-
αν κάνει 10000 χλμ τα περισσότερα ενδοαστικά τί να τα κάνει τα 40 παραπάνω άλογα
πάντως από την μικρή μου εμπειρία με το ντίζελ (από αυτοκίνητα φίλων) νομίζω πως μεσα στην πόλη αξίζει το ντίζελ. εκεί τα ντίζελ ανεβάζουν σκάρτα 1 λίτρο την κατανάλωση τους (από 5 πάνε κοντά στο 6), ενώ τα βενζινοκίνητα ανεβάζουν 2 λίτρα+ (από 8 πάνε κοντά ή κ πάνω από τα 10).(Και όλοι αυτοί που μπαίνουν στις αντιπροσωπείες και ζητάνε diesel) του βλέπω κάποια στιγμή να χτυπάνε το κεφάλι τους (όπως πχ αυτοί που έβαλαν lpg)
γιατί αυτοί που έβαλαν lpg χτυπάνε το κεφάλι τους?
-
Όσοι βάλανε LPG και η τοποθέτηση ήταν χάλια όπως επίσης και το σύστημα (παλιάς γενιάς κλπα) ,
σίγουρα βάρεσαν κεφάλι (και εν τέλει μπιέλα).
Ακόμα θυμάμαι Avensis προηγούμενης γενιάς με σύστημα LPG αγνώστων στοιχείων όπου απλά
διέλυσε τον κινητήρα.Έναν κινητήρα που δύσκολα παρουσίαζε πρόβλημαΣτο θέμα, θα επέλεγα Auris 1.4 D.
Το 1.6 καλό χρυσό αλλά αν δεν έχεις ανάγκη τις επιδόσεις , κινήσου λίγο πιο οικονομικά. -
στην θεση του auris θα εβαζα το ceed παντως!
απο εμενα i-30! ειναι πραγματικα πολυ ομορφο αμαξι!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αν κάνει 10000 χλμ τα περισσότερα ενδοαστικά τί να τα κάνει τα 40 παραπάνω άλογα
πάντως από την μικρή μου εμπειρία με το ντίζελ (από αυτοκίνητα φίλων) νομίζω πως μεσα στην πόλη αξίζει το ντίζελ. εκεί τα ντίζελ ανεβάζουν σκάρτα 1 λίτρο την κατανάλωση τους (από 5 πάνε κοντά στο 6), ενώ τα βενζινοκίνητα ανεβάζουν 2 λίτρα+ (από 8 πάνε κοντά ή κ πάνω από τα 10).(Και όλοι αυτοί που μπαίνουν στις αντιπροσωπείες και ζητάνε diesel) του βλέπω κάποια στιγμή να χτυπάνε το κεφάλι τους (όπως πχ αυτοί που έβαλαν lpg)
γιατί αυτοί που έβαλαν lpg χτυπάνε το κεφάλι τους?
Πας χρόνια έχεις LPG?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πάντως από την μικρή μου εμπειρία με το ντίζελ (από αυτοκίνητα φίλων) νομίζω πως μεσα στην πόλη αξίζει το ντίζελ. εκεί τα ντίζελ ανεβάζουν σκάρτα 1 λίτρο την κατανάλωση τους (από 5 πάνε κοντά στο 6), ενώ τα βενζινοκίνητα ανεβάζουν 2 λίτρα+ (από 8 πάνε κοντά ή κ πάνω από τα 10).Ένα στοιχείο που πρέπει να σκεφτούν όσοι κινούνται μέσα στην πόλη (μικρές αποστάσεις, σταμάτα ξεκίνα) με diesel είναι το φίλτρο dpf το οποίο εμφανίζει συχνά προβλήματα δίοτι δεν προλαβαίνει να κάνει το αυτοκαθαρισμό
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
γιατί αυτοί που έβαλαν lpg χτυπάνε το κεφάλι τους?
Από την αύξηση του φόρου στο αέριο! και τα 1-2Κ που έδωσαν για να το εγκαταστήσουν!
Να ρωτήσω και κάτι άσχετο για εσάς που λέτε ceed. Έρχεται το ceed Ελλάδα σε 1.6 βενζίνη
Για το i30 το είχα ρωτήσει και μου είχαν πει έρχεται αλλά για το ceed δεν το ξέρω -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
s3 mki ή 325ci e46
Γιατι δεν πρότεινες Porsche Cayenne turbo?
