-
Αν πάς μέσω Ιταλίας (Ancona), πάλι θα χρειαστείς διανυκτέρευση, αφού τα καράβια φτάνουν μεσημερο-απόγευμα. Επίσης, δύσκολα μπορείς να συνεχίσεις τέτοιο ταξίδι, χωρίς καμπίνα στο καράβι και, αν πάς χωρίς, η διανυκτέρευση σε Bologna-Verona είναι απαραίτητη.
Την άλλη μέρα ανεβαίνεις Πράγα (απο Verona σε 7 ώρες περίπου). -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Αν πάς μέσω Ιταλίας (Ancona), πάλι θα χρειαστείς διανυκτέρευση, αφού τα καράβια φτάνουν μεσημερο-απόγευμα. Επίσης, δύσκολα μπορείς να συνεχίσεις τέτοιο ταξίδι, χωρίς καμπίνα στο καράβι και, αν πάς χωρίς, η διανυκτέρευση σε Bologna-Verona είναι απαραίτητη.
Την άλλη μέρα ανεβαίνεις Πράγα (απο Verona σε 7 ώρες περίπου).Πές καλύτερα απόγευμα, γιατί φεύγουν πάντα με καθυστέρηση απο Ελλάδα
-
Όσες φορές έχω φύγει από Πάτρα για Ιταλία, πάντως, στην ώρα του έχει φύγει.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Όσες φορές έχω φύγει από Πάτρα για Ιταλία, πάντως, στην ώρα του έχει φύγει.Τον τελευταίο ενάμιση μήνα 6 άτομα ππου έχουν ταξιδέψει απο Πάτρα για Ανκόνα φεύγανε με μισή ώρα έως 2 ώρες καθυστέρηση
-
Καταλαβα, απο θεμα διαδρομης ποια ειναι πιο ευκολη, ξεκουραστη και πιο ομορφη? σκεφτηκα να παω Ιταλια μεχρι το βραδυ να ειμαι Βενετια να μεινω μια βραδια και την αλλη μερα να φυγω για Πραγα, να διανυκτερευσω εκει και μετα ξεκιναω το τουρ στη Γερμανια.
-
Ο χρήστης marios_eos_160ps έγραψε:
Καταλαβα, απο θεμα διαδρομης ποια ειναι πιο ευκολη, ξεκουραστη και πιο ομορφη? σκεφτηκα να παω Ιταλια μεχρι το βραδυ να ειμαι Βενετια να μεινω μια βραδια και την αλλη μερα να φυγω για Πραγα, να διανυκτερευσω εκει και μετα ξεκιναω το τουρ στη Γερμανια.Στη θεση σου θα εκανα αυτη,
http://www.viamichelin.com/web/Routes?s ... eConso=5.6
με διανυκτερευση στο Βελιγραδι η Βουδαπεστη.
Γλυτωνεις το καραβι και τα εξοδα του κερδιζοντας μια μερα. -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Καταλαβα, απο θεμα διαδρομης ποια ειναι πιο ευκολη, ξεκουραστη και πιο ομορφη? σκεφτηκα να παω Ιταλια μεχρι το βραδυ να ειμαι Βενετια να μεινω μια βραδια και την αλλη μερα να φυγω για Πραγα, να διανυκτερευσω εκει και μετα ξεκιναω το τουρ στη Γερμανια.
Στη θεση σου θα εκανα αυτη,
http://www.viamichelin.com/web/Routes?s ... eConso=5.6
με διανυκτερευση στο Βελιγραδι η Βουδαπεστη.
Γλυτωνεις το καραβι και τα εξοδα του κερδιζοντας μια μερα.το εχουμε αναλυσει και παλαιοτερα σ'αυτο το τοπικο.
απο Θεσσαλονικι διανυχτερευεις Βουδαπεστη (περιπου 12 ωρες δρομος).
Απο Αθηνα ομως μαλλον για Βελιγραδι σε κοβω, ειναι ακριβως στη μεση -
σας ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις σας οταν θα πλησιαζει ο καιρος θα ρωτησω και τις λεπτομερειες, ακομα ειναι νωρις, κατι τελευταιο, οριο ταχυτητας 120-130 σους αυτοκινητοδρομους ή υπαρχει και κανενα απεριοριστο πουθενα?
-
Γερμανια μονο αλλα οχι παντου και οχι ολες τις ωρες. 130 σε καθε αλλη χωρα.
