-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Επίσης κυκλοφορουν ένα κάρο συμπράγκαλα και εξοπλισμοί. Πέραν του φωτος για το σκοτάδι, τι άλλο θεωρείται must have;
ντρίφτερ
Κρανάκι βασικά, δε θέλει πολύ φόρτωμα...
ένα τσαντάκι σέλας με έξτρα σαμπρελίτσα
μία τρόμπα που να βιδώνει στον σκελετό
ένα οργανάκι να μετράς πόσα χλμ κάνεις κτλ -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Επίσης κυκλοφορουν ένα κάρο συμπράγκαλα και εξοπλισμοί. Πέραν του φωτος για το σκοτάδι, τι άλλο θεωρείται must have;
ντρίφτερ
Κρανάκι βασικά, δε θέλει πολύ φόρτωμα...
ένα τσαντάκι σέλας με έξτρα σαμπρελίτσα
μία τρόμπα που να βιδώνει στον σκελετό
ένα οργανάκι να μετράς πόσα χλμ κάνεις κτλ- μια γερή κλειδαριά και οπωσδήποτε ένα χώρο υπόγειο/γκαράζ/μπαλκόνι για να το παρκάρεις το βράδυ
μόλις έκανε φτερά το hillmaster του γιου μου
το είχε κλειδωμένο σε πυλωτή πολυκατοικίας... -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Ξέχασε λόγω άγχους να σας πει trekking μέχρι 350 ευρώ. Κυρίως ασφάλτινες διαδρομές αλλά και πατημένες χωμάτινες.
Επίσης ήθελε να σας ρωτήσει ποιον έμπορο προτείνετε για την αγορά. Τσιρίκος (λέω εγώ τώρα), γκατσούλης, κασιμάτης, σάικλιστ, καρφούρ, λιντλ, car.gr για μτχ κλπ Όχι μόνο από άποψη τιμών, αλλά και after sales, τεχνική υποστήριξη κλπ
Funis συγκεντρώσου. Εγώ θα τα λέω;
Εσύ θα τα λες που τα ρωτάς τόσο καλά Εντάξει αυτό το άγχος έχει καταντήσει μάστιγα. Ευτυχώς θα αρχίσω τώρα τις ποδηλατάδες και θα χαλαρώσω.
άλλο να είσαι βασανιάρης απο γενετική προδιάθεση και άλλο να βασανίζεσαι απο καλή πρόθεση.
μην με αποθαρρύνεις ρε wannabe τώρα που το πήρα απόφαση! Να και τα παιδιά είχαν να ασχοληθούν χρόνια και μια χαρά ρολάρουν
Αγόρασα πριν από μήνες ένα καινούργιο ποδήλατο από ένα από τα μαγαζιά που αναφέρονται, και για το οποίο έχω σούρει τα ακατανόμαστα.
Πες μου ότι το πήρες από τον Τσιρίκος που χει φαγωθεί ο GTI να γελάσουμε
G8777 θα το κοιτάξω, ευχαριστώ!
Elteo η τρόμπα είναι τόσο απαραίτητη; Πάντως κι εγώ νομίζω είμαι της λογικής να μην το βαρύνω πολύ το ποδήλατο.
-
Όχι, δεν το πήρα από αυτόν. Εν πάσει περιπτώσει απέφευγε τα Πρισουνίκ, Λιντλ, Καρφούρ και Πράκτικερ. Ειδικεύονται στα εντελώς φτηνά ποδήλατα της οκάς, δεν έχουν σέρβις, Εγκρίνω το Μέγιστο, σε κάποια τέτοια βάση θα κοίταγα. Δεν ξέρω για το βάρος του, το θεωρώ σοβαρό.Αν είναι για χαλαρές βόλτες θα μπορούσες να κοιτάξεις και για ένα με εσωτερικό σαζμάν. Πέτυχα ένα της Ιντεάλ γύρω στα 400 ευρά, με 8άρι Σιμάνο. Αν είναι για μεγάλες ανηφόρες, θες παραπάνω ταχύτητες.