Απορω γιατι κάποιοι πετάνε ότι τους κατέβει στο κεφάλι, ενώ ο συμφορουμιτης ρωτάει κάτι πολύ συγκεκριμένο. Δεν εχετε κάτι καλύτερο να κάνετε στη ζωή σας?
Αυστηρά μεταξύ των δύο θα πήγαινα στο i30.
Sent from my Neo V using Tapatalk
Θα καίει πολύ το καγίενε μεσιέ άσε που έχει πρόβλημα με τις αναρτήσεις και δε μπάει για 500 αλόγατα , σοβαρά τώρα αν δν τρολλάρουμε και λίγο πως θα έκραζες και συ , σοβαρά τώρα το ι30 μου φαίνεται πιο μοντέρνο αλλά το όνομα τουοτα έχει μεγαλύτερο βάρος , σε ποιότητα και after sales αναφέρομαι , γιατί θα νομίσει κανένας ότι λέω για κύρος , τον ευρωπαικό ανταγωνισμό γιατί τον απέρηψες ;
-
Ο χρήστης gm1978 έγραψε:
γιατί αυτοί που έβαλαν lpg χτυπάνε το κεφάλι τους?
Από την αύξηση του φόρου στο αέριο! και τα 1-2Κ που έδωσαν για να το εγκαταστήσουν!
λίγο κάτω από 0,90 euro έχει το lpg. σίγουρα σοκ σε σχέση το 0,65 που είχε πριν 2,5 χρόνια (τόσο το έχω εγώ) αλλά κ πάλι 'βγαινουν τα μαθηματικά' υπερ του
προσωπικά αν ήθελα βενζινη, θα έπαιρνα το νεο λεον 1,2 tsi ή μεγκαν 1,2 tce που έχουν πολύ καλές τιμές κ θα γλύτωνα αρκετά ευρώ χωρίς να υστερούν σε επιδοσεις ή κατανάλωση -
On-topic, το i30 είναι αρκετά πιο όμορφο πάντα για τα δικά μου γούστα, οπότε καθαρά από τα δύο προτείνω το τσεχο-κορεάτικο. Από εκεί και πέρα, ο κολλητός μου έχει το Cee'd 1.6 βενζίνης του 2011 και δεν την παλεύει κάστανο εντός πόλης με τις βενζίνες. Την ίδια στιγμή εγώ με 1.2 TSI είμαι 4-5 λίτρα οικονομικότερος στις ίδιες συνθήκες και πιο γρήγορος σε τελική ανάλυση.
(αν ήταν σε Leon/Golf/Octavia ίσως η διαφορά να ήταν μικρότερη. Ας σημειωθεί επίσης ότι ο νέος 16-βάλβιδος 1.2TSI στα παραπάνω αμαξώματα μάλλον είναι ακόμα πιο οικονομικός από τον 8-βάλβιδο δικό μου.)
Για να μην φάω κράξιμο, δεν έχω ιδέα τι παίζει με τις καταναλώσεις του 1.6 βενζίνης του καινούριου i30, οπότε όσοι το έχουν δοκιμάσει ή το έχουν στην κατοχή τους, ας γράψουν καταναλώσεις να ξέρει και το παιδί που ξεκίνησε το θέμα.
-
...Αληθεια αδερφε...οσο και αν χλευαζα τα hiundai πως λεγονται...το καινουριο i30 θα ελεγα οτι εχει εσωτερικα 1κλικ παραπανω καλυτερη ποιοτητα απο το auris και επισης ειναι ποιο αθορυβο και υσηχο...και σιγουρα ποιο ανετο.Φοβερη εξελιξη η εταιρια μεχρι και στους μηχανισμους των τζαμιων το βλεπεις, τις κλειδαριες ολα. Το auris...οκ σιγουρα θα ειναι αξιοπιστο αλλα...δεν παλευεται η ασχημια του και το εσωτερικο του ....πραγματικα ειναι υμνος ασχημιας και εχει και αεροδυναμικους θορυβους μετα τα 120...καντα test drive και αποφασισε . Παντως σιγουρα αρκετα καλυτερο και απο τα 2 με διαφορα ειναι το νεο leon 2013... 1.2tsi...mqb , αυτη τη φορα η seat παιζει σε αλλο επιπεδο, οταν το νεο leon εχει καλυτερο ποιοτικοτερο εσωτερικο απο οτι ειχε το προηγουμενο Α3 .
