-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Θα σου πώ εγώ τί δεν έκανα στη θέση σου
Πριν 100.000 χλμ μου είπαν ότι οι 2 βάσεις είναι οφ και οι άλλες 2 έχουν ήδη αρχίσει τα μπόσικα.
Κόστος 400€Ε, συνεχίζω με τις ίδιες βάσεις
45€ κανει η βαση, γνησια. το θεμα αλλο ειναι οτι δεν παιζουν 45 τωρα, γιατι ακουω και την αντιλα καυσιμου καπως, ολα μαζι ερχονται...
Όταν θα είσαι έτοιμος για αντλία πες μου, έχω κάποιον υπόψη μου.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Χθες σαββατο πρωι πηγα ωραια εκδρομη 550π χλμ (αθηνα-φιλιατρα-αθηνα). Κανενα προβλημα, ολα καλα, και γκαζι οσο θελαμε λογω πολυ καλου δρομου ελαχιστης κινησησ και ελειψης περιπολικων. Σε ορισμενα ανοιχτα κομματια το 200αρισαμε και ημασταν ολα γκουντ.Στον γυρισμο και 200 μετρα πριν το σπιτι στην ανηφορα με το που παω να κατεβασω ταχυτητα ωστε να ανεβω την ανηφορα του σπιτιου μου κανει κατι γκουχ-γκουχ και χοροπηδηματα (οπως οταν μενουμε απο βενζινη)...πατησα γκαζι και αυτο εσβυσε.
Οκ...πηγα να το ξαναβαλω μπροστα και στα 2 δευτερολεπτα ξανα εσβησε ....ειτε παταγα γκαζι ειτε οχι το ιδιο πραγμα. Γκουχ γκουχ ασταθεςστατο ραλαντι χοροπηδημα και σβησιμο.Το αφηνω 15 λεπτα....μιζαρω και σαν να μην ειχε προβλημα πηρε μπροστα κανονικα, 1η και ξεκιναω, αλλα μολισ πηγα να αλλαξω ταχυτητα σε 2α ξανα τα ιδια σε 50 μετρα. Τσαντιζομαι το κλειδωνω 150 μετρα απο το σπιτι, τηλεφωνω στη συζυγο και ερχεται με το αμαξι της να μας παρει-μαζεψει και παμε για ποτακι. Μετα απο 1-1.5 ωρες, στισ 11 το βραδυ γυρνωντας λεω δεν ξαναδοκιμαζω να το βαλω μπροστα...και ναι οπως φανταστηκατε πηρε μπροστα κανονικοτατα.
Τι λετε και εσεις?...
Μετα την επισκεψη στον μαστορα, **η διαγνωση ηταν οτι δεν φαινεται κατι **(αντλια-πολλ/στες-αισθητηρες-αναθυμιασεις).
Εγινε μετρηση της αντλιας βενζινης και ελεγχο στο συστημα τροφοδοσιας καυσιμου. Μπεκ δεν καθαριστηκαν. Κατι αισθητηρες καθαρισε προληπτικα. Το αμαξι μου δεν εχει 'μνημη' ωστε να κραταει σφαλματα που να τα βλεπει μετα ο τεχνικος με το κομπιουτερ.Μου Δοθηκαν μερικες συμβουλες χρησης και αναφερω για τους φιλους εδω.
-
βενζινη ΠΑΝΤΑ απο μεση και πανω, ιδιως το χειμωνα (για αποφυγη δημιουργιας υγρασιας) και δροσισμο της αντλιας το
καλοκαιρι. -
κανα καθαριστικο προσθετο στη βενζινη που και που αλλα ΟΧΙ αυτο που ανεβαζει ΚΑΙ οκτανια, τακτικα, αλλα λιιιγο καθε
φορα οχι μια και εξω. (1-2 καπακια σε καθε γεμισμα) -
κανα προσθετο στο λαδακι για προστασια κινητηρα λογω παλαιοτητας...στη αλλαγη του λαδιου ειπε, αλλα εγω θα βαλω
λιγο και στα υπαρχοντα λαδια.
