-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://www.caranddriver.com/news/ford-escort-concept-photos-and-info-news
To χρώμα να αλλάξουν....
Λες να το βγάλουν μόνο σε ένα χρώμα ;
Σίγουρα όχι. Αναφέρομαι στο χρώμα λανσαρίσματος του αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λες να το βγάλουν μόνο σε ένα χρώμα ;Ειδικά η Ford έχει μια παράδοση στο συγκεκριμένο πράγμα.
Θα μπορουσαν να βγαλουν ενα 3θυρο coupe.
Είσαι εκδικητικός τύπος, έτσι;
-
Υπάρχει περίπτωση να έρθει και Ευρώπη http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/63686/new-ford-escort-could-come-europe, αν τοποθετηθεί κάτω από το Focus όπως λένε, το φαντάζομαι σαν ανταγωνιστή των 301-Toledo-Rapid, δεν θα είναι άσχημο
-
Κινέζικης κατασκευής ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι. Το ότι είναι Ford δεν του δίνει άμεσα και το διαβατήριο. Αν καλύπτει ευρωπαικές νόρμες θα μπορούσε να εισαχθεί και σε χωρες της Ευρωπης οπου κυκλοφορούν και τα άλλα ... 'αμαξια'.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Πολύ ωραίο το Mondeo φτιαγμένο. Το φανάρι από το escort το βγάζανε για καλύτερη ψύξη του μοτέρ;
-
Αυτό που μου αρέσει στη ford είναι πως ενώ είναι αν δεν κάνω λάθος αμερικάνικη εταιρία, κατάφερε να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά δεδομένα και να βγάλει μοντέλα πετυχημένα και στις δύο ηπείρους.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Αυτό που μου αρέσει στη ford είναι πως ενώ είναι αν δεν κάνω λάθος αμερικάνικη εταιρία, κατάφερε να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά δεδομένα και να βγάλει μοντέλα πετυχημένα και στις δύο ηπείρους.Η φόρντ λειτουργούσε με divisions μέχρι το 2008-2010. Δεν ήταν όλα ρόδινα και κυρίως στην Β.Αμερική. Τώρα έφτιαξε η κατάσταση στο Αμέρικα αλλά τα προβλήματα υπάρχουν πλέον στην Ευρώπη.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Αυτό που μου αρέσει στη ford είναι πως ενώ είναι αν δεν κάνω λάθος αμερικάνικη εταιρία, κατάφερε να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά δεδομένα και να βγάλει μοντέλα πετυχημένα και στις δύο ηπείρους.
Η φόρντ λειτουργούσε με divisions μέχρι το 2008-2010. Δεν ήταν όλα ρόδινα και κυρίως στην Β.Αμερική. Τώρα έφτιαξε η κατάσταση στο Αμέρικα αλλά τα προβλήματα υπάρχουν πλέον στην Ευρώπη.
Tι είναι jimdenin τα divisions; Στην Ευρώπη τι προβλήματα έχει;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Αυτό που μου αρέσει στη ford είναι πως ενώ είναι αν δεν κάνω λάθος αμερικάνικη εταιρία, κατάφερε να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά δεδομένα και να βγάλει μοντέλα πετυχημένα και στις δύο ηπείρους.
Η φόρντ λειτουργούσε με divisions μέχρι το 2008-2010. Δεν ήταν όλα ρόδινα και κυρίως στην Β.Αμερική. Τώρα έφτιαξε η κατάσταση στο Αμέρικα αλλά τα προβλήματα υπάρχουν πλέον στην Ευρώπη.
Tι είναι jimdenin τα divisions; Στην Ευρώπη τι προβλήματα έχει;
1)Σαν να λέμε ότι είναι περιφέρειες, κομμάτια. Υπήρχε φορντ Ευρώπης, φόρντ Αμερικής, φόρντ Αυστραλίας ...Άλλη γκάμα είχε η ευρώπη και άλλη η αμερική. Και τώρα υπάρχουν αλλά η στρατηγική είναι διαφορετική
Απο το 2006 και μετά ο τότε νέος και νυν CEO της Φόρντ Alan Mulally μίλησε για το one ford strategy δηλ ένα φόρντ για αμερική, ευρώπη, ασία, ωκεανία όπου αυτό είναινδυνατόν και πάντα με τις όποιες εξαιρέσεις.
Τα παρών Φιέστα, Φόκους, το νέο Κούγκα το Μοντέο που θα μας έρθει περί το 2014 είναι παγκόσμια φόρντ.