-
μαλιστα, σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου
-
Βρίσκω βολικό να ταξιδεύεις βραδυνέ ςκαι νυχτερινές ώρες στην δυτική Ευρώπη, είναι ήσυχα και δεν θα βρεις κίνηση. Τις πρωινές πχ ώρες σε κάποιους δρόμους είναι χάλια και ταλαιπωρείσαι και χάνεις ώρα.
Η οδήγηση σε καλόν άδειο δρόμο δεν κουράζει, πιάνεις καλή μωτ και μπορείς να κάνεις μεγάλες αποστάσεις χωρίς διανυκτέρευση. -
Ο χρήστης marios_eos_160ps έγραψε:
Καλησπερα σας, μεσα στο επομενο 6 μηνο μαλλον για καλοκαιρι δηλαδη εχω σκοπο να ταξιδεψω για Γερμανια οδικως, με μια 3ημερη σταση στη Πραγα, εχω διαβασει οσες πιο πολλες σελιδες μπορεσα απο το θεμα και εμαθα παρα πολλα, αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης, με προγραμμα που προτεινατε παρακατω μου βγηκε μια διαδρομη καπου στα 2000 km μεχρι Πραγα, αρα αν κινουμε με 100χμ/ω μεσο ορο θελω καθαρα 20 ωρες οδηγησης + στασεις, προφανως θα χρειαστω διανυκτερευση και σκεφτομαι, αφου θα διανυκτερευσω μηπως ειναι πιο συμφερον να παω μεσω Ιταλιας? ποσο χρονο να χρειαστω απο Αθηνα για Πραγα μεσω Βαλκανιων και ποσο μεσω Ιταλιας, ας απαντησει καποιος με εμπειρια γιατι αλλο το να το κανεις πραγματικα και αλλο τι λεει το καθε site-προγραμμα υπολογισμου αποστασης. Σας ευχαριστω.Δεν έχω πλήρη απάντηση, αλλά έκανα το Νοέμβρη Θεσ/νικη - Βουδαπέστη σε κανένα 9ωρο. Το καλοκαίρι υπολόγισε παραπάνω κίνηση. Ταξιδεύουν κάμποσα καραβάνια από Γερμανία για Τουρκία και καθυστερείς στα κακά κομμάτια της διαδρομής. Όπως και στο τελωνείο Σερβίας-Ουγγαρίας που μπορεί να περιμένεις 1-2 ώρες χαλαρά.
Γενικό τιπ για τα καράβια από/προς Ιταλία. Σε μη φουλ περίοδο ανεβαίνεις έχοντας κλείσει αεροπορική/σαλόνι. Μόλις ξεκινήσει το παπόρι και βγει απ' το λιμάνι ανοίγει ένα τύπου ταμείο και μπορείς να κλείσεις καμπίνα με αρκετή έκπτωση σε σχέση με το αν την έκλεινες από πριν. Αξίζει, έχει αρκετή διαφορά στην τιμή. Προσοχή όχι το καλοκαίρι, νομίζω πως δεν βρίσκεις καμπίνα ούτε για δείγμα τότε.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Καλησπερα σας, μεσα στο επομενο 6 μηνο μαλλον για καλοκαιρι δηλαδη εχω σκοπο να ταξιδεψω για Γερμανια οδικως, με μια 3ημερη σταση στη Πραγα, εχω διαβασει οσες πιο πολλες σελιδες μπορεσα απο το θεμα και εμαθα παρα πολλα, αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης, με προγραμμα που προτεινατε παρακατω μου βγηκε μια διαδρομη καπου στα 2000 km μεχρι Πραγα, αρα αν κινουμε με 100χμ/ω μεσο ορο θελω καθαρα 20 ωρες οδηγησης + στασεις, προφανως θα χρειαστω διανυκτερευση και σκεφτομαι, αφου θα διανυκτερευσω μηπως ειναι πιο συμφερον να παω μεσω Ιταλιας? ποσο χρονο να χρειαστω απο Αθηνα για Πραγα μεσω Βαλκανιων και ποσο μεσω Ιταλιας, ας απαντησει καποιος με εμπειρια γιατι αλλο το να το κανεις πραγματικα και αλλο τι λεει το καθε site-προγραμμα υπολογισμου αποστασης. Σας ευχαριστω.