Δεν ξερω αν εκανε κατι και ξεχασε να το πει, η ειναι τυχαιο, αλλα τωρα δεν μυριζει βενζινη
το αμαξι το αφησα 3 μερες (δεν βιαζομουν) διοτι ηθελα να το ψαξει συγκεκριμενος τεχνικος. Τιμη φιλικη (δηλ. πουρμπουαρ ) στην βοηθο του, ...στυλ 'δωσε οτι θες'. Συνολικο κοστος = 'πΕρμπουαρ' + 15 ευρω βενζινη στο πηγαινε ελα + ζεσταματα κλπ + 5 ευρω ταξι να παω να το παρω.
αφησα κατι εκκρεμοτητες για την αλλη εβδομαδα / μηνα (ασχετες με το θεμα τροφοδοσιας), οπως
- περιποιηση κουκουλας,
- σωστο οφσετ στισ ζαντες μου (να βγω λιγο πιο εξω 5μμ δηλ με κανεναν ανταπτορα), να ερθω στα μαμα νουμερα
- φωτακι στο πορτμπαγκαζ γιατι παρκαρω σε κλειστο γκαραζ (πηχτρα σκοταδι) και ξεχναω πραγματα μεσα. Απο οτι ειπε
θα τραβηξει γραμμη, γιατι δεν εχει παροχη εκει πισω.
-
-
για ρεύμα υψηλής το έψαξες ?
Αν έχει διαρροή η μόνωση πολλαπλασιαστή και το δείχνει όταν ζεσταίνεται ?
Αυτό δεν το κρατάει ο εγκέφαλος.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
για ρεύμα υψηλής το έψαξες ?Αν έχει διαρροή η μόνωση πολλαπλασιαστή και το δείχνει όταν ζεσταίνεται ?
Αυτό δεν το κρατάει ο εγκέφαλος.
Ευχαριστω φιλε μου για το ενδιαφερον σου, και την υποδειξη σου την λαμβανω σοβαρα υπ οψη μου.
Να σου πω..δεν ξερω τι εψαξε ο μαστορας. Φανταζομαι το κυτταξε διοτι ΞΕΡΕΙ οτι ετεθη και **θεμα ρευματος-πολ/στων - μονωσης **ΚΑΙ διαβαζει εδω μεσα, οποτε στοιχειωδωσ σκεφτομενος, μαλλον το εκανε.
Του ειπα 'μπες και διαβασε το θεμα μου....μη σου τα ξαναλεω απο την αρχη.'
ΜΑΣΤΟΡΑαααα, [b]οταν διαβασεις εδω μεσα, πες μας, 'το ρευμα υψηλης το ψαξαμε?...την μονωση των πολλαπλασιαστων, η μας διεφυγε ? ' να μας φυγει η απορια....η να ξανα-ερθω για ελεγχο?[/b]
Επειδη ομως εχω 4 πολλαπλασιαστες, νομιζω, δεν παιρνω και ορκο, νομιζω οτι αν ο ενας ηταν 'βλαμμενος' τοτε θα εχανα τον ενα κυλινδρο..(θα ρεταριζα-θα εχανα ισχυ-θα χοροπηδαγα αλλα δεν θα εσβηνα εντελως) ...εκτος αν τα παιζουν και οι 4 ταυτοχρονα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
για ρεύμα υψηλής το έψαξες ?Αν έχει διαρροή η μόνωση πολλαπλασιαστή και το δείχνει όταν ζεσταίνεται ?
Αυτό δεν το κρατάει ο εγκέφαλος.
Οπτικός έλεγχος στης πίπες ΟΚ.
Υψηλή τάση εν λειτουργιά ΟΚ.
Γενικό service προ 7000κμ.
Έχει εντοπίσει και βενζινάδικο, που μάλλον δεν είναι και πολύ fan στον καθαρισμό των φίλτρων!.
