-
Δημητρη τα ΕΕΚ κυκλοφορουν στα Γιαννιτσα μεχρι και τα 99**. Πολλες φορες δεν μπορει να γινει διαχωρισμος Εδεσσας - Γιαννιτσων γιατι ο Εμπορος ειναι ενας στο νομο ειτε εχει υποκαταστηματα. Παντως πρεπει να εχουν τελειωσει τα ΕΕΚ χωρις να εμφανιστει ΕΕΜ.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο ΙΒΟ ειναι οτι το πλαστικο που περιβαλει την πινακιδα ηταν του τοπικου εμπορου.
Θα ενημερωσω για νεοτερα -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Αριθμό μου έδωσαν ΚΟΗ 36-- αλλά προσωρινά έχω τις χάρτινες (μια βδομάδα το έχω το μεταφορικό μέσο)Αν τα ΚΟΗ-33** είναι παλιές θα είναι και τα 36**. Αν πήρες Alfa καλώς!
Αλλιώς απλώς δε θα έχεις πινακίδες με GR: αν δε σκοπεύεις να βγεις από
τη χώρα με το τουτού σου δεν πειράζει.vagemm ο διαχωρισμός οφείλεται στην ύπαρξη δύο διαφορετικών
υποδιευθύνσεων συγκοινωνιών στην Έδεσσα και τα Γιαννιτσά.
Ο Γιαννιτσιώτης που θα πάρει το αυτοκίνητό του από Εδεσσαίο έμπορο
θα έχει πινακίδες Γιαννιτσών εφ'όσον γίνει κανονικά η (πρώτη)
ταξινόμηση στο όνομά του γιατί είτε ο ίδιος (ο αγοραστής) είτε ο
διεκπεραιωτής της αντιπρ/πείας θα έχει πάει να φέρει άδεια και πινακίδες
από τη διεύθ. συγκ. του τόπου διαμονής του αγοραστή. Αν όμως έχει ήδη
γίνει η ταξινόμηση (βλ. ιστορίες Megane,greo) τότε θα έχει μάλλον
πινακίδες Έδεσσας.Αν έχεις δει ΕΕΚ-99 τότε έχουν τελειώσει (και) στην Έδεσσα. Αν υπάρχουν
όλων των εκατοντάδων ΕΕΚ-8* (δηλ. όλα τα 80 ως και 89) τότε έχουν
τελειώσει και στα Γιαννιτσά και έχετε κάτι άλλο!Χμ, τώρα που το σκέφτομαι ίσως το ΙΒΟ που είδες αγοράστηκε με λήζινγκ.
Α, και μια ερώτηση! Αν έχεις αυτοκίνητο ή μηχανή, δες τι γράφει η
άδεια κυκλοφορίας ΔΕΞΙΑ από τον αρ. κυκλοφορίας: κανονικά το
διψήφιο νουμεράκι της Έδεσσας είναι 14, τα Γιαννιτσά έχουν άλλο;
Πχ στην Αιτωλοακαρνανία, το Μεσολόγγι έχει νομίζω κανονικά 28, ενώ το
Αγρίνιο 60! (μπορεί να είναι και ανάποδα), και η Ρόδος έχει 09 ενώ η
Κως έχει 62!Παίδες, τα λέμε από Δευτέρα, ουπς Τρίτη! (δεν έχω Η/Υ σπίτι μου).
-
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
Αριθμό μου έδωσαν ΚΟΗ 36-- αλλά προσωρινά έχω τις χάρτινες (μια βδομάδα το έχω το μεταφορικό μέσο)
Αν τα ΚΟΗ-33** είναι παλιές θα είναι και τα 36**. Αν πήρες Alfa καλώς!
Αλλιώς απλώς δε θα έχεις πινακίδες με GR: αν δε σκοπεύεις να βγεις από
τη χώρα με το τουτού σου δεν πειράζει.Golf πήρα! Αμάν ρε παιδί μου, πολύ καφρο-κατάσταση
Πώς δε σκοπεύω! Εγώ θέλω του χρόνου ή τον παράλλο χρόνο να περάσω με το φερι-μποουτ Ιταλία και να πάω οδικώς μέχρι τη Λισαβώνα..!!