- Στην ευρώπη η εταρία απο το 2011 και μετά άρχισε να έχει οικονομική ζημιά, ήδη έχει κλείσει μονάδες παραγωγής αυτωκινήτων συνέπειες προφανώς της οικονομικής κρίσης που άρχισε απο το 2010 να πλήτει όλη την ευρώπη.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Αυτό που μου αρέσει στη ford είναι πως ενώ είναι αν δεν κάνω λάθος αμερικάνικη εταιρία, κατάφερε να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά δεδομένα και να βγάλει μοντέλα πετυχημένα και στις δύο ηπείρους.
Η φόρντ λειτουργούσε με divisions μέχρι το 2008-2010. Δεν ήταν όλα ρόδινα και κυρίως στην Β.Αμερική. Τώρα έφτιαξε η κατάσταση στο Αμέρικα αλλά τα προβλήματα υπάρχουν πλέον στην Ευρώπη.
Tι είναι jimdenin τα divisions; Στην Ευρώπη τι προβλήματα έχει;
1)Σαν να λέμε ότι είναι περιφέρειες, κομμάτια. Υπήρχε φορντ Ευρώπης, φόρντ Αμερικής, φόρντ Αυστραλίας ...Άλλη γκάμα είχε η ευρώπη και άλλη η αμερική. Και τώρα υπάρχουν αλλά η στρατηγική είναι διαφορετική
Απο το 2006 και μετά ο τότε νέος και νυν CEO της Φόρντ Alan Mulally μίλησε για το one ford strategy δηλ ένα φόρντ για αμερική, ευρώπη, ασία, ωκεανία όπου αυτό είναινδυνατόν και πάντα με τις όποιες εξαιρέσεις.
Τα παρών Φιέστα, Φόκους, το νέο Κούγκα το Μοντέο που θα μας έρθει περί το 2014 είναι παγκόσμια φόρντ.
- Στην ευρώπη η εταρία απο το 2011 και μετά άρχισε να έχει οικονομική ζημιά, ήδη έχει κλείσει μονάδες παραγωγής αυτωκινήτων συνέπειες προφανώς της οικονομικής κρίσης που άρχισε απο το 2010 να πλήτει όλη την ευρώπη.
Κατάλαβα. Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια
-
καλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος ποιες ειναι οι διαφορες οπτικα αναμεσα στο νεο φιεστα 1.0 100ps titanium και στο 1.0 125ps titanium.Ευχαριστω
-
Απολύτως καμία.
Άσχετο, αλλά τώρα που ήμουν Αθήνα πέτυχα 2 3 νέα Φιέστα. Οι βασικές εκδόσεις που είδα, δεν με τρελαναν αλλά επιτέλους βάλανε φώτα ημέρας! -
ευχαριστω για την απαντηση. και πως μπορει καποιος να εινα απολυτα σιγουρος οτι αγοραζει τον 125ps; εννοειται χωρις να οδηγησει ή το ενα ή το αλλο που και παλι οι διαφορες ειναι δυσδιακριτες
-
Αν υπάρχει πρόγραμμα για Ford Europe στο internet, όπου ''χτυπάς'' τον αριθμό πλαισίου και σου δείχνει τα στοιχεία του εκάστοτε οχήματος, τότε από εκεί θα μπορείς να το καταλάβεις
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Αν υπάρχει πρόγραμμα για Ford Europe στο internet, όπου ''χτυπάς'' τον αριθμό πλαισίου και σου δείχνει τα στοιχεία του εκάστοτε οχήματος, τότε από εκεί θα μπορείς να το καταλάβειςΓιωργοχα δεν πολυεμπιστευεσαι τους πωλητες ε?
Edit: Κατεβαστε το προσπεκτους του νεου Fiesta St στα Ελληνικα εδω!!!
-
δοκιμασα τα links.το vin που μου εδωσαν δεν υφισταται
-
Ο χρήστης γιωργοςχα έγραψε:
δοκιμασα τα links.το vin που μου εδωσαν δεν υφισταταιΔεν μου κανει εντυπωση.. Και γω οταν οταν το ειχα παραγγειλει μου ειχαν δωσει ενα νουμερο που- και καλα- ηταν ο αριθμος πλαισου. Δεν ηταν ομως. Να υποθεσω οτι αυτο που σου εδωσαν εχει μεσα μονο νουμερα κι οχι γραμματα?
-
και νουμερα και γραμματα λιγοτερα ομως απο 17
-
Ο χρήστης γιωργοςχα έγραψε:
και νουμερα και γραμματα λιγοτερα ομως απο 17Χμμμ μαλιστα.. Γενικα παντως μην αγχωνεσαι!! Τετοια λαθη δε γινονται!!
-
thanks
FORD FORUM