-
Εχοντας οδηγήσει αρκετά το αυτοκίνητο του πατέρα μου c230 kompressor sedan στην έκδοση evolution του φίλου να πω μερικά σχόλια.
Ηταν μια κάπως 'ειδική' έκδοση με ακόμα χαμηλότερη σφιχτότερη ανάρτηση από την avantgarde παχύτερες αντιστρεπτικές και μεγαλύτερα φρένα με τρυπητούς δίσκους. Για το σύστημα διεύθυνσης δεν έχω υπόψη μου κάποιες αλλαγές σε σχέση με την απλή ενώ έχει επιπλέον πιο φαρδυά πίσω λάστιχα 245/40/17 σε σχέση με τα μπροστινά 225/45/17, ατυχέστατη επιλογή όπως προέκυψε με τον χρόνο αφου δεν μπορείς να κάνεις μπρος πισω
Στα θετικά: Αξιοπιστία. Μοντέλο του 2005 με 155.000χλμ έχουν αλλαχθεί ένα ρουλεμάν υδραντλίας και ένας μηχανισμός παραθύρου. Νιώθεις οτι δεν θα σ αφήσει ποτέ. Ακόμη και μετά απο τόσα χρόνια δεν ακούγεται τσικ μέσα. Φοβερό μοτέρ 1.8 με 192 άλογα όχι απο τα οικονομικότερα αλλά κατεβάζει 250 σχετικά εύκολα και ενώ σε χαμηλές ταχύτητες δεν σου φαίνεται τόσο γρήγορο (ισως και λόγω βάρους) στην εθνική και όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες συνεχίζει να ανεβάζει πολύ δυνατά. Ιδανικό για ταξίδια όπου νομίζεις οτι θα δουλεύει αιώνια με απαγορευτικές ταχύτητες. Δεν πλέει.
Σε σχέση με το golf v gt μου το μερκ χάνει λίγο χαμηλά όπου ο κομπρεσσορας του γκολφ σου δινει την αισθηση πιο δυνατης επιτάχυνσης. Στις μεσαίες επιταχύνουν εξίσου καλά και τα 2 (ίσως λιγο καλύτερα το μερκ) ενώ απο τις 5000σαλ και πάνω ο κομπρεσσορας του μερκ αρχίζει και ξεφουσκώνει ενώ το τουρμπο του γκολφ έχει άλλες 1000-1500σαλ πολύ καλές. Το μερκ βεβαίως δείχνει να επηρεάζεται λιγότερο με επιπλέον βάρος επιβατών-αποσκευών σε σχέση με το γκόλφ λόγω κυβικών μάλλον ενώ εχει και το πλεονέκτημα στις υψηλές ταχύτητες.
Πολύ καλή πρόσφυση αλλά με τέτοια ελαστικά δεν περιμένεις κάτι λιγότερο, μικρές κλίσεις λόγω σφιχτης ανάρτησης (σφιχτότερη απο του γκολφ!) και σχετικά άμεσο turn in. Εξαιρετικά φρένα πιο δυνατά δυνατά σε σχέση με του Golf GT που φοράει φρένα σαν του GTI
Στα Αρνητικά: Αρκετά σφιχτή ανάρτηση για sedan μερκ, πάει καλύτερα στο sportscoupe. Σχετικά τσιμπημένη κατανάλωση. Πολύ παρεμβατικό esp. Απενεργοποιείται μέχρι τα 50χλμ. Απο εκεί και πάνω μπαίνει αυτόματα χωρις να ρωτήσει σε λειτουργία. Κυριολεκτικά αναίσθητο τιμόνι! Εκτός απο ακρίβεια και μια μέτρια ταχύτητα δεν προσφέρει τπτ άλλο, ο ορισμός της αναισθησίας. To golf v όσο και αν φαίνεται παράξενο είναι σε άλλο επίπεδο σ αυτή την άτυπη σύγκριση απο 2 αυτοκίνητα που οδηγώ αρκετά συχνά.
