Κυκλοφορώ κάθε μέρα με ένα mk1. Αν δεν χρειάζεσαι χώρους ένα καλό mk2 λη 2.5 ανάλογα μέχρι που μπορείς να φτάσεις οικονομικά.
Καλό θα είναι να αποφύγεις τα εισαγωγής και αν σκέφτεσαι για hard top βρες κάποιο που να έχει ήδη γιατί χωριστά τα δίνουν ακριβά. Επίσης να βρεις ένα να μην έχει φθορές στο εσωτερικό γιατί είναι ακριβό να τις αποκαταστήσεις.
Με ήρεμη οδήγηση υπολόγισε κατανάλωση λίγο κάτω από 10 στην πόλη και ελάχιστη γύρω στα 7,5 σε ταξίδι μέχρι 120. Αν πας τέρμα φτάνει και 12.
Δοκίμασε να δεις ότι χωράς, αν είσαι πάνω από 1.85. Στα mk2.5 το κάθισμα είναι λίγο πιο ψηλά. Μην φοβηθείς αν έχει λίγα παραπάνω χιλιόμετρα γιατί αντέχουν, τα ανταλλακτικά έιναι λίγο τσιμπημένα αλλά υπάρχουν και εξειδικευμένα μαγαζιά (βλ. Αγγλία) με χαμηλότερες τιμές.
Τέλος, να προσέχεις που το αφήνεις, εμένα μου έσκισαν την κουκούλα και καλύτερα να πάρεις ένα 'μαμά', θα είναι λιγότερο κουρασμένο και φυσικά να έχει οπωσδήποτε κλιματισμό.
Latest posts made by manos_amon
-
RE: Φθηνα Πισωκινητα
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πλακα θα χει να το σενιαρισε να το βαψε χρυσαφι και να ναι αυτο που εξαφανιστηκε πριν 10 χρονια.. Αλλο ενα ξερω μοναχα στην Ελλαδα σε φωτογραφιες απο εκδηλωσεις μαυρου χρωματος.Υπάρχει και ένα μπλε που κυκλοφορεί στο Π. Φάληρο. Δεν το έχω φωτογραφίσει να το βάλω στο σαφάρι.
-
RE: Μεταβίβαση παλαιού αυτοκινήτου χωρίς πινακίδες !
Ο μόνος νόμιμος τρόπος για να μεταβιβαστεί ένα αυτοκίνητο, χωρίς δελτίο κτεο, είναι να βγάλει μεν άδεια κυκλοφορίας στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη η οποία όμως δεν θα ισχύει για κυκλοφορία. Στην ουσία αυτό είναι ένα παραθυράκι που έιχαν αφήσει στο νόμο. Έχω δει άδειες κυκλοφορίας που στο χώρο των παρατηρήσεων γράφουν 'δεν ισχύει για κυκλοφορία'. Το πρόβλημα είναι όμως ότι μου έχουν πει τέτοιου τύπου μεταβιβάσεις δεν τις κάνουν πλέον στις διευθύνσεις μεταφορών. Εδώ μπορεί να χρειαστεί η βοήθεια ενός διεκπεραιωτή...
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις είναι, άρση ακινησίας και πληρωμή τελών κυκλοφορίας και μεταβίβαση στον νέο ιδιοκτήτη (με παράβολο κανονικά).
Μπορείς να ρωτήσεις σε μια διεύθυνση μεταφορών (στο Χολαργό π.χ. ή όπου σε βολεύει) αν μπορεί να γίνει η μεταβίβαση χωρίς κτεο και να βγει άδεια που δεν ισχύει για κυκλοφορία. Όταν ο νέος ιδιοκτήτης θελήσει να το κυκλοφορήσει θα πρέπει να το περάσει από κτεο και να παέι με το δελτίο σε μια διεύθυνση μεταφορών για να του δώσουν 'κανονική άδεια'.
Θα πρότεινα πάντως η μεταβίβαση να γίνει σε μια διεύθυνση μεταφορών γιατί στο κεπ δεν νομίζω να γνωρίζουν το θέμα. Επίσης μεταβίβαση μπορεί να γίνει και με δελτίο κτεο με σοβαρές ελλείψεις αρκεί αυτό να είναι σε ισχύ. Στο κεπ μπορεί να μην το δεχτούν γιατί συνήθως ισχύει για 20 ή 30 ημέρες και μπορεί να λήξει (το κτεο) πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία της μεταβίβασης.
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Γιον αποφάσισες να την πουλήσεις;
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1131238/128 Δίπορτο.
Από αυτά που γράφει στην αγγελία τρέμω στο άκουσμα της τιμής!Το πουλάει εδώ και ένα χρόνο, αν θυμάμαι καλά.
Πρέπει να ζήταγε, όντως, 3 με 4.000. -
RE: κλασσικο αμαξι για καθημερινο ???
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Μανώλη πάρε ένα ΜΧ5 με 2-2,5 χιλιάρικα να βρεις την υγειά σου.- Δεν χαλάει
- Αν τσιμπάει έστω και λίγο λάδι μην το πάρεις, δε χαμπαριάζουν
- Θα βαρεθείς να πηγαίνεις με το πλάι, αλλά με σωστό στήσιμο θα μπαίνεις στις καμπές χωρίς να αφήνεις καθόλου το γκάζι
4)Είναι και γκάμπριο - Πιθανότατα θα έχεις και υδραυλικό τιμόνι
- Παίρνει και air codition (συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι άχρηστο)
Μην ασχοληθείς καθόλου με αυτά τα σκαθάρια και τα μίνια τα περίεργα. Άκου 9λ για να πηγαίνεις με 850κε...
εγώ κυκλοφορώ καθημερινά πλεον με το mx5 μου. Αν το πας συνετά καίει κατω από 10 l/100km στην πόλη.
Το σημαντικότερο έιναι ότι μπορείς να το ευχαριστηθείς οδήγηση παντού, ακόμα και στην διαδρομή από και προς στη δουλειά. Σε προκαλεί να το στρίψεις. Και επειδή πριν κυκλοφορούσα με σύγχρονο δεν μου λείπει κάτι. Μόνο που το mx5, το πρώτης γενιάς πάντα, δεν είναι ακριβώς αυτό που θα λέγαμε κλασικό. Future classic μάλλον. Πάντως στις τιμές που τα δίνουν πλέον είναι μια πολύ καλή επιλογή με ένα ερωτηματικό όσον αφορά τη συντήρηση. Τα ανταλλακτικά της mazda είναι λίγο τσιμπημένα.Δεν ξέρω τι θα κάνω όταν ετοιμαστεί το Autobianchi μου βέβαια...
-
RE: Classic Safari
Με προσπέρασε χτες κόκκινη Alpine A310 στην Αμφιθέας αλλά σεν πρόλαβα να φωτογραφίσω...
με κανονικές πινακίδες.
Μιας και πιάσατε συζήτηση για Alpine.