Δεν έχω πλήρη απάντηση, αλλά έκανα το Νοέμβρη Θεσ/νικη - Βουδαπέστη σε κανένα 9ωρο. Το καλοκαίρι υπολόγισε παραπάνω κίνηση. Ταξιδεύουν κάμποσα καραβάνια από Γερμανία για Τουρκία και καθυστερείς στα κακά κομμάτια της διαδρομής. Όπως και στο τελωνείο Σερβίας-Ουγγαρίας που μπορεί να περιμένεις 1-2 ώρες χαλαρά.
Γενικό τιπ για τα καράβια από/προς Ιταλία. Σε μη φουλ περίοδο ανεβαίνεις έχοντας κλείσει αεροπορική/σαλόνι. Μόλις ξεκινήσει το παπόρι και βγει απ' το λιμάνι ανοίγει ένα τύπου ταμείο και μπορείς να κλείσεις καμπίνα με αρκετή έκπτωση σε σχέση με το αν την έκλεινες από πριν. Αξίζει, έχει αρκετή διαφορά στην τιμή. Προσοχή όχι το καλοκαίρι, νομίζω πως δεν βρίσκεις καμπίνα ούτε για δείγμα τότε.
Καλόοοοο να δώσω ακόμη μια πληροφορία. Τα καράβια είναι πολυτελέστατα αλλά οι τιμές στα εστιατόρια είναι καραβίσιες. Θυμάμαι με την κάρτα 50% έκπτωση λόγο επαγγελματία οδηγού οι τιμές ήτανε όσο περίπου και στην Ελλάδα (στην στεριά). Για τα κοντινά λιμάνια οκ αλλά για πχ Πάτρα - Βενετία που είναι 30+ ώρες και αν έχεις οικογένεια ανεβαίνει ο λογαριασμός.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Γενικό τιπ για τα καράβια από/προς Ιταλία. Σε μη φουλ περίοδο ανεβαίνεις έχοντας κλείσει αεροπορική/σαλόνι. Μόλις ξεκινήσει το παπόρι και βγει απ' το λιμάνι ανοίγει ένα τύπου ταμείο και μπορείς να κλείσεις καμπίνα με αρκετή έκπτωση σε σχέση με το αν την έκλεινες από πριν. Αξίζει, έχει αρκετή διαφορά στην τιμή. Προσοχή όχι το καλοκαίρι, νομίζω πως δεν βρίσκεις καμπίνα ούτε για δείγμα τότε.
Σύμφωνοι, αλλά εάν ταξιδεύεις μόνος, πρέπει να μοιραστείς την καμπίνα με 1-3 άγνωστους
-
Κατ'αρχας την καλησπερα μου στο φορουμ. Τρομερη βοηθεια τωρα που ψαχνω για να κανω ενα roadtrip απο θεσσαλονικη μεχρι δανια.
Ο χρήστης pittas έγραψε:
Χαιρεται,
επειδη διαβασα παρα πολλα ποστ σε αυτο το θεμα πριν κανω το Αθηνα-Μαλμε οδικως, νοιωθω την υποχρεωση να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μου.
Ας αφησουμε την διαδρομη Αθηνα-Ευζωνοι, δεν υπαρχει κατι να σχολιασω νομιζω.
Πριν ξεκινησετε καλο ειναι να εχετε πολλα ψιλα, κερματα (για τα διοδια σε σκοπια-σερβια) και πενταευρα για να ξεφορτωθειτε τον εκαστοτε μαλακα που μου ετυχε εμενα.Φτανω λοιπον 9 το πρωι στο τελωνειο των σκοπιων, καθολου κινηση, δινω διαβατηριο και πρασινη καρτα...μου λεει ο γυφτος στο γκισε 50 ευρω γιατι πρεπει να κανουμε νεα καρτα. Του λεω η καρτα ειναι μια χαρα...δε θα κανουμε νεα καρτα, μου λεει απο που εισαι, αθηνα του λεω. Αν δε δωσεις 50 ευρω θα σε στειλω πισω στην αθηνα.
Του λεω κοιταξε, θα σου δωσω 5 ευρω να πιεις ενα καφε, παραπανω δε σου δινω, κι αυτο επειδη βαριεμαι να τσακωνομαι μαζι σου, εχω μπροστα μου πολυ μεγαλο δρομο. Τα δεχτηκε και εφυγα, εφαγε πολυ καταρα παντως, μια απο τις τοσες που φαγε να τον πιασει , την εκατσε κανονικα.