Το κυριότερο πρόβλημα του αυτοκινήτου και γενικά της W203 αν δεν κάνω λάθος είναι η αρκετά άτσαλη συμπεριφορά του όταν πλησιάζεις το όριο. Το esp μπαίνει άγαρμπα και γενικώς το αυτοκίνητο σου δίνει μια αίσθηση ανασφάλειας ιδίως στο βρεγμένο όπου (ισως και λόγω φαρδιών ελαστικών) υπάρχει μια ταλάντωση του πίσω μέρους και ένας οχι τόσο καλός ελεγχος απο την σφιχτή (για οικογενειακό) ανάρτηση. Αυτό που έχω αποκομίσει είναι η οχι καλή συνεργασία του μπροστινού με τον πίσω άξονα, αν απενεργοποιούνταν το esp (που γίνεται αλλά βγαίνει off και το ABS οπότε δεν λέει) το αυτοκίνητο θα ήταν ιδιαιτέρως απαιτητικό και δύσκολο στο όριο...
Βεβαίως ενα οικογενειακό μερκ σπανίως οδηγείται στο όριο και απο τη στιγμή που το esp δεν βγαίνει off αυτές οι αδυναμίες δεν θα απασχολήσουν το 95% που θα το οδηγούν. Συνολικά πάντως πρόκειται για μια πολύ καλή επιλογή αρκεί κάποιος να ξέρει τι να περιμένει απο το αυτοκίνητο -
ομολογω οτι με C 200 kompressor με την εκδοση σαν αυτη που αναφερει ο commisar και αυτοματο κιβωτιο με paddles εχω περασει πολυ ομορφες στιγμες στην ορεινη χαλκιδικη. ειδικα βραδυ υπο βροχη....
θα μου μεινουν ΑΞΕΧΑΣΤΑ τα φρενα. τα εχω σαν σημειο αναφορας.
-
Σωστά! Τα πρόσθεσα και τα φρένα που τα είχα παραλήψει. Ιδίως με τα πρώτα τακάκια απο το εργοστάσιο. Πραγματικά πολύ δυνατά
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ομολογω οτι με C 200 kompressor με την εκδοση σαν αυτη που αναφερει ο commisar και αυτοματο κιβωτιο με paddles εχω περασει πολυ ομορφες στιγμες στην ορεινη χαλκιδικη. ειδικα βραδυ υπο βροχη....θα μου μεινουν ΑΞΕΧΑΣΤΑ τα φρενα. τα εχω σαν σημειο αναφορας.
ξανασκέψου ένα μέτριο ρολόι
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ή απλά θα σκοτωθεί γιατί το αμάξι δεν στρίβει ούτε με αίτηση. Τραγικό μπροστινό σύστημα...Εισαι πολυ λαθος τωρα γιατι δεν ειναι ετσι,μια χαρα στριβει το αυτοκινητο.Στην τελικη,πες μου εσυ ενα αυτοκινητο που εχει οτι και η c230 συν το καλυτερο τιμονι και σε αυτα τα χρηματα που αγορασα εγω.
By the way εσυ τι οδηγας; -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ομολογω οτι με C 200 kompressor με την εκδοση σαν αυτη που αναφερει ο commisar και αυτοματο κιβωτιο με paddles εχω περασει πολυ ομορφες στιγμες στην ορεινη χαλκιδικη. ειδικα βραδυ υπο βροχη....
θα μου μεινουν ΑΞΕΧΑΣΤΑ τα φρενα. τα εχω σαν σημειο αναφορας.