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Elteo η τρόμπα είναι τόσο απαραίτητη; Πάντως κι εγώ νομίζω είμαι της λογικής να μην το βαρύνω πολύ το ποδήλατο.
Η σαμπρέλα και η τρόμπα είναι απαραίτητα αν δεν θες να σέρνεις το ποδήλατο έως το σπίτι λόγω κλαταρίσματος.
-
Αντίστοιχο θέμα διάβαζα σήμερα σε λαοφιλές ποδηλατικό φόρουμ κι οι πιο έμπειροι από εμάς σχολίαζαν ότι τα τρέκινγκ θεωρούνται πλέον ξεπερασμένα και πως τα 29άρια ΜΤΒ τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Πάνε καλά στο χώμα και στην άσφαλτο, λόγω 29άρηδων τροχών. Μάλλον όμως μια τέτοια απάντηση απευθύνεται σε κάποιον με πιο ζόρικα πράγματα κατά νου από τον/την Funis. Άσε που με 350, δεν αγοράζεις 29άρι. Ίσως κάνα μεταχειρισμένο, αλλά κι αυτό δύσκολα.
Πάντως, αν κανείς έχει σκοπό να κάνει το κάτι παραπάνω, μπορεί να κοιτάξει και 26άρι Hardtail, το οποίο θα εξοπλίσει με ασφάλτινο λαστιχάκι. Θα είναι ικανοποιητικό στην άσφαλτο κι όποτε χρειαστεί, με μια απλή αλλαγή ελαστικών, θα είναι σούπερ και στο χώμα. Σε μεταχειρισμένα, θα πρέπει να βρίσκονται κάποιο σε πολύ καλή τιμή, γιατί είναι πλέον εκτός μόδας και απαιτήσεων κόσμου.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, εφόσον τα περισσότερα χλμ θα είναι σε αστικό περιβάλλον, ίσως χρειάζεται και μια αερόκορνα. -
Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου.
Αγόρασα αρχές Μαρτίου 2012 Ideal Ergomax '12 (μετά από 1 χρόνο αποταμίευση) 600€
Φωτάκια μπροστά - πίσω (30€) http://www.easywheels.gr/index.php/axesouar/fota/cateye-hl-el135-ld130-light-set-detail, τρόμπα διπλής ενέργειας (20€) http://www.easywheels.gr/index.php/axesouar/prostateutika/pro-2-way-performance-trompa-detail και κράνος (75€) http://www.ebay.co.uk/itm/MET-Estro-Helmet-Black-Red-Medium-54-57cm-Road-Cycling-Race-Helmet-Brand-New-/261061604261?pt=UK_Sports_Leisure_Cycling_BikePumps_SR&hash=item3cc87bf3a5Μέχρι το Σεπτέμβριο του 2012 είχα κάνει 250-300 χλμ σε βόλτες Σ/Κ απόστασης 18 - 55 χλμ
Από το Σεπτέμβριο ξεκίνησα να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά με ποδήλατο εκτός κάποιων ημερων που έπρεπε να πάρω αυτοκίνητο ή που έβρεχε.Στην πορεία είδα ότι τα πράγματα και κυρίως το πέταλο Kryptonite και συρματόσχοινο (50€) http://www.amazon.co.uk/Kryptonite-Evolution-Series-EZMount-Bracket/dp/B001ASWIZ6/ref=sr_1_15?ie=UTF8&qid=1368551508&sr=8-15&keywords=kryptonite http://www.amazon.co.uk/Kryptonite-Kryptoflex-Cable-Lock-213/dp/B000NOO3ZQ/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1368551508&sr=8-4&keywords=kryptonite για να κλειδώνω το ποδήλατο που μετέφερα στην τσάντα πλάτης επιβάρυνε την μέση μου. Αγόρασα λοιπόν σχάρα (20€) και τσάντα σχάρας (40€) http://www.easywheels.gr/index.php/axesouar/tsantes/basil-sports-single-bag-detail. Το Νοέμβριο 2012 αγόρασα ένα αντιανεμικό Endura Gridlock (η καλύτερη αγορά) (65€) http://www.easywheels.gr/index.php/rouxismos/tzaket/endura-gridlock-adiavroxo-jacket-detail και χειμερινά γάντια (30€) http://www.easywheels.gr/index.php/rouxismos/gantia/endura-windchill-glove-detail.