Και κρύα και ζεστή η αντλία βενζίνας, και πίεση και παροχή ΟΚ.
Ελεγχτήκαν σωληνώσεις και σφίχτηκαν.
Σπρέι contact cleaner στης επαφές.
Δέχομαι ευχαρίστως προτάσεις φίλε 21!.
Δεν έχει 16πινη. Μετρήθηκε με άλλο βύσμα.
Μένει ένα ευχέλαιο?!.Οι Άγιες ημέρες του
Πάσχα και της Ανάστασης να γεμίσουν
τις καρδιές όλων μας με το φως της
Αγάπης, της Ειρήνης και της Ελπίδας!!!
Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση
Α. -
Γειώσεις γενικώς
Map
Maf
Πλεξούδα των μπέκ
Διακόπτης ανάφλεξης
Καθαρισμός φύσας ECUΚαι άλλα κουφά που δεν μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή, δεν ήξερα ότι το έψαξε ο Αντώνης, δεν ήθελα να κάνω τον πονηρό, συγχωρήστε με αν καμμιά φορά εκνευρίζω κάποιους, δεν το κάνω επί τούτου, καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
τα έχω πάθει όλα αυτά, είμαι παθός και μαθός.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Γειώσεις γενικώς
Map
Maf
Πλεξούδα των μπέκ
Διακόπτης ανάφλεξης
Καθαρισμός φύσας ECUΚαι άλλα κουφά που δεν μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή, δεν ήξερα ότι το έψαξε ο Αντώνης, δεν ήθελα να κάνω τον πονηρό, συγχωρήστε με αν καμμιά φορά εκνευρίζω κάποιους, δεν το κάνω επί τούτου, καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
τα έχω πάθει όλα αυτά, είμαι παθός και μαθός.
ΑΠΑΙΤΩ φίλε μου 21 να παρεμβαίνεις!!!!!!!!!!!....... μα και όταν γράφω σωστά, χρειάζομαι της επιβεβαίωσης σου!. με έχεις ενημερώσει, καθώς και έχεις φινίρει παραθέσεις μου και σκέψεις μου.
Α. -
γεια σας,
ισως σας φανει αστεια η ερωτηση μου,
εβγαλα σμρ το φιλτρο αερος ελευθερας Green που εχω για καθαρισμα-λαδωμα με ενα σετ της κ&n που εχω γιατι δεν εβρισκα της Green.
Απο περιεργεια σε σκοταδι εβαλα ενα φακο στο φιλτρο για να δω τι περναει μεσα απο το φιλτρο και παρατηρησα οτι περνουσε αρκετο φως.Αν το δοκιμαζα σε καποιο χαρτινο φιλτρο πιστευετε θα γινοταν το ιδιο?
Μηπως παραειναι ελευθερα αυτα τα φιλτρα ή ειναι φυσιολογικο? -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
γεια σας,
ισως σας φανει αστεια η ερωτηση μου,
εβγαλα σμρ το φιλτρο αερος ελευθερας Green που εχω για καθαρισμα-λαδωμα με ενα σετ της κ&n που εχω γιατι δεν εβρισκα της Green.
Απο περιεργεια σε σκοταδι εβαλα ενα φακο στο φιλτρο για να δω τι περναει μεσα απο το φιλτρο και παρατηρησα οτι περνουσε αρκετο φως.Αν το δοκιμαζα σε καποιο χαρτινο φιλτρο πιστευετε θα γινοταν το ιδιο?
Μηπως παραειναι ελευθερα αυτα τα φιλτρα ή ειναι φυσιολογικο?Eιναι οντως πιο ελευθερα και στην ουσια φιλτραρουν με τη βοηθεια του λαδιου που ψεκαζεις. Γι'αυτο και θελουν συχνο καθαρισμα και λαδωμα (το δικο μου το καθαριζω καθε 5000χλμ) . Αν δε θες να ασχολεισαι, βαλε χαρτινο.