ξανασκέψου ένα μέτριο ρολόι
Ε και;μαγκια να μπορεις να παρεις τετοιο αυτοκινητο με τα χρημτα ενος μετριου ρολογιου
-
Μα σου είπα εξαρχής ότι για τα λεφτά του είναι τέλειο. Τι σχέση έχει τι οδηγάω εγώ? Εγώ οδηγάω άλλη κατηγορία. Δεν συγκρίνονται. Το χω γράψει και θα το ξαναγράψω ότι το αμάξι αυτό είναι κάκιστο οδηγικά*. Ότι έχει σχέση με W203 είναι κουκουρούκου αν αναλογιστεί κανείς το τότε κόστος τους και ότι υπήρχαν και κάτι Ε46 στην αγορά...
*για αυτοκινητόδρομο είναι γαμάτο
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μα σου είπα εξαρχής ότι για τα λεφτά του είναι τέλειο. Τι σχέση έχει τι οδηγάω εγώ? Εγώ οδηγάω άλλη κατηγορία. Δεν συγκρίνονται. Το χω γράψει και θα το ξαναγράψω ότι το αμάξι αυτό είναι κάκιστο οδηγικά*. Ότι έχει σχέση με W203 είναι κουκουρούκου αν αναλογιστεί κανείς το τότε κόστος τους και ότι υπήρχαν και κάτι Ε46 στην αγορά...*για αυτοκινητόδρομο είναι γαμάτο
Koιτα και σε σχεση με το δικο μου που εχει αναρτηση και το χω ψαξει μεχρι αηδιας το στησιμο δεν συγκρινεται(σε συγκεκριμενες διαδρομες)αλλα δεν ειναι αυτο το ζητουμενο.Για την e46 συμφωνω αλλα για να παει οπως η c230 ηθελες απο 325 και πανω,οποτε εμπλεκες στα κυβικα.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Στην τελικη,πες μου εσυ ενα αυτοκινητο που εχει οτι και η c230 συν το καλυτερο τιμονι και σε αυτα τα χρηματα που αγορασα εγω.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3643286/
Από τη στιγμή που αποφασίζεις να μπεις στο μαγικό κόσμο των δίλιτρων μπορείς να βρεις πολύ φρέσκα μοντέλα σε εξίσου χαμηλές τιμές.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Στην τελικη,πες μου εσυ ενα αυτοκινητο που εχει οτι και η c230 συν το καλυτερο τιμονι και σε αυτα τα χρηματα που αγορασα εγω.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3643286/
Από τη στιγμή που αποφασίζεις να μπεις στο μαγικό κόσμο των δίλιτρων μπορείς να βρεις πολύ φρέσκα μοντέλα σε εξίσου χαμηλές τιμές.
Eιναι 1800 η c230 και εχουμε και ηδη ενα διλιτρο αφενος.
-
Το έγραψα επειδή είδα το σχόλιο του hera
Δεν ξερω για τη sportscoupe με την οποια η slk μου μοιραζεται το ιδιο μοτερ με τα 192-μοτερακλα επι τη ευκαιρια-
ο οποίος αν δεν κάνω λάθος έχει την παλιά SLK με το δίλιτρο κινητήρα.
-
Ο χρήστης Commissar έγραψε:
Εχοντας οδηγήσει αρκετά το αυτοκίνητο του πατέρα μου c230 kompressor sedan στην έκδοση evolution του φίλου να πω μερικά σχόλια.
Ηταν μια κάπως 'ειδική' έκδοση με ακόμα χαμηλότερη σφιχτότερη ανάρτηση από την avantgarde παχύτερες αντιστρεπτικές και μεγαλύτερα φρένα με τρυπητούς δίσκους. Για το σύστημα διεύθυνσης δεν έχω υπόψη μου κάποιες αλλαγές σε σχέση με την απλή ενώ έχει επιπλέον πιο φαρδυά πίσω λάστιχα 245/40/17 σε σχέση με τα μπροστινά 225/45/17, ατυχέστατη επιλογή όπως προέκυψε με τον χρόνο αφου δεν μπορείς να κάνεις μπρος πισω
Στα θετικά: Αξιοπιστία. Μοντέλο του 2005 με 155.000χλμ έχουν αλλαχθεί ένα ρουλεμάν υδραντλίας και ένας μηχανισμός παραθύρου. Νιώθεις οτι δεν θα σ αφήσει ποτέ. Ακόμη και μετά απο τόσα χρόνια δεν ακούγεται τσικ μέσα. Φοβερό μοτέρ 1.8 με 192 άλογα όχι απο τα οικονομικότερα αλλά κατεβάζει 250 σχετικά εύκολα και ενώ σε χαμηλές ταχύτητες δεν σου φαίνεται τόσο γρήγορο (ισως και λόγω βάρους) στην εθνική και όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες συνεχίζει να ανεβάζει πολύ δυνατά. Ιδανικό για ταξίδια όπου νομίζεις οτι θα δουλεύει αιώνια με απαγορευτικές ταχύτητες. Δεν πλέει.