Τόσο πρόβλημα θα είναι όμως οι πινακίδες? -
Παντως ο ΚΟΗ 275* που μενει διπλα (Φορντ Φουζιον) ειναι ακομα με χαρτι. Εχω δει μεχρι 239* σε παλιες. Η γραμματοσειρα δεν ειναι αυτη η πιο light που χρησιμοποιονταν τελευταια, αλλα η παλια παραδοσιακη bold.
sirbasil απλα θα πρεπει ειτε να βαλεις αυτοκολλητο ΓΚΡΡΡΡΡ!!! ειτε να παρεις πλαισιο πινακιδας που στην ακρη εχει μπλε λωριδα με το GR. ΑΝ βεβαια δεν εχεις νεου τυπου πινακιδα.
-
Κάτι που είχε αναφερθεί στο παρόν θέμα για δυνατότητα μετατροπής των πινακίδων σε νέου τύπου ισχύει; Ή θα ισχύσει και με ποια χονδρικά διαδικασία;
Βαρέθηκα τις ασπρόμαυρες, θέλω λίγο γαλάζιο.
http://www.worldlicenseplates.com/world/EU_GREE.html -
Μπραβο μανο και ειχα ξεχασει το site! Eχει και τις αγιορειτικες πινακιδες εκει μεσα!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
sirbasil απλα θα πρεπει ειτε να βαλεις αυτοκολλητο ΓΚΡΡΡΡΡ!!! ειτε να παρεις πλαισιο πινακιδας που στην ακρη εχει μπλε λωριδα με το GR. ΑΝ βεβαια δεν εχεις νεου τυπου πινακιδα.
Ακόμη το χαρτί έχω κι εγώ.
Ωχ αυτά με τα αυτοκόλλητα και τα πλαίσια πολύ κιτς τα βρίσκω
Είναι απαραίτητα πάντως?
Γιατί χθες είδα Θεσσαλονίκη ένα Audi με ξένες πινακίδες (κίτρινος φόντος) χωρίς κάποιο διακριτικό της χώρας.Οι ΚΟΗ που δίνουν είναι από αποθέματα?
Αν τις έχουν έτοιμες γιατί δεν τις δίνουν αμέσως? -
Χθες το βραδυ ΑΧΟ 30** με πλαισιο απο Καλαματα.
-
σημερα ειδα ΚΟΗ 44**.καλα τι γινεται?ποσες ειχαν τελικα?ΚΗΟ ειχα δει σε touareg.των υπερησιων του δημοσιου δεν ειναι ΚΥΟ?
-
Εγώ χθες είδα ΚΑΗ ευρωπαικού τύπου.
Οπότε ελπίζω και οι ΚΟΗ που θα μου δώσουν να ναι έτσιΕλπίζω είπα...
-
Καλησπέρα.
Έχω πάρει νέο αμάξι στις 22/2 και μου έδωσαν αριθμό ΚΟΗ 24**(χάρτινες). Αναρρωτιέμαι άν θα έχω νέου τύπου πινακίδες ήν παλιές......
ΥΓ: Δημήτρη δώσε τα φώτα σου
-
Εχθές είδα ΙΒΧ
-
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
vagemm ο διαχωρισμός οφείλεται στην ύπαρξη δύο διαφορετικών
υποδιευθύνσεων συγκοινωνιών στην Έδεσσα και τα Γιαννιτσά.
Ο Γιαννιτσιώτης που θα πάρει το αυτοκίνητό του από Εδεσσαίο έμπορο
θα έχει πινακίδες Γιαννιτσών εφ'όσον γίνει κανονικά η (πρώτη)
ταξινόμηση στο όνομά του γιατί είτε ο ίδιος (ο αγοραστής) είτε ο
διεκπεραιωτής της αντιπρ/πείας θα έχει πάει να φέρει άδεια και πινακίδες
από τη διεύθ. συγκ. του τόπου διαμονής του αγοραστή. Αν όμως έχει ήδη
γίνει η ταξινόμηση (βλ. ιστορίες Megane,greo) τότε θα έχει μάλλον
πινακίδες Έδεσσας.Αν έχεις δει ΕΕΚ-99 τότε έχουν τελειώσει (και) στην Έδεσσα. Αν υπάρχουν
όλων των εκατοντάδων ΕΕΚ-8* (δηλ. όλα τα 80 ως και 89) τότε έχουν
τελειώσει και στα Γιαννιτσά και έχετε κάτι άλλο!Χμ, τώρα που το σκέφτομαι ίσως το ΙΒΟ που είδες αγοράστηκε με λήζινγκ.