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
γεια σας,
ισως σας φανει αστεια η ερωτηση μου,
εβγαλα σμρ το φιλτρο αερος ελευθερας Green που εχω για καθαρισμα-λαδωμα με ενα σετ της κ&n που εχω γιατι δεν εβρισκα της Green.
Απο περιεργεια σε σκοταδι εβαλα ενα φακο στο φιλτρο για να δω τι περναει μεσα απο το φιλτρο και παρατηρησα οτι περνουσε αρκετο φως.Αν το δοκιμαζα σε καποιο χαρτινο φιλτρο πιστευετε θα γινοταν το ιδιο?
Μηπως παραειναι ελευθερα αυτα τα φιλτρα ή ειναι φυσιολογικο?Το φώς είναι πολύ πιό 'ψιλό' απο τα σωματίδια σκόνης και γι αυτό μπορεί να περάσει απο μικρότερες τρύπες
Για να μπλοκάρεις ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία (όπως το φώς) χρειάζεται ένα πλέγμα με οπές διαμέτρου ίσης ή μικρότερης του μήκους κύματος. Αν οι οπές είναι 1/4 του μήκους κύματος ή μικρότερες τότε πρακτικά δέν περνάει καθόλου ΗΜ ακτινοβολία. Αν το ορατό φώς έχει χοντρικά μήκος κύματος 500nm, τότε με τρύπες 500nm μπλοκάρεται αρκετά, ενώ με 125nm μπλοκάρεται πλήρως.
Τα φίλτρα αέρος είναι φτιαγμένα να μπλοκάρουν σωματίδια διαμέτρου 5μm (5000nm). Οι οπές μάλιστα μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερες απο 5000nm ωστε να υπάρχει καλύτερη ροή αέρα. Οπότε αμέσως αμέσως φαίνεται οτι το φώς δέν έχει πρόβλημα να περάσει απο ένα φίλτρο αέρος.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
γεια σας,
ισως σας φανει αστεια η ερωτηση μου,
εβγαλα σμρ το φιλτρο αερος ελευθερας Green που εχω για καθαρισμα-λαδωμα με ενα σετ της κ&n που εχω γιατι δεν εβρισκα της Green.
Απο περιεργεια σε σκοταδι εβαλα ενα φακο στο φιλτρο για να δω τι περναει μεσα απο το φιλτρο και παρατηρησα οτι περνουσε αρκετο φως.Αν το δοκιμαζα σε καποιο χαρτινο φιλτρο πιστευετε θα γινοταν το ιδιο?
Μηπως παραειναι ελευθερα αυτα τα φιλτρα ή ειναι φυσιολογικο?Eιναι οντως πιο ελευθερα και στην ουσια φιλτραρουν με τη βοηθεια του λαδιου που ψεκαζεις. Γι'αυτο και θελουν συχνο καθαρισμα και λαδωμα (το δικο μου το καθαριζω καθε 5000χλμ) . Αν δε θες να ασχολεισαι, βαλε χαρτινο.
μου αρεσει που εχει πιο 'σπορ' ηχο στις ψηλες στροφες αλλιως ενα τετοιο φιλτρο ειναι περιττο για το κινητηρα μου..
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
γεια σας,
ισως σας φανει αστεια η ερωτηση μου,
εβγαλα σμρ το φιλτρο αερος ελευθερας Green που εχω για καθαρισμα-λαδωμα με ενα σετ της κ&n που εχω γιατι δεν εβρισκα της Green.
Απο περιεργεια σε σκοταδι εβαλα ενα φακο στο φιλτρο για να δω τι περναει μεσα απο το φιλτρο και παρατηρησα οτι περνουσε αρκετο φως.Αν το δοκιμαζα σε καποιο χαρτινο φιλτρο πιστευετε θα γινοταν το ιδιο?