Σε σχέση με το golf v gt μου το μερκ χάνει λίγο χαμηλά όπου ο κομπρεσσορας του γκολφ σου δινει την αισθηση πιο δυνατης επιτάχυνσης. Στις μεσαίες επιταχύνουν εξίσου καλά και τα 2 (ίσως λιγο καλύτερα το μερκ) ενώ απο τις 5000σαλ και πάνω ο κομπρεσσορας του μερκ αρχίζει και ξεφουσκώνει ενώ το τουρμπο του γκολφ έχει άλλες 1000-1500σαλ πολύ καλές. Το μερκ βεβαίως δείχνει να επηρεάζεται λιγότερο με επιπλέον βάρος επιβατών-αποσκευών σε σχέση με το γκόλφ λόγω κυβικών μάλλον ενώ εχει και το πλεονέκτημα στις υψηλές ταχύτητες.
Πολύ καλή πρόσφυση αλλά με τέτοια ελαστικά δεν περιμένεις κάτι λιγότερο, μικρές κλίσεις λόγω σφιχτης ανάρτησης (σφιχτότερη απο του γκολφ!) και σχετικά άμεσο turn in. Εξαιρετικά φρένα πιο δυνατά δυνατά σε σχέση με του Golf GT που φοράει φρένα σαν του GTI
Στα Αρνητικά: Αρκετά σφιχτή ανάρτηση για sedan μερκ, πάει καλύτερα στο sportscoupe. Σχετικά τσιμπημένη κατανάλωση. Πολύ παρεμβατικό esp. Απενεργοποιείται μέχρι τα 50χλμ. Απο εκεί και πάνω μπαίνει αυτόματα χωρις να ρωτήσει σε λειτουργία. Κυριολεκτικά αναίσθητο τιμόνι! Εκτός απο ακρίβεια και μια μέτρια ταχύτητα δεν προσφέρει τπτ άλλο, ο ορισμός της αναισθησίας. To golf v όσο και αν φαίνεται παράξενο είναι σε άλλο επίπεδο σ αυτή την άτυπη σύγκριση απο 2 αυτοκίνητα που οδηγώ αρκετά συχνά.
Το κυριότερο πρόβλημα του αυτοκινήτου και γενικά της W203 αν δεν κάνω λάθος είναι η αρκετά άτσαλη συμπεριφορά του όταν πλησιάζεις το όριο. Το esp μπαίνει άγαρμπα και γενικώς το αυτοκίνητο σου δίνει μια αίσθηση ανασφάλειας ιδίως στο βρεγμένο όπου (ισως και λόγω φαρδιών ελαστικών) υπάρχει μια ταλάντωση του πίσω μέρους και ένας οχι τόσο καλός ελεγχος απο την σφιχτή (για οικογενειακό) ανάρτηση. Αυτό που έχω αποκομίσει είναι η οχι καλή συνεργασία του μπροστινού με τον πίσω άξονα, αν απενεργοποιούνταν το esp (που γίνεται αλλά βγαίνει off και το ABS οπότε δεν λέει) το αυτοκίνητο θα ήταν ιδιαιτέρως απαιτητικό και δύσκολο στο όριο...