Λοιπον εγω μπαινοντας στα σκοπια φουλαρα (με 1.28 παρακαλω) στο πρωτο βενζιναδικο που ειναι αμεσως μετα το τελωνειο στα 200 μετρα. Πραγματικα η βενζινη ηταν εξαιρετικης ποιοτητας.
Συνεχισα μεσα στα σκοπια 170 χλμ ειναι να τα διασχισεις προς βορεια , και δυστυχως ακολουθωντας τα ορια ταχυτητας μου πηρε περιπου 2 με 2μιση ωρες. Δεν θα αντεχα να πρεπει να λαδωσω και δευτερο γυφτο, κι ετσι πηγαινα σαν κοτα. Ο δρομος ουτως η αλλως δεν προσφερεται για ταχυτητα.Η διαδρομη ειναι τελειως αδιαφορη και οι δρομοι τελειως αδειοι, για την ακριβεια δεν θυμαμαι τον εαυτο μου να περασω απο καποιο μερος που να με αφησει πιο αδιαφορο.Επεισης υπαρχουν 3 σταθμοι διοδιων, 1 ευρω στον καθενα και καθαρισατε. Μη δωσετε διευρο η πενταευρο, υποθετω θα πρεπει να τσακωθειτε για να παρετε ρεστα.Μπαινοντας στη Σερβια ο δρομος δεν ειναι αυτοκινητοδρομος, αλλα ουτε και προσφερει καμμια ιδιαιτερη οδηγικη συγκινηση οπως διαβασα σε καποια ποστ...ενας απλος δρομος επαρχιακου στυλ ειναι, χωρις καποιο βαθμο δυσκολιας. Προχωρωντας προς βελιγραδι αρχιζει 300χλμ πριν περιπου αυτοκινητοδρομος και διοδια.
Μη παραλειψετε να παρετε (η να πεταξετε κατα λαθος) απο ενα συγκεκριμενο σταθμο πριν το βελιγραδι (χονδρικα 200-250χλμ) ενα χαρτακι που μετα φτανοντας εξω απο το βελιγραδι πρεπει να το εχετε μαζι σας για να πληρωσετε τα 7.5 ευρω που προβλεπεται. Αν δεν το εχετε η το χασετε νομιζω πως ειναι 50 ευρω το προστιμο. Better not find out
Να υπολογιζετε γυρω στα 15-20 ευρω συνολικα διοδια για να διασχισετε την Σερβια, αλλα οι δρομοι ειναι αρκετα καλοι και κατα διαστηματα εξαιρετικοι. Η βενζινη ειναι αρκετα ακριβη και στην αλλαγη απο δηναρια σε ευρω κλεβουν τρελλα. Εγω μετανοιωσα που εβαλα βενζινη στην Σερβια στο ΕΚΟ πριν το βελιγραδι.Παρολο που εβαλα την καλη, ηταν τελειως μαπα, με αποτελεσμα να εχω τεραστια καταναλωση για τη δεδομενη διαδρομη. Επεισης αν σας ειναι δυνατον αποφυγετε να περασετε πολυ κοντα απο το βελιγραδι αν ειναι μεσημερι η απογευμα...μιλαμε για πολυ κινηση. Καλλιτερα να βαλετε στο GPS μια πιο περιφερειακη διαδρομη, γιατι θα μπλεξετε, αλλα απο την αλλη θα δειτε εστω κι απ εξω το ομορφο βελιγραδι. Εσεις αποφασιζετε.
Ο δρομος μετα το βελιγραδι και μεχρι τα συνορα με ουγγαρια ειναι παρα πολυ καλος, και με μηδενικη κινηση μπορω να πω.
Στα συνορα με ουγγαρια γινεται τυπικος-συντομος ελεγχος και μπαινετε χωρις προβλημα, ο δρομος προς βουδαπεστη ειναι ΤΕΛΕΙΟΣ, μπορω να πω οτι δεν εχει να ζηλεψει σε τιποτα τους γερμανικους αυτοκινητοδρομους.