Μηπως παραειναι ελευθερα αυτα τα φιλτρα ή ειναι φυσιολογικο?Το φώς είναι πολύ πιό 'ψιλό' απο τα σωματίδια σκόνης και γι αυτό μπορεί να περάσει απο μικρότερες τρύπες
Για να μπλοκάρεις ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία (όπως το φώς) χρειάζεται ένα πλέγμα με οπές διαμέτρου ίσης ή μικρότερης του μήκους κύματος. Αν οι οπές είναι 1/4 του μήκους κύματος ή μικρότερες τότε πρακτικά δέν περνάει καθόλου ΗΜ ακτινοβολία. Αν το ορατό φώς έχει χοντρικά μήκος κύματος 500nm, τότε με τρύπες 500nm μπλοκάρεται αρκετά, ενώ με 125nm μπλοκάρεται πλήρως.
Τα φίλτρα αέρος είναι φτιαγμένα να μπλοκάρουν σωματίδια διαμέτρου 5μm (5000nm). Οι οπές μάλιστα μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερες απο 5000nm ωστε να υπάρχει καλύτερη ροή αέρα. Οπότε αμέσως αμέσως φαίνεται οτι το φώς δέν έχει πρόβλημα να περάσει απο ένα φίλτρο αέρος.
κατατοπιστικοτατος!
-
Καλή η απάντηση αλλά θα ίσχυε μόνο αν υπήρχαν ευθύγραμμα κανάλια από τη μία άκρη του φίλτρου στην άλλη. Εφόσον αυτό δεν ισχύει.....
Νομίζω ότι απλά εννοεί ότι είναι πιο διαφανές. Αν πάντως βλέπει απευθείας το φως, δηλαδή έχει ευθύγραμμο κανάλι προσωπικά θα μου κακοφαινότανε.... και θα το πέταγα.
Επειδή όμως μπορεί να το παίζω pc οφείλω να ομολογήσω ότι στο βρωμερό και καλά κρυμμένο παρελθόν μου έχω κυκλοφορήσει για αρκετά χλμ χωρίς καθόλου φίλτρο και ο ήχος ήταν εξαιρετικός ειδικά στις στροφές μέγιστης ροπής με τέρμα γκάζι! Δεν μπορώ να ξέρω για την μακροζωία του κινητήρα μια και το αυτοκίνητο το έβγαλα off προτού προλάβει να παίξει ρόλο κάτι τέτοιο. -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
γεια σας,
ισως σας φανει αστεια η ερωτηση μου,
εβγαλα σμρ το φιλτρο αερος ελευθερας Green που εχω για καθαρισμα-λαδωμα με ενα σετ της κ&n που εχω γιατι δεν εβρισκα της Green.
Απο περιεργεια σε σκοταδι εβαλα ενα φακο στο φιλτρο για να δω τι περναει μεσα απο το φιλτρο και παρατηρησα οτι περνουσε αρκετο φως.Αν το δοκιμαζα σε καποιο χαρτινο φιλτρο πιστευετε θα γινοταν το ιδιο?
Μηπως παραειναι ελευθερα αυτα τα φιλτρα ή ειναι φυσιολογικο?
Είναι ακατάλληλα για μακροζωία του κινητήρα. Μιμούνται αγωνιστικά κιτ, μα δεν έχουν καμία ομοιότητα, και δεν αποδίδουν τίποτα.
Α. -
onyx ! και antonis-team
επειδη με βαλατε σε σκεψεις αγορασα σημερα ενα εργοστασιακο φιλτρο αερος χαρτινο.
αυτο που με παραξενευει οτι δε μου εδωσε φιλτρο ΜΑΝ αλλα ενα FI.BA. ειναι καλα ή να το παω πισω?
Θα το αλλαζω καθε 15.000χλμ. -
Αυτό πλήρωσες αυτό σου έδωσε.
Μπορείς να κρατάς αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα το φίλτρο (αν το αμάξι δεν έχει καρμπιρατέρ και δεν έχει υγραέριο).
Αν το φίλτρο λερώνεται πολύ, το αμάξι μπορεί να μη τραβάει καλά όμως θα δουλεύει ακόμα σωστά.Μη φυσάς ποτέ το φίλτρο.
