήδη γιατί χωριστά τα δίνουν ακριβά. Επίσης να βρεις ένα να μην έχει φθορές στο εσωτερικό γιατί είναι ακριβό να τις αποκαταστήσεις.
Με ήρεμη οδήγηση υπολόγισε κατανάλωση λίγο κάτω από 10 στην πόλη και ελάχιστη γύρω στα 7,5 σε ταξίδι μέχρι 120. Αν πας τέρμα φτάνει και 12.
Δοκίμασε να δεις ότι χωράς, αν είσαι πάνω από 1.85. Στα mk2.5 το κάθισμα είναι λίγο πιο ψηλά. Μην φοβηθείς αν έχει λίγα παραπάνω χιλιόμετρα γιατί αντέχουν, τα ανταλλακτικά έιναι λίγο τσιμπημένα αλλά υπάρχουν και εξειδικευμένα μαγαζιά (βλ. Αγγλία) με χαμηλότερες τιμές.
Τέλος, να προσέχεις που το αφήνεις, εμένα μου έσκισαν την κουκούλα και καλύτερα να πάρεις ένα 'μαμά', θα είναι λιγότερο κουρασμένο και φυσικά να έχει οπωσδήποτε κλιματισμό. -
mx5 (πιθανοτατα μκ2) και hardtop και αψογο και 3 χιλιαρικα ε νομιζω φιλε μου οτι ψαχνεις να γινεις μαγκας
Φθηνα Πισωκινητα