Βεβαίως ενα οικογενειακό μερκ σπανίως οδηγείται στο όριο και απο τη στιγμή που το esp δεν βγαίνει off αυτές οι αδυναμίες δεν θα απασχολήσουν το 95% που θα το οδηγούν. Συνολικά πάντως πρόκειται για μια πολύ καλή επιλογή αρκεί κάποιος να ξέρει τι να περιμένει απο το αυτοκίνητοΠεριγραφικότατος και μπράβο.
Στο κυριότερο πρόβλημα που γράφεις , θα συμφωνήσω και εστιάζω στον όρο 'ταλαντώσεις'.
Π.χ στην επαναφορά απο ελαφριά υπερστροφή , η απλή 203( χωρίς sport ανάρτηση και αντιστρεπτική)
και στο φρενάρισμα. Με μέτρια λάστιχα και με το γνωστό κολπάκι για το ESP off, το αυτοκίνητο
θέλει προσοχή αφενός γιατί είναι αρκετά βαρύ και αφετέρου γιατί το ζύγισμα του δείχνει μπροστόβαρο αυτοκίνητο
που σε συνδυασμό με σχετικά απαλές αναρτήσεις , δεν δίνουν τον έλεγχο που πρέπει. Πιστεύω οτι τα λάστιχα
είναι κρίσιμη επιλογή.Θα το ξαναπώ πάντως, μια χαρά πάει στο δρόμο, ο χαρακτήρας της δεν είναι τέτοιος επουδενί αλλά μετατρέπεται σε
έξοχο 'βρωμόγκαζο' όταν θελήσεις. Το μπροστινό επίσης πατάει πολύ καλά , κι ας μην μεταφέρει τέτοια πληροφορία το τιμόνι.All in all, αν μπορούσα να τη συντηρήσω αξιοπρεπώς , θα την είχα άνετα αφού πρόσθετα 1-2 έξτρα.
Ήσυχη καμπίνα, καλό ηχοσύστημα, πολυ καλή άνεση και δυνατό μοτέρ στα θετικά της.
Me gusta -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το έγραψα επειδή είδα το σχόλιο του heraΔεν ξερω για τη sportscoupe με την οποια η slk μου μοιραζεται το ιδιο μοτερ με τα 192-μοτερακλα επι τη ευκαιρια-
ο οποίος αν δεν κάνω λάθος έχει την παλιά SLK με το δίλιτρο κινητήρα.
Nαι και γω για 2λιτρο το ειχα σαν το δικο μου αλλα οντως ειναι 1.8
-
Kαι μην ξεχνατε το κυριοτερο,το αυτοκινητο θα το οδηγανε κυριως οι γονεις,οπου οι εννοιες ανεση,ποιοτητα κατασκευης,ποιοτητα κυλισης και φυσικα δυνατο μοτερ εχουν μεγαλυτερη σημασια απο ενα κοφτερο τιμονι και αμεσες αντιδρασεις στο οριο γιατι ποτε δεν θα το στριψει ο πατερας μου τοσο γρηγορα ωστε να εχει προβλημ απο το τιμονι που δεν περναει οσες πληροφοριες θελει.
Tωρα θα πει καποιος,τι τα θελει ο μπαμπας και η μαμα τα 192 αλογα;ε οπως μαθει ο καθενας. -
Εκπληκτική σε εμφάνιση η CLA live. Στην τιμή που την πουλάνε βέβαια ...
-
-
τελικα έχει τα 4πιστονα;
-
Νομίζω πως ναι (από εδώ βγάζεις άκρη;)
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Νομίζω πως ναι (από εδώ βγάζεις άκρη;)Ωραιο αμαξι!!
Τα φρενα μοιαζουν σαν αυτα που φοραει η Audi στα quattro A4 πανω απο 200 ιππους. -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Νομίζω πως ναι (από εδώ βγάζεις άκρη;)4πίστονα
MERCEDES-BENZ FORUM