Αν το δεις μετά στον ήλιο θα δεις πόσα μικροσκισίματα έκανε ο αέρας με την πίεση. -
Το παρελαβες τελικα το πραματακι για ελεγχο OBD? Δουλευει? Εντυπωσεις?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτό πλήρωσες αυτό σου έδωσε.Μπορείς να κρατάς αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα το φίλτρο (αν το αμάξι δεν έχει καρμπιρατέρ και δεν έχει υγραέριο).
Αν το φίλτρο λερώνεται πολύ, το αμάξι μπορεί να μη τραβάει καλά όμως θα δουλεύει ακόμα σωστά.Μη φυσάς ποτέ το φίλτρο.
Αν το δεις μετά στον ήλιο θα δεις πόσα μικροσκισίματα έκανε ο αέρας με την πίεση.
+100
A. -
Zafira 1.8 (Z18XER), Μάρτιος 2008, 60000 χλμ. Όλα τα service στην ώρα τους σε εξουσιοδοτημένο (μέχρι στιγμής).
Εδώ και 2 βδομάδες, παρουσιάζει χαρακτηριστικό δισταγμό στο πάτημα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές. Μετά από ένα 'άνοιγμα' στις 4-4500 στροφές για περίπου ενάμισι λεπτό (τόσο επέτρεψαν οι κυκλοφοριακές συνθήκες), η κατάσταση βελτιώθηκε σαφώς αλλά δεν είναι όπως πριν. Σήμερα το 'άνοιξα' πάλι στην ανηφόρα της Κατεχάκη και ένιωσα στιγμιαία 'κοψίματα' στη λειτουργία του κινητήρα. Δεν κοίταζα στροφόμετρο, αλλά τα κοψίματα ήταν τόσο μικρής διάρκειας (πραγματικά στιγμιαία) που δε νομίζω να φάνηκαν στο στροφόμετρο ούτε να καταγράφηκε κάτι στον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Στο secret menu που βγαίνει αν κρατήσεις πατημένο το κουμπί SETTINGS, στο υπομενού CC όπου γράφει WARN κλπ (και συμπεραίνω ότι είναι η καταγραφή σφαλμάτων) όλες οι ενδείξεις είναι μηδέν, άρα μάλλον όντως δεν καταγράφηκε σφάλμα.Η εμφάνιση του προβλήματος συνέπεσε με την αλλαγή βενζινάδικου. Το νέο είναι ΕΚΟ ΚΑΛΥΨΩ, από αυτά με τις σφραγίδες, τις ταμπέλες και τις κορδέλες κλπ γύρω από την αντλία. Είναι αξιοσημείωτα ακριβέστερο από το παλιό στην ποσότητα καυσίμου που παραδίδει (απόκλιση ~0,2 λτ από την ένδειξη του trip computer και ο δείκτης στο ταμπλό είναι σαφώς πιο πάνω όταν το φουλάρω) και εκτιμώ ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται εκεί. Φυσικά, σκοπεύω να βάλω από αλλού την επόμενη φορά για να βεβαιωθώ, αλλά στο μεταξύ τι άλλο μπορεί να φταίει; Πολλαπλασιαστής; Αντλία βενζίνης; Μπουζοκαλώδια; Αισθητήρες MAF/MAP κλπ; Βαλβίδα εισαγωγής (δεν ξέρω αν το λέω καλά, εννοώ αυτό που βρωμίζει στα VAG group και δεν λειτουργεί καλά ο κινητήρας); Κάτι άλλο;
Μπορεί να γίνει μεγαλύτερη ζημιά αν το ξανανοίξω (π.χ. 4-5000 στροφές για 2-3 λεπτά);
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Μήπως απλά κάθησε κάποιο σκουπιδάκι στην αντλία βενζίνης και με πρεσσάρισμα φύγει (μου έχει τύχει, βέβαια εμένα μπούκωνε πιο πολύ - με δυο γκαζιές στα κόκκινα με νεκρά έφυγε);
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........