-
i30
ερχεται ομως σε 1.6 GDI;;;;;;; -
Eγω εχω καει απο την hyundai. Αν θελεις να εισαι σιγουρος για το αυτοκινητο σου παρε auris με κλειστα ματια. Τωρα για το θεμα της ομορφιας, ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο. Εμενα μου αρεσουν και τα δυο.
-
Ο χρήστης gck έγραψε:
Eγω εχω καει απο την hyundai. Αν θελεις να εισαι σιγουρος για το αυτοκινητο σου παρε auris με κλειστα ματια. Τωρα για το θεμα της ομορφιας, ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο. Εμενα μου αρεσουν και τα δυο.γιατι εχεις καει;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Eγω εχω καει απο την hyundai. Αν θελεις να εισαι σιγουρος για το αυτοκινητο σου παρε auris με κλειστα ματια. Τωρα για το θεμα της ομορφιας, ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο. Εμενα μου αρεσουν και τα δυο.
γιατι εχεις καει;;;;
Ακουμπησε καταλαθος την εξατμιση καθος δουλευε το αμαξι, οταν εβγαλε τη σαγιοναρα στη παραλια για να τιναξει την αμμο...
Πιστευω πως τα κορεατικα πλεον ειναι τουλαχιστον ισαξια με τα ευρωπαικα ή γιαπωνεζικα αυτοκινητα στη μεσαια κατηγορια. Για την εμφανιση σιγουρα προσωπικη αποψη και μονο θα επαιρνα τη κορεατισα.
-
Τα αυτοκινητα ειναι μια χαρα, αλλά αν χρειαστεις κατι απο ανταλακτικο... Καληνυχτα. Ειδικα στα καινουρια που δεν πολυπουλανε, μπορει να σου πουν σε 1 μηνα και να σου το φερουν σε 2! Μπορει και καθολου!!! Μακρια σου λεω. Μακρια!
-
αααααα καλαααααα,εσυ νομιζεις οτι αυτο συμβαινει ΜΟΝΟ στη χιουνται;;;;;;
φιλε μου,ετσι ειναι η αγορα εδω και 2 χρονια ΠΑΝΤΟΥ,οχι μονο στα αυτοκινητα.............κανε λιγο υπομονη γιατι ο Αντωνακης λεει οτι βλεπει φως στην ακρη του πηγαδιου!!!! -
Φιλος που χρειαστηκε ανταλακτικο απο αστοχια υλικου του το εφτιαξαν σε 5 ημερες!
-
τι ανταλακτικο ηθελε;;;;γιατι αν η αστοχια ηταν απο ενα μπουζοκαλωδιο λεμε τωρα,ειναι πολλες οι μερες,αν ομως ηθελε κομπρεσερ a/c .......ειναι μια χαρα!
-
Ηταν ολοκληρο το ταμπλο του αυτοκινητου! Αλαχτηκε χωρις δευτερη κουβεντα επειδη απλως ετριζε! Αυτα στη hyundai δεν ''παιζουν''. Γι αυτο λεω μεταξυ των δυο η διαφορα σε τετοια θεματα ειναι χαωδης. Αρα δεν ισχυουν τα λεγομενα σου για ιδια αντιμετωπιση παντου. Σαφεστατα και δεν ειναι ολοι το ιδιο. Παιρνεις i30 και αν σου κατσει η στραβη χεστηκες... Παιρνεις auris και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
-
Ο χρήστης gck έγραψε:
Ηταν ολοκληρο το ταμπλο του αυτοκινητου! Αλαχτηκε χωρις δευτερη κουβεντα επειδη απλως ετριζε! Αυτα στη hyundai δεν ''παιζουν''. Γι αυτο λεω μεταξυ των δυο η διαφορα σε τετοια θεματα ειναι χαωδης. Αρα δεν ισχυουν τα λεγομενα σου για ιδια αντιμετωπιση παντου. Σαφεστατα και δεν ειναι ολοι το ιδιο. Παιρνεις i30 και αν σου κατσει η στραβη χεστηκες... Παιρνεις auris και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Τα χιουντάι δεν τρίζουν
auris vs i30???????