-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Οπότε σύμφωνα με αυτό http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm ένα λάδι SN μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κινητήρες που προέβλεπαν SJ ή SL ή SM ?Σε γενικές γραμμές ναι. Τα τελευταία API έχουν μειωμένα πρόσθετα για μεγαλύτερη προστασία του καταλύτη αλλά η SN είναι αστέρι .
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μέση ωριαία 100; Προσωπικά θα έλεγα 50-60 χλμ /ώρα αν συμπεριλάβεις και κίνηση πόλης .Μέση ωριαία 100 σημαίνει τον κινητήρα στις πχ. 2500-3000σαλ. με 20-30% φορτίο. Δε νομίζω να είναι τόσο ελαφρά τα τεστ αυτά.
Για παράδειγμα στα τεστ διάρκειας ζωής του κινητήρα, που κρατάνε το πολύ λίγες εβδομάδες, δουλεύουν τον κινητήρα σε στροφές κοντά στον κόφτη ή και πάνω από τον κόφτη συνεχόμενα για πολλές ώρες ώστε να προσομοιάσουν φθορά 200-250χιλ. χιλιομέτρων σε μικρό χρονικό διάστημα. Αλλιώς το κάθε τεστ θα κρατούσε μήνες!
Για αυτό πρέπει μεταξύ άλλων να ειπωθεί σε τι αντιστοιχεί κατά μέσο όρο χιλιομετρικά 1 ώρα του τεστ.
πχ.** η Ford κάνει τεστ 300 ωρών στο μοτέρ για να μιμηθεί φθορά 240.000χλμ.** '#448AA was Shipped to dynamometer cell 36B in Ford's Dearborn, MI engine lab and run for 300 hours, this engine's first experience was a rapid simulation of 150,000 customer miles, including thermal-shock runs in which the engine was cooled to -20F and then heated to +235F, repeatedly.'
http://www.full-race.com/articles/what-is-ecoboost.html
Οπότε οι 250 ώρες μπορεί να είναι ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. -
Λοιπόν αποπειράθηκα να κάνω το κόλπο με το χαρτόνι παρασκευιάτικα που έβρεξε
Τις υπόλοιπες ημέρες το παρακολουθούσα δεν βρήκα κάποια φρέσκια σταγόνα από κάτω (δεν βρήκα κανάν 100% καθαρό χώρο) και στο μιζάρισμα και γκαζιά κρύο δεν έβγαλε τπτ από πίσω, τα απλά λίγα καυσαέρια με άρωμα βενζίνης. Οπότε μετά έχουν σειρά μέτρηση καυσαερίων μπας και διαφεύγει κάτι οπτικά, έλεγχος μπουζί και μέτρηση συμπίεσης in the end -
Mousatos και onyx ! ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
-
Μου ήρθε η ανάλυση από το Blackstone labs. Δεν ξέρω αν έλαβαν υπόψη ότι καίω και αέριο, γιατί δεν γράφουν κάτι σχετικό.
-
Kαλησπερα στην παρεα!Ειμαι κατοχος ενος mini cooper r50 2005 1,6!Μενω στην Λετονια και οχι Ελλαδα!Που σημαινει κρυα χωρα κτλπ...Τι λαδια μου προτεινεται να χρησιμοποιώ?Τωρα εχει μεσα 10-40 αλλα δεν ξερω εαν ειναι οτι το καλυτερο....Περιμενω τις προτασεις απο τους ειδικους
-
Ο χρήστης takis_koll έγραψε:
Kαλησπερα στην παρεα!Ειμαι κατοχος ενος mini cooper r50 2005 1,6!Μενω στην Λετονια και οχι Ελλαδα!Που σημαινει κρυα χωρα κτλπ...Τι λαδια μου προτεινεται να χρησιμοποιώ?Τωρα εχει μεσα 10-40 αλλα δεν ξερω εαν ειναι οτι το καλυτερο....Περιμενω τις προτασεις απο τους ειδικουςΟτι προτεινει το βιβλιαρακι για κρυες θερμοκρασιες.
