Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 235
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 489
    • 490
    • 237 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9782
    221249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Καλά τα λες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
        σημερα παρελαβα ενα σετ χρονισμου contitech που παρηγγειλα.
        Παρατηρησα οτι εχει 2 ιμαντες ενα μικρο για το χρονισμο και ενα για την αντλια νερου και λαδιου.

        ο 'μεγαλος' εχει ενα κωδικο που λεει 0165-31-01-2011
        και υποθετω οτι τα τελευταια νουμερα αντιστοιχουν στην ημερομηνια παραγωγης 10-12-2011.

        Ο μικρος εχει ενα κωδικο 040 a 22122010 που λογικα ειναι και αυτο 22-12-2010.
        Αν ειναι σωστη η ημερομηνια παραγωγης,υπαρχει καποιο προβλημα που εχουν περασει 2+ χρονια.?

        νομιζω πως κανεις λαθος... απο που προκυπτει το πρωτο νουμερο, ειναι τελειως διαφορετικο απο την εξηγηση που δινεις.
        επισης, γνωμη μου, ειναι οτι σπαταλουνται πολλα ψηφια για ημερομηνια... αν κοι κωδικοι που λες ειναι πανω στο λαστιχο, και οχι τυπωμενοι με μελανι επανω, δε θα ανησυχουσα καθολου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos20 last edited by

          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

          σημερα παρελαβα ενα σετ χρονισμου contitech που παρηγγειλα.
          Παρατηρησα οτι εχει 2 ιμαντες ενα μικρο για το χρονισμο και ενα για την αντλια νερου και λαδιου.

          ο 'μεγαλος' εχει ενα κωδικο που λεει 0165-31-01-2011
          και υποθετω οτι τα τελευταια νουμερα αντιστοιχουν στην ημερομηνια παραγωγης 10-12-2011.

          Ο μικρος εχει ενα κωδικο 040 a 22122010 που λογικα ειναι και αυτο 22-12-2010.
          Αν ειναι σωστη η ημερομηνια παραγωγης,υπαρχει καποιο προβλημα που εχουν περασει 2+ χρονια.?

          νομιζω πως κανεις λαθος... απο που προκυπτει το πρωτο νουμερο, ειναι τελειως διαφορετικο απο την εξηγηση που δινεις.
          επισης, γνωμη μου, ειναι οτι σπαταλουνται πολλα ψηφια για ημερομηνια... αν κοι κωδικοι που λες ειναι πανω στο λαστιχο, και οχι τυπωμενοι με μελανι επανω, δε θα ανησυχουσα καθολου.

          νομιζω οτι εχεις δικιο.
          τζαμπα ανησύχησα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos20 last edited by

            γεια σας,
            τωρα εδω και 2 μηνες βλεπω αρκετα συχνα να βγαινει νερο απο την εξατμιση.
            να σημειωσω οτι κατα την περιοδο αυτη το αυτοκινητο κινειται αποκλειστικα στη πολη με καθημερινες μικρομετακινησεις μεσα στη πολη,εκτος απο 2 διαδρομες ενδιαμεσα αποστασης 40 χιλιομετρων το καθενα..Ειναι φυσιολογικο?
            η σταθμη νερου ειναι ιδια εδω και 5.000χλμ,δε καιει λαδι και δεν εχω δει κατι περιεργο στο χρωμα του νερου ή στο λαδι και στη ταπα λαδιου..(φλαντζα.)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
              γεια σας,
              τωρα εδω και 2 μηνες βλεπω αρκετα συχνα να βγαινει νερο απο την εξατμιση.
              να σημειωσω οτι κατα την περιοδο αυτη το αυτοκινητο κινειται αποκλειστικα στη πολη με καθημερινες μικρομετακινησεις μεσα στη πολη,εκτος απο 2 διαδρομες ενδιαμεσα αποστασης 40 χιλιομετρων το καθενα..Ειναι φυσιολογικο?
              η σταθμη νερου ειναι ιδια εδω και 5.000χλμ,δε καιει λαδι και δεν εχω δει κατι περιεργο στο χρωμα του νερου ή στο λαδι και στη ταπα λαδιου..(φλαντζα.)

              Τα βασικά καυσαέρια που παράγει ο κινητήρας είναι το διοξείδιο ου άνθρακα και το νερό. Το νερό αυτό μέσα σε μια κρύα εξάτμιση (όταν πχ κάνεις μικρά δρομολόγια και δε ζεσταίνεται) υγροποιείται και η εξάτμιση γεμίζει. Όταν λοιπόν επιταχύνεις, το νερό αυτό αδειάζει και το βλέπεις. Αν τρέξεις σε ανοιχτό δρόμο, θα καθαρίσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos20 last edited by

                Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                γεια σας,
                τωρα εδω και 2 μηνες βλεπω αρκετα συχνα να βγαινει νερο απο την εξατμιση.
                να σημειωσω οτι κατα την περιοδο αυτη το αυτοκινητο κινειται αποκλειστικα στη πολη με καθημερινες μικρομετακινησεις μεσα στη πολη,εκτος απο 2 διαδρομες ενδιαμεσα αποστασης 40 χιλιομετρων το καθενα..Ειναι φυσιολογικο?
                η σταθμη νερου ειναι ιδια εδω και 5.000χλμ,δε καιει λαδι και δεν εχω δει κατι περιεργο στο χρωμα του νερου ή στο λαδι και στη ταπα λαδιου..(φλαντζα.)

                Τα βασικά καυσαέρια που παράγει ο κινητήρας είναι το διοξείδιο ου άνθρακα και το νερό. Το νερό αυτό μέσα σε μια κρύα εξάτμιση (όταν πχ κάνεις μικρά δρομολόγια και δε ζεσταίνεται) υγροποιείται και η εξάτμιση γεμίζει. Όταν λοιπόν επιταχύνεις, το νερό αυτό αδειάζει και το βλέπεις. Αν τρέξεις σε ανοιχτό δρόμο, θα καθαρίσει.

                ευχαριστω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Ο ανορθωτής συνήθως είναι επάνω στον εναλλάκτη, πάει πακέτο.

                  Ο Cristian Horner το γνωρίζει πιστεύω πολύ καλά....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dbekos last edited by

                    Προχθεσινό σκηνικό:
                    Το Τigra, έμεινε στο γκαράζ 'ξερό'. Στην αρχή υπέθεσα μπαταρία, αλλά μιζάριζε κανονικά, άνοιγαν ηλεκτρικά πορτμπαγκάζ-οροφή άνετα κλπ, κλπ.
                    Διάβασμα το βιβλιαράκι για τυχόν ασφάλεια σε τροφοδοσία ή κάτι συναφές, που μπορεί να μην έδινε εντολή 'έναυσης'. Αποτέλεσμα, μετά απο έλεγχο στην ασφαλειοθήκη: Καμμένη ασφάλεια 'τροφοδοσίας'. Αλλάχτηκε με μία απ τις ανταλλακτικές που είχα βάλει σε σακουλάκι μέσα στο κουτί των ασφαλειών και ....

                    Τι μπορεί όμως να προκάλεσε τη 'ζημιά' ????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                      Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
                      τι μπορει να ειναι?

                      Απαντω μονος μου με νεα ερωτηση.
                      Ειδα σημερα οτι ο θορυβος προερχεται απο το βαντιλατερ του ψυγειου. Συνεχιζει και ρολαρει για λιγη ώρα απο αδράνεια, το θεμα ειναι οτι κανει ενα θορυβο χχχχχχχ σαν να ειναι φθαρμενο καποιο ρουλεμαν.... Να ανησυχω?

                      Αυτο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το ψυγειο του air condition ειναι μεγαλύτερο απο το ψυγειο της μηχανης... WTF?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                        Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
                        τι μπορει να ειναι?

                        Απαντω μονος μου με νεα ερωτηση.
                        Ειδα σημερα οτι ο θορυβος προερχεται απο το βαντιλατερ του ψυγειου. Συνεχιζει και ρολαρει για λιγη ώρα απο αδράνεια, το θεμα ειναι οτι κανει ενα θορυβο χχχχχχχ σαν να ειναι φθαρμενο καποιο ρουλεμαν.... Να ανησυχω?

                        Αυτο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το ψυγειο του air condition ειναι μεγαλύτερο απο το ψυγειο της μηχανης... WTF?


                        το φθαρμένο ρουλεμάν είναι το πιθανότερο, μα πρέπει να ακουστεί με ακουστικά για πλήρη εντοπισμό.
                        Για τα ψυγεία, μπαίνουν αυτά που χρειάζονται!!!!!....
                        Α.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                          Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
                          τι μπορει να ειναι?

                          Απαντω μονος μου με νεα ερωτηση.
                          Ειδα σημερα οτι ο θορυβος προερχεται απο το βαντιλατερ του ψυγειου. Συνεχιζει και ρολαρει για λιγη ώρα απο αδράνεια, το θεμα ειναι οτι κανει ενα θορυβο χχχχχχχ σαν να ειναι φθαρμενο καποιο ρουλεμαν.... Να ανησυχω?

                          Αυτο επισης που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το ψυγειο του air condition ειναι μεγαλύτερο απο το ψυγειο της μηχανης... WTF?

                          Θοδωρή να το προσέξεις. Έτσι έχασα εγώ ψυγείο και κομπρεσέρ AC. Κόλλησε το φουρφούρι και τινάχτηκαν όλα στον αέρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            όου φάκ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greek last edited by

                              Ομοίως παθών και παρολίγον κάρβουνο καθώς κόλλησε το ρουλεμαν , ζορίστηκε και λαμπάδιασε η καλωδίωση..

                              πχ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panosft last edited by

                                Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                Κάποιοι της παλιάς σχολής το λένε και 'ο δυναμός' 🙂

                                Ο δυναμός και ο .........αδύναμος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
                                  γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dbekos last edited by

                                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                    Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
                                    γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€

                                    Σε SEAT δεν επισκευαζόταν το ρουλεμάν, σε αντίθεση με αυτό του κομπρέσορα του Α/C, που φτιάχτηκε με 50€ .
                                    Εβαλα καινούριο βεντιλατέρ, στα 180€ με τα εργατικά, αλλά ήταν διπλού ανεμιστήρα.
                                    Στα 100€ σύνολο σε βλέπω!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                      Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
                                      γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€

                                      Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.

                                      Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                        Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
                                        γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€

                                        Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.

                                        Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.

                                        Θελει λιγο χρονο αυτο θα δω αν μπορεσω να το κανω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                          Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
                                          γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€

                                          Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.

                                          Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.

                                          Θελει λιγο χρονο αυτο θα δω αν μπορεσω να το κανω.

                                          Ζουμε μαγικες στιγμες, το εβγαλα το μοτερ, φωτογραφιες σε λιγο.
                                          Οταν γυρνας τη φτερωτη μοναχη της κανει τον κλασικο θορυβο αρπαγμενου ρουλεμαν, αυτο το μακροσυρτο 'χχχχχ' (πως αλλιως να το μιμηθω δεν ξερω)
                                          2 απο τις 3 βιδες του οταν βγηκαν κουβαλαγαν στις σπειρες τους και λιγο μεταλλο απο τα 'αυτια' του μοτερ, οψομεθα για τα αν θα πιασουν ξανα και ποσο καλα.

                                          ΥΓ Ποσο μακρια μπορω να παω χωρις βεντιλατερ, χωρις να τα τιναξω ολα στον αερα? (αν γινεται)
                                          ΥΓ2 Βρηκα και την μπροστινη βαση κινητηρα σπασμενη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                            Αλλαζει το ρουλεμαν στο μοτερ του ψυγειου?
                                            γιατι οι τιμες που βλεπω για μοτερ ειναι απο 40€ μεχρι πανω απο 100€

                                            Στα Renault μου εγώ έκανα serfvice στα βεντιλατέρ του ψυγείου, τα άνοιξα, τα καθάρισα, τα λάδωσα και δουλεύουν άψογα εδώ και 3 χρόνια.

                                            Πάρε το βεντιλατέρ στο χέρι σου και βάλε μια φωτό από τις 2 πλευρές του μοτέρ να δώ αν ανοίγουν εύκολα.

                                            Θελει λιγο χρονο αυτο θα δω αν μπορεσω να το κανω.

                                            Ζουμε μαγικες στιγμες, το εβγαλα το μοτερ, φωτογραφιες σε λιγο.
                                            Οταν γυρνας τη φτερωτη μοναχη της κανει τον κλασικο θορυβο αρπαγμενου ρουλεμαν, αυτο το μακροσυρτο 'χχχχχ' (πως αλλιως να το μιμηθω δεν ξερω)
                                            2 απο τις 3 βιδες του οταν βγηκαν κουβαλαγαν στις σπειρες τους και λιγο μεταλλο απο τα 'αυτια' του μοτερ, οψομεθα για τα αν θα πιασουν ξανα και ποσο καλα.

                                            ΥΓ Ποσο μακρια μπορω να παω χωρις βεντιλατερ, χωρις να τα τιναξω ολα στον αερα? (αν γινεται)
                                            ΥΓ2 Βρηκα και την μπροστινη βαση κινητηρα σπασμενη [/quote


                                            Με την θερμοκρασία που έχουμε 1000μ, μέσα σε πόλη. Εάν είσαι στην εθνική, χωρίς τράφικ, όσο θέλεις με νορμάλ ταχύτητα.
                                            Α.

                                            ]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 237 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr