-
Καλά τα λες.
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
σημερα παρελαβα ενα σετ χρονισμου contitech που παρηγγειλα.
Παρατηρησα οτι εχει 2 ιμαντες ενα μικρο για το χρονισμο και ενα για την αντλια νερου και λαδιου.ο 'μεγαλος' εχει ενα κωδικο που λεει 0165-31-01-2011
και υποθετω οτι τα τελευταια νουμερα αντιστοιχουν στην ημερομηνια παραγωγης 10-12-2011.Ο μικρος εχει ενα κωδικο 040 a 22122010 που λογικα ειναι και αυτο 22-12-2010.
Αν ειναι σωστη η ημερομηνια παραγωγης,υπαρχει καποιο προβλημα που εχουν περασει 2+ χρονια.?νομιζω πως κανεις λαθος... απο που προκυπτει το πρωτο νουμερο, ειναι τελειως διαφορετικο απο την εξηγηση που δινεις.
επισης, γνωμη μου, ειναι οτι σπαταλουνται πολλα ψηφια για ημερομηνια... αν κοι κωδικοι που λες ειναι πανω στο λαστιχο, και οχι τυπωμενοι με μελανι επανω, δε θα ανησυχουσα καθολου. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
σημερα παρελαβα ενα σετ χρονισμου contitech που παρηγγειλα.
Παρατηρησα οτι εχει 2 ιμαντες ενα μικρο για το χρονισμο και ενα για την αντλια νερου και λαδιου.ο 'μεγαλος' εχει ενα κωδικο που λεει 0165-31-01-2011
και υποθετω οτι τα τελευταια νουμερα αντιστοιχουν στην ημερομηνια παραγωγης 10-12-2011.Ο μικρος εχει ενα κωδικο 040 a 22122010 που λογικα ειναι και αυτο 22-12-2010.
Αν ειναι σωστη η ημερομηνια παραγωγης,υπαρχει καποιο προβλημα που εχουν περασει 2+ χρονια.?νομιζω πως κανεις λαθος... απο που προκυπτει το πρωτο νουμερο, ειναι τελειως διαφορετικο απο την εξηγηση που δινεις.
επισης, γνωμη μου, ειναι οτι σπαταλουνται πολλα ψηφια για ημερομηνια... αν κοι κωδικοι που λες ειναι πανω στο λαστιχο, και οχι τυπωμενοι με μελανι επανω, δε θα ανησυχουσα καθολου.νομιζω οτι εχεις δικιο.
τζαμπα ανησύχησα. -
γεια σας,
τωρα εδω και 2 μηνες βλεπω αρκετα συχνα να βγαινει νερο απο την εξατμιση.
να σημειωσω οτι κατα την περιοδο αυτη το αυτοκινητο κινειται αποκλειστικα στη πολη με καθημερινες μικρομετακινησεις μεσα στη πολη,εκτος απο 2 διαδρομες ενδιαμεσα αποστασης 40 χιλιομετρων το καθενα..Ειναι φυσιολογικο?
η σταθμη νερου ειναι ιδια εδω και 5.000χλμ,δε καιει λαδι και δεν εχω δει κατι περιεργο στο χρωμα του νερου ή στο λαδι και στη ταπα λαδιου..(φλαντζα.) -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
γεια σας,
τωρα εδω και 2 μηνες βλεπω αρκετα συχνα να βγαινει νερο απο την εξατμιση.
να σημειωσω οτι κατα την περιοδο αυτη το αυτοκινητο κινειται αποκλειστικα στη πολη με καθημερινες μικρομετακινησεις μεσα στη πολη,εκτος απο 2 διαδρομες ενδιαμεσα αποστασης 40 χιλιομετρων το καθενα..Ειναι φυσιολογικο?