Το εχεις; -
Το εχω αλλα ειναι στα Ιταλικα μιας κ το αμαξι εχει ερθει απο εκει....Ωποτε δεν θα βγαλω ακρη...
-
Και στα ιταλικά τα ίδια νούμερα χρησιμοποιούν....!
Δοκίμασε να μπεις στο site οποιασδήποτε λαδοεταιρείας, έχουν τα λάδια για όλα τα αυτοκίνητα. Πχ η Castrol για σένα προτείνει Edge 0W-30 ή Magnatec 5W-30 ή 5W-40 αλλά και BMW LL98 0/5-*, BMW LL01 5-20, 10-30, 10-40, 15-40.... H Mobil 0-40, ESP 0-30, και τα ίδια σε BMW LL98, LL01...Κοινώς όλα παίζουν!
Προσωπικά το 20 δεν θα το έβαζα αλλά κάτι σε 0/5W-30 ναι σε καλό συνθετικό. Ακόμα και στην Ελλάδα θα πήγαινα για 0-40 αν παραζεσταινότανε το 0/5W-30 και μόνο αν ήμουν πολύ σπάστης θα έβαζα 5ή10W-40 πάντα καλό συνθετικό. -
τι λένε αυτά τα λάδια; μου τα έφερε ο φάδερ
πειράζει αν συμπληρώσω που τώρα έχω 5-30 μέσα;
επίσης μου έφερε και αυτό το treatment
αν ελέγξω αύριο και έχει πέσει η στάθμη στη μέση της βελόνας να βάλω μόνο το treatment και όσο λάδι χρειαστεί;
διαρροή πάντως δεν έχω δει ακόμα με 3-4 φορές που έχω βάλει χαρτόνι
-
Καλησπερα παιδια!
Ψαχνω τι τυπο λαδιου παιρνει το citroen saxo 1.100.Με βαση ποια οδηγια ξερει κανεις?Ξερω οτι παιρνει 15-40 αλλα ψαχνω το σωστο λαδι!
-
Mε Τotal 10w-40 θα είσαι ΟΚ. Το 15 είναι υπερβολή
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλησπερα παιδια!Ψαχνω τι τυπο λαδιου παιρνει το citroen saxo 1.100.Με βαση ποια οδηγια ξερει κανεις?Ξερω οτι παιρνει 15-40 αλλα ψαχνω το σωστο λαδι!
http://total-gbr.lubricantadvisor.com/a ... 2f5afe4d02
http://total-gbr.lubricantadvisor.com/
.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Μου ήρθε η ανάλυση από το Blackstone labs. Δεν ξέρω αν έλαβαν υπόψη ότι καίω και αέριο, γιατί δεν γράφουν κάτι σχετικό.
Πολύ μυστήρια ανάλυση. Αν υπήρχε διαρροή αντιψυκτικού στο λάδι , η τιμή του lead δε θα ήταν μηδέν αλλά πάνω από 5, τα Insolubles % δε θα ήταν TR ( traces) αλλά μεγαλύτερο από 0,5% , το Flashpoint κάτω από 400 και το cSt Viscosity @ 100°C πάνω από 10 τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και στα ιταλικά τα ίδια νούμερα χρησιμοποιούν....!
Δοκίμασε να μπεις στο site οποιασδήποτε λαδοεταιρείας, έχουν τα λάδια για όλα τα αυτοκίνητα. Πχ η Castrol για σένα προτείνει Edge 0W-30 ή Magnatec 5W-30 ή 5W-40 αλλά και BMW LL98 0/5-*, BMW LL01 5-20, 10-30, 10-40, 15-40.... H Mobil 0-40, ESP 0-30, και τα ίδια σε BMW LL98, LL01...Κοινώς όλα παίζουν!
Προσωπικά το 20 δεν θα το έβαζα αλλά κάτι σε 0/5W-30 ναι σε καλό συνθετικό. Ακόμα και στην Ελλάδα θα πήγαινα για 0-40 αν παραζεσταινότανε το 0/5W-30 και μόνο αν ήμουν πολύ σπάστης θα έβαζα 5ή10W-40 πάντα καλό συνθετικό.Να μπορουσα να τα διαβαζα κιολας..καλα θα ηταν! Ευχαριστω παντος για την απαντηση!Μαλλον θα παω σε castrol ή mobil ....
-
Ο χρήστης takis_koll έγραψε:
Και στα ιταλικά τα ίδια νούμερα χρησιμοποιούν....!
Δοκίμασε να μπεις στο site οποιασδήποτε λαδοεταιρείας, έχουν τα λάδια για όλα τα αυτοκίνητα. Πχ η Castrol για σένα προτείνει Edge 0W-30 ή Magnatec 5W-30 ή 5W-40 αλλά και BMW LL98 0/5-*, BMW LL01 5-20, 10-30, 10-40, 15-40.... H Mobil 0-40, ESP 0-30, και τα ίδια σε BMW LL98, LL01...Κοινώς όλα παίζουν!
Προσωπικά το 20 δεν θα το έβαζα αλλά κάτι σε 0/5W-30 ναι σε καλό συνθετικό. Ακόμα και στην Ελλάδα θα πήγαινα για 0-40 αν παραζεσταινότανε το 0/5W-30 και μόνο αν ήμουν πολύ σπάστης θα έβαζα 5ή10W-40 πάντα καλό συνθετικό.Να μπορουσα να τα διαβαζα κιολας..καλα θα ηταν! Ευχαριστω παντος για την απαντηση!Μαλλον θα παω σε castrol ή mobil ....
σε οποια γλωσσα κι αν ειναι, λογικα πρεπει να εχει σε καποια σελιδα ενα πινακακι με διακυμανσεις σε νουμερα λαδιων, συναρτήσει με τις θερμοκρασιες περιβαλοντος στις οποιες αντιστοιχουν.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
τι λένε αυτά τα λάδια; μου τα έφερε ο φάδερ
http://e-shop.eoltas.lt/out/pictures/ge ... 32938f.jpg
πειράζει αν συμπληρώσω που τώρα έχω 5-30 μέσα;ιΤα λάδια λένε SM, A3/B4, και κάμποσες παλιές προδιαγραφές κατασκευαστών αυτοκινήτων. Από τα λοιπά σχόλια και επιδόσεις μάλλον πρόκειται για μέτρια λάδια. Υποθέτω και ελπίζω να ήταν φτηνά.
Να ξέρεις ότι αν συμπληρώσεις ένα καλύτερο λάδι με ένα χειρότερο το αποτέλεσμα θα είναι πολύ αβέβαιο.Από το treatment τι περιμένεις; Γιατί το αγοράσατε; Και επειδή το πήρατε πρέπει σώνει και καλά να το βάλετε στο αυτοκίνητό σας;;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Καλησπερα παιδια!
Ψαχνω τι τυπο λαδιου παιρνει το citroen saxo 1.100.Με βαση ποια οδηγια ξερει κανεις?Ξερω οτι παιρνει 15-40 αλλα ψαχνω το σωστο λαδι!
http://total-gbr.lubricantadvisor.com/a ... 2f5afe4d02
http://total-gbr.lubricantadvisor.com/
.
Eυχαριστω mirage και mousate!
Ερωτηση για το δικο μου ford focus mk1 1600.Ποια λαδια εχετε παραπανω σε εκτιμηση?
Να βαλω castrol magnatec 5w30 η να βαλω total quartz future 9000 5w30?
-
Μεταξύ αυτών (εφόσον είναι κατάλληλα για τον κινητήρα) εγώ θα διάλεγα το δεύτερο που είναι το καλό μοντέλο της εταιρείας ενώ το άλλο δεν είναι το καλό μοντέλο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μεταξύ αυτών (εφόσον είναι κατάλληλα για τον κινητήρα) εγώ θα διάλεγα το δεύτερο που είναι το καλό μοντέλο της εταιρείας ενώ το άλλο δεν είναι το καλό μοντέλο.ενταξει,μιλαει για το μκ1.............και lidlολαδο να βαλει,μια χαρα θα του ειναι
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]