Εφτασα βουδαπεστη απογευματακι, εκανα και τη βολτα μου, που με επεισε να ξαναγυρισω καποια στιγμη για διαμονη 3-4 ημερων, μια και ειναι πολυ ομορφη πολη.Την επομενη ημερα το πρωι 8 η ωρα αναχωρηση...με στοχο μεχρι αργα το βραδυ να φτασω Αμβουργο (1360χλμ). Οι δρομοι ειναι τελειως απροβληματιστοι κινεισαι με 130-140 χωρις προβλημα και γενικα το μεγαλυτερο προβλημα, ειδικα πλεον οταν εχεις μπει στην Γερμανια ειναι η πολυ κινηση. Παρα πολυ κινηση σε ολο το κομματι της Γερμανιας. Και πολλα φορτηγα που δυσχεραινουν τα πραγματα ακομα περισσοτερο. Εγω προσωπικα μετα τη βιεννη κινηθηκα προς Linz, μετα Νυρεμβεργη, wurzburg,αννοβερο, και τελος αμβουργο.
Δεν εχω κανει ερευνα, πηγα απο εκει διοτι το GPS μου το εβγαζε σαν την γρηγοροτερη διαδρομη, οι γνωστες της Γερμανιας μπορειτε να μας διαφωτισετε αν υπαρχει καλλιτερος τροπος να κινηθει κανεις προς Βορεια.
Ευτυχως, οσο προχωραει η ωρα, οι νταλικερηδες σταματανε για υπνο στα παρκινγκ στο πλαι του δρομου, και το ταξιδι γινεται πολυ πιο ανετο. Μετα τις 19¨00 κινουνται σχεδον αποκλειστικα ΙΧ και η οδηγηση ειναι αρκετα πιο ευκολη και γρηγορη.
Με τα χιλια ζορια βεβαια εφτασα στο αμβουργο, διοτι 1350χλμ ειναι πολλα για μια ημερα, ποσο μαλλον οταν το κανεις μονος σου. Εγω δεν νομιζω να ξανατολμησω τοσο μεγαλη διαδρομη μονος μου, πραγματικα εφτασα εξουθενωμενος στο αμβουργο και ξεραθηκα στον υπνο.Την επομενη ημερα, η δουλεια μου ηταν ευκολη, 500 χιλιομετρακια μεχρι το μαλμε, μεσω δανιας, παιχνιδακι μπροστα στα χιλιομετρα της προηγουμενης ημερα.
Επελεξα να κανω το γυρο , δηλαδη απο αμβουργο κινηθηκα προς flensburg και κατοπιν προς Οντενσε (αν χρειαστειτε κατι στο κομματι της δανιας, δεχονται ευρω, αλλα μονο χαρτονομισματα, με την καμμια κερματα), περασα τη γεφυρα προς κοπεγχαγη (περιπου 38 ευρω διοδια και ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΘΕΑΜΑ) επειτα περασα και την γεφυρα μεταξυ κοπεγχαγη και Μαλμε (αλλα 40 ευρω διοδια) και βουαλα...μετα απο 68 ωρες συνολικα ολοκληρωθηκε η διαδρομη Αθηνα-Μαλμε. Συνολικα 3395 χιλιομετρα !!!Αυτη ηταν λοιπον η εμπειρια μου απο το ταξιδι, και οπως ειπα τη μοιραζομαι μαζι σας ως ανταποδωση για τις τοσες χρησιμες πληροφοριες που διαβασα εδω μεσα.
Να χουμε ολοι ασφαλη χιλιομετραΥΓ Εναλλακτικα μπορει κανεις να περασει στη Δανια και μεσω φερυ απο Γερμανια , με 65 ευρω απο ροστοκ σε 45 λεπτα και γυρω στα 100 απο Lubeck σε 2 ωρες. Λογικα πρεπει να ειναι και αρκετα πιο συντομο, αλλα επειδη ειχα χρονο επελεξα να παω απο επανω για να δω αυτες τις 2 τρομερες γεφυρες.
Πανω στο παραπανω ποστ, και οποιος αλλος γνωριζει
-
Για σκοπια χρειαζομαστε διαβατηριο? Ή με τις ταυτοτητες μας απο θεσσαλονικη μεχρι δανια περναμε κανονικα? Θα χρειαστουμε καποιο αλλο χαρτι να εχουμε μαζι μας?
-
Τα διοδια (περα απο τις γεφυρες) απ'οτι διαβασα αν δεν κανω λαθος ειναι μικρο ποσα της ταξης του 1-2 υερω. Περα απο αυτα, εχει καποια αλλα εξοδα που θα πρεπει να εχω υποψη? Γιατι ακομη σκεφτομαι αν θα μας συμφερει για 4ατομα να παμε αεροπορικος και να νοικιασουμε εκει. Αν διοδια και εξοδα της διαδρομης ειναι 50-100ευρω θεωρω ειναι καλα.