η σταθμη νερου ειναι ιδια εδω και 5.000χλμ,δε καιει λαδι και δεν εχω δει κατι περιεργο στο χρωμα του νερου ή στο λαδι και στη ταπα λαδιου..(φλαντζα.)Τα βασικά καυσαέρια που παράγει ο κινητήρας είναι το διοξείδιο ου άνθρακα και το νερό. Το νερό αυτό μέσα σε μια κρύα εξάτμιση (όταν πχ κάνεις μικρά δρομολόγια και δε ζεσταίνεται) υγροποιείται και η εξάτμιση γεμίζει. Όταν λοιπόν επιταχύνεις, το νερό αυτό αδειάζει και το βλέπεις. Αν τρέξεις σε ανοιχτό δρόμο, θα καθαρίσει.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
γεια σας,
τωρα εδω και 2 μηνες βλεπω αρκετα συχνα να βγαινει νερο απο την εξατμιση.
να σημειωσω οτι κατα την περιοδο αυτη το αυτοκινητο κινειται αποκλειστικα στη πολη με καθημερινες μικρομετακινησεις μεσα στη πολη,εκτος απο 2 διαδρομες ενδιαμεσα αποστασης 40 χιλιομετρων το καθενα..Ειναι φυσιολογικο?
η σταθμη νερου ειναι ιδια εδω και 5.000χλμ,δε καιει λαδι και δεν εχω δει κατι περιεργο στο χρωμα του νερου ή στο λαδι και στη ταπα λαδιου..(φλαντζα.)Τα βασικά καυσαέρια που παράγει ο κινητήρας είναι το διοξείδιο ου άνθρακα και το νερό. Το νερό αυτό μέσα σε μια κρύα εξάτμιση (όταν πχ κάνεις μικρά δρομολόγια και δε ζεσταίνεται) υγροποιείται και η εξάτμιση γεμίζει. Όταν λοιπόν επιταχύνεις, το νερό αυτό αδειάζει και το βλέπεις. Αν τρέξεις σε ανοιχτό δρόμο, θα καθαρίσει.
ευχαριστω
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ο ανορθωτής συνήθως είναι επάνω στον εναλλάκτη, πάει πακέτο.Ο Cristian Horner το γνωρίζει πιστεύω πολύ καλά....
-
Προχθεσινό σκηνικό:
Το Τigra, έμεινε στο γκαράζ 'ξερό'. Στην αρχή υπέθεσα μπαταρία, αλλά μιζάριζε κανονικά, άνοιγαν ηλεκτρικά πορτμπαγκάζ-οροφή άνετα κλπ, κλπ.
Διάβασμα το βιβλιαράκι για τυχόν ασφάλεια σε τροφοδοσία ή κάτι συναφές, που μπορεί να μην έδινε εντολή 'έναυσης'. Αποτέλεσμα, μετά απο έλεγχο στην ασφαλειοθήκη: Καμμένη ασφάλεια 'τροφοδοσίας'. Αλλάχτηκε με μία απ τις ανταλλακτικές που είχα βάλει σε σακουλάκι μέσα στο κουτί των ασφαλειών και ....Τι μπορεί όμως να προκάλεσε τη 'ζημιά' ????
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
τι μπορει να ειναι?Απαντω μονος μου με νεα ερωτηση.
Ειδα σημερα οτι ο θορυβος προερχεται απο το βαντιλατερ του ψυγειου. Συνεχιζει και ρολαρει για λιγη ώρα απο αδράνεια, το θεμα ειναι οτι κανει ενα θορυβο χχχχχχχ σαν να ειναι φθαρμενο καποιο ρουλεμαν.... Να ανησυχω?Αυτο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το ψυγειο του air condition ειναι μεγαλύτερο απο το ψυγειο της μηχανης... WTF?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
τι μπορει να ειναι?Απαντω μονος μου με νεα ερωτηση.
Ειδα σημερα οτι ο θορυβος προερχεται απο το βαντιλατερ του ψυγειου. Συνεχιζει και ρολαρει για λιγη ώρα απο αδράνεια, το θεμα ειναι οτι κανει ενα θορυβο χχχχχχχ σαν να ειναι φθαρμενο καποιο ρουλεμαν.... Να ανησυχω?Αυτο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το ψυγειο του air condition ειναι μεγαλύτερο απο το ψυγειο της μηχανης... WTF?
το φθαρμένο ρουλεμάν είναι το πιθανότερο, μα πρέπει να ακουστεί με ακουστικά για πλήρη εντοπισμό.
Για τα ψυγεία, μπαίνουν αυτά που χρειάζονται!!!!!....
Α. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
τι μπορει να ειναι?Απαντω μονος μου με νεα ερωτηση.
Ειδα σημερα οτι ο θορυβος προερχεται απο το βαντιλατερ του ψυγειου. Συνεχιζει και ρολαρει για λιγη ώρα απο αδράνεια, το θεμα ειναι οτι κανει ενα θορυβο χχχχχχχ σαν να ειναι φθαρμενο καποιο ρουλεμαν.... Να ανησυχω?Αυτο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το ψυγειο του air condition ειναι μεγαλύτερο απο το ψυγειο της μηχανης... WTF?
Θοδωρή να το προσέξεις. Έτσι έχασα εγώ ψυγείο και κομπρεσέρ AC. Κόλλησε το φουρφούρι και τινάχτηκαν όλα στον αέρα.
-
όου φάκ...
-
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Κάποιοι της παλιάς σχολής το λένε και 'ο δυναμός'Ο δυναμός και ο .........αδύναμος
-
Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€ -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€Σε SEAT δεν επισκευαζόταν το ρουλεμάν, σε αντίθεση με αυτό του κομπρέσορα του Α/C, που φτιάχτηκε με 50€ .
Εβαλα καινούριο βεντιλατέρ, στα 180€ με τα εργατικά, αλλά ήταν διπλού ανεμιστήρα.
Στα 100€ σύνολο σε βλέπω! -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.
Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.
Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.
Θελει λιγο χρονο αυτο θα δω αν μπορεσω να το κανω.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.
Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.
Θελει λιγο χρονο αυτο θα δω αν μπορεσω να το κανω.
Ζουμε μαγικες στιγμες, το εβγαλα το μοτερ, φωτογραφιες σε λιγο.
Οταν γυρνας τη φτερωτη μοναχη της κανει τον κλασικο θορυβο αρπαγμενου ρουλεμαν, αυτο το μακροσυρτο 'χχχχχ' (πως αλλιως να το μιμηθω δεν ξερω)
2 απο τις 3 βιδες του οταν βγηκαν κουβαλαγαν στις σπειρες τους και λιγο μεταλλο απο τα 'αυτια' του μοτερ, οψομεθα για τα αν θα πιασουν ξανα και ποσο καλα.ΥΓ Ποσο μακρια μπορω να παω χωρις βεντιλατερ, χωρις να τα τιναξω ολα στον αερα? (αν γινεται)
ΥΓ2 Βρηκα και την μπροστινη βαση κινητηρα σπασμενη -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.
Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.
Θελει λιγο χρονο αυτο θα δω αν μπορεσω να το κανω.
Ζουμε μαγικες στιγμες, το εβγαλα το μοτερ, φωτογραφιες σε λιγο.
Οταν γυρνας τη φτερωτη μοναχη της κανει τον κλασικο θορυβο αρπαγμενου ρουλεμαν, αυτο το μακροσυρτο 'χχχχχ' (πως αλλιως να το μιμηθω δεν ξερω)
2 απο τις 3 βιδες του οταν βγηκαν κουβαλαγαν στις σπειρες τους και λιγο μεταλλο απο τα 'αυτια' του μοτερ, οψομεθα για τα αν θα πιασουν ξανα και ποσο καλα.ΥΓ Ποσο μακρια μπορω να παω χωρις βεντιλατερ, χωρις να τα τιναξω ολα στον αερα? (αν γινεται)
ΥΓ2 Βρηκα και την μπροστινη βαση κινητηρα σπασμενη [/quote
Με την θερμοκρασία που έχουμε 1000μ, μέσα σε πόλη. Εάν είσαι στην εθνική, χωρίς τράφικ, όσο θέλεις με νορμάλ ταχύτητα.
Α.]
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........