Το ποδήλατο και το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού τα αγόρασα από το παραπάνω κατάστημα που είναι στην περιοχή μου. Κάτι μπορεί να χρειαστείς όπότε γιατί να το φορτώνεις σε αυτοκίνητο κλπ. Ο εξοπλισμός είναι βλέποντας και κάνοντας. Κοντερ δεν έχω ακόμα ούτε και θα βάλω. Έχω στο κινητό εφαρμογή endomondo και βλέπω εκεί απόσταση, μεγ. ταχύτητα κλπ.
Συνολικά έχω διανύσει 1530 χλμ σε 14 μήνες. Από τη μετακίνηση στη δουλειά 1200 χλμ περίπου με 9λιτ/100χλμ κατανάλωση το αυτοκίνητό μου και τιμή βενζίνης 1.6€ έχω εξοικονομήσει 172€ περίπου.
Από βλάβες ένα 'φούιτ' από αγκάθι.
Πιστεύω ότι αν πάρεις ένα ποδήλατο των 400€ Megisto και πάνω από Ideal ή άλλη εταιρεία Cube, Orbea, Specialized, Trek κλπ και το χρησιμοποιήσεις για μετακίνηση θα σου δώσει πίσω τα λεφτά του. Αν είχα διαθέσει 600€ για τις βόλτες του Σ/Κ θα είχα κάνει μεγάλη...πατάτα γιατί δεν έκανα πολλά χλμ (πχ κάθε Σ/Κ 50 χλμ). Με το Megisto θα έκανα και πιο γρήγορα απόσβεση.Ελπίζω να βγαίνει νόημα γιατί με διακόπτει η μικρή συνεχώς.
-
Νταξ΄τώρα, ζητάει ο άνθρωπος ποδήλατο πόλης μέχρι 350 ευρώ, και του προτείνουμε κατά βάση ακριβότερα χωματερά χαρντέιλ και 29άρια.Σα να λέμε άμα ζήταγε και αμάξι πόλης θα του λέγαμε για κανά Ραβ.
Τα τρέκκινγκ πάλι γιατί είναι ξεπερασμένα και από ποιά για τη χρήση που θέλουμε? Γιατί εγώ νομίζω ότι είναι 100% ταμάμ. -
Ξεπερασμένα τα cross? Γιατί? Για να πάρει ακριβότερο MTB και να πληρώσει και μετατροπές, μην τυχόν πάει σε δύσκολο χώμα? Μήπως να πάρει από τώρα κάνα carbon downhill μήπως τυχόν στο μέλλον κατέβει στους αγώνες?
-
Παίδες, η ειρωνεία είναι περιττή. Είπα και μόνος μου ότι ενδεχομένως η σκέψη μου (βασικά του Marevit ήταν στο φόρουμ του cyclist) να υπερκαλύπτει αυτά που θέλει ο/η Funis και να είναι αχρείαστη. Κάποιος άλλος όμως μπορεί να βοηθηθεί. Μην ξεχνάτε ότι η ποδηλασία είναι αρρώστια και κολλάς. Και γω ξεκίνησα με ταπεινό ht και τώρα, 4 χρόνια μετά, θεωρώ χαμένη τη μέρα που δεν έκανα πετάλι. Μακάρι να μπορεί να βοηθηθεί κάποιος ώστε να πάρει κάτι καλύτερο και πιο αναβαθμίσιμο και να μην το πληρώνει διπλό, όταν μετά από λίγο θα θέλει το κάτι παραπάνω. Κι αυτό ισχύει άσχετα με το αν έχει εφαρμογή στο συγκεκριμένο μέλος ή όχι.