Γενικα ειμαι λιγο τρομαγμενος με την κατασταση αθηνα θεσσαλονικη που τα μισα λεφτα για τα εξοδα του ταξιδιου ειναι διοδια καθε 45λεπτο σχεδον.
Κατι αλλο που πρεπει να εχω κατα νου? Ευτυχως εχω ακομα χρονο, ιουλιο σκοπευω να κανω το ταξιδι, αλλα θα ηθελα να ενημερωθω οσο καλυτερα γινεται
-
-
Ο χρήστης giannistzn έγραψε:
Κατ'αρχας την καλησπερα μου στο φορουμ. Τρομερη βοηθεια τωρα που ψαχνω για να κανω ενα roadtrip απο θεσσαλονικη μεχρι δανια.Μη παραλειψετε να παρετε (η να πεταξετε κατα λαθος) απο ενα συγκεκριμενο σταθμο πριν το βελιγραδι (χονδρικα 200-250χλμ) ενα χαρτακι που μετα φτανοντας εξω απο το βελιγραδι πρεπει να το εχετε μαζι σας για να πληρωσετε τα 7.5 ευρω που προβλεπεται. Αν δεν το εχετε η το χασετε νομιζω πως ειναι 50 ευρω το προστιμο. Better not find out
Πανω στο παραπανω ποστ, και οποιος αλλος γνωριζει
-
Για σκοπια χρειαζομαστε διαβατηριο? Ή με τις ταυτοτητες μας απο θεσσαλονικη μεχρι δανια περναμε κανονικα? Θα χρειαστουμε καποιο αλλο χαρτι να εχουμε μαζι μας?
-
Τα διοδια (περα απο τις γεφυρες) απ'οτι διαβασα αν δεν κανω λαθος ειναι μικρο ποσα της ταξης του 1-2 υερω. Περα απο αυτα, εχει καποια αλλα εξοδα που θα πρεπει να εχω υποψη? Γιατι ακομη σκεφτομαι αν θα μας συμφερει για 4ατομα να παμε αεροπορικος και να νοικιασουμε εκει. Αν διοδια και εξοδα της διαδρομης ειναι 50-100ευρω θεωρω ειναι καλα.
Γενικα ειμαι λιγο τρομαγμενος με την κατασταση αθηνα θεσσαλονικη που τα μισα λεφτα για τα εξοδα του ταξιδιου ειναι διοδια καθε 45λεπτο σχεδον.
Κατι αλλο που πρεπει να εχω κατα νου? Ευτυχως εχω ακομα χρονο, ιουλιο σκοπευω να κανω το ταξιδι, αλλα θα ηθελα να ενημερωθω οσο καλυτερα γινεται
Όντως μπορεί να περάσετε απ' τον συγκεκριμένο σταθμό κ να μη δείτε το χαρτάκι. Είναι ένας σταθμός που σταματάνε όλοι κ δεν υπάρχει υπάλληλος. Πατάς ένα κουμπί, βγαίνει ένα χαρτάκι. Σε κάποιον άλλον σταθμό ένας τυπάς θα σε ρωτήσει κάτι στα σέρβικα (αγγλικά ίσως γιοκ) και θα του δείξεις το χαρτούδι. Αν όχι (εμείς δεν πήραμε πρέφα την πρώτη φορά που περάσαμε) πληρώνεις κάτι περίπου 12-15 ευρώ αν θυάμαι καλά.
Cool με βενζινάδικα κλπ, σταθμό κάθε 15 χλμ. Τον Φλεβάρη είχε έργα έξω απ' το Βελιγράδι, κάτι φτιάχναν στις εξόδους προς Νοβι Σαντ κλπ.
Βενζίνη ΣΤΑΝΤΑΡ απ τα Σκόπια, είναι φτηνή και οκ!
Γενικά εγώ προτιμώ να πληρώνω με πιστωτική/χρεωστική, κάνει τις μετατροπές η τράπεζα.
Στα σκόπια μπορείς να μπεις μόνο με ταυτότητα. Έχει τύχει να μπω.
Στη Γερμανία δεν έχει διόδια. Στην Ουγγαρία έχει βινιέτα, γύρω στο 15άρι για 1 βδομάδα, αν θυμάμαι καλά.