Α, και μια ερώτηση! Αν έχεις αυτοκίνητο ή μηχανή, δες τι γράφει η
άδεια κυκλοφορίας ΔΕΞΙΑ από τον αρ. κυκλοφορίας: κανονικά το
διψήφιο νουμεράκι της Έδεσσας είναι 14, τα Γιαννιτσά έχουν άλλο;
Πχ στην Αιτωλοακαρνανία, το Μεσολόγγι έχει νομίζω κανονικά 28, ενώ το
Αγρίνιο 60! (μπορεί να είναι και ανάποδα), και η Ρόδος έχει 09 ενώ η
Κως έχει 62!Παίδες, τα λέμε από Δευτέρα, ουπς Τρίτη! (δεν έχω Η/Υ σπίτι μου).
Με βαλατε στο τριπακι να βλεπω πινακιδες
Εχεις δικιο Δημητρη για τις υποδιευθυνσεις Συγκοινωνιων. Τα ΕΕΚ της Εδεσσας εχουν τελειωσει γιατι εχω δει ΕΕΚ9996. Τωρα των Γιαννιτσων τελειωνουν και αυτα γιατι εχω δει ΕΕΚ895*
Περιμενετε νεοτεραΥΓ Διπλα απο την αριθμο κυκλοφοριας γραφει 68 αλλα διπλα στον νομο Πελλης 14
-
Καλημέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή!
Παρατηρήσεις του ΠΣΚ: ΕΡΜ-13** σε Celica (σας πρόλαβα! ),
ΙΒΧ-22** (τελικά Αν. Αθήνα τα ΙΒΧ), ΧΝΡ-30**.Κουίζ: αν το'βρετε τι πινακίδες δίνουν στις νέες μοτοσυκλέτες της Αθήνας.
Δεν προλαβαίνω να σχολιάσω τα μηνύματά σας, ίσως το απόγευμα (με τη
λύση του κουίζ). -
sirbasil το ενδεικτικο χωρας ειναι απαραιτητο για να κυκλοφορησεις στο εξωτερικο. Καλυτερα βρες πισω πλαισιο με GR παρα το αυτοκολλητο παντως, αν δεν εχεις νεου τυπου πινακιδα. Σημερα παντως ειδα ΚΟΗ 34 σε παλια!!!
Σε χαρτια δεν ειδα πολλα πραματα, μονο 2-3 ΚΟΗ 45. Αλλα υπολογιζω να εχουμε φτασει στο 5, αν παρουμε εμεις το 5.Στις μηχανες ειδα εδω κατι ΧΚΜ. Στην Αθηνα τι παιζει; Με την ελληνικη παρανοια δε θα μου φαινοταν απιθανο να παιζει κανενα ΝΙΗ!!! Εκτος αν βγηκαν νεου τυπου και στις μηχανες.
Δημητρη τις ιερες πινακιδες τις ειδες στο σάιτ;
-
Χαιρετώ και πάλι!
Χθες είδα σε παλιό αυτοκίνητο χάρτινες ΚΟΗ-52xx. Προφανώς εισήχθη μεταχειρισμένο; -
sirbasil και puntolord η παρατήρηση του greo για ΚΟΗ-34 παλιά δεν αφήνει
απολύτως καμία αμφιβολία: θα έχετε παλιού τύπου πινακίδες. Δεν ξέρω αν
τα πλαίσια με τη μπλε λωρίδα και το GR δεξιά είναι νόμιμα, όπως και να'χει
θα προτιμούσα το αυτοκόλλητο οβάλ με το μαύρο GR σε άσπρο φόντο.
Ή ακόμα καλύτερα (αλλά θα στοιχίσει κάτι παραπάνω) θα περίμενα να
ξαναρχίσουν, με το καλό, τα ΝΗΑ (νέου τύπου φυσικά) και θα πήγαινα
να αλλάξω τις πινακίδες με νέες Θεσσαλονικιές! Να είστε σίγουροι, θα το
κάνουν αρκετοί. Θυμίζω ότι αυτό θεωρητικά δε γίνεται: ακόμα κι αν
δηλώσει κανείς κλοπή ή καταστροφή παίρνει (μετά από καιρό) ΤΟ ΙΔΙΟ
ΝΟΥΜΕΡΟ σε ανταλλακτικές πινακίδες (έχω γράψει σχετικά μ'αυτές) που
λογικά από δω και στο εξής θα πρέπει να είναι νέου τύπου. Πιστεύω όμως
ότι αν πάτε στην αντιπροσωπεία, κάτι παραπάνω θα ξέρουν να σας πουν,
και σίγουρα θα υπάρχει τρόπος, έστω με κάποιο επιπλέον κόστος, να
πάρετε πινακίδες Θεσ/νίκης, τις δικαιούστε άλλωστε!Με τα παραπάνω απαντώ εν μέρει και στο mano, δεν ξέρω αν τον
ικανοποιεί η απάντηση, σίγουρα όμως τον ευχαριστώ για το σάιτ που
υπέδειξε και το οποίο δε γνώριζα. Εντυπωσιακές οι αγιορείτικες πινακίδες,
τελικά νομίζω ότι είχα δει στο παρελθόν, φυσικά παλιές, αλλά δεν τους
είχα δώσει σημασία.greo η γραμματοσειρά των ΚΟΗ, που λογικά θα είναι η ίδια με αυτή
των ΚΟΖ μετά το 2800 ή 3300 (δεν έχω ακόμα εντοπίσει το...
προηγούμενο σημείο αλλαγής), είναι αυτή που θεωρώ καλύτερη από την
πιο 'λεπτή' αλλά και πιο 'ακατάστατη' στη μικρή-μπροστινή πινακίδα (ιδίως
στις τελευταίες παρτίδες με τα λεπτότερα και ψηλότερα νούμερα- πρόβλημα
στο καλούπι; ). Ήταν πολύ διαδεδομένη στη Β. Ελλάδα, μάλλον
συμπτωματικά, πχ όλα τα ΝΖΗ μέχρι και ΝΖΤ ανήκαν στον τύπο αυτό.
Φυσικά όλα αυτά είναι πια παρελθόν. Πάντως το γεγονός ότι τα
μεγαλύτερα αποθέματα ήταν στις γειτονικές Ξάνθη και Κομοτηνή και με τον
ίδιο τύπο γρ/σειράς δε μου μοιάζει τυχαίο. Ενώ παράλληλα οι περισσότεροι
νομοί που είχαν πρόβλημα το 2003/2004 είχαν τον άλλο τύπο.Για το ζήτημα αποθεμάτων/διάθεσης πινακίδων στη Θεσ/νίκη τα έχουμε πει.
Φυσικά τα ΚΟΗ είναι από τεράστιο απόθεμα που έφτανε, πλέον, ως το 2007
τουλάχιστον. ΚΑΗ δίνονται στην Καρδίτσα.BILL33 δε μου κάνει εντύπωση το ΑΧΟ-30 στη Μεσσηνία, αλλά η Πάτρα
από που ξεκίνησε τα δικά της ΑΧΟ; Φαίνεται πάντως τα ΑΧΟ-15 ως 19 να
αφορούν Τρίπολη, τα ΑΧΟ-20 ως 29 την Κόρινθο, τα 10 ως 14 και 30 ως ?
τη Μεσσηνία και έπεται συνέχεια.
Κάνα νέο από τη λοιπή Πελοπόννησο; Σιγά-σιγά θα έχει πρόβλημα και η
Λακωνία (μετά το ΑΚΖ-4299 ίσως) και η Αργολίδα (μετά το ΑΡΚ-1699 ίσως)giatre δεν έχω δει ΚΥΟ (αν και θα υπάρχει σε μοτό της Κέρκυρας), μάλλον
εννοείς ΚΗΟ που όπως είπαμε είναι πορτοκαλιές. Είδες Τούαρεγκ με
(πορτοκαλιές) ΚΗΟ; Ποια φτωχή υπηρεσία το έχει, αναρωτιέμαι...vagemm σόρι αλλά ο ιός είναι μεταδοτικός, έστω σε πολύ σπάνιες
περιπτώσεις. Πάντως θεραπεύεται εν μέρει, τη συνταγή την έχει ο greo.Χμ, αν ψάχνεις για το τέλος στον κλάδο των Γιαννιτσών, μάλλον βρίσκεται
πριν το 8999: αφού ο greo είχε αναφέρει ΕΕΚ-88 τον Οκτώβριο, μάλλον
από κει ξεκινούσε ο κλάδος της Έδεσσας και τα Γιαννιτσά φτάνουν ως
το ΕΕΚ-8799. Τι ακολουθεί τα ΕΕΚ-999*;Σωστή η υποψία μου για άλλο κωδικό στα Γιαννιτσά από το 14 της
Έδεσσας, το ίδιο θα πρέπει να ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις που υπάρχουν
δύο ή περισσότεροι κλάδοι σε ένα νομό: πχ η Ορεστιάδα ίσως έχει το 61,
η Σητεία και η Ιεράπετρα διαφορετικό από τον Αγ. Νικόλαο κλπ.greo μετά το ΚΟΗ-34 σε παλιές και το ΚΟΗ-52 σε χαρτί ψάχνουμε για
αλλαγή σε νέες στο ΚΟΗ-38 ή το 43 και τελευταίο νούμερο σε χαρτί το
5299 ή το 5799. Το σήριαλ θα έχει τέλος, αργά ή γρήγορα.Λύση του σημερινού κουίζ: είδα μέσα σε 2-3 μέρες σε μοτοσυκλέτες τα
εξής: ΚΟΗ,ΚΟΚ και ΚΟΜ. Για τα ΚΟΤ και ΚΟΧ ξέρω ότι δόθηκαν πριν από
τουλάχιστον 5 χρόνια (τα θυμάμαι να κυκλοφορούν σε Κομοτηνή και Έβρο
το καλοκαίρι του 2000, φαντάρος στη Σαμοθράκη τότε). Το ΚΟΗ μου
φάνηκε ολοκαίνουργιο και είχε πλαίσιο από γνωστή αντιπροσωπεία της
Μιχαλακοπούλου (Αθήνα).Αυτά τα λίγα για σήμερα.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Χαιρετώ και πάλι!
Χθες είδα σε παλιό αυτοκίνητο χάρτινες ΚΟΗ-52xx. Προφανώς εισήχθη μεταχειρισμένο;Όχι απαραίτητα, μπορεί να ήταν για καιρό αποχαρακτηρισμένο οπότε με
τη νέα ταξινόμηση πήρε και νέες (θα δούμε πόσο νέες...) πινακίδες.greo δεν έχω δει φυσικά νέου τύπου σε μοτό, ΝΙΖ και ΝΙΗ δεν έχετε ήδη
κει πάνω; -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Σημερα παντως ειδα ΚΟΗ 34 σε παλια!!!Με σκότωσες...
Ή ακόμα καλύτερα (αλλά θα στοιχίσει κάτι παραπάνω) θα περίμενα να
ξαναρχίσουν, με το καλό, τα ΝΗΑ (νέου τύπου φυσικά) και θα πήγαινα
να αλλάξω τις πινακίδες με νέες Θεσσαλονικιές! έστω με κάποιο επιπλέον κόστος,Ούτε ευρωσεντ παραπάνω σ'αυτό το κ***κράτος!
-
δημητρη σημερα κοη 49** σε χαρτι.μεχρι που θα φτασει?ποιοα ειναι η επομενη κανονικη της θεσ/νικης?οσο για το τζιπακι δεν νομιζω να μην ειδα καλα.
Car Plate Spotting!!!