-
επειδή βλέπω είσαι γνώστης των θεμάτων του ποδηλάτου (αν δεν με εχεις ακόμα στην black list.. ) ποια η γνώμη σου για παιδικό κάθισμα?
-
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις γνώμες
Για τα IDEAL NERGETIC και MOOVIC τι γνώμη έχετε; Έχουν προσιτές τιμές και τα χαρακτηριστικά τους φαίνονται οκ.
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όχι, δεν το πήρα από αυτόν. Εν πάσει περιπτώσει απέφευγε τα Πρισουνίκ, Λιντλ, Καρφούρ και Πράκτικερ. Ειδικεύονται στα εντελώς φτηνά ποδήλατα της οκάς, δεν έχουν σέρβις,Όχι σε καμία περίπτωση. Απευθύνεσαι σε σοβαρό επαγγελματία για να κάνεις σωστή δουλειά, τα σούπες μάρκετ είναι για άλλα ψώνια.
Αν είναι για χαλαρές βόλτες θα μπορούσες να κοιτάξεις και για ένα με εσωτερικό σαζμάν. Πέτυχα ένα της Ιντεάλ γύρω στα 400 ευρά, με 8άρι Σιμάνο.
Δηλαδή;
-
τι ύψος έχεις?
αυτά που λες δεν αξίζουν τα $ τους.
30-40 παραπάνω θα έχουν μεγάλη διαφορά.
αλλιώς μτχ. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Παίδες, η ειρωνεία είναι περιττή. Είπα και μόνος μου ότι ενδεχομένως η σκέψη μου..Dimsabas η γνώμη σου για 29αρι HT έχει κάποια βάση υπό την έννοια ότι ένα τέτοιο ποδήλατο μπορεί να μπει και σε λίγο πιο σοβαρό χώμα (έχω υπ’ όψιν μου αρκετούς «πατημένους χωματόδρομους» που με trekking θα ήταν ανυπόφοροι), δεν ξέρουμε όμως αν αυτός που άνοιξε το θέμα θα έχει τέτοια πρόθεση στο μέλλον (μπορεί π.χ. να βαρεθεί εντελώς το ποδήλατο ή να καταλήξει ότι… θέλει μια κούρσα για να γράφει χιλιόμετρα στην άσφαλτο… ή ότι ένα trekking τον καλύπτει για τη χρήση που θέλει – ίσως και το πιθανότερο)!
Το πρόβλημα με τα 29αρια ΗΤ δεν είναι κατ’ εμέ ούτε καν τα ελαστικά τους (τα περισσότερα έρχονται με XC λάστιχα που ρολάρουν πολύ καλά (σκληρά τακούνια στο κέντρο του πέλματος για χαμηλότερη τριβή κύλισης, μαλακότερα στην περιφέρεια για κράτημα). Το πρόβλημα είναι η γεωμετρία τους. Τα 29αρια XC ΗΤ (όπως και τα 26αρια XC που υποτίθεται ότι αντικαθιστούν) έχουν σχεδιαστεί για αγώνες XC/Marathon, δηλαδή για καλή απόδοση στο δασικό και τις ανηφόρες, έχουν αρκετά επιθετική (=σκυφτή) γεωμετρία και είναι σχετικά νευρικά (γωνίες κούτελου 70+ μοίρες). Δηλαδή όχι και η καλύτερη επιλογή για ένα μη συνειδητοποιημένο αναβάτη που έχει να κάνει ποδήλατο από 10 χρονών.
Αντικειμενικά, για ήπια χρήση πόλης/εξοχής το trekking είναι η πιο σωστή επιλογή και δεν θεωρείται καθόλου ξεπερασμένο.
-
Είσαι αλήθεια στη Σομαλία, όπως γράφεις στην ταυτότητά σου;
-
Funis, κοίτα και αυτό
http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=CYC13POLISCITY
Καλύπτει με άνεση αυτά που ζητάς και υπερυψούται. Πάρε και μια κλειδαριά με 5 ευρώ από το Πράκτικερ, αυτές με συνδυασμό και όχι κλειδί, και ένα κουδουνάκι με 1,5 και καθάρισες.
Τρόμπες κ.τ.λ. μόνο αν κάνεις πολύ μεγάλες διαδρομές. Φουίτ δεν παθαίνεις στην πόλη τόσο εύκολα, και αν πάθεις συνήθως το λάστιχο χάνει αέρα σιγά σιγά και έχεις χρόνο να επιστρέψεις. Στο φινάλε γεμίζεις και αέρα σε κάποιο βενζινάδικο αν βρεις. Παγούρια και άλλα ξέχνα τα. Κράνος αποφάσισε εσύ, λίγοι το φοράνε, σου χαλάει και την κόμμωση. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κράνος αποφάσισε εσύ, λίγοι το φοράνε,Το αντίθετο βλέπω στον δρόμο που ποδηλατώ.
-
Στα παραπάνω να προσθέσω τα γυαλιά (45€) http://www.easywheels.gr/index.php/rouxismos/gyalia/endura-stingray-detailδώρο στα γενέθλιά μου (το πρωί διάφανους φακούς και μετά ανάλογα τις συνθήκες, όποιος δεν έχει φορέσει πορτοκαλί φακό στη συννεφιά δεν ξέρει τι θα πει αύξηση αντίθεσης/contrast), εφεδρική σαμπρέλα, λεβιέδες για να βγει το λάστιχο από τη ζάντα και μπαταρίες για τα φανάρια για να μη μείνεις 'αθέατος' στη μέση βόλτας ακόμα και μισάωρης (μου έχει τύχει, ευτυχώς εντός πόλης οπότε βρήκα περίπτερο και ενώ είχα μαζί μου ΑΑΑ μπαταρίες αλλά το μπροστινό ήθελε ΑΑ, RTFM).
Το τι κλειδαριά θα πάρει ο καθένας εξαρτάται από το τι κάνει με το ποδήλατό του. Αν το καβαλάει για να πάει βόλτα και κατεβαίνει μόνο στο σπίτι του ξανά εντάξει. Αλλιώς ίσως πρέπει να δει κάτι καλύτερο. Δες εδώ τι γίνεται http://www.podilates.gr/forum/43 Εγώ στην αποθήκη (την άνοιξαν μία φορά προ ποδηλάτου και προσπάθησαν άλλη μία φορά μετά, μαζί με άλλες και στις 2 περιπτώσεις) έχω αυτό http://www.tsirikosbikes.gr/oxford-brute-force-wall-anchor.html και περνάω το πέταλο. Στο πέταλο πέρνάω το συρματόσχοινο από μπροστά/πίσω τροχό και σέλα που είναι με quick release.
Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε.
Υ.Γ. 'Οσο για το 'φούιτ' στην πόλη έχω δύο συμβάντα το τελευταίο με το αγκάθι που όντως δεν έχανε αέρα τόσο γρήγορα από 70psi σε 9 ώρες ήταν 50psi αλλά πριν από 6 χρόνια με mountain στην πόλη από γυαλάκι η σαμπρέλα πήγε μία κι έξω και εγώ
πήγα 3 χλμ με τα πόδια. Βρήκα 6 βενζινάδικα ανοιχτά Κυριακή και δεν κρατούσε πάνω από 200 μέτρα ο αέρας. Υπόψην όταν αλλάζουμε σαμπρέλα ελέγχουμε εσωτερικά το λάστιχο και για να βρούμε έυκολα το αντικείμενο ξεζαντάρουμε το λάστιχο (όχι τελείως, μόνο τη μία πλευρά) και με τη σαμπρέλα εκτός ζάντας και την βαλβίδα της εντός και φουσκώνουμε λίγο όταν βρούμε την τρύπα στη σαμπρέλα κοιτάμε στο ίδιο σημείο μέσα στο λάστιχο. Αν είναι κάτι ακόμα καρφωμένο θα το βρούμε εύκολα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Funis, κοίτα και αυτόhttp://www.cyclist.gr/product.php?codenum=CYC13POLISCITY
Καλύπτει με άνεση αυτά που ζητάς και υπερυψούται. Πάρε και μια κλειδαριά με 5 ευρώ από το Πράκτικερ, αυτές με συνδυασμό και όχι κλειδί, και ένα κουδουνάκι με 1,5 και καθάρισες.
Τρόμπες κ.τ.λ. μόνο αν κάνεις πολύ μεγάλες διαδρομές. Φουίτ δεν παθαίνεις στην πόλη τόσο εύκολα, και αν πάθεις συνήθως το λάστιχο χάνει αέρα σιγά σιγά και έχεις χρόνο να επιστρέψεις. Στο φινάλε γεμίζεις και αέρα σε κάποιο βενζινάδικο αν βρεις. Παγούρια και άλλα ξέχνα τα. Κράνος αποφάσισε εσύ, λίγοι το φοράνε, σου χαλάει και την κόμμωση.Μάλιστα. Ωραια για τον εξοπλισμό βλέπω χρειάζονται λογικά πράγματα.
Επειδή δέχομαι κακόβουλα σχόλια για την εμφάνιση των ποδηλάτων που κοιτάω, μου προτάθηκαν και τα παράκάτω τα οποία ο πωλητής τα έχει στην κατηγορία fitness. Το οποιο σημαινεί;
MBM Life 28''
http://www.gatsoulis.gr/index.php?contr ... uct_id=651
ΚαιMBM Today 28''
http://www.gatsoulis.gr/index.php?contr ... ct_id=1486
τι ύψος έχεις?
αυτά που λες δεν αξίζουν τα $ τους.
30-40 παραπάνω θα έχουν μεγάλη διαφορά.
αλλιώς μτχ.1,68
Δεν έχουν αντιστοιχα μεγέθη τα ποδήλατα ανάλογα με το ύψος του αναβάτη; -
Μια παροιμία λέει όποιος γυρίζει μυρίζει.
Πήγαινε σε μεγάλα ποδηλατάδικα και κάνε το χαζό.
Να σου πουν εκείνοι τι τύπο ποδηλάτου χρειάζεσαι και εσύ τί ποσό διαθέτεις,
Θα σου ξεκαθαρισουν το τοπίο πιο εύκολα.
Κάποια είναι Τσιρίκος (Ν.Ψυχικό), Γραμμάριος (Κολωνό), Μαλατέστας (Αγ. Παρασκευή), Φρεντερικ (Π.Άρεως), Σέρκος (Μοναστηράκι), Cyclist (Χολαργό) θα τους ακούσεις θα τους πεις γιατί εκείνο γιατί το άλλο και στο τέλος θα πάρεις ότι γουστάρεις εσύ. Ακόμα και το χρώμα παίζει ρόλο. Εδώ άλλοι κάνουν delivery 100 χλμ τη μέρα με φιξάκι χωρίς φρένα 8,2 κιλά βάρος 1500 ζεστά τιμή.
Εγώ είχα πάει στους δύο πρώτους και με βοήθησαν πολύ. Με πηγαίνανε σε fitness. Τελικά πήρα trekking για να πηγαίνω και πατημένο χώμα και επειδή ήμουν από mountain (της κακιά ώρας) έβλεπα τα λάστιχα του fitness πολύ έυθραυστα. Τελικά από τα 1530χλμ που έχω κάνει ούτε τα 30 δεν είναι χώμα.
Φαντάσου τον οικογενειάρχη με μικρά παιδιά και σκύλο που το καταλληλότερο είναι το station αλλά δεν τη θέλει τη 'νεκροφόρα' να τη βλέπει.
Η ζωή...ποδήλατο!