Στα σύνορα Σερβίας-Ουγγαρίας θα έχει κίνηση και οι τελωνειακοί αργούν, προετοιμάσου να χάσεις αρκετή ώρα. Στη νότια Σερβία προσοχή, είναι αυτοκινητόδρομος υπό κατασκευή (εδώ και πολλά χρόνια ) και έχει κορίνες ανάμεσα στις δύο λωρίδες.
Αυτά μπορώ να σκεφτώ για τώρα..
-
-
Ο χρήστης giannistzn έγραψε:
Γιατι ακομη σκεφτομαι αν θα μας συμφερει για 4ατομα να παμε αεροπορικος και να νοικιασουμε εκει. Αν διοδια και εξοδα της διαδρομης ειναι 50-100ευρω θεωρω ειναι καλα.απο το Viamichelin βλεπω 'χοντρα χοντρα' οτι θα σου κοστισει 350€ η καθε διαδρομη (εχοντας 'μονο' 21,60€ διοδια) και θα διαρκεσει 32 ωρες.
εχετε σκοπο να πατε μονοκοπανια;
δεν θα κανετε καπου μια διανυχτερευση;
τι θα τρωτε τοσες ωρες; η κουραση;με τι αυτοκινητο θα πατε;
ποσο καιει;Προσωπικα θα μου αρεσε πολυ να κανω αυτο το ταξιδι, αλλα απο αποψη κοστους-ευκολιας η γνωμη μου ειναι να ψαξεις να βρεις μια φτηνη αεροπορικη εταιρια, να πεταξεις μεχρι μια πολη της Βορειας Γερμανιας και απο εκει να νοικιασεις.
Προτεινα Β.Γερμανια γιατι ειναι σχετικα κοντα στην Κοπενχαγη και στη Γερμανια θα κερδισεις αρκετα απο τις φτηνες ενοικιασεις (+ τους πολλους προορισμους που εχει εκει)Συγκεκριμενα το ταξιδι σε Κοπενχαγη και Μαλμε το ειχα κανει πιν μερικα χρονια με 'ορμητηριο' την Κολωνια, μπορεις να βρεις για Αμβουργο που ειναι πολυ πιο κοντα, ή καποιο αλλο προορισμο που μου διαφευγει.
Οπως και να εχει, να εχεις ενα καλο ταξιδι
-
Μετράει χρόνο αντίστροφα ο παράδεισος ταχύτητας της Γερμανίας;
«Όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους»
Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013, 20:40
«Οι αρχές της Γερμανίας πρέπει να θεσπίσουν ένα όριο ανώτατης ταχύτητας 120 χιλιομέτρων την ώρα στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας», είπε σήμερα ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Ζίγκμαρ Γκάμπριελ. Γενικά οι οδηγοί στη Γερμανία επιτρέπεται να κινούνται στα 13.000 χιλιόμετρα των αυτοκινητοδρόμων, γνωστών και ως άουτομπαν, χωρίς όριο ταχύτητας.Όμως σε μια συνέντευξή του στην εφημερίδα Rheinischen Post, ο Γκάμπριελ, ηγετικό στέλεχος του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος (SPD), σημείωσε ότι είναι καιρός η Γερμανία να τροποποιήσει τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας της εφαρμόζοντας τους περιορισμούς οι οποίοι ισχύουν σε άλλες χώρες του κόσμου.
Η έκκλησή του να θεσπιστεί όριο ταχύτητας έγινε ενώ η Γερμανία οδεύει προς τις εκλογές του Σεπτεμβρίου. Ο εταίρος του SPD, οι Πράσινοι, έχει ήδη ζητήσει να επιβληθούν όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους.
-
ΑΙΣΧΟΣ! Ας οδηγήσω μια φορά σε αυτοκινητόδρομο χωρίς όριο και ας το αλλάξουν μετά
-
btw γιατι ειχα την εντυπωση πως οι δρομοι στην Γερμανια που ΔΕΝ εχουν οριο ταχυτητας ειναι πολυ λιγοι και ολο και λιγοστευουν?
μ' αρεσει παντως που θελουν τα 120 ως οριο!
ακομα και εμεις στην ταπεινη Ελλαδιτσα την καναμε την...υπερβαση (οπως και αλλου ετσι?)
Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες